Risk to Take

4 posters

Page 5 of 14 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 10:02



Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"niets is wat het lijkt, ik dacht vroeger ook dat mijn vader een winkeleigenaar was, bleek hij een van de koning's schoothondjes te zijn met doden als hobby terwijl hij slaven de winkel liet leidden, waarbij ze nog niet eens een stuiver mee verdiende. en zodra zijn gezin er van wist, hij zichzelf van het leven beroofde, recht voor de gezichten van zijn eigen gezin," zei hij met een droge toon en zonder haar een blik te werpen. toen hij haar uiteindelijk weer aan keek, fronste hij even, "in dit rijk is het maar de vraag wat wel en niet waar is,' zei hij, "maar een ding is zeker, de koning zit goed fout."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 13:08

Risk to Take - Page 5 35datkn
'Blijkbaar.' zei ze na Daisuke z'n hele verhaal en uitleg over dat niets was wat het leek. Ze zuchtte even. 'Als je me verder niets meer gaat laten zien, zou ik graag weer terug willen.' Ze had even tijd nodig om dit te verwerken en dat deed ze altijd liever alleen of samen met Miko. Haar hele ideale wereldje was zonet ineen getuimeld.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 14:21


Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"Als u dat echt wilt," zei hij nadat ze hem vertelde dat ze terug wilde naar het kasteel, "het verbaast ne alleen. Ik weet dat de waarheid schokkend binnen komt," zei hij, "maar wie weet wanneer u weer eens naar buiten kan." Even klopte hij zijn paard op de hals voordat die zijn hoofd lied zakken en wat van het gras begon te eten
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 16:56

Risk to Take - Page 5 35datkn
Ze bleef zwijgen op wat Daisuke zei. Hij deed maar wat hij wilde. 'Doe wat u belieft.' zei ze wezenloos en haar gezichtsuitdrukking was ook precies zo. Het maakte haar niets meer uit. Hij wilde tegen een order van haar in gaan? Prima. Hij moest alleen niet denken dat ze fijn gezelschap zal zijn.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 17:03


Risk to Take - Page 5 30a7yg5
Zijn gewoonlijke frons kwam weer op zijn gezicht na haar reactie en hij zuchtte even diep, "ik bedoelde het goed hoor," zei hij droogjes, "ik ben niet de gene die zn hele leven achter de muren gehouden is," zei hij voordat hij Balistro's hoofd weer onhoog trok door even aan de teugels te trekken en liet hem in een drafje weg stappen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 17:32

Risk to Take - Page 5 35datkn
Toen hij zei dat hij niet degene was die op had gesloten gezeten achter de muren, stak haar dat. Net alsof zij er iets aan kon doen dat haar vader haar niet deel uit wilde laten zijn van het koninkrijk. Er klonk een humorloze lach bij haar vandaan. 'Oh, dus nu is het mijn schuld?' vroeg ze spottend. Nogal boos keek ze naar hem.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 18:29



Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"dat bedoel ik helemaal niet," zei hij waarbij hij even over zij schouder naar haar keek, "ik wilde alleen zeggen dat je miss niet weer snel de kans krijgt om buiten de muren te komen, dus als je ergens nog wilde kijken of iets." weer keek hij vooruit terwijl hij Balistro terug naar het kasteel leidde. "u zou blij moeten zijn dat ik het nog aanbied, de meeste zullen het risico niet nemen om u buiten de muren te krijgen, laat staan je ergens naar toe nemen," mopperde hij zachtjes
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 18:59

Risk to Take - Page 5 35datkn
'Je had het niet hoeven doen ...' reageerde ze alleen en bleef voor de rest zwijgen. Eigenlijk was het misschien beter geweest als hij haar helemaal niet mee had genomen, dan had ze niet geweten wat ze nu wist over haar vader, maar dan had ze nu deze twijfelgevoelens niet. Ze voelde schuld over hoe ze nu over de zilveren ridder dacht, maar ook ergernis waardoor ze de schuld wegduwde en zich boos voelde doordat ze zich schuldig erover voelde.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 20:12



Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"us had het toch ooit een keer onder ogen moeten zien, of later na het aftreden van uw vader of nu. daarbij was het uw wens om eens buiten de muren te komen, en als ridder is het ook mijn plicht om die wensen uit te laten komen," zei hij weer wat emotieloos. toen ze uiteindelijk weer bij de gragt aan kwamen, keek hij even naar het einde van het pad. "we moeten weer iets bedenken voor de wachters," zei hij stilletjes
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 22:13

Risk to Take - Page 5 35datkn
Ze wist dat hij wel gelijk had, maar het maakte haar niet minder geërgerd. 'Het zal wel verdacht overkomen als je zo snel weer terug komt ...' zei ze, terugdenkend aan het verhaal dat hij had verzonnen om naar buiten te kunnen. 'Misschien kunnen we op een andere manier binnen komen ...' zei ze toen in gedachten verzonken, een manier bedenkende hoe ze dan binnen moesten komen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 14:35



Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"een andere manier?" haalde hij even een wenkbrauw omhoog, "welke andere manier heb je in gedachten? klimmen? de muur is te hoog en de gracht is te breed om Balistro daar overheen te laten springen." even keek hij rond, "we kunnen iets bedenken om ze op een een of andere manier af te leiden dat ze de poort open doen en er dan tussen door glippen," haalde hij even zijn schouders op, "maar ik heb geen idee met wat."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 08 Oct 2014, 19:52

Risk to Take - Page 5 35datkn
Ze zuchtte toen hij weer iets tegen haar idee leek te hebben. Indirect verzon hij nu ook een andere manier, maar goed ... ze zou er verder maar niet op reageren. Haar schouders haalde ze op. 'Tot nu toe vond je mijn ideeën nog niks, dus ik zou het ook niet weten.' Als hij haar ingevingen niet zou waarderen, zou ze ook geen moeite doen om hem te helpen met een idee. Ookal zou dat betekenen dat ze niet terug in het kasteel zouden komen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 20:43



Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"Ik heb niet gezegt dat ik jou ideeën niks vind, sommige zijn alleen niet redelijk of nemen veel risico's met zich mee," zei hij met een geïrriteerde zucht. "Op dit moment ben ik verantwoordelijk voor uw beacherming en dat wil ik graag zorgvdig doen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Wed 08 Oct 2014, 20:48

Risk to Take - Page 5 35datkn
Ze haalde haar wenkbrauw op. 'Heb je net niet zelf een andere manier verzonnen?' vroeg ze toch. Voor de rest hield ze haar mond maar. Als Daisuke vol bleef houden dat hij het beste wilde doen om haar te beschermen, moest hij dat maar doen. Alleen dan moest hij niet telkens naar haar mening vragen als sommige van haar ideeën niet redelijk waren of risico's met zich mee zouden brengen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Thu 09 Oct 2014, 09:10

Risk to Take - Page 5 30a7yg5
hij keek haar nog altijd met een frons aan, "als ik had geweten dat je zou lastig zou zijn de hele tijd," zei hij zachtjes voordat hij uiteindelijk van Balistro afklom. "ik zal ze afleiden," keek hij toen op naar haar, "dan kan Balistro u door de poort leidde."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Fri 10 Oct 2014, 12:55

Risk to Take - Page 5 3136kxg
Ai is een dief in het dorp een lol broek maar goed in zn vak hij is wel anders dan andere hij valt namelijk op jongens maar verbergt het liever hij heeft nu een piraten pak aan dat was het beste dat hij kon stelen en hij vind het ook helemaal geweldig overdag berooft hij de rijken  mensen van hun geld, dure spullen en eten en savonds als iedereen veilig in hun huizen zitten berooft hij wachters buiten de poort voor wapens en andere nuttige dingen

prince divido
Divido is een prins in een ander rijk hij is charmant en de meeste zien hem als een playboy maar dat is hij totaal niet hij heeft een goede reputatie en doet veel voor zn vader en de stad hij helpt graag anderen zn vrije tijd brengt hij door in zn kamer met een goed boek of gaat hij een stuk lopen in de stad of paard rijden


Last edited by shirley on Fri 10 Oct 2014, 20:29; edited 1 time in total
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Fri 10 Oct 2014, 13:10

dat eerste plaatje doet het niet bij mij x3
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Fri 10 Oct 2014, 13:14

Nahhw super irri ff kijken of ik het kan fixe :33
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Fri 10 Oct 2014, 13:38

stuur nders de link van de site waar je t gevoden heb even door
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Fri 10 Oct 2014, 17:20

Risk to Take - Page 5 35datkn
Ookal vond ze Daisuke nu ook wel lastig was, vond ze het niet een erg gerust idee dat hij de wachters zou afleiden. 'Hoe ... afleiden?' vroeg ze en keek met een klein fronsje naar hem. Hopelijk zou hij niets roekeloos uit gaan halen. Ze wist dat de zilveren ridder een reputatie had dat hij moedig en wijs was, maar toch was ze er niet helemaal gerust op.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Fri 10 Oct 2014, 17:51

Risk to Take - Page 5 30a7yg5
"geen idee eigenlijk," zei hij en haalde simpeltjes zijn schouders op, alsof het niks was, "miss verdacht gedrag tonen of iets? nu ik geen harnas aan heb zullen ze me, net als eerder, toch niet zo snel herkennen. of ze moeten ze tijdelijk bewusteloos maken zovat ze het niet eens door hebben, maar dan moeten we nog steeds de poort omlaag krijgen."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Fri 10 Oct 2014, 18:13

Risk to Take - Page 5 35datkn
'Verdacht gedrag tonen? Is dat niet gevaarlijk? Ik vind het fijn dat je me terug wilt brengen, maar je hoeft daarvoor niet zo'n groot risico te nemen.' zei ze. Natuurlijk wilde ze de ridder zijn moed niet ondermijnen, maar hij had zijn harnas niet aan ... dus geen bescherming. Hij had wel z'n zwaard bij zich, maar ze kon zich niet voorstellen dat hij erg behendig kon zijn als hij gewend was om met een harnas te vechten.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  shirley Sun 12 Oct 2014, 20:02

Ai
Ik liep mn dagelijkse route langs de kasteel muren op zoek naar wachters die ik kon beroven voor nieuwe wapens ik was wel toe aan een nieuwe dolk een beetje inezelf nadenkend liep ik ineens dicht bij een groepje wachters ik verstopte mezelf en sloop dichter bij ze "moet je mijn nieuwe aanwinst zien " de soldaat die ik hoorde praten hielt toevallig een hele mooie dolk in de lucht met een goud kleurtje oeh wat wil ik die graag hebben  hij hield de dolk nog steets in de lucht omg hij straalde gewoon ik sprong meteen uit mn schelplekje pakte de dolk en rende weg  de soldaten kwamen axhter me aan blijkbaar was de dolk erg belangrijk want er kwamen meer soldaten achter me aan dan normaal ik keek achter me wow het waren er echt veel ik rende door een bosje en liet de dolk daar vallen zodat ik m later weer op kon halen na een tijdje rennen kwamen er ook in eens soldaten voor me aan gerend en ik raakte in gevecht ik kon er behoorlijk wat uit schakelen maar uit eindelijk was ik gepakt ze brachten me naar de poort waarschijnlijk om me jn de cel te smijten "open de poort we hebben een dief gevangen!"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 13 Oct 2014, 16:12



Risk to Take - Page 5 30a7yg5
toen er plots enkele wachters van buiten de muur naar de poort kwamen, kon hij nog net op tijd Balistro, met de prinses op zijn rug, weg van de poort duwen waardoor ze wat meer om een hoek waren of ieder geval meer uit het zicht. hij keek even wat achterdochtig naar het hele groep wachters die een dief gearresteerd hebben. "ik wist niet dat ze álle gearresteerde naar de kerkers onder het kasteel brachten," zei hij zachtjes waarbij hij even naar Yuno keek. toen hij uiteindelijk het roestige geluid van de kettingen hoorde, keek hij weer om naar de poort die langzaam aan het zakken was om als n brug over de gracht te werken. even keek hij van de kleine opening tussen de poort en de muur die steeds groter werd, tot naar de wachters die met de gearresteerde stonden te wachten. stilletje begon hij in zijn gedachte aftellen van wanneer de onderkand van de poort/brug, de grond zou raken en de poortwachters de groep zagen. terwijl zijn adem wat zwaarder werd door de spanning zette hij langzaam een hand op de schede van zijn zwaard. "wacht hier," zei hij toen zachtjes voordat hij het uiteindelijk op het lopen zette. terwijl hij in gedachte bleef aftellen rende hij op de wachters af.
eerst op de gearresteerde, sinds hij niet voor niets gearresteerd zou zijn, kon hij hem niet zomaar laten weg lopen. hij stopte hem met zijn elleboog in de maag en tackelde hem met zijn enkel. Toen hij zijn zwaard uit de schede nam en door het maanlicht zichzelf kon zien, zag hij ook de reflectie van de wachters die vanachter op hem af rende. Hij draaide zich weer om en haalde met zijn zwaard naar ze uit. De gene die nog over zn wapen beschikte, nam hem uit de schede en stopte Daisuke's uithaal. Terwijl ze nu maar met hun zwaarden naar elkaar aan het duwen waren, rende de andere wachter op hem af tot daisuke naar achtere en hem in zijn maag tegen een boom trapte. Hij nam zijn zwaard terug en haalde weer bij de gewapende wachter uit. Hij maakte een grote snee op de hand van de wachter waardoor hij meteen zijn wapen als reflex los liet. Hij hield zijn bloedende hand met zijn andere hand vast en keek Daisuke een aan voordat de andere wachter aan zijn shirt trok en ze samen weg rende. Stilletjes en emotieloos keek hij hoe de 2 wachters weg rende. "Grijp hem!" Was het volgende wat hij hoorde en zodra hij zich omgedraaid had, zag hij hoe de poortwachters de brug over rende
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 18 Oct 2014, 11:55

Risk to Take - Page 5 35datkn
'W- ... oh, laat ook maar ...' mompelde ze met een zucht toen hij al weg was. Ze keek even naar beneden op Balistro z'n hals en steeg toen af, waarna ze om het hoekje keek wat er nu allemaal gebeurde. Daisuke vocht met de wachters en won, waarna ze hen weg zagen rennen nadat de zilveren ridder één van hun aan de hand verwond had. Vervolgens zag ze enkele poortwachters over de brug Daisuke z'n kant op rennen over de brug. 'Vervloekt.' mompelde ze binnensmonds en bleef met een frons kijken. Ze had er alle vertrouwen in dat Daisuke kon winnen, maar als ze maar wachters bleven sturen dan zou hij uiteindelijk ook een keer uitgeput moeten raken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 5 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 14 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum