All the way back

3 posters

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Thu 15 Oct 2015, 18:24

All the way back - Page 2 2ik5bgo
Ik hoorde mensen verder op wat praten dus ik besloot die kant op te lopen

All the way back - Page 2 X4gkcl
ik luisterde niet bepaald naar de leven les die Mika me probeerde te geven. ik hurkte door mn benen op Mamoru een aai te geven en hem aan te kijken "bedankt" zij hij en stond weer op toen Nyako aan kwam lopen hij leek niet bepaald happy maar het maakte me niet zo veel uit ik moest eigenlijk wel een beetje lachen toen Mika hem kleintje noemde "niet bepaalt klein eerder vol..." hij wilde dik zeggen maar dat liet hij er maar even uit. toen hij ineens ergens vandaan iemand 'land' hoorde roepen "nou ik kan me niet herinneren dat we van het land zijn af geweest" zij hij eigenwijs en ging naast Mika staan toen hij het meisje in het oog kreeg

All the way back - Page 2 2cdzxa9
hij werd geknuffeld door Mika toen yuu hem ineens 'vol' noemde "Aho ik ben niet vol ik ben gezond vergeleken met jouw dunne lichaampje pfff laat me niet lachen" zij hij als antwoord toen hij ineens een bekende stem hoorde van het meisje "ieee!" hij wilde totaal niet meer met haar te maken hebben en begon een  beetje tegen te stribbelen in Mika zijn handen

All the way back - Page 2 20f3t76
Toe Emina instemde om het beestje te volgen kwamen ze uit bij 2 kinderen een hond en de zelfde kat als der net ze bleef een beetje op afstand aan gezien een van de kinderen een hond had en ging bij Emina staan die net hard 'land' riep en de jongen met de hond er wat van zij en ze moest hem gelijk geven "Emina officieel zij we nooit van het land af geweest"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  nainaimi Mon 02 Nov 2015, 07:04

shirley wrote:Het gaat over jongeren die graag met de trein reizen maar op een dag gaat het helemaal mis ze komen op een plek die ze niet kennen en rijden er geen treinen meer. Maar het ergste is er rijden helemaal geen treinen meer door een vreemde stroom storing werk helemaal niets meer zelfs geen autos of scooters ze moeten de weg terug naar huis vinden maar onder tussen zijn ed allemaal rellen ontstaan en ben je bijna nergens meer veilig.

Regeltjes
-anime
-Verder ff regels
I'll join too Smile Smile

nainaimi

Aantal berichten : 1

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Mon 02 Nov 2015, 08:42

is goed
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 03 Nov 2015, 22:02



All the way back - Page 2 54ek3r
toen Yuu hem over zijn hoofd aaide, zwaaide hij van tevredenheid, rustig met zijn staart. toen hij Nyanko aan zag lopen, veranderde zijn blik meteen weer naar een emotieloze. toen Yuu een opmerking deed over dat Nyanko meer vol was dan klein, maakte hij even een gelucht dat net let op een menselijke grinnik. toen hij een onbekende stem hoorde, spitste hij zijn oren en draaide hij zijn kop in de richting va de stem.

All the way back - Page 2 2qa1x61
hij keek Yuu een beetje afstandelijk aan toen hij Nyanko vol noemde. uiteindelijk verscheen er een sadistische glimlach op zijn gezicht, "Als Nyanko-chan vol is, dan zou jij de kleine moeten zijn~" zei hij, verwijzen naar hoe Yuu de jongste van hun twee was. zijn glimlach verdween toen Nyanko uiteindelijk uit zijn armen probeerde te glippen en wierp even een blik naar de meiden die hun kant op kwamen. "Nyanko-chan! er is niks aan de hand," probeerde hij hem wat gerust te stellen. "Blijf, of je krijg geen koekje als we thuis zijn," zei hij, alsof de kat niet 'vol' genoeg was.

All the way back - Page 2 2h3yaf8
ze keek om naar Mizu, "niet? oh, dat had ik het zeker gedroomd~" zei ze voordat ze de 2 jongens merkte. de ene met een hond en de andere met een kat. haar ogen werden groot en ze wreef even met waar wijsvinger over haar wang wanneer er allemaal gedachtes door haar hoofd gingen. even liep ze naar de blonde jongen toe en keek ze hem recht in zijn ogen aan. "i-is er iets mis?" vroeg Mika haar wat ongemakkelijk. "hmm.. je doet me aan en vampier denken," mopperde ze, voordat ze merkte dat zijn kat precies dezelfde kat was als eerder. "Daar ben je weer!" riep ze en nam ze simpel Nyanko uit Mika's armen en hield hem stevig vast. "De kat uit mijn droom!"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Wed 04 Nov 2015, 16:31

All the way back - Page 2 2ik5bgo
hij zag nog niemand dus begon hij maar te roepen of iemand hem kon horen " oiii iemand hier" hij vroeg zich of er mensen gewond waren of dat er iemand zn hulp nodig had

All the way back - Page 2 X4gkcl
ik keek geïrriteerd toen Mika me klein noemde "ondanks dat ik de jongste ben betekend het niet dat ik klein ben " zij hij meteen als opmerking terug maar kreeg daarna is eens een slimme blik op zn gezicht "en weet je als Nyako vol is dan is vergeleken met zijn vol heid iedereen klein je zou hem een wat vaker moeten meenemen om te gaan wandelen ofzo" toe hij merkte dat Mamoru zich aan spande kneelde hij naast hem neer en keer de zelfde kant op hij had het meisje al gezien. hij aide Mamoru zodat hij iets zou kalmeren tot hij hoorde dat Mika haar deed denken aan een vampier "juist een vampier ben je niet helemaal lekker of iets" zij hij terwijl hij haar een beetje vreemd aan keek een naast Mika ging staan

All the way back - Page 2 2cdzxa9
hij begon een beetje te blazen tot Mika begon over een koekje "koekje waar?" toen het meisje hem ineens vast had begon hij weer tegen te stribbelen "AHO! laat me los jij raar meisje" hij stribbelde nog steeds tegen

All the way back - Page 2 20f3t76
"UHm Emina het was ook geen droom we zaten in een trein en een trein rijd op het land soms over water maar deze x niet" ze keek even naar de jongens "trouwens vraagt niemand zich af waarom er geen licht is en waarom de trein crashte" zij ze duidelijk aan gezien ze nog geen 5 minuten geleden in een nood situatie zaten en bijna overleden waren
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Wed 04 Nov 2015, 17:59



All the way back - Page 2 54ek3r
hij keek in zijn ooghoeken naar Yuu toen hij hem probeerde te kalmeren. hij snoof zijn neus even op voordat hij naar Nyanko keek die nu weer zo aan te tegenstribbelen was. hij sprong toen tegen het meisje op en nam Nyanko bij zijn nekvel, om te zorgen dat hij hoe dan ook niet weg zou kunnen rennen ofzo en ze hem weer moesten zoeken. dat was wel het laatste waar hij nu zin in had. dat.. en Nyanko's kriebelende katten haren die hem bij zijn neus kietelde. hij kon er dan ook niks aan doen dat hij even moest niezen.

All the way back - Page 2 2qa1x61
Mika hield zijn hoofd even schuin, "Hmm.. Yuu-chan.. ik denk niet dat 'volheid' een woord is," zei hij, licht geïrriteerd maar ook wat plagend. toen het meisje hem een vampier noemde, keek hij naar haar om. maar nog voor hij wat kon zeggen, nam ze Nyanko uit zijn armen. "Hmm.. Mag ik misscien mijn kat terug?" vroeg ze haar wat ongemakkelijk totdat Mamoru Nyanko bij zijn nekvel nam. "Dank je Mamo-chan~" glimlachte hij naar hem tot hij moest niezen. "hmm..wat jammer, nu moet ik Nyanko-chan uiteindelijk toch eens wassen," zei hij sarcastisch

All the way back - Page 2 2h3yaf8
ze keek op toen de hond tegen haar op sprong. ze moest moeiten doen om niet op te vallen, het dier leek best sterk. ze grinnikte even toen hij uiteindelijk moest niezen, "aww, ik denk dat er hier iemand allergisch is voor katten~" grinnikte ze
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Fri 06 Nov 2015, 21:45

All the way back - Page 2 2ik5bgo
ik zag eindelijk een groepje van vier mensen staan e een groter dier met iets groots wit's in zijn mond dat een beetje aan het tegen stribbelen was "Oi!" riep hij van een afstandje toen hij dichter bij was zag hij dat het 2 jongens waren en 2 meisjes hij naar het grote dier dat een hond bleek te zijn alleen zijn gezicht vertrok een beetje toen hij zag dat het grote witte dingen een kat was "ah gome neko-chan ik had niet gezien dat je een kat was" waarna hij de andere aan keek "ik ben Ren Jinguji zo te zien zijn jullie hier ook gestrand weten jullie ook missien waar we ongeveer zijn?"

All the way back - Page 2 X4gkcl
toen Mika zij dat volheid geen woord was voelde hij zich iets minder slim maar liet dat natuurlijk niet merken toen het meisje Nyan Nyan pakte zag hij gelukkig dat Mamoru hem al had afgepakt maar toen hij moest niesen moest hij toch wel even lachen "geef maar terug aan Mika de vampier koning" zij hij plagerig en sloeg een arm om Mika heen toen er weer iemand bij kwam die kennelijk Ren Jinguji heten. hij nam het touw meteen in handen en gaf antwoord op zijn vragen " ik ben Yuu" zij hij droog en wees met zijn vrije hand naar Mika waar hij overigens nog zijn arm om heen had "Mika , Mamoru, Nyan Nyan" zo ging hij iedereen droog af en wees de twee meisjes aan "weet ik niet en weet ik niet" en om antwoord te geven op de vraag waar ze waren "weet ik niet"

All the way back - Page 2 2cdzxa9
toen Mamoru hem pakte was hij even opgelucht maar ook best beledigt "Oi ik had best voor mezelf kunnen zorgen hond laat me los" toen Mamoru op hem nieste hing hij even stil "hopelijk word ik snel gewassen" en begon weer tegen te stribbelen

All the way back - Page 2 20f3t76
ik bleef nog steeds een beetje op afstand toen er een ander persoon bij kwam die eerst de kat aan sprak vreeemd toen hij zich voor stelde en de jongen met hond antwoord gaf wat niet echt nuttig was stelde zich maar voor hij was ook de enige die leek te merken dat ze ergens gestrand waren "ik ben Mizu Matsuoka en dit is Emina" ze liet de rest van het voorstellen van Emina over aan Emina die kende zichzelf natuurlijk het best
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sat 07 Nov 2015, 17:39



All the way back - Page 2 54ek3r
hij haalde even een wenkbrauw op toen Nyanko zei dat hij voor zichzelf kon zogen en schudde hem even heen en weer, om hem zo gezegd terug te pakken. al leek het er gewoon op dat hij dat deed door het niezen, om hem even schoon te wapperen

All the way back - Page 2 2qa1x61
".. aww, laat ze toch spelen, dan wasik Nyanko-chan later wel," zei hij, gewoon om Nyanko niet aan te hoeven raken zolang hij nog niet gewassen was. "Als ik de vampier koning ben, wie ben jij dan?" hij wilde hem met een opgetrokken wenkbrauw aan kijken, maar toen hij zijn arm om hem heen geslagen had, deed hij dat automatisch niet. toen hij nog een onbekende hoorde, keek hij om naar Ren. Yuu dat hun allemaal aal voorgestelde en Mika knikte even als een groet. "Ik denk dat we net buiten de stad zijn," zei hij waarbij hij Yuu even een zachte klap tegen zijn hoofd gaf, als een soort waarschuwing op zijn gedrag omdat hij niet de moeite nam om over Ren's vraag na te denken.

All the way back - Page 2 2h3yaf8
"zijn we niet ergens op een onbewoond eiland ofzo?" vroeg ze, "Dan noem ik hem naar mijn naam, 'Anime'~!" riep ze enthausiast
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 15 Dec 2015, 11:37

All the way back - Page 2 2ik5bgo
Uhhm ik keek even vreemd naar het meisje dat Emina heten "uhm my lady, volgens mij zijn we ook niet op een onbewoond eiland misschien is het slim om rond te gaan kijken waar we zijn". Om haar niet te veel teleur te stellen keek ik haar nog even aan "de volgende keer gaan we naar een mooi onbewoond eiland". Waarna ik rond me heen keek  "heeft iemand een zak lamp?"

All the way back - Page 2 X4gkcl
"Dan ben ik de knappe vampier slayer" en gaf Mika een knuffel van zij "ik kom je pakken" zij ik vol trots. Toen het meisje ineens dacht dat ze op een eiland waren. Hij keek Mika aan omdat hij eigenlijk weer een lullige reactie wilde geven maar ik hield een keer zijn mond dicht en stemde in met de nieuwe jongen om rond te gaan kijken. "Ja lijkt me een goed idee nieuwe" ik dacht ineens dat ik wel een zaklamp bij had. "yup ik heb een zaklamp" ik pakte hem en deed hem aan om rond me heen te kijken.

All the way back - Page 2 2cdzxa9
toen Mamoru me schudden als een handboekje hing ik  weer even stil en begon daarna te blazen en proberen naar zijn neus te krabben.(wat niet lukte omdat zijn pootje te kort waren)
ik kwam op de grond te recht en begon boos te blazen
All the way back - Page 2 20f3t76
Toen Emina riep hoe ze het eiland ging noemen drong het ineens tot me door. "Anime.. Emina.. anime.. Emina haar naam is het omgekeerde van anime haar ouders moeten wel veel van anime hebben gehouden aldo de naam wel leuk is. Ik luisterde rustig met de rest mee toen de kat begon te blazen en probeerde de hond te krabben wat er best komisch uit zag omdat hij er niet bij kon. "Volgens mij zijn ze uit gespeeld" zij ik met een glimlachje waarna ik ineens bedacht dat ik een zaklamp had op mn telephone en hem te voor schijn haalde en aan deed om rond me heen te kijken het zag er kill uit de trein lag op zijn zijkant en we waren een stuk van de rails af "hoe zou het gaan met de conducteur of treinmachinist?" vroeg ik me ineens hard op af
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 05 Jan 2016, 18:16



All the way back - Page 2 54ek3r
toen het nyanjo lukte om zich los te krijgen, trok Mamoru even een wenkbrouw op tien hij naar hem ging blazen en verlaagde even zijn kop tot dezelfdemhoogte als Nyanko. waardoor hij bijna met zijn kop op de grond lag. "Wat wil je er tegen doen hé?" Vroeg hij met een lichte grijns

All the way back - Page 2 2qa1x61
hij keek om naar Yuu ton hij hem een knuffel gaf en klopte lichtjes zijn hoofd. Uiteindelijk waren ze niet alleen en kende ze deze menen pas net. "Waarom heb je een zaklamp meegenomen?" Vroeg hij hem toen verbaast, "we gingen alleen boodschappen halen." Toen Mizu begon over de conducteur keek hij eveb op, "misschien is het handig om te kijken of er nog overlevende zijn in de gehele trein en of mensen nog hulp nodig hebben," zeinhij voordat hij omlaag keek naar de hond en kat. "Nyan-chan! Snel,mmaak je weg door de trein!" Zei hij, alsof het een soort van snelle, slanke reddings hond was die zijn weg door de allerkleinste gaatjes kon maken

All the way back - Page 2 2h3yaf8
toen ze zag hoe clingy Yuu werd naar ijn vriend, begon ze even binnensmonds te grinnikten en nam e haar telefoon en maakte ze snel een foto. "Ik moet een bewijs stuk maken voor mijn vrienden," loog ze, alsof ze een foto van de trein had gemaakt.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 26 Jan 2016, 11:40

All the way back - Page 2 2ik5bgo
toen het meisje een foto maakte van de trein leek me dat een goed idee zodat we konden bewijzen wat er was gebeurd "slim idee misschien moeten we wat meer foto's maken als bewijs"  

All the way back - Page 2 X4gkcl
"uhhm ja uh, dacht misschien handig een zaklamp heb ook een zakmes bij" hij haalde hem even tevoorschijn en deed het weer terug in zijn zak laten we 2 groepjes maken en hier weer verzamelen met de mensen die we hebben gevonden." deed hij even als of hij de leiding was hij lachte Mika even uit omdat hij nyanko ervoor riep "Mamoru misschien is het handig als jij helpt zoeken maar neem fattie wel mee want katten hebben ook een goede neus"" ik ga bij mika in het team wie wilt er nog bij ons?" zij ik even kijkend naar 1 van de 2 meiden zodat er in elk team zoizo een jongen zat voor het geval ze enge dingen aan troffen in de trein (mensen die niet meer leven bv)

All the way back - Page 2 2cdzxa9
toen yuu me fattie noemde blaasde ik even naar hem en begon met het zoeken naar een ingang terug in de trein wachtend op mn baasje en dombo " Aho! hij is ook niet echt de slimste van de twee gelukkig heb ik een slim baasje die weet wat hij doet " zij ik hard op over hem

All the way back - Page 2 20f3t76
aan de ene kant vond ze het wel schattig om te zien dat de blonde jongen zijn kat riep om te zoeken maar ik ging liever in het team zonder de dieren "miss is het ook handig als 1 team voor aan de trein begint en 1 team achteraan en dan naar elkaar toe werken" zij ik en probeerde slim te klinken want als ik goed nadacht hadden er eigenlijk nu al politie en ambulance moeten staan want er ging een bepaald alarm naar het centraal kantoor als er iets met een trein gebeurd maar ik hield mijn mond er nog even over dicht niemand leek echt te merken dat er misschien nog meer aan de hand was maar ik vond het een eng idee dus ik hou het er maar op dat ze gwn laat zijn
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Mon 14 Mar 2016, 14:32

All the way back - Page 2 2qa1x61
even keek hij om naar Yuu toen hij voorstelde om in twee groepen te werken, maar de dieren voorop te laten lopen. "Is het dan niet slimmer om elke groep een van hun te laten hebben?"  stelde hij voor, "Dan kan Mamo-chan het beste met de andere groep mee," stelde hij voor, gewoon omdat het misschien wat makkelijker was om Mamoru met andere mee te laten gaan dan Nyanko die misschien voor meer problemen ging zorgen als hij in een groep zonder Mika was.

All the way back - Page 2 54ek3r
"Als jou baasje zo slim was, dan zou hij toch wel weten wanneer hij moest stoppen met het voeden van jou?" refereerde hij naar Nyanko's lichaamsbouw.

All the way back - Page 2 2h3yaf8
toen Yuu vroeg wie er met hem en Mika mee wilde gaan, hield ze meteen haar hand omhoog. "Ik!!" riep ze vol enthousiasme. zodra de zich realiseerde hoe ze net antwoord gaf, nam ze langzaam haar hand weer terug en probeerde ze haar big smile weg te forceren. "A-als niemand anders wilt," zei ze toen wat ongemakkelijk, "g-gewoon om NyankoNyan gezelschap te houden," loog ze. tenminste, voor Nyanko en de jongens
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 22 Mar 2016, 12:30

All the way back - Page 2 295s5lx
hachi
Hatchi is een jongetje van 8 die alleen zijn voor naam weet hij was aan het lopen buiten en toen hij dacht dat hij ge achter volgt werd is hij in de eerst volgende trein in gerent en in een coupe gaan zitten tot de trein crashte en kwam hij gezegd vast te zitten. hij komt uit een huis vol geweld en een dronkaard als vader en een moeder die hem wilde vermoorden om hem zo gerecht uit de lijden van zijn vader wilde verlossen. hij is op de leeftijd van 7,5 weg gelopen. hij houd heel erg van zoetigheid en is super gek op koekjes en spellen. hij kan heel verlegen zijn maar als hij mensen beter kent trekt hij meer naar ze toe.

All the way back - Page 2 2ik5bgo
"goed dat lijkt me een goed idee Mika." ik liep naar Mika toe "Dan ga ik met Mika mee en als ik het goed begreep ging Emina ook mee met ons voor Nyanko-chan"." als er inderdaad 1 groepje aan de achterkant begint en 1tje aan de voor kant kunnen we meer gebied aflopen en hebben we minder kans elkaar kwijt te raken omdat we elkaar in het midden weer tegen komen." en ik gaf een knikje naar Mizu aangezien het haar idee was "laten we gaan"

All the way back - Page 2 X4gkcl
ik mompelde een beetje naar Ren terwijl ik nog naast Mika stond ik haten altijd mensen die dachten alles beter te weten. "Goeed" ik liep naar Mika "ik ga met Mika mee en dan kan Mamoru met de anderen mee gaan." ik keek naar Mika en Emina en begon alvast met lopen "laten we beginnen" ik deed mn handen in mijn broekzakken en liep achter de fattie aan

All the way back - Page 2 2cdzxa9
Ik keek omhoog naar m'n baasje en begon alvast te lopen "aho als er mensen in zitten vindt ik die als eerste" ik liep al schuddend met mn kont naar de voorkant niet wachtend op mn baasje of de rest die niet slim genoeg waren

All the way back - Page 2 20f3t76
"ik keek even naar de rest "hopelijk is de conducteur nog okey aangezien jullie naar de voorkant gaan doe voorzichtig." ik draaide om maar bleef een beetje op afstand van yuu zijn hond "hopelijk zaten er niet veel meer mensen in de trein" zij ik met hoop dat er niet veel mensen overleden waren rei kwam mijn kant op lopen om te gaan
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Fri 29 Apr 2016, 17:25


All the way back - Page 2 2qa1x61
"Tot straks dan allemaal," zei hij tegen Ren en Mizu voordat hij met Yuu en Nyanko begon te lopen. "ik hoop niet dat we ulke erge dingen tegen komen," zei hij voordat hij omkeek naar Yuu, "beloof me, dat als er iets is, dat je rustig blijft en uitkijkt wat je doet," zei hij, alsof hij hem de les wilde leren.

All the way back - Page 2 54ek3r
Eventjes keek hij om toen zijn baasje met Mika en fattie weg begon te lopen. hij spitste zijn oren eventjes hoog in de lucht voordat hij zich omdraaide en zich met de andere groep ging mengen. zodra ze de trein weer in gingen en ze veder door liepen, hield hij zijn neus laag over de grond

All the way back - Page 2 2h3yaf8
Emina liep stilletjes mee met de 2 jongens, ze liep eerlijk gezegt gewoon meer op de achtergrond. zodat ze alle goede fotorijke momenten tussen de twee jongens vast kon leggen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 30 Apr 2016, 16:28

All the way back - Page 2 295s5lx
ik probeerde mijn been los te trekken maar geen succes mijn enige hoop was dat iemand me kwam helpen. Ik bleef stil zitten

All the way back - Page 2 X4gkcl
ik liep achter mika aan maar fattie ging wel heel snel lopen "hey fattie niet zo snel anders zij  we je straks kwijt!" rieo ik naar hem toe "ook al is dat niet mogelijk aangzien je zo fat bent." ik liep snel achter fattie aan en zag dat we bijna bij de voorkant waren wat zouden we daar vinden?

All the way back - Page 2 2cdzxa9
ik liep terug om vervolgens bijna yuu om ver te lopen "aho kijk uit waar je loopt!"  ik liep nog is expres tegen zijn benen aan zodat hij nu echt omviel. helaas had ik het niet zo goed ingeplant en virl hij boven op me

All the way back - Page 2 2ik5bgo
samen met mizu liepen we achter Mamoru aan en kropen we terug de trein in om verder naar voren te lopen. "Mamoru heb je al een spoor van iemand opgepikt? vroeg ik terwijl ik op me heen keek dit deel van de trein was nog redelijk intact dus ze zouden niet zo veel moeiten hoeven doen om door de trein te lopen gelukkig.

All the way back - Page 2 20f3t76
ik keek goed om me heen of we mensen of andere levende dingen vonden of spullen die we goed konden gebruiken uit eindelijk zag ik een zaklamp liggen die je moet opwinden. en pakte het op "hey kijk dit is best handig omdat hij niet leeg kan raken" maar het betekende ook dat hier een persoon gezeten had dus dat die dicht bij was of op een vorig peron was uitgestapt en het was verloren.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sun 01 May 2016, 16:50


All the way back - Page 2 2qa1x61
eventjes gaf hij hem weer een klap tegen zijn hoofd, "hou eens op met hem zo te pesten," mopperde hij zachtjes voordat Yuu boven op NyanNyan viel. "Yuu-chan, ik zei toch dat je moest opletten met wat je deed?" zuchtte hij waarbij hij zijn hand tegen zijn voorhoofd sloeg

All the way back - Page 2 54ek3r
toen hij Ren tegen hem hoorde praaten, bleef hij met zijn neus op de grond maar spitste hij zijn oren een beetje naar hem toen en keek hij in zijn ooghoek naar hem. hij snuffelde nog eventjes aan de deur. uiteindelijk blafte hij eens om ze te waarschuwen voordat hij de andere coupe in ging omdat hij daar sporen van mensen geroken heeft

All the way back - Page 2 2h3yaf8
Emina liep stilletjes achter de twee an en kon net een schot vastleggen toen Mika Yuu nog eens een knap tegen zijn hoofd gaf. "die krijgt een speciaal plekje," grinnikte ze zachtjes voordat ze er achter kwam dat Yuu op Nyanko gevallen was. "IIE!!!" riep ze met een japanse accent dat ze geleerd heeft bij het vele anime kijken. "Nu heb je het shattigste wezen ooit geplet," zei ze waarbij ze zich op haar knieen op de grond liet zakken, "jij demon.." noemde ze Yuu
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 03 May 2016, 19:29

All the way back - Page 2 295s5lx
ik hoorde een hond blaffen in een andere coupe "hond?" hij dacht even na maar hoorde echt een hond "hondjee kom hier hondjee!" hij hoopte dat de hond er op zou reageren en zou komen helpen. dieren waren tenminste betrouwbaar

All the way back - Page 2 X4gkcl
"hey!"zij hij tegen mika toen hij zij dat hij moest op letten terwijl dat dikke ding hem omver liep "fattie liep mij omver en ik krijg de schuld! ik ging meteen van de kat af om hem te zien schudde en boos naar me te zien kijken toen er een kikker voorbij sprong en hij afgeleid was en er achter aan rende

All the way back - Page 2 2cdzxa9
ik was nog bezig met yuu uit te schelden toen er een kikker voorbij sprong "etenn" ik rende er snel achter aan richting de voor kant van de trein

All the way back - Page 2 2ik5bgo
"mamoru heb je iemand gevonden? ik hoorde iemand roepen en gaf mamoru toe stemming om alvast naar de volgende coupe te gaan zodat ik mizu verder kon helpen door de deur ik trok de coupe deur open zodat mamoru er door kon en mizu ook
All the way back - Page 2 20f3t76
toen ik zag hoeveel moeite ren deed om de deur open te houden rende ik snel achter mamoru aan. en zag een bank jongentje zitten
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 07 Jun 2016, 14:43

All the way back - Page 2 2qa1x61
"natuurlijk geef ik jou de schuld, hij bent de 'grote, gemene, katplettende Yuu-chan," zei hij, alsof het helemaal niks was. net toen hij Nyanko-sensei wilde op pakken, om hem van yuu te beschermen, rende hij achter iets aan. "NyanNyan?" keek hij om, straks waren ze ook nog zijn kat kwijt, "kom terug!" meteen gaf hij Yuu een duw in de rug, niet alleen als een soort van 'payback' omdat hij over Nyanko gestruikeld was, maar ook gewoon zodat hij zelf niet de moeite hoefde te nemen. "Snel yuu-chan! ga mn lieve fattie halen!" zei hij

All the way back - Page 2 54ek3r
hij keek Ren aan toen hij hem vroeg of hij menselijke sporen gevonden had, hij blafte nogmaals gecontroleerd, voordat hij zich door het puim naar de andere coupe wurmde. aar vond hij een jochie, met zijn been onder wat puin. eerst snuffelde hij eventjes aan het kind voordat hij hem bij zijn truitje nam en hij van onder het puin probeerde te trekken. maar geen succes. niet dat Mamoru niet sterk genoeg was om kinderen over de grond te verplaatsen, maar hij zat erg goed vast om zijn been los te krijgen. meteen liet hij hem los en begon hij weer hard te blaffen zodat Ren en Mizu hem konden horen en hem konden helpen om het jochie te bevrijden

All the way back - Page 2 2h3yaf8
-volgt-
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Tue 07 Jun 2016, 15:05

All the way back - Page 2 295s5lx
Toen de hond me probeerde los te trekken hield ik hem vast voor wat stevigheid. Toen het niet gelukt was begon hij hard te blaffen richting de deur. Waarschijnlijk waren er mensen die hem konden helpen

All the way back - Page 2 X4gkcl
"Goed goed" hij stond op na de duw van mika " weet je je lijkt net op je kat net zo lui" zij met een glimlachje " emina laten we fattie gaan zoeken". Ik zag hem al verder op bij de voorkant van de trein met de kikker spellen dus gelukkig was hij niet zo heel ver gelopen. Ik liep er heen

All the way back - Page 2 2cdzxa9
Ik had de kikker te pakken gekregen bij zn poot terwijl hij de heletijd probeerde weg te lopen trok ik hem terug om hem vervolgens weer los te laten en weer te paken en zo door

All the way back - Page 2 2ik5bgo
"Ik hoorde mamoru blaffen en ging meteen zijn kant op het was wat moelijk door de puim maar toen ik aan kwam zag ik een jongentje zitten die met zijn bee vast zat " Mizu! Je moet komen helpen er is hier een jongentje die vast zit." ik liep naar hem toe en begon wat puin te ruimen zodat we hem er dalijk makelijk er van onder konden trekken.

All the way back - Page 2 20f3t76
Toen ik ren hoorde roepen dat hij een jongentje had gevonden baande ik meteen een weg naar de andere coupe en zag ze staan. Ren had al snel puin geruimt zodat het makelijker was om hem er van onder te krijgen ik ging naast hem zitten " hey ik ben mizu" stelde ik me aardig voor " we gaan je hier zo snel mogelijk van onder halen!" zij ik vast beraden ik keek even naar mamoru " kun je helpen? Dan trekken we hem er samen van onder en kan ren die bank omhoog houden.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 07 Jun 2016, 15:56



All the way back - Page 2 2qa1x61
even blies hij zijn wangen op toen Yuu zei dat hij net op zijn kat leek omdat ze even lui waren. "Die krijg je nog terug mannetje," mopperde hij waardat hij achter de twee aan ging om Nyanko-chan terug te halen.

All the way back - Page 2 54ek3r
toen Ren en Mizu er uiteindelijk bij kwamen, maakte hij eventjes wat ruimte door aan de kant te gaan. Toen Mizu hem vroeg of hij kon helpen met het jochie er onder uit te halen, blafte hij nog maals en kwispelde hij eventjes een paar keertjes met zijn staart. weer snuffelde hij eventjes aan het jongetje voordat hij hem weer bij zijn truitje nam

All the way back - Page 2 2h3yaf8
"Fattii!! Fattiii!" riep Emina achter de jongens aan, niet dat de kat uit het oog was, sterker nog, ze waren er al bijna. toen ze uiteindelijk weer bij Nyanko-sensei aan kwamen, nam ze hem meteen van de gront en hield ze hem stevig tegen haar aan terwijl ze hem knuffelde. "stout poesje, nou niet meer weg lopen hoor, anders geen koekjes voor jou meneertje," zei ze, voordat ze snel nog eventjes een foto van het dier maakte
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Wed 08 Jun 2016, 18:29

All the way back - Page 2 295s5lx
Toen het meisje mizu naast me kwam zitten en zij dat alles goed kwam knikte ik heel blij. Vervolgens legde ze uot hoe het ging gebeuren. Toen de hond aan me snuffelde kriebelde het een beetje en pakte hij me bij m'n trui. Ik pakte de hond vast en samen met mizu trokken ze me er onder uit. Ik was heel blij dat ik er uit was en knuffelde heel bij de hond. " dank jullie wel" zij ik verlegen en probeerde op te staan wat niet goed ging omdat ik toch nog last had van mijn been.

All the way back - Page 2 X4gkcl
Toen Emina heel blij nyanko vast pakte was dat een opluchting want nu kon hij niet meer weg rennen "hou fatty maar stevig vast dan kunnen we eindelijk de trein in" ik keek mika even aan "let beter op dat fatty dier van je hij zorgt voor problemen" zij ik droog. Ik liep naar de voor kant van de trein om te kijken hoe het met de treinman ging. Toen ik er eenmaal was zag ik dat er helemaal geen treinman zat!?. Ik zag ook geen bloed en heb ook geen mensen zien lopen hoe kan dat? Ik wenkte mika naar me toe zodat hij ook kon kijken.

All the way back - Page 2 2cdzxa9
Ik was lekker rustig met de kikker aan het spelen toen Emina me ineens op pakte  " aho laat me los!" riep ik hard toen yuu me weer een voor fatty uit maak te begon ik hem uit te schelden tot we naar de voor kant van de trein liepen.

All the way back - Page 2 2ik5bgo
"Ik zag dat de jongen last had van zijn been en hurkte naast hem neer " ik ben Ren leuk kennis met je te maken" ik keek even naar Mizu wat we gingen doen er was hier geen ruimte om zijn been te verbinden en we hadden afgesproken om de trein te onderzoeken voor levende mensen. Ik keek even naar Mamoru "Mamoru kun jij
Het jongentje op je rug houden dan kunnen we snel verder zodat we dalijk buiten zijn been kunnen verbinden" ik keek even naar Mizu voor een goedkeuring en ze knikte met een glimlachje

All the way back - Page 2 20f3t76
Toen ren een plan had bedacht ging ik snel verder zoeken naar dingen of mensen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Wed 08 Jun 2016, 21:44



All the way back - Page 2 2qa1x61
"Zegt degene die normaal gesproken voor problemen zorgt," mopperde hij binnensmonds tegen Yuu terwijk hij naar Emina liep en gaf nyanko even een kriebeltje op zijn hoofd. Toen Yuu en daarna de gehele groep weer in beweging kwam, liepen ze de trein in. Hij keek rond in de machinist kamer, maar niemand was te bekennen. "Hmm, das raar," zei hij

All the way back - Page 2 54ek3r
Hij hielp Mizu met Hachi onder het ouin te krijgen. Uiteindelijk probeerde hachi op te staan, maar leek hij net om te vallen. Voordat hij de grond raakte, ging hij door zijn voorpoten en hield hij Hachi tegen met zijn lichaam, waardoor hachi net overeind bleef. Hij blafte en ging nu ook door zijn achterpoten nadat ren hem gevraagt had om hachi te dragen

All the way back - Page 2 2h3yaf8
Toen Yuu Nyanko weer fattie noemde, nam ze Nyanko alleen maar steviger vast. Uiteindelijk liepen ze door naar de trein en snel ging ze achter ze aan. Toen er blijkbaar niemand in de kamer zat, trok ze er snel een fito van. "Bewijs stuk A," zei ze, "de eerste verdachte is de machinist," nm ze haar stem op met haar.mobiel, alsof ze in een crime seene programma was
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Thu 23 Jun 2016, 15:13

All the way back - Page 2 295s5lx
ik hield mamoru stevig vast maar probeerde niet te hard aan zijn haren te trekken "dankje wel hondje" zij ik verlegen en drukte mijn hoofd tegen zijn rug

All the way back - Page 2 X4gkcl
we waren snel op de helft van de trein en vonden weer een weg naar buiten "gelukkig zaten er niet meer mensen in de trein " zij ik wat opgelucht en keek naar Mika en Emina die nog steeds fatty vast had en zuchte "hopelijk gaat het goed met de rest" waar mee ik me meer zorgen maakte om mamoru

All the way back - Page 2 2cdzxa9
ik had uit eindelijk op gegeven met tegen stribbelen en liet me gwn dragen hoefde ik tenminste niet te lopen

All the way back - Page 2 2ik5bgo
toen we klaar waren in de trein vonden we een weg naar buiten met de hulp van Mamoru. en zag de andere al staan "heey!" we liepen snel naar ze toe met hatchi

All the way back - Page 2 20f3t76
toen we uit de trein waren had ik de ruimte om hatchi zijn been te verbinden. "hatchi wil je dat ik je been verbind?"
Toen ren een plan had bedacht ging ik snel verder zoeken naar dingen of mensen[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sat 30 Jul 2016, 14:55

All the way back - Page 2 54ek3r
hij keek in zijn ooghoeken naar achter toen Hachi op zijn rug klom en zich stevig tegen Mamoru's lijf drukte. Bij zijn laatste woorden, voelde hij zichzelf warm worden van binnen. Misschien had Mamoru, de 'grote', 'sterke', 'moedige, hond die nergens bang voor was, toch en gevoelige en zwakke kant. .. v-voor jonge kinderen dan natuurlijk. bij dei gedachte, voelde hij hoe zijn grijze, harige wangen eventjes warm werden. Niet dat hij wist dat hij zo was, Yuichiro was ook al ouder voordat ze elkaar voor het eerst zagen. het liefste zou hij Hachi dan ook in zijn bek, overal mee naar toe nemen. Maar misschien was Hachi daar toch iets te groot voor, daarbij zou Hachi het op zijn rug waarschijnlijk comfortabeler vinden. Hij keek nog eventjes over zijn rug naar Hachi en snuffelde nog eventjes aan hem. zodra zijn natte neus, Hachi's wang raakte, stond hij rustig op en liep met de 2 volwassenen de trein weer uit

All the way back - Page 2 2qa1x61
"Is dat juist niet raar? We hebben het zelf gezien, er was niet eens een conducteur aanwezig. Met andere woorden, wij waren serieus de enigste, maar waarom? het is niet zo dat hij voor andere mensen afgesloten was ofzo en dat niemand anders behalve wij zelf er in konden.." begon hij na te denken n zijn gedachtes hard op uit te spreken. Toen hij Yuu's laatste reactie hoorde, keek hij zijn vriend aan. Natuurlijk was hij bezorgt om zijn kleine, grote vriend. Geruststellend legde hij een hand op Yuu's schouder en keek hem met zijn vrolijke, geruststellende glimlach aan. "Maak je maar geen zorgen op Mamo-chan, nog eventjes en je zal zien dat hij niks mankeert. We weten allebei hoe hij is, niet waar, Yuu-chan?" probeerde hij zijn vriend wat op te vrolijken.

All the way back - Page 2 2h3yaf8
Emina was NyanNyan stevig aan het knuffelen en keek eventjes rond toen Mika begon over hoe het raar was dat hun echt de enigste waren. "wie weet zijn we de uitverkornen om de wereld te redden van aliens!" riep ze voordat haar ogen groot werden en ze haar gezicht achter Nyanko verschool, die ze nu ophoog hield, "N-neem de kat! maar eet mij niet op!"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 30 Jul 2016, 15:37

All the way back - Page 2 295s5lx
toen Mamoru aan me begon te snuffelen voelde ik zijn natte neus op mijn wang wat een beetje kriebelden, waarop ik hem aaide over zijn rug waar ik des ondanks we buiten waren nog steeds op lag. Hij lag zo lekker en was zo lief ik zou gwn in slaap kunnen vallen. Ik aiide de hond nog een paar x en liet mezelf van zijn rug afglijden en ging tegen hem aan zitten.

All the way back - Page 2 X4gkcl
ik keek naar mika en glimlachte lichtjes "je hebt gelijk laten we naar de rest gaan en kijken wat ze gevonden hebben. het is inderdaad heel vreemd dat wij de enige zijn en zelfs de conducteur weg is." hij begon de trein uit te klimmen toen hij Emina's reactie hoorden over uitverkorenen en aliens. ze is volgens mij een beetje raar in haar hoofd "ik denk het niet Emina laten we gaan" was alles wat hij er op wist te zeggen "en anders moet je inderdaad fatty opofferen" zij hij nog even vlug er achteraan

All the way back - Page 2 2cdzxa9
toen het mens rare dingen ging zeggen en me omhoog hield om me op te offeren kwam ik eindelijk los en rende de trein uit waar ik de andere spotte dus ging van een afstandje naar ze kijken en mezelf wassen "bakaaa's wie denken wel niet dat die mens dingen zijn als er iets alien is hier op aarden dan zijn hum het wel!"

All the way back - Page 2 2ik5bgo
ik liep naar Mamoru en hatchi toe omdat ik wist dat mizu een verband doos bij had. Het jongentje was al van mamoru afgeklommen en er naast tegen de hond aan gaan zitten "hatchi we gaan je been even verzorgen okey?" ik pokte een flesje water uit mijn tas en doekje om de schaaf wond schoon te maken" dit gaat een beetje prikken okey?". Hatchi knikte naar me maar deed verder niets

All the way back - Page 2 20f3t76
toen ren klaar was zag ik de kat van de naderen zitten en zichzelf wassen toen ren ineens tegen me zij dat ik hatchi moest verbinden. ik pakte een gaasje en een rolletje verband en gaf die even aan Ren. ik legde het gaasje op de schaaf wond en wikkelde het verband er om en maakte het vast. de jongen zij nog steeds niet maar ging de hond knuffelen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 2 Empty Re: All the way back

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum