voor altijd samen

3 posters

Page 31 of 35 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Next

Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 09 May 2013, 14:33

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze schrok toen ze ineens voelde dat Len haar tegen zich aan trok. Met grote ogen keek ze naar hem. 'Len.' zei ze toen en was blij dat hij bij was. Ze deed haar armen terug om hem, maar drukte zich niet te dicht tegen hem aan, doordat ze hem geen pijn wilde doen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 09 May 2013, 14:45


voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
zijn blik veranderde even toen hij pas zag wie ze was, "w-wie ben jij?" vroeg hij wat verbaast en keek rond.
de enigste die hij nog herkende was Riley, maar veder..
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 09 May 2013, 15:08

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze reageerde wat gekwetst op de reactie van Len en keek met een teleurgesteld fronsje naar hem. 'I-ik ben Nicole. Ken je me niet meer?' vroeg ze zachtjes. Het deed haar echt zeer dat hij niet meer leek te weten wie ze was.

voor altijd samen - Page 31 4j12sn
Hij was wat geschrokken door Len z'n vraag "w-wie ben jij?" Hij keek toen op naar Riley met een frons. 'Dit is wel heel vreemd.' zei hij toen tegen hem en keek weer terug naar de twee. Hij wist dat dit Nicole vast pijn moest doen, omdat ze zolang had gewacht tot hij weer bij kwam.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 09 May 2013, 15:13

voor altijd samen - Page 31 14w63nl
hij knikte op Jushiro's reactie, "maar daar kunnen we ons beter niet druk om maken nu, het belangrijkste is dat hij nog leeft en dat hij wakker is" zei hij

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
"Nicole?" herhaalde hij verward tot hij Riley voorde en keek hem aan.
"vader!" zei hij omdat Riley op zijn vader leek en dus zag hij hem voor zijn vader aan
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 09 May 2013, 16:54

voor altijd samen - Page 31 4j12sn
Hij knikte op wat Riley zei ''maar daar kunnen we ons beter niet druk om maken nu, het belangrijkste is dat hij nog leeft en dat hij wakker is". 'Ja, dat is waar.' zei hij, terwijl hij naar Len en Nicole bleef kijken.

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze zuchtte toen hij haar niet meer leek te kennen en ging teleurgesteld van hem af. Ze wendde haar blik van hem af, naar de grond. Ze begreep het niet. Hoe kon het nu dat hij haar niet meer kende? Zou hij z'n geheugen verloren zijn?

Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 09 May 2013, 16:59


voor altijd samen - Page 31 14w63nl
hij glimlachte even en liep naar het bed van Len toe
"hoe voel je je?"

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
"gewoon, hoezo? heb ik iets gemist?" zei hij verbaast,
"waar zijn we? en wat doen we hier?"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 13 May 2013, 20:54

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
'We zijn in het ziekenhuis en we zijn hier, omdat je werd aangevallen door team Magma en ernstig gewond raakte.' vertelde ze hem zacht toen die vroeg waar ze waren en waarom ze hier waren. Ze maakte zich zorgen om hem en het deed haar zeer dat hij haar niet meer leek te herkennen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 13 May 2013, 21:02



voor altijd samen - Page 31 14w63nl
hij zuchtte even, "ik haal een dokter "zei hij voordat hij de kamer weer uit liep

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
hij keek Riley even na tot hij weer wat ongemakkelijk keek naar Nicole & Jushiro
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 14 May 2013, 11:47

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze kon er niet echt tegen dat Len zo naar haar keek en stond op. 'Ik ga met je mee.' zei ze, op dat Riley zei dat die een dokter ging halen. Ze liep snel de kamer uit en zuchtte toen ze eruit was. Ze kon het even niet meer aan om in die kamer te zijn bij Len. Zwijgend liep ze met Riley mee en had haar blik strak voor zich gericht.

voor altijd samen - Page 31 4j12sn
Hij knikte begrijpelijk toen Nicole zei dat ze met Riley mee ging om de dokter te halen. Hij wist dat ze niet meeging om zonodig de dokter te halen, maar om even weg van Len te zijn. Met een frons keek hij naar Len. Hij was wel blij dat die bij was, maar dat die geen van hen, behalve Riley, meer herkende, baarde hem zorgen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 14 May 2013, 14:25

voor altijd samen - Page 31 NX2KieT
de rest van de tijd was hij Usagi nog aan het gerust stellen, tot hij Nicole 7 Riley de kamer uit zag lopen
"en?" vroeg hij meteen

voor altijd samen - Page 31 14w63nl
even keek hij naar Nicole nadat Daichi hun had opgemerkt.
"goed nieuws en slecht nieuws" zei hij toen en keek weer terug naar Daichi & Usagi
"het goede nieuws is, dat hij wakker is. het slechte nieuws, is dat hij veel dingen vergeten lijkt te hebben"

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
hij keek de 2 even na toen ze de kamer verlieten en keek wat schuldig omlaag. "was het miss beter als ik niet wakker werd?" vroeg hij zacht
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Thu 16 May 2013, 12:39

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze stond zwijgend langs Riley en keek naar Daichi en Usagi. Ze kon aan Usagi zien dat ze het ook niet fijn vond dat Len zo zwaargewond in het ziekenhuis lag. Toen Riley hen vertelde hoe het ervoor stond, dat hij wakker was geworden, maar dat hij veel dingen vergeten leek te zijn, zuchtte ze en keerde haar gezicht naar de grond.

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Ze schrok even toen Riley zei dat die veel dingen vergeten leek te zijn. 'Dus hij weet niet meer wie wij zijn?' vroeg ze toen aan hem en had een fronsje op d'r gezicht. Aan Nicole te zien leek hij haar al niet meer te kunnen herinneren, dus het zou dan waarschijnlijk ook voor haar en d'r broertje gelden.

voor altijd samen - Page 31 4j12sn
Hij schudde met een zachte lach z'n hoofd toen hij hoorde wat Len zo terneergeslagen zei. 'Nee, ze zijn wel blij dat je wakker bent, alleen dat je jezelf bijna niets meer lijkt te herinneren, baart hen zorgen.' vertelde hij hem op een zachte en geruststellende toon. 'Ze draaien vast wel weer bij.' probeerde hij de jongen toen op z'n gemak te stellen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Thu 16 May 2013, 13:11



voor altijd samen - Page 31 14w63nl
"ik ben bang van niet. en om van alles zeker te zijn, waren we van plan om een dokter te halen"

voor altijd samen - Page 31 NX2KieT
"is er niet gewoon een snelle manier om zijn herinneringen terug te poefen?" zei hij

voor altijd samen - Page 31 14w63nl
"was het maar waar" zei hij op de vraag van Daichi

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
"ik hoop het" zei hij en keek even naar de plek waar Nicole eerder stond. "want dat meisje is best wel leuk" zei hij toen zacht xp
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Fri 17 May 2013, 00:07

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze vond het een beetje te lang duren toen Riley zo met Daichi aan het praten was en pakte Riley z'n hand vast. 'Laten we die dokter nu maar gaan halen.' zei ze en trok hem met zich mee om die dokter te gaan halen. Ze wilde echt weten of de dokters wisten waar het geheugenverlies door kwam.

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Ze keek van de één naar de ander toen Riley en Daichi zo met elkaar aan het praten waren en keek wat verbaasd naar Nicole toen ze hem ineens mee trok, nadat ze had gezegd dat zei dokter nu maar beter konden halen. Ze moest wel even grinniken. 'Die hadden zeker haast.' zei ze toen.

voor altijd samen - Page 31 4j12sn
Hij moest even lachen toen hij Len zacht hoorde zeggen dat die Nicole best wel leuk vond. Hij vond het fijn om te horen dat hij haar wel leuk vond, dus misschien was z'n geheugen toch niet helemaal weg.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Fri 17 May 2013, 08:15



voor altijd samen - Page 31 14w63nl
'is goed"zei hij tegen Nicole en keek toen weer terug naar Usagi & Daichi,
"we zien jullie straks weer"zei hij voordat hij de gang uit liep op zoek naar een dokter

voor altijd samen - Page 31 NX2KieT
"ouch, ik kan mezelf wel voor me kop slaan"zei hij, "waarom, waarom moet precies vader zijn. kon het niet zo iemand van Manga ofzo zijn die gewond zou worden.." zei hij

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
hij keek rood op toen hij Jushiro hoorde lachen, het was niet echt zijn bedoeling dat iemand het zou horen,
'hmm.. l-laat maar zitten" keek hij rood weg xd
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Fri 17 May 2013, 20:09

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze liet hem weer los toen hij uit zichzelf met haar mee ging en begon toen rustiger te lopen. 'Had je een idee waar je een dokter kon gaan vinden?' vroeg ze toen aan hem. Ze hoopte dat hij daar wel over na had gedacht. Dat die een idee had waar hij een dokter zou kunnen vinden. Het zou heel lang kunnen duren als hij had gedacht om er één tegen te komen op de gangen.

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Ze keek met een frons naar Daichi toen hij zich af vroeg hoe hij zo stom had kunnen zijn en vervolgens vroeg waarom het nu precies hun vader moest zijn en niet iemand van team Magma. Met een zuchtje en een frons op haar gezicht, schudde ze haar hoofd. 'Ik weet het niet.' zei ze zacht. 'Dat is zoiets waar je niets aan kan doen, Daichi.' zei ze toen zacht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 28 May 2013, 11:43


voor altijd samen - Page 31 14w63nl
"ik wilde kijken of we er een onderweg tegen ouden komen en andere vraag k het bij de receptie" zei hij maar
er liep al n dokter de gang uit.

voor altijd samen - Page 31 NX2KieT
"miss, als we Celebi kunnen vinden. kunnen we de tijd terug draaien" zei hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 28 May 2013, 23:56

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
'Lucky.' mompelde ze toen er toch een dokter de gang door kwam lopen. Ze keek even op naar Riley en zuchtte even, waarna ze op de dokter af ging. 'Meneer! Meneer! Zou u even naar onze vriend willen kijken. Hij lijkt aan geheugenverlies te lijden na het ontwaken, maar voor de rest lijkt hij in orde. Het is de jongen in kamer 432.' zei ze toen tegen de dokter. Ze wilde echt zo snel mogelijk weten wat er nu precies mis was met Len.

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Er verscheen een fronsje op d'r gezicht toen d'r broertje begon over dat ze misschien Celebi moesten gaan zoeken en dat ze dan de tijd terug konden draaien. Ze schudde haar hoofd op z'n suggestie. 'Dat lijkt me niet zo een goed idee. Het lijkt me niet goed om teveel met de tijd te knoeien. Het is al niet normaal dat wij nu in deze tijd zijn.' zei ze toen op een gedempte toon, zodat alleen Daichi haar kon horen. Niemand anders dan hun reisclubje mocht namelijk weten over dat zij eigenlijk van de toekomst kwamen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 29 May 2013, 10:25


voor altijd samen - Page 31 14w63nl
de dokter volgde ze naar de kamer, hij nam het dossier (atans, k denk dat dat ding zo heet xd) uit de gleuf van het bed en las het even door.

voor altijd samen - Page 31 NX2KieT
toen Nicole, Riley & de dokter de kamer in liepen, stond hij op. "kom mee" zei hij zacht tegen Usagi voordat hij achter de 3 de kamer in liep

voor altijd samen - Page 31 10xwlk3
hij keek iedereen even aan toen ze naar binnen kwamen. Terwijl de dokter het dosier las, keek hij even naar de 2 andere die als laatste naar binnen kwamen, waarom 1 jongen. hij wierp nog n blik naar het eerste meisje en toen sip omlaag. Hij zuchtte toen en kek op toen de dokter uit eindelijk begon te spreken. "hoe dacht u dat meneer geheugenverlies had?" vroeg hij aan Nicole terwijl hij met een lampje in Len zijn ogen scheen om zijn pupillen te testen. "de operatie is goed gegaan, dus alles zou in orde moeten zijn" ging hij veder
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sat 22 Jun 2013, 10:55

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
'Hij, hij herkend ons niet meer, behalve hem dan.' zei ze en wees even naar Riley. 'Ik denk niet dat het iets met de operatie te maken heeft.' zei ze toen. 'Maar waar het wel door komt, weet ik niet.'

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Ze liep rustig met Daichi mee naar de kamer van hun vader. In de kamer, bleef ze bij de deur staan en leunde tegen de wand van de kamer aan. Haar blik had ze gericht op de dokter en Len. Ze hoopte dat de man hun vader kon helpen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Sun 01 Dec 2013, 13:16


"kan het miss iets temaken hebben met de oorzaak van zijn verwondingen?" vroeg hij n de dokter. die keek hem even aan, "dat lijkt me geen logische verklaring, meneer kreeg iets tegen zijn borst, niet tegen zijn hoofd," zei hij


toen de dokter klaar was met het testen van zijn pupillen, knipperde hij nog even een aantal keer om het rode licht uit zijn beeld te krijgen. toen probeerde hij het gesprek te volgen, 'ik weet niet eens meer wat er gebeurd is," zei hij waarbij hij even naar beneden keek. "ach ja, wat het ook was, het houd me niet tegen om mijn Suicune missie af te maken," zei hij met n grote enthousiaste grijns op zijn gezicht (hij heeft vroeger zeg maar dus n Suicune missie moeten doen, en tot daar heeft hij zijn geheugen verloren (als je me snapt ^^)
de dokter keek hem toen wat ongemakkelijk aan, "dat is het 2e punt dat k jullie nog moest vertellen, de wond is vlak bij z'n hart, daardoor zou hij zich dus niet meer volledig of telang kunnen inspannen. wat betekend," zei hij en keek Len toen met n serieuze blik aan, "dat je je ranger werk niet meer zou kunnen doen."
Len's ogen werden door verbazing groter dan ooit, even kreeg hij geen adem en staarde levenloos voor zich uit. Nicole nog eens verliezen zou het ergste voor hem zijn, maar nu hij zijn geheugen verloren had en zich dus niet meer kon herinneren dat ze een koppel waren, was dit het geen wat hij zich altijd heeft proberen te negeren. 'wat te doen, als hij het ranger werk moest opgeven' toen Len even was bijgekomen van de schrik, keek hij de dokter weer aan. "is dit een grap?"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sun 15 Dec 2013, 11:28

sorry dat ik niet zo lang niet meer heb gereageerd ;A;
maar ik ben vrienden geworden met een aantal hele gezellige meiden & ik ben daardoor dit helemaal vergeten
ze rp'en ook, zeg maar
op dd ook

& ik ben helemaal weg van Loki van Thor <3 <3

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Haar ogen werden groter toen de dokter vertelde dat Len geen rangerwerk meer kon doen. Rangerwerk was Len zijn leven en dat deed hij het liefst. Als hij dat niet meer kon doen, dan... dan... ze wist niet wat er dan zou gebeuren. Met een frons keek ze naar Len, waarna ze haar blik op Riley richtte. Ze wist echt niet wat ze kon doen op dit moment. Al de dingen die in haar hoofd op kwamen om te zeggen, zouden de situatie alleen maar erger kunnen maken.

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Ze wist al dat haar vader geen rangerwerk meer kon doen, dus tot haar kwam het niet tot zo een hele grote schok. Ze zuchtte wel. Het was natuurlijk niet leuk om te horen en ook niet leuk om zo hun vader z'n reactie te zien. Hij geloofde het niet. Wat ze op zich best begrijpelijk vond. Van de verhalen die hij hen altijd vertelde, kon ze leiden dat hij heel veel van het rangerwerk hield.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 16 Dec 2013, 17:17

maakt niet uit, ik heb het oom best druk met school,
en het hebben van een geweldig iemand in mijn leven, leid me ook best wel wat af ^^"

& hij doet me denken aan een acteur die we vaak in films zien, als het ook n acteur is ^^



Riley keek van de dokter naar Len, "ik denk niet dat hij dit als grap bedoelt Len," zei hij. "het spijt me om het te moeten zeggen, maar het is waar," zei de dokter toen weer. Len keek toen even met wat doffige ogen omlaag en als shadow op het bed sprong, legde hij even zijn hand op shadow's nek.


hij nam toen een diepe zucht, "mag ik, even alleen zijn,"zei hij toen tegen iedereen terwijl hij Shadow aan keek. Riley knikte, "neem de tijd die je wilt," zei hij en keek toen even naar de anderen voordat hij de kamer verliet
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 16 Dec 2013, 17:40

awh, da's leuk voor je <3

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
De frons op z'n gezicht werd dieper toen Len zei dat die even alleen wilde zijn. 'Oké.' zei ze zacht en ging met Riley de kamer uit. Haar hart voelde zwaar aan in haar lichaam. Ze vond het niet leuk om haar geliefde zo te zien. Bovenop zijn geheugenverlies kwam er ook nog dit. Nu kon ze wel begrijpen dat hij alleen wilde zijn. Met een zuchtje liet ze zich zakken in een stoel in de wachtruimte en had een sombere en zorgelijke uitdrukking op haar gezicht.

voor altijd samen - Page 31 15ge2qe
Ze was samen met Riley, Nicole en Daichi Len z'n kamer uit gegaan en was op een stoel aan een tafel gaan zitten. Met een zuchtje keek ze naar haar moeder. Dit was echt zwaar klote. Nu wist ze wel hoe haar vader was voor het ongeluk, maar ze had eigenlijk liever niet mee willen maken hoe het ongeluk gebeurde.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 16 Dec 2013, 17:51

^^



Riley keek even naar Nicole en ging achtr de stoel staan waar ze op zat n legde zijn hand geruststellend op haar schouder, "hij komt er wel weer boven op,"zei hij zacht


even keek hij toe ten de meiden gingen zitten en ging zelf tegen de muur aan leunen met zijn armen over elkaar terwijl hij ietsjes omlaag keek.
"als we het gewoon konden voorkomen," kreeg hij langzaam een schuldgevoel


Last edited by K.Lenno.02 on Mon 16 Dec 2013, 18:01; edited 1 time in total
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 16 Dec 2013, 22:08

voor altijd samen - Page 31 2efkirk
Ze schrok even toen ze plots een hand op haar schouder voelde, maar de schrik verdween snel toen ze Riley zijn stem hoorde en keek om naar hem. Ze knikte even licht. 'Ik hoop het.' zei ze zacht en had nog steeds een frons op haar gezicht. 'Ik vind het echt niet leuk om hem zo te zien.' Er begonnen licht tranen in haar ogen te staan.

voor altijd samen - Page 31 4j12sn
Bezorgd keek hij naar z'n dochter, maar zag al dat Riley haar probeerde gerust te stellen. Na een zucht richtte hij z'n blik op Daichi  en Usagi. Zij zagen er ook niet al te vrolijk uit. Dat was ook wel logisch. Het was ook niet erg fijn wat er met Len was gebeurd. Zij waren ook vrienden van hem geworden en het was nooit leuk om vrienden zo te zien.


Last edited by Loki_Laufeyson on Tue 17 Dec 2013, 13:47; edited 1 time in total
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 31 Empty Re: voor altijd samen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 31 of 35 Previous  1 ... 17 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum