Risk to Take

4 posters

Page 13 of 14 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Apr 2015, 13:45

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
wat verbaast keek hij haar aan toen ze het eerste was dat hij naast zich zag. nadat er nog een grote gaap, zijn mond verliet, verdween de slaap ook langzaam uit zijn ogen. "nope, het is vast nog een droom. normaal zie ik geen engelen als ik wakker word," ging hij in op het plagen door haar met een vaag grapje terug te plagen. al had hij toch een verveelde blik op zijn gezicht. de term 'prinses' gebruikte hij expres niet en eigenlijk kon haar reactie twee kanten op, maar dat maakte hem toch niet veel uit
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Apr 2015, 19:11

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze grinnikte toen Daisuke mee ging met haar geplaag. 'Ik ben speciaal voor jou neergedaald.' zei ze met een lief glimlachje en keek hem toen vragend aan. 'We gaan zo zeker weer.' zei ze en richtte haar blik toen even op de jongen die hen naar die ene prins zou leiden. Hij was nog steeds in gesprek met die twee vreemde kinderen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Apr 2015, 20:45

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
"deed het pijn om uit de hemel te vallen?" haalde hij een wenkbrauw op tot Akira naast hun wat kuchte. de jongen keek de twee maar wat ongemakkelijk aan. Daisuke keek zijn schildknaap even aan voordat hij weer met dezelfde blik als eerst terug naar Yuno keek, "Je geeft het kind de verkeerde gedachtes," klaagde hij voordat hij weer op stond, "Waarschijnlijk wel. het is lekker om weer eens wat rustig aan te doen en even te pauzeren in het gras, maar ik je graag een warm bed aan bieden om de nacht in door te brengen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Apr 2015, 21:12

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze keek Akira even aan en grinnikte. 'Hij zal wel wat gewend zijn toch?' vroeg ze en richtte zich tot Daisuke toen hij begon over dat ze waarschijnlijk wel weer zouden gaan. 'En die ene jongen dan?' vroeg ze. 'Ik dacht dat hij ons naar de prins zou leiden.' Wat vragend keek ze hem aan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Apr 2015, 21:42


Risk to Take - Page 13 30a7yg5
"wat bedoel je daar nou weer mee? als ik wat tijd aan een leuke vrouw kan spenderen, doe ik dat het liefste zonder Akira of iemand anders erbij," zei hij. Nadat hij Akira's verbaasde blik zag, dacht hij zelf even terug aan zijn zin, "Niet dat er nog leuke vrouwen rondlopen in het dorp en de huiseigenaar is ook geen optie." toen Yuno begon over Ai, keek hij even om naar de jongen die nog met de vreemde aan het praatten was. "als hij aan onze kant staad, kan hij mee gaan," zei hij voordat hij terug naar Yuno keek, "Of denk je niet dat dé zilveren ridder de weg kan vinden?" vroeg hij, waarbij hij de nadruk legde op zijn titel als een teken dat hij haar spottende opmerking van eerder toch gehoord had
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Apr 2015, 22:04

Risk to Take - Page 13 35datkn
Zacht lachte ze doordat Daisuke zich zo versprak, helemaal Akira zijn gezicht vond ze amusant. Ze richtte haar blik terug op de jongen toen Daisuke het over hem had. 'Jij weet zijn intenties beter dan ik.' zei ze en keek wat onschuldig naar hem toen hij liet merken dat hij haar spottende opmerking gehoord had. 'Dat heb ik helemaal niet gezegd.' zei ze alsof ze helemaal niets wist van waar hij het over had.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Apr 2015, 22:44


Risk to Take - Page 13 30a7yg5
"tot nu toe heeft hij ons tot hier gebracht, zonder dat er iets gebeurt is. Ik denk niet dat het veel kwaat kan om hem mee te laten gaan. Desnoods ben ik simpel bereid om er een einde aan te maken, maar ik denk die dat hij het wilt op nemen tegen me, gezien hij maar een kleine dolk draagt. Weet je nog? Ik bescherm de leden van de Koninklijke familie met mijn leven. Dat is hoe ik altijd geleefd heb. Zolang je niet líegt of de boel saboteert," zei hij, met de nadruk op het liegen, "beheers je over mijn leven. Of zit er toevallig toch wat meer van de koning in je dan we dachten?" Vroeg hij om terug te gaan over het liegen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 16 Apr 2015, 15:48

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze zat rustig te luisteren naar wat Daisuke allemaal zei, maar toen hij zich hardop afvroeg of er meer van haar vader in haar zat dan ze dachten keek ze behoorlijk verstoord naar hem. Ze was niet zeker of het als geplaag bedoeld was of dat hij het als sneer bedoelde, toch vond ze het niet fijn. Om te voorkomen dat ze weer in een nutteloze discussie terecht zou komen, deed ze net of ze het niet hoorde en richtte haar blik op de paarden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 29 Apr 2015, 11:12

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
even trok hij een wenkbrauw op toen ze er niet op reageerde. rustig liet hij zijn hoofd weer op zijn armen rusten en keek hij de blauwe lucht in. "Trouwens.." begon hij na een korte stilte. "Sinds die twee nog steeds gezellig aan het praten zijn," zei hij voordat hij zich omdraaide en op zijn buik ging liggen. hij keek Yuno daarna weer aan, "Sinds je nooit veder dan de kale muren gezien heb, zijn er nog speciale dingen die je wil zien? een echte waterval of iets in plaats vaan een boek of een schilderij. ik neem aan dat je wat dingen van de wereld zou willen zien, we zijn nu toch 'onderweg.'"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 02 May 2015, 11:15

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze verplaatste haar ogen terug op Daisuke toen hij haar vroeg of ze nog iets van de omgeving wilde zien. 'Een waterval lijkt me wel mooi om te zien.' zei ze. Ze had over watervallen gelezen in boeken, maar daar stonden alleen plaatjes in. Het zou echt geweldig zijn als ze er één in het echt zou kunnen zien. Het gespetter van het water zou kunnen voelen op haar gezicht, het geraas kunnen horen. Eén van haar mondhoeken trok ze een beetje op, terwijl ze naar de Zilveren Ridder keek. 'Zou je me er één kunnen laten zien?' vroeg ze hoopvol.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 02 May 2015, 16:39

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
"Nouja, het is niet dat ik er zo eentje voor je kan toveren," zei hij, "het is ook niet dat we weten wat we tegen komen. Maar als we iets tegen komen of over iets te horen krijgen, kunnen we heus wel even een omweg nemen en even kijken. Dat is een van de mooie dingen van rond trekken en reizen; het zien van de natuur met zn wildernis, maar ook mooie plaatsen waar je terecht kan komen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Fri 05 Jun 2015, 13:38

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze besloot om zijn eerste reactie maar te negeren en knikte op wat hij vervolgens zei. 'Dat zou ik wel heel leuk vinden.' zei ze. Het leek af en toe echt net alsof hij altijd in een slecht humeur was, maar dan opeens kon hij ook lachen en plagen. Daardoor vond ze hem een beetje moeilijk te peilen en was ook wel op haar hoede met hem. Ze was er nu ook wel achter gekomen dat ze echt uit moest kijken met wat ze tegen hem zei.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Fri 05 Jun 2015, 14:47

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
even knikte hij zachtjes toen ze er mee instemde. hij had eigenlijk ook niet anders verwacht dan dat ze er mee in zou stemmen. "Het is alleen een tijd geleden dat ik deze bossen verkend heb. ik weet zelf dus ook niet zo te zeggen waar een water val is. eventueel kunnen we in het eerst volgende dorp na vragen of er in de buurt nog plekken zijn die het waard zijn om te bezoeken." even verscheen er weer een emotieloze blik op zijn gezicht, "Maar ga dit niet zien als een vakantie, dit is alles dan een leuke en gezellige gezins vakantie," zei hij weer met een iets wat strenge klank in zijn stem
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Wed 10 Jun 2015, 22:00

Risk to Take - Page 13 Netkrt
"Kunnen we niet beter een schuilplek gaan zoeken? het ziet er naar uit dat het gaat regen " ik keek naar de lucht en zag zwarte wolken aan komen

Risk to Take - Page 13 2rhtmgx
#.#
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 16 Jun 2015, 15:34

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze luisterde wel naar wat Daisuke zei, maar negeerde zijn terechtwijzing over dat ze deze tocht niet als een vakantie moest gaan zien. Ai begon toen plots te spreken en ze keek op naar de jongen. Ze knikte op wat hij zei en keek ook even naar de lucht. 'Dat lijkt me inderdaad wel het verstandigste, ja.' zei ze en richtte haar blik toen weer terug naar de Zilveren Ridder om te zien of hij ook zou instemmen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 17 Jun 2015, 10:30

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
hij keek zo nog even naar Yuno terwijl hij wachtte op een reactie. Maar toen hij bedacht dat hij die niet zou krijgen, schonk hij er veder ook niet veel aandacht meer aan. terwijl zijn gezicht langzaam weer wat ontspande, keek hij door Ai's opmerking de lucht in. "Ik heb het niet eens door gehad," zei hij toen hij de donkere wolken aan zag komen. "Ja, het lijkt me dan beter van wel dat we weer veder gaan. op die manier kunnen we de regen voor zijn tot we iets vinden," zei hij voordat hij zijn handen op zijn knieën zette en rustig opstond. even boog hij zijn rug nog eventjes voordat hij om keek naar Akira. even verscheen er een klein glimlachje op zijn gezicht toen hij zag hoe zijn schildknecht nog een appel in zijn jas zak probeerde te proppen. sinds hij het ergens wel verwacht had, hield hij hem ook niet tegen. het engste wat hij deed was rustig op zijn jonge schildknecht wachten terwijl hij zijn hand uit stak naar Yuno om haar te helpen met opstaan
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Wed 17 Jun 2015, 11:01

Risk to Take - Page 13 Netkrt
terwijl de rest rustig aan het opstaan was begon het in de verte al te donderen en bliksem terwijl ik m'n paart klaar maakte en er er al op ging zitten wachten ik op de anderen  "misschien is het slim om een schuilplaats te gaan zoeken de storm is nu nog verweg maar hij komt wel deze kant op"

Risk to Take - Page 13 2rhtmgx
#.#[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 27 Sep 2015, 12:42

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
"Een schuilplaats zeg je?" Herhaalde hij Ai terwijl hij even naar Adella liep. "Ik denk dat een 'simpele schuilplaats' niet echt veel bescherming zou geven tegen een hevige onweersbui," sprak hij terwijl hij de witte merrie even over haar hals klopte voordat hij Akira hielp om op haar zadel te komen. Daarna draaide hij zich om om de prinses op Balistro's rug te helpen voordat hij zelf in het donkere zadel klom. "Ik had al besloten dat we bij het eerste dorp een plek moesten zoeken om te overnachten. Dus laten we dat plan gewoon volgen," zei hij terwijl hij zich voorover boog om de teugels in zijn handen te nemen. "Maar gezien het weer dat ons nu achterna gaat zitten, is het wel slim om er wat keer vaart achter te zetten," zei hij voordat hij Balistro uiteindelijk aanspoorde om veder te lopen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Thu 01 Oct 2015, 20:11

we kunnen zeker niet verder nu?
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 02 Nov 2015, 16:11

Risk to Take - Page 13 35datkn
Ze hield zich goed vast door haar armen rond Daisuke z'n middel te slaan en haar hoofd tegen z'n bovenrug te leggen. Hopelijk was het eerste dorp niet al te ver, want die storm zou zeker niet wachten tot hun veilig en wel in een herberg zaten. Ze sloot haar ogen en luisterde naar Balistro's hoeven die ritmisch op de grond terecht kwamen. Wat achter hen hoorde ze ook de hoeven van Adella.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 08 Nov 2015, 22:06



Risk to Take - Page 13 30a7yg5
Balistro's manen wapperde vloeiend over de wind, alsof het golven waren. Namate de tijd drong, werd de wind krachtiger. Ook Daisuke merkte het verschil na de eerste harde wind stoten in zijn gezicht. Automatisch hield hij de teugels wat strakker voordat hij even een blik naar de andere wierp. Balistro galoppeerde door het bos tot Daisuke hem aan het einde tot een halt zette. Het bos eindigde op een hoge heuvel, met niet ver van de onderkant vandaan, een dorp. Even bekeek Daisuke de kaars lichten vanuit de huizen van het dorp. Het leek niet bepaald op een rijk dorp. Maar vergeleken met de meeste arme dorpen uit het zilveren rijk, waren ze totaal niet arm. Even wierp hij een blik naar de lucht. Even leek het er op dat de grijze wolken hun omsingelt hadden, met alleen nog een open plek boven het dorp. Achter het dorp waren al enkele flitsen doe de lucht deed groeien. Vanaf boven de heuvel, was dit een mooi gezicht. Toch bedacht Daisuke zich geen moment, "laten we opschieten," riep hij voordat hij Balistro aanspoorde om veder te galopperen, de heuvel af
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 21 Nov 2015, 21:55

Risk to Take - Page 13 Netkrt
ik keek naar het dorp dat voor ons lag het zag er anders uit dan het zilveren rijk. alleen dan beter ik kan zien dat het geen rijk dorp is maar alles is beter dan waar ik vandaan kwam. we reden veder het dorp in en we liepen en keken voor een schijlplaats terwijl de storm erger werd en het begon te regenen

Risk to Take - Page 13 2rhtmgx
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 24 Nov 2015, 18:49

Risk to Take - Page 13 35datkn
Toen Daisuke Balistro stil hield op een heuvel dat uitkeek over een dorp, keek ze ernaar. Het zag er niet uit als een bepaald rijk dorp, maar ze waren welvarend. Achter het dorp was echter wel te zien hoe groot de storm was die hen naderde. Daisuke gaf aan dat ze verder gingen en ze drukte zich weer steviger tegen hem aan voor houvast. Terwijl ze door reden begon het ook nog te regenen. Haar kleding werd nat en koud, waardoor zij het ook koud begon te krijgen. Ze zou alleen zeker geen kik geven. Toen ze het dorp waren genaderd, keek ze op en bekeek de huizen. Ze zagen er nogal gewoontjes uit, maar daar had ze geen negatieve gedachtes over.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 05 Jan 2016, 17:45

Risk to Take - Page 13 30a7yg5
Hij merkte dat het al was gaan regenen en zodra ze het doro naderde, bracht hij Balistro terug tot stappen. Niet alleen omat ze anders een geschikte schuilplaats londen missen, maar vooral voor het onverwachtte. Zelfs al leek het dorp normaal te zijn, het wat geen dorp van het rijk waar ze vandaan kwamen en misschien waren ze hier helemaal niet welkom. Balistro brieste even koppig doordat hij nu helemaal nat zou worden door de regen als. Soms schudde hij even met zin hoofd om zijn manen uit zijn zicht te halen voordat ze wind ze enkele seconden later weer over zijn neus blies.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Tue 26 Jan 2016, 11:59

Risk to Take - Page 13 Netkrt
tijdens het stappen waren we al helemaal nat geregend ik ging even naar de zilveren ridder rijden en keek hem aan "moet een dure plek zijn of vinden jullie het overal goed? zij ik als vraag niet beledigend bedoeld maar meer als teken voor de prinsses omdat ze al die tijd in het kasteel heeft gewoondt

Risk to Take - Page 13 2rhtmgx
[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 13 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 13 of 14 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum