Kamen Rider ~All Riders Together~

3 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Dalychnea Tue 31 Mar 2015, 15:51

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 73npjn
Verbaasd en wat geschrokken keek hij naar de rode Imagin die ineens de trein uit kwam gestormd en de imagin met de zuurtjes begon te belagen. Hij keek even via zijn ooghoeken naar Fang, maar die leek het alleen maar grappig te vinden. Hij zuchtte even en mompelde iets als dat hij de enige beschaafde hier was.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 3468i8k
Ze hoorde wat Sieg in zichzelf mompelde en keek droogjes naar hem. 'Zijn we weer bezig, Sieg?' zei ze aardig geërgerd. De witte imagin keek naar haar op een hoogmoedige manier. 'Jij mag anders ook wel wat manieren bijleren.' merkte hij op, maar ze gaf hem het plezier niet van een reactie. Ze rolde met haar ogen en richtte haar blik weer terug op de rode en groene imagin.

Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Tue 28 Apr 2015, 21:48

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
Ik pakte vriendelijk het snoepje aan "dankje ^^ " ik keek even naar ryosuke die ineens deneb riep "volgens mij wilt hij ook een snoepje ^^" zij ik zo vriendelijk mogelijk aangezien het leek of deneb ryosuke zn snoepjes aan het weg geven was ^.^ maar toen Deneb naar ryosuke toe liep leek alles opgelost te zijn

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
*onzichbaaar* tuntuntunn*
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Wed 29 Apr 2015, 11:43

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Esqmbt
hij keek op toen hij Sieg iets kon horen mompelen. wat hij precies zei kon hij niet verstaan, maar door zijn houden en de manier waarop. had hij wel een gedachte erbij. "Wat zei je daar?!" riep hij toen met zijn waarbij hij Kintaro's bond kraag meteen los liet. hij draaide zich om en liep toen met grote stappen naar Sieg toe. hij rende niet, maar het was ook geen normaal lopen. "Wat ben je eigenlijk? een vogel?!" keek hij Sieg verstoord aan zodra hij voor hem stond. Sieg had hem namelijk al de hele tijd een beeld gegeven van een witte zwaan.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vy2og4
even keek hij wat teleurgesteld weg tot hij Kitty hoorde die zei dat Ryosuke ook gewoon een snoepje wilde. meteen keek hij weer op. "Echt waar? Ryosuke! zei dat dan gewoon!" zei hij voordat hij weer met zijn zwarte hand in het mandje graaide. omdat hij Ryosuke zag als zijn aller beste vriend, graaide hij naar een grote lolly. het plastic papiertje rond om de lolly was bedrukt met het zelfde plaatje van Deneb zelf. "Hier! eet op!" zei hij waarna hij de lolly naar ryosuke uit hield. Ryosuke keek hem verstoord aan, "Ik hoef helemaal geen zoetigheid!" zei hij voordat hij langs Deneb naar Kitty keek, "weet je wel wat je doet? 'spelen met zuur'?!" riep hij, alsof dit alles een groot gevaar voor hemzelf was, wat het dus niet was
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Dalychnea Sat 02 May 2015, 11:29

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 3468i8k
Toen de rode imagin zo dreigend begon te doen, stapte ze tussen de twee en keek de imagin boos aan met haar handen in haar zij. 'Pas op, grote jongen. Als je bij Sieg wil komen, moet je eerst langs mij.' zei ze. Ookal kon ze Sieg wel eens voor z'n hoofd slaan, ze zou hem altijd proberen te beschermen tegen gevaren en dreigingen. Toen ze een hand op haar schouder voelde, keek ze om en zag dat Sieg naar haar keek. Ze voelde een aanspannend gevoel in haar borst en knikte. Ze wist wat hij bedoelde en deed een stap naar achteren.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 73npjn
Net toen hij wilde reageren op wat de rode imagin zei, stond Fang tussen hun beide en begon bijdehand tegen de imagin te doen. Hij kende de rode imagin niet, dus hij wist niet hoe hij hierop zou reageren. Om te voorkomen dat hij Fang iets aan zou doen, zorgde hij ervoor dat z'n rider aan de kant ging. 'Ja, ik ben een vogel. Een zwaan om precies te zijn.' zei hij en nam een elegante pose aan, zich trots voelend.

Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Sat 30 May 2015, 23:55

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
ik keek naar Ryosuke "uh het spijt denk ik" ik schrok een beetje dat Ryosuke boos werd om een snoepje het is juist toch aardig dat deneb zo veel om hem geeft of heb ik het nou mis

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
ik kwam tevoorschijn achter Ryosuke "ik denkt dat ze speelt met zoetigheid niet met zuur" waarna hij de lolly uit Denebs handen pakte het papiertje er af halen en de lolly in z'n mond stak en weer weg liep
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Fri 05 Jun 2015, 09:28

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Esqmbt
Even keek hij naar Fang toen ze zei dat hij eerst door haar heen moest gaan om bij Sieg te komen. "Dan spijt het me, maar ik slaag geen meisjes," zei hij tot Sieg haar uit de weg liet gaan. meteen richtte hij zich weer op Sieg. Na zijn pose die hij aan nam terwijl hij vertelde dat hij een zwaan was, wist Momo het zeker. hij zal nooit goed met hem kunnen opschieten. hij hield nooit van dit soort types. misschien had hij het mis, maar tot nu toe, stond hij hem niet aan.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 16h43g4
hij zuchtte diep toen Kitty zich verontschuldigde, maar draaide zich meteen om toen Daiki achter hem stond. "Hoe kom je.." keek hij hem verbaast aan, was hij niet weg gelopen? toen Daiki de lolly uit Ryosuke's hand name, deed hij niet echt veel. hij hoefde het toch niet. "ze speelt met zuur omdat het zuurtjes zijn," zei hij terwijl Daiki al weer weg liep. "Luister wanneer iemand tegen je praat!" riep hij hem nog na. net dat het hem veel kon schelen. een rider minder in de 'groep' zal toch niet veel uitmaken? niet dat de groep al gevormd was. "Nogami!" riep hij Ryotaro toen even voordat hij even een gebaar maakte om op te schieten. Als hij daar nog langer zou blijven staan, zou hij gaan wortel schieten.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Xo49oy
hij keek een beetje ongemakkelijk toen alles langzaam uit de hand begon te lopen. Momotaros die zijn mond niet wilt houden en altijd wel het laatste woord wilde hebben. En de discussie tussen Ryosuke en Deneb waar de andere mee betrokken raakte. toen hij merkte dat Ryosuke het nu ook wel gezien had, knikte hij lichtjes en liep hij veder het veld op om even de aandacht van de andere riders te krijgen. "Ik neem aan dat jullie wel bekend zijn met deze wezens. Imagin's, ze duiken de laatste tijd met veel meer en vaker op. het begint een beetje uit de hand te lopen en het is eigenlijk niet meer bij te houden voor een zelfstandige rider. Daarom is het misschien beter als we onze krachten bundelen."

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 25jvci8
"Als jullie je bij ons aansluiten," maakte hij Ryotaro's speech af, "Kunnen jullie gebruik maken van de DenLiner en zijn functies. het is een tijd reizende trein die je kan bereiken met een speciale pas. wacht tot de cijfers van de tijd precies gelijk is, zoals 10uur, 10min en 10 seconde or 15uur15min en 15econde. open een willekeurige deur terwijl je je pas bij de hand hebt, en je komt uit bij het 'station'."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Dalychnea Fri 05 Jun 2015, 13:52

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 3468i8k
'Ik zou je niet eens de kans geven om me aan te raken.' snauwde ze naar Momotaros en had een vuile blik in haar ogen. Haar aandacht werd vervolgens afgeleid door twee van de jongens die begonnen te spreken, ze richtte haar blik op hen en luisterde. Ze haalde haar schouders op. 'Sieg en ik hebben toch niets bijzonders te doen, dus waarom niet?' zei ze nonchalant en keek toen naar haar imagin. 'Wat jij, Sieg?'

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 73npjn
Het amuseerde hem hoe de rode imagin reageerde, maar richtte toen zijn blik richting de twee jongens die begonnen uit te leggen wie zij waren en wat ze deden. Vervolgens vroeg Fang zijn mening hierover. 'Als jij dit wilt, Fang. Ga ik met je mee.' zei hij en zag dat ze glimlachte. Ze ging met haar arm op zijn schouder leunen en keek naar de jongens. 'Je hoort het. Wij doen mee.' zei ze.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Wed 10 Jun 2015, 22:10

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
"klinkt interessant ik doe mee" zij ik aardig

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
ik werd weer onzichtbaar en luisterde met de rest mee en hoopte dat de denliner snel zou komen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Tue 16 Jun 2015, 10:52

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Xo49oy
er verscheen weer een geruststellende glimlach toen iedereen weer zich weer op het onderwerp richtte en zich een voor een aansloten. "Dat is een grote opluchting," zei hij voordat hij enkele van deze pasjes uit zijn broekzak haalde. "Zoals Kotaro dus al verteld heeft is deze pas jullie weg naar de Denliner. het is ook jullie vervoer bewijs en de sleutel om de motor te starten," vertelde hij voordat hij iedere rider die er nog stond een pas gaf. Fang & Kitty dus. eve keek hij wat verward rond, was die andere echt zomaar weggelopen?

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 25jvci8
stilletjes keek hij toen hoe zijn grootvader de 2 meiden een pas af. toen Ryotaro zo verbaast rond zich keek, snapte hij al waarom. Even lachte hij wat, "die gast is vast weg gelopen. hij realiseerde zich vast te laat wat de ware kracht is van de New Den-O," zei hij voordat hij een arm om de nek van zijn blauw imagin deed, "Niet waar, Teddy?" Teddy knikte alleen maar. niet dat hij het er mee eens was, maar hij was er ook niet tegen. hij knikte ook alleen maar om Kotaro het naar zijn zin te geven.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 16h43g4
Even trok hij een wenkbrauw op toen Kotaro zichzelf weer zo geweldig vond. Hij kon goede uithalen geven, dat was zeker, maar hij was soms ook degene die iedereen in moeilijkheden bracht. "Hou toch je mond," mopperde hij even onder een zucht voordat hij de 2 riders aan keek. "Nog een ding, deel uit maken van dit team, betekend niet dat we 24/7 op elkaar lip moeten zitten," zei hij, wat was eigenlijk als een soort waarschuwing. als het aan hem lag zou hij nooit in een team werken. "Jullie zijn vrij om te gaan en staan waar jullie maar willen. maar zorg er voor dat jullie er zijn of ingrijpen als je iets ziet of hoort."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Dalychnea Tue 16 Jun 2015, 16:00

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 3468i8k
Ryotaro gaf hun een pas die hun weg naar de Denliner zou zijn. Ze bekeek het even nieuwsgierig. Er was nu geen weg meer terug. Niet dat ze dat wilde. Dit was weer een nieuw avontuur en willekeurig achter slechte imagins aan jagen begon haar nu ook wel te vervelen. Al hoopte ze wel dat ze met de andere riders en hun imagin op kon schieten. Dat zou alles een stuk eenvoudiger maken. Eén van de andere jongens, Ryosuke dacht ze, zei toen iets over dat ze vrij waren om te gaan en staan waar ze wilden, als ze maar kwamen als erom gevraagd werd. 'Je kan op ons rekenen.' zei ze met een knipoog en een glimlach.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 73npjn
Er werd een pas aan Fang gegeven en hij keek ernaar hoe zijn rider de kaart nieuwsgierig bekeek. Hij nam even de tijd om iedere rider en hun imagins te bekijken. Met die rode had hij al kennis gemaakt. Sieg was niet echt iemand die personen snel niet mocht, maar het zou vast lastig worden om samen te werken met die imagin. Hij leek niet erg vriendelijk.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Wed 17 Jun 2015, 11:14

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
"bedankt" ik name pas aan en bekeek hem even en deed hem in mijn zak waarna ik de groep rond keek gelukkig ben ik niet het enige meisje en is fang er ook bij ik kende haar niet maar hopelijk leerde ik haar beter kennen toen ryosuke zij dat we mochten gaan en staan waar we wilde maar dat we er moesten zijn als het nodig was keek ik hem even aan "ik zal er zijn" zij ik misschien iets te serieus en deed er een glimlach achter aan

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
ik werd weer onzichtbaar en luisterde met de rest mee en hoopte dat de denliner snel zou komen  [/quote]
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Wed 17 Jun 2015, 11:50

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Xo49oy
"Dan is er nog een laatste ding dat er moet gebeuren," begon hij weer nadat Ryosuke iedereen een pas gegeven had. "Sinds jullie nu technisch reizigers van de Denliner zijn, is er nog een persoon die jullie moeten ontmoeten. Deze man noemen we allemaal Owner en kan je zien als de machinist, ook is hij de eigenaar van de Denliner. Het is een wijze man wie de regels bepaald voor ons team. Hij geeft raad op zijn eigen manier en is soms wat moeilijk te berijpen, maar het is geen slecht mens," vertelde hij de 2 riders voordat er een van de automatische schuifdeuren van de Denliner open ging en er een man in de deur opening stond.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Sat 18 Jul 2015, 12:30

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
Ik keek ryotaro nog even aan de owner leek me een aardig persoon ondanks dat hij zij dat hij soms wat moeilijk te begrijpen is ik kende de man nog niet maar wilde hem graag ontmoeten. Ik keek nog even naar ryosuke met de gedachte aan snoepjes want ik denk gwn dat hij stiekem heel stiekem vindt hij snoepjes gwn lekker daarbij draaide ik me om en liep de denliner in

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
Ik was de denliner in gegaan en ergens op een bankje gaan zitten
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Sat 18 Jul 2015, 20:26

je weet dat jij Owner wilde spelen xD
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Sat 18 Jul 2015, 21:18

Ja i know :3 maar ik wacht even tot ze allemaal in de denliner zijn
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Sat 01 Aug 2015, 10:40

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 25jvci8
toen iedereen de Denliner instapte, draaide hij zich met Teddy om en liep hij de denliner ook in. Hij liet even een diepe zucht zodra hi de denliner ingestapte was, gewoon omdat al dat uitleggen nu achter de rug was. Hij liep naarde deur van de coupé en net voordat hij er tegen aan zou knallen, ging de automatische schuifdeur open en stapte hi, met Teddy achter zich aan, de coupé in. Stilletjes liep hij naar de bank in de hoek van de coupé en ging hi daar op zitten. Dit was meestal de bank waar hi op zat, het was in de hoek van de hele coupé en toch kon je alle gesprekken mee volgen zonder echt in de drukte te zitten. Teddy gin naast hem zitten en Kotaro keek nog even tilletjes naar zijn nieuwe team genoten toen die de coupé ook in zouden lopen

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 16h43g4
Toen sommige de denliner al in gingen, keek hij nog even wat verdacht rond. Die andere jongen, waar was die zomaar heen gegaan? Sterker nog, waarom? "Is er iets mis, Ryosuke?" Vroeg Deneb hem toe. Ryosuke kek hij even met dezelde blik aan voordat hij weer rond keek. "Nee, er is niks aan de hand," zei hij en deed zijn handen in zijn broekzakken. "Laten we terug gaan," zei hij en begon een kant op te lopen. Sinds hij een eigen trein had, hoefde hij niet echt perse met de Denliner mee te reizen. "Maar Ryosuke!" Riep Deneb hem die nog op dezelfde plek in het veld stond. Ryosuke draaide zich om en keek hem aan. "Het zal aangenamer zijn om met iedereen de denliner in te gaan om onze nieuwe teamgenoten wat beter te leren kennen!" Ryosuke haalde zijn wenkbrauw op en zuchtte diep. "Goed, ji je zin," mopperde hij zachtjes en deed zijn armen over elkaar. Hij had nu niet echt veel in om te gaan zitten discussiëren

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Xo49oy
Ryotaro liep achter iedereen aan de Denliner in. Hij had een tevreden glimlach op zijn gezicht en liep stilletjes de coupè in met zijn 4imagin's achter him aan gelopen. Al was Momotaros nu onderhand al weer zijn ergernissen aan het afreageren op de andere imagins.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Sun 20 Sep 2015, 16:08

Dump:
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Thu 24 Sep 2015, 20:07

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
ik ging stilletjes op mn telefoon maar wat spelletjes doen. ik wilde niemand lastig vallen iedereen was vreemd voor mij dus ging ik wachten op de owner. ik keek op van mijn spelletje en keek om me heen waar zou hij vandaan komen?. ineens dook er een vreemd meisje voor me op met een roze plukje in haar haar "koffiee!" schreeuwde ze door de trein terwijl we dicht bij waren en kwam iedereen een kop brengen "ik ben Naomi" zij ze om  zich voor te stellen en liep verder "Kitty aangenaam" zij ik ook al liep ze door naar de anderen naja huppelde zo wat. ze was echt zoon vrolijk typje

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 2w3z1c6
ik kwam aan lopen terwijl Naomi koffie aan het rond brengen was en het een beetje mis ging bij Kotaro maar de koffie viel net naast het dat kwam natuurlijk omdat teddy er bij was Naomi was zich aan het verontschuldigen en ruimde de koffie op terwijl het leek dat het een beetje op gaos ging uit lopen "uguhhm" ineens keek iedereen naar me "jullie weten natuurlijk allemaal wie ik ben en dat deze trein van mij is" ik liep verder de coupe in en keek rond en ging zitten


Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
ik pakte de kaart snel van denep uit zn handen en ging weer terug zitten waar ik zat met mijn benen op tafel en werd weer zichtbaar "dus zo reizen jullie door de tijd en werelden" zij ik zweiend met het kaartje in mn hand en keek er nieuwe schierig naar " dankje de schat van de volgende wereld is nu van mij" zij ik normaal en pakte de koffie van ryotaros of en dronk die leeg
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Tue 13 Oct 2015, 17:42


Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 25jvci8
Kotaro haalde stilletjes zijn wenkbrauw op toen Naomi de koffie bijna over hem heen gooide. gelukkig was Teddy de gene die er voor kon zorgen dat de koffie Kotaro niet raakte. al viel het daarbij welk op de bank. "Het maakt niet uit, kan gebeuren," vertelde Teddy Naomi terwijl hij haar netjes hielp om het op te ruimen.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Esqmbt
stilletjes keek hij toen hoe Naomi de koffie bijna over Kotaro heen gegooid had, gelukkig gebeurde er niks toen ze Ryotaro zijn koffie af. maar zodra hij zag dat Naomi de gasten zijn kop gegeven had, flikte hij. "Naomi! laat me tenminste mijn eigen kop gebruiken!" riep hij, waarbij hij zelf zijn koffie over Ryotaro heen gooide. "h-heet!" riep Ryotaro waarboor hij meteen op stond. "Momotaro je bent n idioot!" riep Ryutaros die hem een klap tegen zijn hoofd gaf.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vy2og4
deneb rende meteen op de groep af en trok Ryotaro's shirt uit, "laat me even, dan zal i hem wel voor je wassen," zei hij voordat hij andere coupe in liep. "Hoe wilt hij dat in een trein gaan wassen?" vroeg Kintaro die hem naa keek. Urataros haalde zijn schouders op, "Ik kan tenminste n gang gaan," zei hij voordat hij Ryotar's lichaam over nam. behalve het feit dat Ryotaro's haar een blauwe pluk kreeg, droeg hij plotseling ook een zwarte bril. "Ik zie jullie later, ik ga even de gasten op hun gemak stellen," zei Urataros in Ryotaro's lichaam voordat hij de volgende coupe in liep.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 16h43g4
Ryosuke plofte op de enigste plek niet nog over was. wat was op de zelfde bank als Kitty. hij liet een diepe zucht en leunde met zijn ellebogen plat, op de rug leuning. "En, het is best wel druk, vind je niet?" vroeg hij haar, om haar wat meer op haar gemakt te stellen door haar in een 'normaal' gesprek mee te laten doen, en om meer van haar te weten. sinds ze een van de nieuwe was, wist hij ook nog amper iets van haar
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Tue 13 Oct 2015, 18:42

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
ik deed mn telefoon weg toen er bijna koffie over Nogami viel. Toen vlak daarna wel koffie over hem heen viel wilde ik bijna opstaan om te helpen maar ik zag dat deneb al te hulp was geschoten. ook al deed hij random zijn shirt uit om hem te wassen was het wel een goede bedoeling om te helpen, ik besloot me verder er niet mee te bemoeien. het begon een best druke boel te worden en wilde eigenlijk een luchtje scheppen *maar we zitten in een trein.... die vliegt....* toen Yamada naast me ging zitten. ze keek hem met een lieve blik aan om hem niet af te schrikken en antwoord te geven op zn vraag "ja inderdaad moet er best aan wennen" en ze keek even nerveuse naar haar handen maar probeerde haar nerveusheid te verbergen *ze was niet zo gewend dat iemand 'normale' gesprekken met haar wilde voeren*


Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 2w3z1c6
ik rustig koffie drinken en toe kijken


Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
aangezien hij naast het bankje zat Kitty en Ryosuke keek hij een beetje toe naar de drama die er rond ging maar hij moest stiekem even lachen toen er koffie over Kotaro viel maar gelukkig hoorde niemand hem hij had nog geen zin om de boel te verstoren maar als het erger zou worden zou hij even ingrijpen en ze een lesje leren hij hield niet zo van drukte maar voor nu kon hij nog wel even toe kijken
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Dalychnea Sun 01 May 2016, 20:30

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 3468i8k
Ze was meegegaan met de rest in de DenLiner. De eigenaar van de trein kwam eraan toen een meisje, blijkbaar heette ze Naomi, koffie aan het rondbrengen was. Het ging alleen niet helemaal goed, doordat ze de koffie liet vallen bij Nogami. Ze trok een beetje moeilijk gezicht en beet op d'r onderlip. Vervolgens begon Owner zich wat ongemakkelijk voor te stellen door het voorval. Er leek ook een beetje chaos uit te breken in de DenLiner. 'Dank je.' bedankte ze Naomi vriendelijk toen ze haar koffie had gegeven en deelde een ongemakkelijke blik met Sieg door de sfeer in de trein.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 73npjn
Hij was rustig met Fang de trein in gegaan en had alles aan zitten kijken. Toen Naomi hem ook koffie had gegeven, glimlachte hij vriendelijk naar haar. 'Dank je.' zei hij en keek vervolgens wat ongemakkelijk richting zijn Rider. Ze gaf hem net zo'n blik terug. Hij keek vervolgens weer voor zich en zag dat die rode imagin weer moeilijk aan het doen was. Zuchtend nam hij een slok van z'n koffie en probeerde Momotaros te negeren.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  xTeacup_ Tue 07 Jun 2016, 15:47



Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 16h43g4
hij trok zijn wenkbrauw op toen Kitty hem vertelde dat ze nog aan de drukte en aanwezigheid van iedereen moest wennen. "Als je het mij vraagt, wen je er nooit aan," mopperde hij stilletjes.

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Iqftyg
nadat hij Momo en klap voor zijn kop gegeven had, draaide hij zich om naar de nieuwe, witte imagin. "ken ik jou niet ergens van?" vroeg hij aan Sieg terwijl hij zijn hoofd eventjes schuin hield. "misschien een witte poedel?" vroeg Momotaro, gewoon om Seig te pesten. "Hij lijkt mij meer op een panda," hield Kintaros zijn armen over elkaar terwijl hij gewoon rustig op een van de bankjes zat. "Jullie zijn wel erg blind, niet waar?" reageerde Kotaro toen vanaf izijn bankje, met een verveelde stem
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  shirley Thu 23 Jun 2016, 15:18

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 29fpnw1
ik keek hem aan met een glimlachje "misschien heb je gelijk" toen de imagins de andere witte gingen plagen "uhm volgens mij is hij een vogel toch?" tenminste als het een dier moest zijn dacht ik aan een vogel. ik had mijn koffie op gedonken en begon me af te vragen wat nu eigenlijk de bedoeling was "hey ryosuke weet jij wat we nu moeten doen?"

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 2w3z1c6
ik rustig koffie drinken en toe kijken  


Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Vg1nic
ik keek nog toen wachtend op mijn moment
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Dalychnea Thu 23 Jun 2016, 22:23

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 3468i8k
Ze zat een beetje in zichzelf te denken en keek naar de paarse en rode imagin toen ze tegen Sieg begonnen te praten. Die rode vond ze behoorlijk vervelend, waardoor ze het ook wel amusant vond hoe de paarse hem een klap voor z'n hoofd had gegeven. Zacht lachte ze achter d'r hand.
Haar ogen gleden naar Owner. De stoïcijnse man wie nog niet veel had gezegd. Ze vond hem ook wat lastig te peilen. Wat ze vervelend vond, omdat ze graag wist van mensen wat ze aan hen had.


Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 73npjn
Nu had Sieg weer de aandacht van de imagin. Hij was wel populair vandaag, vond hij.
De witte imagin draaide zijn hoofd naar Ryutaros door zijn vraag. 'Ik weet het niet.' zei hij. 'Ik heb jou in ieder geval nooit eerder gezien.' Toen hij de rode weer hoorde, begon hij zacht te lachen en richtte zijn aandacht op hem. Dacht hij nu echt dat hij Sieg zou beledigen door dat te zeggen? Nu begon er ook een discussie over waar hij op leek. Vervolgens begon het blondharige meisje zich er ook mee te bemoeien. Met een grijns wees hij naar haar. 'Zij heeft het goed begrepen.' zei hij.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

Kamen Rider  ~All Riders Together~ - Page 2 Empty Re: Kamen Rider ~All Riders Together~

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum