Risk to Take

4 posters

Page 8 of 14 Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 26 Oct 2014, 12:05

Risk to Take - Page 8 35datkn
Ze liep door de gangen van de stal heen en besloot om haar zoektocht te staken om naar haar eigen paard te gaan, een prachtige Andalusische witte merrie. 'Hey, meisje.' groette ze het paard en glimlachte toen het dier opkeek. Ze mocht dan niet buiten de muren gaan, maar toch vond ze het leuk om een eigen paard te hebben. Om het dier toch de beweging te geven die het nodig had, reed een staljongen op haar en zij longeerde het paard wel eens. "Adella" stond er op het naambordje op de deur. Ze deed de boxdeur open en aaide Adella over haar hoofd. Het was een heel zachtaardig paard en luisterde altijd heel goed. 'Heb jij Miko gezien?' vroeg ze, maar ze kreeg gebries als antwoord waarbij het paard d'r hoofd naar beneden deed. Yuno moest even grinniken en fluisterde toen in Adella haar oor: 'Heb je zin om een eindje te gaan lopen?' Adella keek haar alleen maar aan en de prinses glimlachte. Ze ging de stal weer uit en pakte het halster dat aan de boxdeur hing, waarna ze die om de merrie haar hoofd deed en haar d'r box uit leidde. Ze leidde het paar door de gangen van de stal heen en kwam toen Miko tegen, hij lag te slapen op een voerzak. Ze zuchtte even en tikte toen zachtjes met haar voet tegen de voerzak aan, waardoor die wakker werd en opkeek. Hij sprong gelijk op toen hij de prinses en Adella zag en sprong op de witte merrie haar rug, waarna hij mee reed op het paard z'n rug naar buiten.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 26 Oct 2014, 15:12


Risk to Take - Page 8 30a7yg5
uiteindelijk kwamen ze bij de muren aan en stopte Balistro automatisch met draven toen ze moesten wachten tot de poort open gedaan was. met de krakende geluiden van de verroeste kettingen op de achtergrond, keek Daisuke met een serieuze blik om naar Ai, "doe niks verdachts, je bent altijd nog een dief die altijd nog trucjes achter de hand kan hebben." toen de poort uiteindelijk om zn kant, over de gracht lag, begon Balistro weer rustig over de planken naar de over kant te lopen. hij gaf nog even een klein vriendelijk knikje naar de poortwachters, al had hij niks anders op zijn gezicht dan zijn norse blik. Balistro liep over het bede, stenen pad naar de voorkant van het kasteel waar hij weer tot halt gebracht werd. Daisuke klom van hem af en draaide zich om naar zijn schildknaap. "heb je de zak nog?" vroeg hij voordat de jonge de vies, witte zak naar hem uit hield. hij nam de zak aan en keek vervolgens weer naar Ai, "blijf in de buurt van Akira. ik ben zo terug," zei hij voordat hij het kasteel in liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 26 Oct 2014, 15:28

Risk to Take - Page 8 35datkn
Ze liep met Adella over de stenen van het binnenhof van het kasteel. Ze was niet erg zeker of de staljongen haar paard beweging hasd gegeven, dus ze besloot om het dier later maar even vrij te longeren in de bak. Misschien zou ze ook nog even een paar vertrouwensoefeningen met Adella uitvoeren. Het was toch niet alsof ze iets anders te doen zou hebben vandaag. Ze leidde haar paard alvast naar de paardenbak en liet haar erin los, waarna ze terug naar de stal liep om een lange longeerzweep te pakken, een lijn had ze niet nodig ... ze zou Adella tenslotte vrij gaan longeren.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 26 Oct 2014, 19:02

Risk to Take - Page 8 Netkrt
Ik gaf daisuke een big smile toen hij zij dat hij niets verdachr moest doen en bij akira te blijven hij gaf de rider een knip oog "heen probleem ik blijf graag bij je je knappe knechtje in de buurt" zij hij blij maar begon toch rond zich te kijken en moest zijn best doen niet naar de mooie spullen te kijken

Risk to Take - Page 8 2rhtmgx
toen ik half verwegen het boek was besloot ik maar wat papier werk voor mijn  vader te gaan doen ik deed meestal alles regelen kwa geld en finansien ik gaf hem raad en stond aan zn zijde ik ging aan mijn buro zitten en begon met de rekeningen en de belasting [/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 26 Oct 2014, 20:39

Risk to Take - Page 8 1zoaw6u
Nadat Daisuke het kasteel binnen ging, nam akira Blistro weer bij de teugels. Zodra hij ai's laatste opmerking hoorde, keek hij hem nog wat vreemd aan, "mag ik vragen waarom je nou zo vreemd praat? Ik heb nog nooit iemand horen praten op de manier als jij doet," zei hij zachtjes
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 26 Oct 2014, 21:31

Risk to Take - Page 8 35datkn
Ze had een longeerzweep uit de zadelkamer gepakt en was alweer op weg terug naar de paardenbak, waar ze de deur van open deed en er binnen stapte. Gelijk toen Adella de zweep opmerkte, begon ze weg te draven met haar benen hoog opgooiend, haar staart hoog in de lucht en haar oren naar voren. Yuno moest er even om lachen en klakte toen met haar tong, waarna ze met de zweep lichtjes richting het paard zwaaide om haar in de goede richting te leiden. Ze had dit al eens vaker gedaan en Adella wist wat de bedoeling was. Het witte paard liep al snel in rondjes om de prinses heen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 26 Oct 2014, 22:05

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
Stilletjes kwam hij uit de troonzaal gelopen nadat hij de zak aan de koning had over handigt. Hij kreeg meteen weer een nieuwe opdracht, zonder enog idee hoe hij die zou moeten doen. Zonder enig idee of hij zich er aan zou kunnen houden. Rustig liep hij terug richting de uitgang van het kasteel en stopte even toen hij door een raam kon zien hoe de prinses haar paard aan het longeren was. Even verscheem er een klein glimlachje op zijn gezicht voordat hij het vizier van zijn helm omlaag deed om het voor de omringende te verbergen. Hij liep toen veder naar de deuren en liep terug naar buiten
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 26 Oct 2014, 22:15

Risk to Take - Page 8 35datkn
Ze had haar ogen op haar paard gericht, terwijl die rondjes om haar heen draafde. Met een klakje met d'r tong, spoorde ze Adella aan om over in galop te gaan. Het witte paard maakte een briesend geluid uit d'r neus iedere keer als ze met d'r hoeven op de grond kwam en dat geluid stelde Yuno altijd gerust. Ze vond het fijn om met haar paard bezig te zijn buiten. Een glimlach stond er op haar gezicht, terwijl ze de prachtige gangen van het edele dier bekeek. Misschien zou ze nog even een paar rondjes door de bak gaan rijden op Adella haar rug.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 26 Oct 2014, 22:19

Risk to Take - Page 8 Netkrt
"Dat akira heet flurten ken je dat niet" zij ik met een snelle knipoog "ken je dat niet?"

Risk to Take - Page 8 2rhtmgx
toen ik half verwegen het boek was besloot ik maar wat papier werk voor mijn  vader te gaan doen ik deed meestal alles regelen kwa geld en finansien ik gaf hem raad en stond aan zn zijde ik ging aan mijn buro zitten en begon met de rekeningen en de belasting [/quote]
[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 27 Oct 2014, 13:03



Risk to Take - Page 8 1zoaw6u
"maar, ik dacht dat je een jongen was," zei hij verbaast nadat ai hem vertelde dat hij eigenlijk al die tijd met Daisuke aan het flirten was. even trok hij een vies gezicht, "ik heb nog nooit gehoord over flirten met iemand van het zelfde geslacht. is dat wel toegestaan?" keek hij hem vragend aan voordat de deuren weer open gingen en Daisuke het kasteel uitgelopen kwam. Akira draaide zich toen meteen naar hem om, "wat is het volgende dat we vandaag gaan doen?" Daisuke keek hem aan, "het was het plan om hierna mee te doen met het trainen met de andere ridders. maar nu we met ai opgescheept zitten. ik wil geen risico lopen door hem mee te namen naar de andere ridders, miss dat enkele ridders hem kunnen verkennen als de dief."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 27 Oct 2014, 14:52

Risk to Take - Page 8 35datkn
'Oké, genoeg, Adel.' zei ze en liet het paard stoppen. Ze liep naar het witte dier toe en aaide het over het hoofd. 'Ik ga me even omkleden en dan ben ik zo weer terug.' zei ze tegen het dier en liep de bak uit, waarna ze de zweep tegen het hout van de omheining aanzette en terug het kasteel in ging, richting haar kamer. Daar ging ze zich omkleden naar haar rij-outfit. Dit was één van haar mooiste jurken, dus ze wist dat het niet zo heel erg verstandig was geweest om daarin bezig te gaan met haar paard. De schoonmaakster zou het wel heel fijn vinden dat haar jurk nu rook naar paard. Ze opende haar kast en haalde haar rij-outfit eruit, waarna ze zich erin omkleedde. Na zich omgekleed te hebben besloot ze om haar jurk naar de schoonmaakster te brengen, die vast haar zou gaan uitfoeteren, omdat ze de jurk op een speciale manier moest wassen. Ze liep door de gangen heen richting de kamer van de schoonmaakster en klopte op de deur, waarna een vrouw op leeftijd open deed. 'Het spijt me, Lorena, maar zou je-' 'Hoe vaak moet ik je nog vertellen dat die jurken een speciale behandeling nodig hebben!' onderbrak de vrouw haar en er trokken rillingen van ergernis over haar rug. Natuurlijk was dit haar eigen schuld, maar ze vond het nooit leuk als mensen zo tegen haar deden. Na een zuchtje overhandigde ze de jurk aan Lorena. 'Ik zou het erg waarderen als je 'm toch wast.' zei ze en de vrouw zuchtte, waarna ze knikte en de deur weer achter haar sloot. Yuno ging weer terug naar buiten, maar niet naar Adella .. ze moest eerst het zadel, dek en hoofdstel nog nog uit de zadelkamer halen om te rijden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Thu 30 Oct 2014, 11:27

Risk to Take - Page 8 Netkrt
Ik keek akira aan nadat hij vroeg of het wel toe gestaan was om met anderw jongens te flurten eigenlijk had ik zelfbgeen idee maar toen hij zij dat ze met hem opgescheept zaten verdween zn glimlach "jullie zitten nou eenmaal aan me me vast en zouden we niet maar het prinsje gaan in het andere rijk en de prinses meememen"
Risk to Take - Page 8 2rhtmgx
*Bezig met papieren en belastingen*
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 30 Oct 2014, 11:32

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
"wees niet zo luid," verscheen zijn frons weer toen hij Ai hoorde zeggen dat ze de prinses mee gingen nemen en de land out zouden gaan. "en daarbij, toon wat respect, zolang je haar situatie niet weet ben je niet in staat om haar als een dier te behandelen door haar zomaar 'mee te nemen'." even keek hij rond voordat hij Balistro's teugels van Akira over nam, "laten we haar eerst maar gaan zoeken. als we hier blijven staan schieten we ook niet veel op," zei hij voordat hij richting de muren begon te lopen en langs de muren door de tuinen heen keek
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Thu 30 Oct 2014, 11:38

Risk to Take - Page 8 Netkrt
"Ik bedoelde het niet zo om haar als dier te behandelen mee nemen kan ook gwn voor mensen beteken" snouwde ik hem toe wat kon hij vervelend zijn ook al was hij knap ik liep achter hem aan opzoek naar de prinsses
Risk to Take - Page 8 2rhtmgx
*Bezig met papieren en belastingen*[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 30 Oct 2014, 15:08

Risk to Take - Page 8 35datkn
Ze kwam de stal uit met dek, zadel en hoofdstel en zag toen Daisuke lopen. Hij leek naar iemand op zoek te zijn. Rustig liep ze naar hem toe, het bit van het hoofdstel en de singel maakten een rinkelend geluid. 'Op zoek naar iemand?' vroeg ze hem. Het was niet haar intentie om hem te laten schrikken. Bovendien zou hij haar aan kunnen horen komen door het paardentuig.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 30 Oct 2014, 15:26

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
"ik denk niet dat jij überhaupt het verschil zou weten tussen en mens & een dier," zuchtte hij zachtjes na ai's reactie en keek op toen hij plots een rinkelend geluid en zodra hij om keek, volgde er een vrouwelijke stem. even maakte hij een korte buiging toen hij de prinses zag, "als je het over de duivel hebt," zei hij toen terwijl hij weer recht op ging staan. Balistro deed even een paar stappen naar haar toe sinds hij iets aan raar rook, maar al snel trok Daisuke hem aan het hoofdstel terug. "ik hoop niet dat er nog iets gebeurd was op uw weg terug door het kasteel," zei hij, zonder enige emotie maar toch ergens met een zachte stem.

xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Fri 31 Oct 2014, 13:23

Risk to Take - Page 8 Netkrt
Ik gromde even op de reactie van daisuke toen ik de prinsses zag
Herkende ik haar van iets maar ik kon het even niet opbrengen en maakte een buiging
Risk to Take - Page 8 2rhtmgx
*Bezig met papieren en belastingen*[/quote]
[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 01 Nov 2014, 17:50

Risk to Take - Page 8 35datkn
Een klein glimlachje vloog er over haar gezicht door hoe Daisuke haar begroette. Ze schudde haar hoofd op zijn vraag. 'Nee hoor, maar bedankt voor uw bezorgdheid.' zei ze en toen viel haar oog op de andere jongen buiten z'n schildknaap die bij hem stond. De jongen zag er nogal slonzig uit, wat haar deed denken dat hij een burger zou moeten zijn. Er verscheen een frons op haar gezicht en keek toen weer terug naar de zilveren ridder. 'Heer Yudai, u weet dat burgers niet zijn toegestaan binnen de kasteelmuren?' vroeg ze. Hoewel ze het wel leuk vond om eens een burgerlijke jongen van dichtbij te zien, wilde ze ook niet dat hij voor problemen zou gaan zorgen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 01 Nov 2014, 18:30

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
hij knikte zachtjes toen ze hem nog eens vertelde dat burgers hier niet toegestaan waren. "ik zou hem dan ook geen normale burger willen noemen," mopperde hij zachtjes. "we wilde iets met u bespreken. Maar ik ben bang dat dat op een iets meer afgelegen plek zou moeten. Ik neem aan dat u wel op de hoogte bent van de plekken binnen de muren waar weinig mensen komen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 17 Nov 2014, 13:46

Risk to Take - Page 8 35datkn
Ze luisterde rustig naar Daisuke zijn verzoek en knikte. 'Als u even wilt wachten, dan breng ik m'n paard haar tuigage terug naar de stal en dan zal ik u naar een rustiger plaats brengen.' zei ze en draaide zich om, waarna ze terug richting de stal liep en de spullen terug bracht naar de zadelkamer. Op de terugweg naar buiten, liep ze nog even langs de voederzakken waar Miko op lag te slapen om even te kijken hoe het ging. Tot haar verbazing was haar beertje er niet meer. 'Ach, hij is vast naar buiten gegaan.' probeerde ze zichzelf gerust te stellen en ging naar buiten. Toen ze bij Daisuke en de jongen was gekomen, vroeg ze aan hen: 'Hebben jullie Miko gezien?' Vragend keek ze hen aan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 17 Nov 2014, 13:56

Risk to Take - Page 8 1zoaw6u
rustig wachtte hij met de andere tot de prinses terug keerde van de stallen. zodra ze terug kwam en hun vroeg of ze haar kleine, rode panda hadden gezien. meteen deed Akira een paar stappen naar voren, "de laatste keer dat ik hem gezien was, was vanochtend achter de stallen. hij is nu vast ergens anders gaan slapen, ik had hem nog gezegd dat er nog meer mensen bij die voerzakken moesten wezen," zei hij met een glimlach op zijn gezicht, "ik denk niet dat u zich zo moet druk maken."

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
even keek hij de prinses met een kleine frons aan toen de panda 'weg' bleek te zijn. "en anders heb ik u zo vaak gewaarschuwd om hem binnen het kasteel te houden," zei hij na Akira's hele poging om de prinses wat gerust te stellen. "ik heb hem hier zo vaak rond zien lopen alsof er niks aan de hand is, het zou niet raar zijn als er toch iets gebeurt is," zei hij op een emotieloze toon
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 17 Nov 2014, 14:37

Risk to Take - Page 8 35datkn
Door de woorden die Akira tegen haar zei, werd ze alweer wat rustiger maar dat verdween gelijk door wat Daisuke vervolgens zei. Ze nam even een zuchtje en besloot zich toen maar te focussen op waarom Daisuke, Akira en de jongen naar haar toe waren gekomen. 'Volg mij.' zei ze en ging hen voor door de tuinen, de rozentuinen in. Daar wachtte ze tot iedereen bij elkaar was. 'De enige die hier komen zijn ik en soms wat tuinders ... je kan dus zeggen wat je me wilde zeggen.' zei ze en keek hem regaal, maar toch ook wel wat nieuwsgierig aan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 17 Nov 2014, 14:59

Risk to Take - Page 8 1zoaw6u
eerst keek hij Daisuke nog wat verbaast aan door hoe hij zijn poging volledig de rond in boorde met zijn negatieve reactie. niet dat hij het hem veel kwalijk kon nemen, dat was hoe Daisuke nou eenmaal was. toen de prinses hun uiteindelijk naar een afgelegde plek wilde brengen, liep hij rustig met de groep mee en voordat ze de rozentuin in gingen, kreeg hij de teugels van Balistro in zijn handen gedrukt. even keek hij nog naar Daisuke maar voordat hij hem nog wat kon vragen, merkte hij zijn serieuze blik op. hij leek al geheel klaar voor het 'gesprek' en hield hij zijn mond maar. hij keek toen even naar Balistro die hem met zijn grote ogen aan keek. Akira glimlachte waar voordat hij een zij weg nam en naar een stevige boom liep waar hij de teugels aan vast knoopte.

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
stilletjes volgde hij de prinses toen ze hun de weg door de tuinen en uiteindelijk door de rozentuin leidde. ten ze hen vertelde dat zij en enkele tuinders de enigste waren die hier regelmatig kwamen, keek hij nog even voor de zekerheid rond. zodra hij de prinses weer aan keek, had hij een serieuze blik op zijn gezicht. "ik neem aan dat de beelden van de vorige avond niet zo snel van uw netvlies te halen valt. en niet alleen van u, maar zeker weten van vele andere mensen, waaronder vooral het volk. wil ik u vragen om er iets tegen te doen. ik bedoel maar, als er nu niet iets gebeurt, zal er veder geen actie ondernomen worden en zal dit snel uit de hand lopen. nog meer dan het al is. uw vader zal het probleem moeten in zien en snappen dat dit niet langer zo kan gaan. dat zal een lastige taak worden, en daarom willen we hierbij uw hulp vragen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 17 Nov 2014, 16:17

Risk to Take - Page 8 35datkn
Daisuke overrompelde haar een beetje met wat hij zei en haar regale houding verdween, er kwam een frons op haar gezicht voor in de plaats en ze zuchtte. 'Ik snap dat u en het volk graag willen dat ik hier iets aan ga doen.' zei ze een beetje wanhopig. 'Het probleem alleen is, dat ik niet weet hoe. Natuurlijk wil ik wel graag helpen, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen.' Nog nooit was er zoiets cruciaals aan haar gevraagd. Ze moest de bevolking waarschijnlijk gaan leiden tegen haar vader. Al die mensen rekenden op haar. Een beetje radeloos keek ze terug naar Daisuke. Hij scheen het vertrouwen in haar te hebben dat ze het kon doen, maar zij wist het niet zeker. 'Jij moet me wel helpen.' zei ze. Ze zei expres geen "u", omdat ze op hem vertrouwde als een vriend ... niet als een ridder.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 17 Nov 2014, 17:40

Risk to Take - Page 8 30a7yg5
toen ze hem zo als een vriend aan sprak, trok een van zijn mondhoeken zich even een stukje omhoog en uiteindelijk ging hij door een knie en zakte hij zichzelf naar de grond terwijl hij zich lichtjes wat voorover boog, "al mijn daden hebben in het teken gestaan van de koninklijke familie," zei hij voordat hij weer rustig recht op ging staan, "ik zal je niet teleurstellen."

Risk to Take - Page 8 1zoaw6u
nadat Balistro aan de boom vast zat en maar rustig wat begon te grazen, liep hij snel terug naar de anderen en probeerde hij zich een beetje in het gesprek te mengen. toen hij aan kwam, kon hij nog net horen hoe de prinses uiteindelijk akkoord ging. "betekend dit dat we nog meer tijd samen kunnen doorbrengen?" vroeg hij de prinses opgewonden
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 8 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 8 of 14 Previous  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum