Risk to Take

4 posters

Page 7 of 14 Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 21 Oct 2014, 17:18

Risk to Take - Page 7 4osg
Hij bewoog z'n oortjes even toen de jongen begon te spreken tegen hem. Natuurlijk begreep hij niets van wat Akira tegen hem zei, maar dat was hij wel gewend. Zijn mens praatte ook altijd tegen hem, maar daarvan wist hij wel wat sommige woorden betekenden ... aangezien ze het vaker tegen hem zei. Nieuwsgierig keek hij toe wat de jongen deed.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 21 Oct 2014, 17:24


Risk to Take - Page 7 1zoaw6u
hij keek hem nog even aan om zijn reactie te zien, maar toen hij uiteindelijk helemaal geen reactie gaf begon hij wat te lachen, "panda's kunnen natuurlijk geen antwoord geven," grinnikte hij zachtjes en draaide zich om. ij hield de schep recht op zodat niks van het voer verloren kon gaan en rustig liep hij terug naar de stal van Balistro waar Daisuke hem al aan het opzadelen was. hij deed het voer in de bak en Balistro trok zijn hoofd weg van het hoofdstel dat Daisuke hem om wilde doen en dook meteen met zijn snuit in de voederbak. Daisuke keek zijn schildknaap toen aan, "kon je nou niet even wachten?" zuchtte hij. "jij vroeg of ik zijn bak wilde vullen," mopperde Akira zachtjes voordat hij weer op keek, "dus dat heb ik gedaan." nog voordat Daisuke een regen woord kon geven draaide hij zich alweer om en liep hij op het gemakje terug naar de achterkant van de stallen om de schep terug te brengen.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 21 Oct 2014, 17:45

Risk to Take - Page 7 4osg
Toen Akira weg ging om het grote wezen eten te geven, was hij op de voerzak gesprongen, waardoor die om was gevallen. Hij was er lekker op gaan liggen en keek op toen de jongen weer terug kwam met de schep. Gelukkig zat de zak goed dicht, anders had de hele vloer onder de paardenbrokken gelegen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 21 Oct 2014, 18:07


Risk to Take - Page 7 1zoaw6u
Toen hij terug kwam bij de achterkand van de stallen zag hij hoe de panda lekker op de omgevallen zak lag. Hij grinnikte even en deed de schep terug in de voerzak die nog open was. "Ik denk niet dat het handig is om daar tegaan liggen, andere kunnen die zak nog nodig hebben enmaal de andere op zijn," grinnikte hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 21 Oct 2014, 21:07

Risk to Take - Page 7 4osg
Hij keek op toen de jongen weer terug was gekomen en keek hem alleen maar aan door wat die tegen hem zei. Hij wist totaal niet wat Akira bedoelde, dus hij bleef gewoon liggen. Het lag wel heel lekker, dus hij was nog lang niet van plan om ervanaf te gaan. Hij legde z'n kop weer terug neer op de zak, maar bleef Akira wel in de gaten houden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 21 Oct 2014, 21:17


Risk to Take - Page 7 1zoaw6u
Stilletjes wees hij naar de zak toen de panda gewoon bleef liggen. Niet dat het nu een proble zou zijn. Hij zuchtte maar eindigde die in een glimlach, "achja, zo erg is het ook niet, voor nu," zei hij en draaide zich toen al om. "Ik zal nu onderhand terug moeten gaan, als je hier blijft slapen dan zal ik je later wel weer zien," zei hij voordat hij terug naar Daisuke begon te lopen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 22 Oct 2014, 20:50

Risk to Take - Page 7 4osg
Toen Akira weg liep, keek hij op, maar hij bleef gewoon liggen. Hij rekte zich even en gaapte, waarna hij zich tot een balletje rolde en z'n oogjes sloot. De geluiden die de paarden maakten vond hij niet storend klinken, dus kon hij gewoon een dutje doen. Rustig zonk hij weg in een diepe roes.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 22 Oct 2014, 21:04

Risk to Take - Page 7 30a7yg5
"heb je weer met iets staan praatten ofzo?" vroeg hij toen hij toe keek hoe zijn schildknaap weer rustig terug liep. door alles van de laatste nacht wilde hij gewoon zo snel mogelijk met de opdracht van de koning beginnen en afronden zodat hij diezelfde dag nog met de andere ridders wat kon trainen. maar als Akira nu alles op zn gemakje ging doen en nog met alles en iedereen een praatje zou houden, schoot het ook niet veel op. "er waren wat zakken voer omgevallen dat ik opgeraapt heb," loog Akira toenen Daisuke keek hem nog wat verdacht aan, "goed dan," zei hij met een zucht, "zorg dat je zo klaar bent, dan kunnen we gaan." hij gaf zijn schildknaap zijn schild en klom toen op het zadel terwijl Akira de deur van Balistro's stal dicht deed
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 22 Oct 2014, 21:15

Risk to Take - Page 7 35datkn
Ze was haar kamer uit gegaan en zat nu in de leefruimte in een zetel een boek te lezen. Lezen deed ze ook wel eens in de bibliotheek, maar daar hadden ze niet zulke lekkere zetels als in de leefruimte. Bovendien was het altijd zo stil en eenzaam in die grote ruimte vol met boeken. Ze was al zo vaak alleen. In de leefruimte liepen tenminste nog bedienden rond en af en toe liep er een wachter of twee langs.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 22 Oct 2014, 21:35

Risk to Take - Page 7 30a7yg5
voor de opdracht was de groep naar de stad gegaan om daar bij een soort postkantoor wat op te halen. Daisuke klom van zijn paard af en liet Akira met zijn paard buien alleen terwijl hij het kantoor binnen liep. het kantoortje was klein was vol met oud papier dat als torens opgestapeld de hoeken vulde. "rider Daisuke Yudai, ik had de opdracht gekregen om het pakketje voor de koning in handen te nemen," zei hij waarbij hij de brief liet zien die hij eerder van de koning gekregen had. de man achter het bureau bleef stil en keek met grote ogen over het papier al leek het er meer op dat hij geïnteresseerd was op wat de koning eigenlijk geschreven had, dan waar de brief eigenlijk voor stond. hij klom toen van zijn stoel af en rende zonder iets te zeggen naar een achterkamertje en kwam terug met een witte zak dat de man op het bureau zette. Daisuke keek hem nog wat verward aan doordat hij niet precies begreep of dat het gene was was hij moest ophalen. de man fronste even en schoof de zak naar de rand van het bureau waardoor het er bijna van af rolde. Daisuke kon het toen nog net opvangen en de man wees toen naar de deur. met nog steeds grote, verbaasde ogen draaide Daisuke zich toen maar om en liep hij weer naar buiten
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Wed 22 Oct 2014, 23:22

Ai

Ik keek om me heen en zag iemand die me bekend voor kwam ik keek nog eens goed en ja dat was hem echt! De vreemdeling van gisten ik sprong op het dak naast me en rende naar het post kantoor toe daar sprong ik met een duik vlucht het dak af en maakte een vlakke salto voordat ik op me hurken naast het paart van de vreemdeling Lande en draaide me om "dus de handsome vreemdeling van gister is eigenlijk de zilveren Ridder wat een verassing "
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 22 Oct 2014, 23:32

Risk to Take - Page 7 30a7yg5
Hij gaf zijn schildknaap de zak en klom terug op het zafel van Balistro. "Denk er niet aan om het te openen," zei hij nog tegen akira voordat de dief van de vorige nacht weer opdook. Balistro steigerde eventjes van de schik doordat hij zo plotseling opdook. Akira keek de man ook maar wat verbaast aan voordat hij naar Daisuke keek. "Wie is dat?" Vroeg hij. Daisuke zweeg even als hij de dief niet an keek, "niemand," antwoorde hij Akira toen, "laten we terug gaan," zei hij en liet Balistro toen van het postkantoor weg stappen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Wed 22 Oct 2014, 23:41

Ai

Je kunte beter niet negeren voor ik tegen iedereen zeg dat jij denindringer was van gister" ik stond nog steets met me rug naar hem toe en keek even naar akira maar keek daarna weer weg
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 22 Oct 2014, 23:51

Risk to Take - Page 7 30a7yg5
"Wat?" Keek Akira de dief met grote ogen aan voordat hij Daisuke aan keek. Daisuke stopte Balistro weer en zweeg even voordat hij weer van Baliatro afklom. "Luister!" Begon hij toen terwijl hij naar de man toe liep. Hij nam zijn arm en draaide hem om, "ik weet niet wie je bent of wat je wilt, maar als je niet heel snel stopte met stalken dan ben ik makkelijk bereid om mijn zwaard te pakken en je maar op de andere manier te stoppen, en ik zou er nog makkelijk mee weg komen ook."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Thu 23 Oct 2014, 21:09

Risk to Take - Page 7 35datkn
Toen ze op de helft van het boek was, legde ze het weg en begon zich af te vragen waar Miko nu bleef. Normaal was hij nooit zo lang weg. Ze stond rustig op en besloot om het boek eerst maar terug naar haar kamer te brengen. Op een regale manier liep ze naar haar kamer toe en opende de deur, waarna ze naar binnen ging en het boek op het kastje naast d'r bed neerlegde. Vervolgens ging ze haar kamer weer uit en liep de gangen door naar buiten. Ze werd gegroet door een aantal wachters en bedienden in de tuin en ze knikte beleefd terug. Miko was richting de stal gegaan dus daar zou ze als eerste gaan kijken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 25 Oct 2014, 13:34

ik ben trouwens volgende week zondag vrij :33

Risk to Take - Page 7 Netkrt
ik lachte "tuurlijk kun je daar makelijk mee weg komen je bent de zilveren Ridder je hoeft alleen maar te zeggen dat het zelf verdedeging was en iedereen gelooft je "toen hij mn arm vast pakte en me omdraaide dacht ik na ik stalkte hem helemaal niet ik heb hem maar 2 keer gezien "dus laten we een deal sluiten ik stop met stalken als jij mij helpt"

Risk to Take - Page 7 2rhtmgx
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 25 Oct 2014, 14:12

Risk to Take - Page 7 1zoaw6u
zwijgend verborg hij zich achter het grote paard waarbij hij soms nog even van achterlangs naar de 2 keek. "ik heb hier niet zo'n goed gevoel over," zei hij zachtjes voordat het paard met zij staart zwaaide, recht in Akira's gezicht. maar nog voordat hij iets tegen Balistro kon zeggen, merkte hij zijn uitdagende houding. Balistro was altijd wel in voor wat spanning, zelfs na een korte nacht als de vorige

Risk to Take - Page 7 30a7yg5
"helpen met wat?" vroeg hij nadat de vreemdeling begon over het sluiten van een deal. "ik heb hier niet veel zin in. Zolang het iets temaken heeft met het overtreden van de wet dan zal ik er niet eens op in gaan," zei hij waarbij hij zijn zwaard terug in de schede deed en al weer terug naar zijn paard liep. maar nog voordat hij hem bij zijn hoofdstel kon pakken, liep Balistro langs hem naar de vreemdeling en draaide zijn oren naar hem toe, hij was erg gedesinteresseerd in het sluiten van een deal
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 25 Oct 2014, 14:21

[quote="shirley"]ik ben trouwens volgende week zondag vrij :33

Risk to Take - Page 7 Netkrt
"je gaat me helpen dit rijk weer op orde te krijgen" zij hoij met een scheef glimlachje en keek even naar balistro toen hij bij hem kwam staan "ik ken een prinsje van vroeger uit een ander rijk en aangezien jij de "Zilvere Rider bent"" zij hij met een beetje spot toen ik zilvere ridder zij hij had de afgelopen dagen al te veel met deze knappe jongen man geflirt normaal deed hij dat nooit naja ik zal wel last hebben van mijn maandelijkse piriode zoals ik dat noemde ( Razz loll ) "we ontvoeren de prinses en nemen haar mee..als je dat soms niet al gedaan heb" okeeej nu begin ik rare dingen te bedenken en tuurlijk heeft hij dat nog nooit gedaan hij is een gentelman die zich aan alle idioote regels houd hier in dit dorp

Risk to Take - Page 7 2rhtmgx
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 25 Oct 2014, 14:35


Risk to Take - Page 7 30a7yg5
zijn frons verscheen weer als hij zich langzaam omdraaide toen de vreemdeling begon over het ontvoeren van de prinses. hij keek even rond zich om te zien of er niet veel mensen in de omgeving waren. hij liep toen dichter naar ham toe, "ik ben het er mee eens dat er drastische maatregelen genomen moeten worden," zei hij, "maar ontvoeren zou denk ik niet nodig zijn. ik weet een beter idee," zei hij voordat hij zijn voet in de beugel van Balistro's zadel zette en op het zadel klom. "ik moet nu toch weer terug richting het kasteel."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 25 Oct 2014, 14:41

ojooow in het woord fantasie kom fanta voor :3 jeej fanta#

Risk to Take - Page 7 Netkrt
hij keek even verbaast naar de ridder gaf hij hem nou gelijk? "uhm eh mag ik mee naar het kasteel?"
hij wist niet presies wat hij nou moest doen en de prinses ontvoeren was niet echt nodig gehehe dat was eigenlijk zijn rare fantasie die dat dacht gehehe maar als ze mee kon zou het super awsome zijn :3
Risk to Take - Page 7 2rhtmgx[/quote]
[/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 25 Oct 2014, 14:46


Risk to Take - Page 7 30a7yg5
"is dat niet logisch?" antwoordde hij op de vraag of hij mee mocht naar het kasteel. "denk er alleen niet aan, om iets hierover aan een burger te vertellen," zei hij voordat hij balistro in een drafje zette en het paard rustig van het postkantoortje weg draafde, Akira liep er rustig na terwijl hij in zijn ooghoek even schuw naar de vreemdeling keek, "hoe heet je?" vroeg hij hem toen zachtjes
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 25 Oct 2014, 14:54

Risk to Take - Page 7 Netkrt
ghehe toen de ridder andewoord gaf dat ik meemocht vondt ik het meteen awsome ik liep naast het schatige knechtje van de ridder en keek hem aan toen hij me naam vroeg " ik ben Ai" zij ik met een grote glimlach Very Happy en stak mn hand uit "hoe heet jij" zij ik toen aardig

Risk to Take - Page 7 2rhtmgx
ik pakte een goed boek uit de kast en ging in een zachte stoel zitten aan het raam waarna ik het boek open sloeg en begon met lezen ik las altijd boeken die me intreseerde of het nu een verzonne verhaal was of niet maar de meeste van mijn kennis kwam voor uit realistise boeken
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 25 Oct 2014, 14:59


Risk to Take - Page 7 1zoaw6u
toen hij realiseerde dat de vremdeling eigenlijk best aardig was, verscheen zijn enthousiaste smile weer, "mijn naam is Shunichi Akira! en dit is Balistro," zei hij waarbij hij even over een van de achterbenen van het paard klopte. Balistro keek hem toen wat verstoort aan tot Daisuke hem weer vooruit liet kijken door even aan de teugels te trekken. "let maar niet op hem," ging Akira veder tegen Ai, "hij heeft zn dag niet echt."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sat 25 Oct 2014, 15:10

Risk to Take - Page 7 Netkrt
ik keek naar balistro "met de verkeerde hoef uit stal gestapt zeker"grinekte ik
waarna ik akira weer aan keek "leuk je te leren kennen akira :# " zij ik meteen met een glimlach

Risk to Take - Page 7 2rhtmgx
toen ik half verwegen het boek was besloot ik maar wat papier werk voor mijn vader te gaan doen ik deed meestal alles regelen kwa geld en finansien ik gaf hem raad en stond aan zn zijde ik ging aan mijn buro zitten en begon met de rekeningen en de belasting
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 25 Oct 2014, 15:26

Risk to Take - Page 7 Okzxjb
zelfs al had Daisuke hem weer naar voren laten kijken, had hij zijn oren nog naar de 2 gedraaid waardoor hij alsnog alles zou kunnen horen. na de opmerking van ai, over dat hij met het verkeerde hoef uit zijn stal gestapt was, kon Daisuke hem nog maar net tegen houden voordat hij zich zou omdraaien en naar Ai toe zou lopen. "niet op letten Balistro," hoorde hij de serieuze en waarschuwende stem van zijn ruiter. hij brieste even koppig voordat hij zijn hoofd wat liet zakken
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 7 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 7 of 14 Previous  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum