Risk to Take

4 posters

Page 2 of 14 Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 27 Sep 2014, 20:58

Risk to Take - Page 2 35datkn
Ze had gehoord wat hij had gezegd, maar had niet om gekeken. Met snelle passen liep ze de gangen door, richting haar kamer. Ze deed de deur dicht toen ze binnen was en liep door naar haar balkon, waar ze op ging staan en zo uitkeek over de tuin. Zo zag ze ook Daisuke nog weglopen. Voor een paar momenten keek ze even naar hem en richtte haar blik toen op Miko, die van haar schouders af was gegaan en op de balkonrand was gaan zitten. 'Het zou fijn zijn om ook een keertje buiten de muren te mogen.' zei ze met een zucht en leunde met haar bovenarmen op de rand, Miko kriebelende.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 27 Sep 2014, 21:28

Risk to Take - Page 2 30a7yg5
Uiteindelijk kwam hij aan bij de stallen waar maar enkele paarden van enkele ridders op stal mochten staan. Akira zag hij al bezig met het afzadelen van Balistro. Toen zijn paard hem ook opmerkte, keek hij even weg van hem waardoor Akira hem uiteindelijk ook opgemerkt had. De ridder liep op zijn paard en de schildknaap af en keek de jongen wat verdacht aan. "Ik heb gehoord dat je de rozentuin betreden heb met Balistro," zei hij. De jongen keek hem wat schuw aan, "ik wilde Balistro een gunst doen door hem de rozentuin te laten zien," zei hij. Daisuke keek hem nog met een emotieloze blik aan, "je weet dat hij niet veel om zulk soort dingen geeft," zei hij voordat hij het grote, lange grijze doek van het paard af deed. "Sorry, ik zal volgende keer beter na denken," zei Akira zachtjes terwijl hij nog met het zware zadel in zijn handen stond. Daisuke keek hem nog even aan, "je weet hoe erg de rozentuin gelieft is door de prinses." De schildknaap keek op, "heeft u haar ook gezien? Het was niet lang maar ik heb haar eindelijk eens gesproken! Ze is echt beeldschoon zoals de geruchten zeggen!" Begon hij weer enthousiast voordat hij even zijn gezicht in de bruine vacht van Balistro verborg, "ik hoop dat ik haar snel weer zie." Daisuke tikte hem even op zijn hoofd waardoor de jongen hem aan keek, "dagdromer, er moet nieuw voer gehaald worden van naast de stallen," zei hij. Akira zette zich meteen af van Balistro, "i-ik ben al onderweg," zei hij voordat hij langs de stallen weg liep. Balistro keek hem nog even na voordat hij even brieste. Daisuke keek hem met een kleine grinnik aan, "je bent wel lekker zacht," haalde hij een schouder op
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sat 27 Sep 2014, 22:52

Risk to Take - Page 2 35datkn
Ze stopte met Miko te kriebelen toen hij op stond en zich uitrekte. Met een klein glimlachje keek ze naar hem en ging weer recht staan. Blijkbaar had Miko nog geen zin om in het kasteel te blijven, want hij klom via een klimop plant naar beneden. 'Tot straks, Miko.' zei ze en ging terug haar kamer binnen, waarna ze de balkondeuren sloot.

Risk to Take - Page 2 4osg
Toen hij op de grond was, rende hij richting de stallen aangezien hij Daisuke daarnaartoe had zien gaan. Hij ging daar op een regenton zitten en keek naar iedereen die naar binnen en naar buiten ging. Soms werd hij begroet met een paar woorden of een aai over z'n hoofd. Met z'n ondeugende oogjes keek hij rond zich voor streken die hij uit zou kunnen halen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sat 27 Sep 2014, 23:08

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
Terwijl hij langs de stallen liep om voer te halen om Balistro's voerbak te vullen, zag hij in de verte de rode panda op de regenton zitten. Hij grinnikte even, als de panda hier zou zijn, zou de prinses ook wel in de buurt zijn. "Hé kleintje," noemde hij het diertje toen hij bij hem aan kwam, "ik wist niet dat paardenvoer je lievelings korstje was," plaagde hij hem even voordat hij uit de grote stoffe zak wat paardebrokken uitschepte met de grote schep die er nog in gestoken zat
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 11:37

Risk to Take - Page 2 4osg
Hij deed z'n hoofdje schuin toen Akira tegen hem begon te praten en keek naar wat de jongen aan het doen was. Hij was wel vaker bij de stallen te vinden, omdat daar altijd zo veel te zien was. Deze jongen had hij hier nog nooit gezien, behalve in de tuin dan toen zijn mens hem wegstuurde. Allemaal verschillende geuren kwamen zijn neus binnen, maar geen van allen vond hij aanlokkelijk. Dit was tenslotte niet de keuken waar er altijd lekkere geuren rond dreven.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 12:27

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
Hij liep toen net de volle schep terug naar de stal van Balistro en leegde de schep in de voederbak. Terwijl Daisuke het paard bog even afborstelde, liep Akira weer langs alle stallen naar de zijkand met het eten. Toen hij zach dat de panda er nog zat, grinnikte hij even terwijl hij de schep weer weg stak. Hij draaide zch weer op en keek het dier met een grote glinlach aan, "wil je de paarden van dichtbij zien?" Vroeg hij toen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 16:28

Risk to Take - Page 2 4osg
Met een purrend geluidje deed hij z'n hoofdje weer een beetje schuin en stond op, waarna hij van de ton af sprong en op Akira zijn linkerschouder belandde. Hij had geen idee van wat de jongen tegen hem zei, maar hij vond het altijd wel gezellig om door mensen rondgedragen te worden. Of de mensen dat ook wel zo gezellig vonden was meestal wel de vraag.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 16:38

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
Hij glimlachte toen et diertje op zijn schouder sprong en wachtte nog even tot hij goed op zijn schouder zat, zodat hij er niet omlaag zou vallen als hij begon te lopen. Uiteindelijk begon hij weer te lopen en liep langs de stallen terug naar de stal van Balistro. Naast Balistro waren er ook nog enkele andere paarden, maar de meeste daar van stonden al in de stal en keken over de deurtjes naar hun. Uiteindelijk kwamen ze aan bij Daisuke en Balistro. Daisuke keek hem aan, "waarom duurde het z-" begon hij tot hij de panda op zijn schouder zag, "zeg me niet dat het waar is wat ik nu denk," zei hij. Akira keek hem verward aan, "ligt eraan wat je denkt"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 18:40

Risk to Take - Page 2 4osg
Z'n oortjes schoten gelijk omhoog toen hij Daisuke zag en keek hem enthousiast aan. Hij liet het maar om weer op z'n hoofd te springen, want de vorige keer was die daarna op de grond gezet. Voor zo'n klein wezentje was hij behoorlijk slim en wist wanneer hij dingen wel en niet mocht doen, niet dat hem dat er echt van weerhield om kattekwaad uit te halen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 19:04

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
"Je gaat me niet vertellen dat je dacht dat het een verdwaalde panda was ofzo iets," gaf Daisuke antwoord op zijn vraag, "en dat je het mee naar huis wilde nemen." Akira keek hem nog wat verward aan, "natuurlijk weet ik dat dit het huisdier van de prinses is," begon hij toen te grinnikten, niet door wat Daisuke dacht, maar doordat hij dát huisdier van de prinses op zijn schouder had. "Ik wilde hem gewoon meer van de stallen laten zien." Daisuke haalde een wenk brauw op, "net zoals je Balistro de tuinen wilde laten zien?" Akira knikte, "maar hier is erg geen verbod op een panda," zeo hij toen met een big smile. Daisuke zuchtte nog even, "als hij telang weg is zal de prinses hem wel gaan zoeken denk ik," zei Daisuke nog voordat hij het paard de stal in leidde. "Denk je dat echt?!" Riep Akira toen meteen opgewonden. Daisuke keek hem in zijn ooghoeken aan, "zolang je maar zorgt dat die panda me niet stoort," mopperde hij zachtjes
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 19:41

Risk to Take - Page 2 4osg
Hij keek naar Balistro en sprong van Akira z'n schouder af, waarna hij via een verhoging op het paard z'n rug sprong en daar ging liggen. Ondertussen hield hij het bonte paard z'n hoofd in de gaten om te zien hoe die het vond. Wat hij wel wist van paarden was dat ze aardig agressief konden zijn, wat wel gevaarlijk kon zijn voor zo'n klein beestje als hij.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 20:34

Risk to Take - Page 2 Okzxjb
Terwijl de 2 van hun nog wat zaten te  kibbelen sprong de panda van Akira's schouder af en op Balistro's rug. Al was Daisuke hem nog bij zijn hoofdstel vast trok Balistro aan zijn arm door achter om te kijken. Hij keek de panda wat geïrriteerd aan maar voordat hij iets kon doen, trok Daisuke zijn hoofd weer terug. Hij brieste even voordat hij wat verslagen naar het verse hooi op de bodem van zijn stal keek
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 20:54

Risk to Take - Page 2 4osg
Het leek erop alsof hij breed aan het grijnzen was toen Balistro om keek, waarna Daisuke het paard z'n hoofd weer terug trok. Hij rende over Balistro z'n rug over z'n hals en sprong toen bovenop de bovenste rand van de stal, waarna hij het stro in sprong en erin begon te rollen. Het was altijd zo'n lekker gevoel, het stro tegen z'n lichaam aan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 21:08

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
Hij grinnikte even toen hij zag hoe de panda over de rug van Balistro rende en uiteindelijk in het stro belande door van de rand van de stal te springen. "Hij zit wel vol energie," grinnikte hij. Balistro keek even omlaag naar het diertje en schraapte even met zijn hoef over het stro en uiteindelijk over de harde grond, wat was eigenlijk bedoelt als een waarschuwing dat hij moest opletten en niet in de weg moest rollen waardoor Balistro miss op hem zou kunnen staan. Daisuke keek van Akira naar de panda die in het stro aan het rollen was, gelukkig was het stro en de vacht van de panda niet vies waardoor hij gelukkig niet een van de twee zou moeten vervangen op schoonmaken. "K hoop maar dat hij niet de hele stal op stelten zet," zei hij alleen op Akira's laatste reactie
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 21:49

Risk to Take - Page 2 35datkn
Het was nu al een tijdje geleden sinds Miko weg was gegaan, meestal kwam hij vrij snel altijd weer terug als ze in haar kamer was. Rustig stond ze op van haar bureau en ging haar kamer uit. Onderweg door de gangen vroeg ze aan mensen of ze Miko hadden gezien. Ze zeiden allemaal van niet. Toen ze buiten kwam, was de hovenier bezig in de tuin. Misschien had hij haar panda gezien. Ze liep naar hem toe en vroeg hem of hij Miko had gezien. Hij knikte en vertelde haar dat hij de panda richting de stallen had zien gaan. Ze zuchtte even en knikte toen, waarna ze richting de stallen liep. Hopelijk zette hij niet de stallen op stelten met z'n streken. Bij de stallen aangekomen hoorde ze mensen binnen en liep richting de staldeuren, daar zag ze de zilveren ridder staan met z'n paard en schildknaap. 'Gegroet.' zei ze. 'Hebben jullie soms mijn panda, Miko, gezien? De hovenier zei dat hij hiernaartoe was gegaan.'

Risk to Take - Page 2 4osg
Hij ging gelijk rechtop zitten toen Balistro met z'n hoef over het stro schraapte, waarbij hij op keek naar het grote paard. Toen hij de stem van z'n mens hoorde, keek hij gelijk op en sprong via de voerbak weer op de bovenste rand van de stal. Daar bleef hij zitten kijken naar haar. Hij vond het leuk dat ze hier was, maar hij had nog geen intentie om mee terug te gaan naar het kasteel. Het was veel te leuk hier.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 22:10

Risk to Take - Page 2 30a7yg5
daisuke keek om toen hij de stem van de prinses hoorde en keek haar met de zelfde emotielose blik aan als die hij de hele tijd al had. "Om eerlijk te zijn-" begon hij tot Akira door hem heen begon te praten, "goede avond uwe hoogheid! die is met mij mee gelopen vanaf de regenton. Ik denk dat hij wat lol wilde maken en ik wolde hem eens een blik dichter bij de paarden geven," begon hij weer snel te ratelen voordat hij naar de panda op de bovenste plank van de stal wees, "al denk ik wel dat hij nog meer wilt zien of doen," zei hij toen. Daisuke keek hem even aan en trok een wenkbrauw op voordat hij hem een kleine, plagende en toch zachte klap met zijn hand op de jongen's achterhoofd gaf, "probeer eens wat rustiger te praten." De schildknaap ging even met zijn hand over zijn achterhoofd en keek de prinses wat vernederend aan, "h-het spijt me, uwe hoogheid," zei hij toen zacht
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Sun 28 Sep 2014, 22:27

Risk to Take - Page 2 35datkn
Ze knikte op het geratel van de jongen en kwam toen dichter, Akira recht aankijkend. 'Wat is je naam?' vroeg ze aan hem. Aan Daisuke besteedde ze niet zo heel veel aandacht, aangezien hij zo emotieloos deed als gewoonlijk. Dit jonge jongetje vond ze wel grappig daarentegen. Hij deed zo enthousiast en dat amuseerde haar.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Sun 28 Sep 2014, 22:39

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
Even fleurde hij weer helemaal op toen de prinses naar zijn naam vroeg, "Akira, uwe hoogheid. Shunichi Akira!" Stelde hij zich met een buiging voor, "ik heb veel over u gehoord! Ik vind het geweldig om u eindelijk eens zelf te mogen ontmoeten," begon hij weer, "onze eerste ontmoeting ging niet al te best, maar ik ben blij dat ik als nog de kans krijg om mezelf voor te stellen."


Last edited by K.Lenno.02 on Tue 26 Apr 2016, 16:21; edited 1 time in total
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 29 Sep 2014, 18:44

Risk to Take - Page 2 35datkn
Ze kon het niet laten om een klein beetje te glimlachen door hoe de schildknaap tegen haar deed. 'Het genoegen is wederzijds.' zei ze en richtte haar blik toen op Daisuke, de glimlach verdwenen. 'Mag ik zo vrij zijn om te vragen hoe zo'n enthousiaste jongen als jij terecht is gekomen bij zo'n zuurpruim als ser Yudai.' Ze was Daisuke wat aan het plagen. Haar blik liet ze toen weer terug gaan naar Akira.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 29 Sep 2014, 19:02

Risk to Take - Page 2 1zoaw6u
hij keek haar verbaast aan toen ze hem plots vroeg hij de schildknaap van Daisuke geworden was. even verdween zijn glimlach toen hij even naar het stenen pad buiten de stal keek. maar al snel keek hij haar weer glimlachend aan, al was het moeilijker voor hem om zijn normale enthousiaste big smile op te zetten. "ach, wat zal ik zeggen. Je went je er aan, daarbij, zo erg is hij ook niet, hij kan wel eens zijn goede momenten hebben," antwoordde hij op een andere vraag dan die de prinses hem eigenlijk gesteld had.

Risk to Take - Page 2 30a7yg5
toen de prinses hem een zuurpruim had genoemd, wilde hij nog wat zeggen maar voordat hij de kans kreeg gaf Akira al antwoord op een vraag die de prinses niet gesteld had. terwijl Balistro achter hem nog wat zat te hinniken en te met zijn hoofd te knikken door hoe de prinses de ridder genoemd had, keek Daisuke nog even in zijn ooghoeken stilletjes naar Akira en nog voordat de prinses op hem kon reageren keek hij haar alweer aan, "moet u toevallig niet terug naar het kasteel? de zon begint al onder te gaan," zei hij met een waarschuwende blik waardoor hij hoopte dat ze niet bij Akira zou door vragen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 29 Sep 2014, 19:10

Risk to Take - Page 2 35datkn
'Hm, oké.' zei ze op wat Akira haar zei over Daisuke. Haar blik richtte ze toen terug op de zilveren ridder door wat hij zei en merkte z'n waarschuwende blik op. 'Oh, wilt u me zo graag weg hebben?' vroeg ze en trok een wenkbrauw op. Ze was nog lang niet van plan om te gaan, ookal werd het donker. 'Zo'n risico zal ik niet lopen, ser Yudai, ik ben tenslotte bij de zilveren ridder in de buurt. Hij wil me vast wel beschermen als er iets gebeurd.'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 29 Sep 2014, 19:22

Risk to Take - Page 2 30a7yg5
"in het kasteel zal u nog minder risico lopen, beter zo veel mogelijk het gevaar voor zijn voordat er echt iets gebeurd. Anders zou de sterke, zilveren ridder al weer buiten de muur zijn en zou hij niet in staat zijn om de mooie, eigenwijze prinses te helpen en haar te redden van de grote, boze wolf," zei hij alsof alles een sprookje was, de prinses nam al zijn andere waarschuwinningen ook niet serieus dus nam hij de moeite niet om nog serieus over proberen te komen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 29 Sep 2014, 19:30

Risk to Take - Page 2 35datkn
'"Anders zou de sterke, zilveren ridder alweer buiten de muur zijn?" Wat bedoelt u daarmee? Dat u mij hier alleen in de stal zou laten?' gaf ze hem als tegenvraag. Ze merkte dat hij al wat losser begon te worden, doordat hij al niet zo serieus meer deed. Op z'n tijd vond ze het wel leuk om Daisuke te plagen, maar dat was ook omdat ze bekend met hem was en ze ook respect voor hem had.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  xTeacup_ Mon 29 Sep 2014, 19:48

Risk to Take - Page 2 30a7yg5
"Daarom waarschuw ik u om terug te gaan naar het kasteel," zei hij met een licht zuchte dat ze het nog niet begreep. "U gaat me toch niet vertellen dat u de weg in uw eigen thuin vergeten bent? Of dat u bang bent om alleen in het donker terug te lopen?" Zei hij wat meer uitdagend
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Dalychnea Mon 29 Sep 2014, 20:04

Risk to Take - Page 2 35datkn
Haar armen sloeg ze over elkaar door Daisuke z'n opmerkingen. 'Hm ... hier blijven of in het kasteel? Moeilijke keuze hoor.' zei ze. Ze geloofde niet echt dat hij haar zo hier zou laten, dat zou onrespectvol en roekeloos zijn. Ookal was hij een zuurpruim, ze wist dat hij eergevoel had en dat was nog een reden dat ze wist dat hij haar niet alleen zou laten.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Risk to Take - Page 2 Empty Re: Risk to Take

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 14 Previous  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum