voor altijd samen

3 posters

Page 30 of 35 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35  Next

Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Sun 07 Apr 2013, 11:42

k voel met echt zwaar k****n vandaag (sorry voor t gevloek, maar this echt zo. k kan mezelf wel voor mijn kop schieten)


voor altijd samen - Page 30 4qsutx
hij keek op toen hij plots iemand hoorde vallen en moest zich in houden om niet zomaar 'vader!' tezeggen.
'dammit' dacht hij en scheurde een lange reep van zijn shirt. "gebruik dit" zei hij en gaf

voor altijd samen - Page 30 14w63nl
wat ongeduldig nam hij de reep stof van Daichi aan en ging naast Len door zijn knieën.
"Len! Len word wakker! Len!" probeerde hij hem eerst rustig wakker te schudden. "Va..der"zei hij alleen (gewoon omdat hij niet helemaal bij is en omdat Rily of Aaron lijkt.. k krijg een idee :3) Riley zuchtte wat geïrriteerd door de situatie en scheurde Len's shirt ver genoeg open zodat hij zijn borst kon verbinden met de reep stof. "Nicole" zei hij ondertussen, "ga zo snel mogelijk naar het dichtbij zijnde ziekenhuis" zei hij en tilde hem op shadow's rug. "dan komen wij er zo snel mogelijk aan"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sun 07 Apr 2013, 18:25

wat is er gebeurd dan? D:
ik voelde me gisteren nogal kut, maar nu weer goed :3

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Ze knikte op wat Riley zei wat ze moest doen en stond gelijk op. Ze rende naar Lugia en wipte handig op haar rug. 'Kom op, Lugia! We moeten zo snel mogelijk naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis!' zei ze en de Legendarische pokémon knikte. Ze spreidde haar vleugels en sprong de lucht in. Ze vloog richting de uitgang die Len had aangewezen, voor hij in elkaar zakte, en vloog erdoor.

voor altijd samen - Page 30 2hd8fb8
Toen ze uit de grot waren, vloog ze omhoog tot ze hoog in de lucht was, waarna ze weer voorwaarts vloog. 'Waar is het dichtstbijzijnde ziekenhuis?' vroeg ze en vloog rap voorwaarts. 'Ik weet het niet, maar we kunnen beter zoeken vanuit de lucht dan op de grond.' zei de dochter van d'r meester toen. Ze knikte en vloog rap door. Zoekend keek ze naar de aarde onder haar om te zien of er mogelijke stadjes waren.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 08 Apr 2013, 19:25

*knik*
als je wilt kan k het wel zeggen, maar this nog te vers als je snapt wat ik bedoel..

voor altijd samen - Page 30 Dyxjlv
hij rende tot ze bij de stad aankwamen. hij wist nog precies
waar het ziekenhuis stond waar Jushiro de vorige keer in verbleef.
bij de deur stopte hij even maar zodra hij Nicole en Lugia al weer zeg,
rende hij naar binnen. zodra enkele dokters Len zo toegetakeld zagen,
namen ze hem meteen mee naar de operatie kamer. Shadow volgde hun
tot aan de deur waar hij voor ging liggen met zijn kop op zijn voorpoten
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 08 Apr 2013, 19:48

ja, vertel maar c:
miss lucht het op :3

voor altijd samen - Page 30 2hd8fb8
Ze was geland langs het ziekenhuis waar haar meester ook in had gelegen en zag toen Shadow Dog aan komen rennen. Ze vouwde haar vleugels tegen d'r lichaam en keek naar Nicole toen ze zich gehaast van haar af liet glijden. Ze schudde toen haar hals uit en ging liggen.

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Ze gleed snel van Lugia af en boog lichtelijk door haar knieën toen ze de grond raakte. Snel rende ze het ziekenhuis binnen, maar hield halt in de wachtkamer. Ze zuchtte. Ze kon niet zo het ziekenhuis binnen stormen, alleen om dat haar vriendje zwaargewond was. Er waren meer mensen hier waarvan dierbaren in slechte toestanden waren. Ze liet zich ploffen in een zetel en wachtte tot haar vader met Riley en de rest zou aankomen.

voor altijd samen - Page 30 4j12sn
Hij was met de rest de doorgang doorgelopen naar buiten en keek toen even rond zich. Hij zag de sporen van Shadow Dog een richting uit gaan en ging die richting ook maar uit. Shadow Dog ging zo vastberaden op weg. Die zou vast weten waar het dichtstbijzijnde ziekenhuis was.

Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 08 Apr 2013, 20:02

ok, maar k ben nu wel even plaatjes aan t zoeken..
vertel het je zo wel


voor altijd samen - Page 30 Dyxjlv
hij lag daar gewoon, sinds Len altijd bij hem was sinds shadow's geboorte, vond hij niet dat hij dat niet terug kon doen
hij zou dan wel niet naar binnen mogen, maar hij zou zich niet weg laten sturen nu hij het bij de deur houd.

voor altijd samen - Page 30 14w63nl
Riley liep met de groep mee de grot uit en volgde het spoort van Shadow.
"ik hoop maar dat alles goed komt met hem" zei hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 08 Apr 2013, 20:05

okay c:

voor altijd samen - Page 30 4j12sn
Hij knikte op wat Riley zei en keek opzij naar hem. 'Ja, ik hoop het ook.' zei hij.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 08 Apr 2013, 20:15



voor altijd samen - Page 30 14w63nl
"ik hoop niet dat dit zijn carrière als Ranger beïnvloed" zei hij, 'dat zou echt zonden zijn"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 08 Apr 2013, 20:20

voor altijd samen - Page 30 4j12sn
Hij knikte. 'Eh, ja.' zei hij. 'Dat zou hij zelf ook vreselijk vinden, geloof ik zo.' zei hij toen en keek met een frons voor zich. Het ziekenhuis kwam al in zicht en Jushiro herkende het als het ziekenhuis waar hij in had gelegen. Hij zei er alleen niets over en liep stil door.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 08 Apr 2013, 20:25



voor altijd samen - Page 30 14w63nl
hij liep door naar binnen waar hij niet veel later Nicole zag zitten in de wachtkamer.
"is Shadow er niet?" keek hij wat verbaast rond
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 08 Apr 2013, 21:21

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Er verscheen een glimlach op d'r gezicht toen ze zag dat Riley en de anderen binnen kwamen. Ze knikte op Riley z'n vraag. 'Hij is hier. Ik weet alleen niet waar hij nu is op het moment. Ik zag hem aan komen rennen met Len op z'n rug toen Lugia net was geland.' zei ze.

voor altijd samen - Page 30 4j12sn
Hij keek naar z'n dochter toen ze Riley vertelde dat Shadow Dog al hier was met Len en voelde zich wat meer opgelucht daardoor. Len zou hier vast gelijk met spoed behandeld worden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 08 Apr 2013, 21:23



voor altijd samen - Page 30 14w63nl
"die zal vast bij hem zijn.. of zo dicht mogelijk.. die 2 zijn altijd al onafscheidelijk geweest" glimlachte hij bij de gedachte
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 08 Apr 2013, 21:54

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Ze knikte weer. 'Dan zal hij daar wel zijn, denk ik. Zo dicht mogelijk bij Len.' zei ze. Ze hoopte dat ze zometeen zelf ook bij Len kon zijn. Ze maakte zich echt heel erg zorgen om hem.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 08 Apr 2013, 22:10



voor altijd samen - Page 30 14w63nl
een uurtje later kwam Shadow terug, met een van de dokters achter zich aan.
"jullie zijn vader de familie & vrienden van de jongeman die we net hebben behandelt" begon hij
"dat klopt" keek Riley naar de man terwijl Shadow stil bij de groep ging zitten. "hoe gaat het met hem,
ik hoop dat alles goed gegaan is." "wel.." begon de dokter wat moeilijk. "de wond was erg diep en hij heeft veel bloed
verloren. hij heeft geluk gehad, het zat dicht bij het hart" zuchtte hij, "gelukkig was jullie vriend snel op tijd en konden
we nog wat doen voor het te laat was. als jullie willen kan ik jullie naar zijn kamer leiden, maar hij zal vast nog in slaap zijn"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 09 Apr 2013, 08:39

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Ze luisterde naar wat de dokter had te vertellen over Len en kreeg een frons op d'r gezicht door zijn woorden. Ze knikte toen hij zei hij ze wel naar z'n kamer wilde brengen. 'Graag, alstublieft.' zei ze beleefd en probeerde het trillen in haar stem weg te krijgen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 09 Apr 2013, 19:06


voor altijd samen - Page 30 Dyxjlv
"dan kunnen jullie mij volgen" zei de dokter weer voor hij een gang op liep.
een gang met vele duren waarachter rustkamers waren. Na het doorlopen
van enkele gangen stopte hij bij een deur. hij wachtte op de groep voordat
hij langzaam de deur open deed. zodra de deur open ging, rende Shadow
meteen al naar binnen en rende naar het bed waar Len lag
hij lag nog te slapen en hij ging zitten op de grond, kijkend naar de groep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 09 Apr 2013, 23:58

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Toen de dokter de deur voor hen open hield, keek ze naar Shadow die gelijk naar binnen stormde en langs Len z'n bed ging liggen. Ze keek met een glimlach naar hem en ging toen zelf langs Len z'n bed zitten. Met een zucht en een frons op haar gezicht keek ze naar hem. Voorzichtig pakte ze z'n hand en wreef met haar duim erover.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 10 Apr 2013, 08:08



voor altijd samen - Page 30 14w63nl
"ik zal jullie maar even alleen laten" zei de dokter
voordat hij weer vertrok. Len lag daar gewoon te slapen,
Zijn ademhaling was iets onder de normale snelheid.
Zijn borst en schouder zaten onder het verband maar
Zijn huid had al weer wat kleur gekregen. "hij ziet er beter
uit" Zei Riley toen hij naar binnen liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 11 Apr 2013, 15:17

srry dat ik zo laat reageer, maar ik had een nogal ingewikkeld gesprek met een hele online vriend gisteren... daar zat ik nogal mee...
het is zo...
ik ben bang om hem kwijt te raken. dat het net zo gaat als de meeste van mijn online vriendschappen. eerst heb je alle tijd voor elkaar, dan word er gezegd dat die andere het heel druk heeft & uiteindelijk hoor je niets meer van hem.
hij zei dat die daar zelf ook bang voor was...

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Ze hoorde niet echt wat Riley zei. Ze keek alleen maar met tranen in haar ogen naar Len. Het leek net alsof er een muur tussen hen en haar vader en de rest was, daardoor hoorde ze Riley ook niet goed. Hoe kon dit gebeuren? Misschien had ze Len niet zo alleen naar team Magma moeten laten gaan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 08 May 2013, 16:51

-.-.. daichi's banner doet t niet meer..

dat is al 4 laatjes die t niet meer doen met dat rot tinypic (sorry.. ze staan op mijn eigen laptop, maar die kan k dus niet aan zetten -.-)


voor altijd samen - Page 30 10xwlk3
het was een week later sinds Len opgenomen werd in het ziekenhuis.
hij is al die tijd niet wakker geworden, maar het was niet zo dat hij in
coma lag aangezien hij soms nog een teken van leven gaf
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Wed 08 May 2013, 19:29

ja, ik snap ook niet waarom dat op een gegeven moment gebeurd met tinypic
kan je het plaatje niet uploaden op imageshack?

die site gebruik ik altijd als tinypic niet werkt om één of andere reden

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Len was al een week lang niet meer ontwaakt. Hij was alleen niet in coma, omdat hij soms nog enig teken van leven gaf. Ze werden gedwongen om in de stad te blijven waar het ziekenhuis was en een kamer te huren in een hotel, tot Len weer beter was. Niet dat ze het erg vond. Ze wilde ook niet weg gaan zonder Len.

voor altijd samen - Page 30 4j12sn
Hij keek bezorgd naar z'n dochter, die sinds Len z'n opname in het ziekenhuis niet meer gelachen of geglimlacht had. Ze maakte zich heel erg zorgen om hem. Hij zuchtte even en zakte toen wat meer onderuit in de stoel van de wachtruimte. Ze brachten hier heel veel door als ze niet bij Len mochten zijn.

voor altijd samen - Page 30 15ge2qe
Ze zat dichtbij haar broertje in de wachtruimte en had z'n hand vast met haar beide handen. Met een triestig fronsje keek ze naar d'r schoot. Len, hun vader, was al een week niet meer ontwaakt en hun moeder, Nicole, had al die tijd niet meer gelachen of geglimlacht en hun opa, Jushiro, maakte zich erge zorgen om haar.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 08 May 2013, 20:18

even zonder banners nu, tenminste.. xd


voor altijd samen - Page 30 10xwlk3
Riley stond samen met Nicole& Jushiro in de kamer van Len. Len lag nog stil in het bed.
zijn adem haling was rustig maar hij bewoog zich (nog) niet
Daichi zat naast Usagi op een stoel in de wachtkamer. ze hield bij hand vast en hij
hield zij hoofd lichtjes tegen de hare aan. hij zuchtte even zacht, het was stil. toen gaf hij zijn
zus een kusje op haar hoofd om haar een beetje gerust te stellen en wreef met zijn duim over haar hand
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 09 May 2013, 00:13

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Met een frons keek ze naar Len en zuchtte. Ze hoopte echt dat hij snel weer wakker zou worden, omdat ze niet wist voor hoe lang ze dit nog vol kon houden. De afgelopen week was extreem zwaar voor haar geweest. Hij bleef eerst in het verleden bij z'n ouders, haar alleen terug laten gaand en nu ze eindelijk weer samen waren was er dit gebeurd.

voor altijd samen - Page 30 15ge2qe
Ze keek naar d'r broertje toen ze z'n hoofd lichtjes tegen de hare aan voelde. Ze sloot haar ogen even toen hij d'r een kusje op d'r hoofd gaf om haar een beetje gerust te stellen en toen ze voelde dat hij met z'n duim over haar hand wreef, opende ze haar ogen weer en keek naar hun handen. Ze zuchtte toen ook even.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 09 May 2013, 00:25



Na een akelige stilte, en nog wat gepiep van het apparaat (weet niet hoe t heet, maar die piept bij elke hart slag ofzo x3) en, of het was een soort zenuwtrekje, of Len begon wat te grinniken. "Nicole, dat kieteld" zei hij, in zijn 'slaap' hij bewoog wat met zijn handen, maar al snel werd hij weer stil. (oh, laat haar zo even met haar rug naar hem toe staan)
Daichi keek zijn zusje aan, "t komt wel goed met pap, k weet t zeker" zei hij. "hij is sterk, dat weet je toch?" glimlachte hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 09 May 2013, 13:28

voor altijd samen - Page 30 2efkirk
Ze was met een zuchtje, met d'r rug naar Len toe gaan staan en keek naar buiten, maar toen ze plots Len hoorde grinniken en zei "Nicole, dat kieteld" keek ze verrast om. 'Len.' zei ze en ging gelijk weer langs z'n bed liggen. Er stond een kleine glimlach op haar gezicht, maar ze wist dat ze er niet teveel van moest verwachten, omdat het niet betekende dat hij wakker zou worden.

voor altijd samen - Page 30 15ge2qe
'Ja, dat weet ik.' zei ze zacht en keek toen op naar hem met een kleine glimlach. 'Ik vind de sfeer die er hangt hierdoor ook niet echt fijn.' zei ze toen zacht en liet haar hoofd tegen z'n schouder rusten.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 09 May 2013, 13:47


voor altijd samen - Page 30 10xwlk3
len bleef zo nog stil liggen, zodra Nicole even niet op lette of even weg keek,
opende hij uit eindelijk langzaam zijn ogen. Nicole merkte hij al snel, nog voordat hij zijn ogen helemaal open had,
hij glimlachte een beetje en, voordat Nicole het zelf merkte, deed hij zijn arm naar haar toe en trok haar dicht tegen hem aan
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 30 Empty Re: voor altijd samen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 30 of 35 Previous  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum