voor altijd samen

3 posters

Page 34 of 35 Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Next

Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 06 Oct 2014, 18:39

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Een beetje ongemakkelijk keek ze Len aan toen hij zo droog op haar vraag reageerde. 'Ehm ... okay.' zei ze oncomfortabel en klom toen zwijgend op Lugia haar rug. Afwachtend keek ze naar Len. Het was best moeilijk voor haar om te wennen aan de nieuwe Len. Ze moesten weer helemaal overnieuw beginnen.

voor altijd samen - Page 34 2hcnbeh
Ze ging liggen om Nicole makkelijker op te laten stappen en wachtte geduldig tot Len er ook bij kwam zitten. Haar grote kop had ze voor zich uit gericht en keek al de richting uit waar ze naartoe zou vliegen. Het was best een belangrijke taak dat Riley haar had gegeven en ze moest er ook voor zorgen dat ze niet gezien zou worden, al waren die pokémon en mensen misschien te druk bezig met vechten om op te kijken naar de lucht.

Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 06 Oct 2014, 20:10

voor altijd samen - Page 34 3495v2x
Toen ze als eerste zat klom hij zelf achter Nicole op Lugia haar rug. Rustig schoof hij wat dichter naar Nicole en keek over heer schouder naar haar gezicht, "is het de bedoelibg dat ik mijn armen om je middel doe?" Vroeg hij haar toen wat zachtjes
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 06 Oct 2014, 20:20

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Haar blik had ze op Lugia haar witte hals gericht toen ze Len z'n vraag hoorde. 'Alleen als je het zelf wilt ...' zei ze en hield zich goed vast toen ze hoorde dat de legendarische pokémon haar rugvinnen overeind zette, gevolgd door een stoot naar achteren. Opstijgen was nooit een fijn gevoel geweest, maar als ze eenmaal in de lucht waren ging het goed.

voor altijd samen - Page 34 2hcnbeh
Ze richtte zichzelf op toen de beide jongeren op haar rug zaten en zette haar rugvinnen overeind, waarna ze haar vleugels openvouwde, spreidde en de lucht in sprong. Met krachtige slagen maakte ze hoogte en toen ze op de gewenste hoogte waren vloog ze vooruit. Ze vloog langs het gevecht heen en zocht op de grond naar een eventueel pad dat ze zouden kunnen nemen om rond het gevecht te gaan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 09:39

voor altijd samen - Page 34 3495v2x
stilletjes deed hij zijn armen toen rond haar middel, niet alleen om ergens wat beter houvast te hebben, maar ook ter extra houvast voor haarzelf. hij keek opzij naar hoe Lugia haar rugvinnen overeind zette en haar vleugels openvouwde en uitspreidde. even kreek hij een klein glimlachje op zijn vage gezicht. toen Lugia zich afzette en de lucht in sprong en uiteindelijk boven het bos begon te vliegen, keek hij omlaag. niet alleen om een pad te vinden of om het gevecht verderop wat in de gaten te houden, maar ook voor het gebied zelf. in de verte, na het bos en de klif, waren er witte, sneeuw bergen te zien met daar boven op wat gebouwen.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 13:22

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Toen Len zijn armen rond haar deed, probeerde ze er niet teveel op te letten ... aangezien hij het niet ten harte deed en door zijn vraag ervoor of hij z'n armen rond haar moest doen. Haar blik bleef ze voor zich uit gericht houden en keek toen opzij naar het gevecht. Ze waren hevig bezig en het zag er ook heftig uit.

voor altijd samen - Page 34 2hcnbeh
Haar vleugels maakten een ritmisch zoevend geluid als ze ze op en neer beweegde. Vervolgens spreidde ze haar vleugels in de lucht en zweefde een bocht door, waarna ze langzaam aan weer begon te slaan met haar vleugels. Er was een smal bergpad te zien dat langs het gevecht leidde, maar het zag er riskant uit. Via haar ooghoeken keek ze naar Len en Nicole. 'Wat vinden jullie van dat smalle bergpad beneden?' vroeg ze hen toen naar hun mening.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 14:37

voor altijd samen - Page 34 3495v2x
toen lugia al een pad gevonden bleek te hebben, wende hij zijn blik even af van de witte bergen en keek hij omlaag naar het pad dat het bos uit kwam. hij knikte even zachtjes, "daar komen we wel overheen," zei hij toen, "tenminste, van 'mijn groep,' ik weet niet hoe dat met de andere zit," zei hij toen.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 17:29

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Ze keek om naar Len toen hij "mijn groep" zei. 'Jouw groep?' vroeg ze. Ze wist niet wat hij ermee bedoelde. Waren ze niet allemaal één groep? Natuurlijk was hij z'n geheugen verloren, maar dit riep wel vragen bij haar op. Als hij met "zijn groep" bedoelde Riley, Lucario en Riolu, dan hoefde hij niet meer z'n armen zo rond haar te doen.

voor altijd samen - Page 34 2hcnbeh
Het geluid van "mijn groep" beviel haar niet erg en wezenloos zei ze: 'Ik zal het ze vragen als we terug zijn.' Ze maakte een volledige bocht en vloog toen terug naar de rest. Toen ze in zicht waren, begon ze met dalen en stak haar poten uit om te landen waarbij ze heftig sloeg met haar vleugels om goed op haar poten terecht te komen. Ze ging liggen en liet haar rugvinnen ook weer zakken. Haar blik richtte ze op Riley en Jushiro. 'We hebben een pad gevonden, maar het is een verraderlijk bergpad ... Len zegt dat "zijn groep" er wel overheen komt, maar dat hij niet weet hoe het met de anderen zit.' Terwijl ze dat laatste zei had ze die expressieloze blik in haar ogen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 18:19


voor altijd samen - Page 34 3495v2x
"ja," zei hij nadat Nicole om een bevestiging had gevraagd, "vader, Lucario, Shadow, Riolu en ik. tenminste, ik weet niet hoelang onze groepen samen zijn," zei hij voordat hij hun reacties eigenlijk realiseerde. "hoezo, heb ik iets verkeerds gezegd?"vroeg hij wat verward. toen ze weer geland waren keek hij de andere nog even wat vragend aan, miss dat hun wisten waarom Nicole en Lugia plots zou deden. uiteindelijk lied hij Nicole los en deed hij zijn beide benen aan dezelfde kant van Lugia voordat hij, in plaats van zijn manier van springen, simpel van haar af gleed. hij draaide zich toen om en hield zijn hand omhoog naar Nicole om haar eventueel te helpen met afstappen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 18:54

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Ze verstarde toen hij zei wat ze had gedacht. Wat ze wel vreemd vond was dat hij z'n vader erbij noemde. Dat zou wel voor een latere zorg zijn, ze was nu nogal bezig met Len en met wat hij had gezegd. Toen hij zich van Lugia af liet glijden, keek ze niet eens naar hem en in plaats van zich in zijn armen te laten zakken liet ze zich aan de andere zijde van de legendarische pokémon naar beneden glijden. Zonder iets te zeggen, liep ze richting haar vader.

voor altijd samen - Page 34 2hcnbeh
Haar grote kop draaide ze richting Len toen hij het niet scheen te begrijpen. 'Misschien weet je het niet meer, maar wij zijn nu ook deel van "jouw groep".' zei ze alleen maar. Het voelde niet helemaal goed om boos te zijn over iets wat Len niet meer wist, maar het stak en dat vond zij op zich niet zo vreemd. Nicole leek ook boos op hem te zijn.

voor altijd samen - Page 34 Im08ck
Hij zuchtte door wat Lugia zei en richtte zijn blik op Len. De jongen kon er ook niets aan doen, maar aan de andere kant begreep hij de reactie van z'n dochter en z'n beste vriend wel. Hij zag Nicole naar hem toe komen en glimlachte licht naar d'r. Haar gezicht stond wezenloos met een bozige frons op haar gezicht. Ze hield zich nog in en daar was Jushiro haar dankbaar voor.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 20:02



voor altijd samen - Page 34 3495v2x
toen Lugia hem vertelde dat ze eigenlijk een samen een groep waren, haalde hij even een beetje een wenkbrauw op toen hij Nicole zo naar haar vader zag lopen. "sorry, ik kan me toch ook eens vergissen? k weet door mijn geheugenverlies niet eens meer wie ze zijn." ze kan zich in dit geval wel wat aanstellen hoor, snapt ze niet dat ik er niks aan kan doen?" mopperde hij veder tot hij Riley's hand op zij schouder voelde en keek toen om naar hem. Riley zweeg terwijl hij hem met een toch zachte waarschuwende blik aan keek waarbij hij zijn hoofd schudde als een vraag dat hij op zou houden
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 20:32

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Het was misschien een beetje hard van haar om zo te doen, maar wat er net gebeurde in de combinatie dat hij z'n geheugen kwijt was met de herinneringen aan haar vader, Lugia, Raikou en haarzelf werd een beetje teveel voor haar in één keer. Ze had haar blik expres gericht op Raikou, die zich ergens in de schaduw lag te wassen.

voor altijd samen - Page 34 Im08ck
Hij keek toe naar Riley en Len. De witharige man vond het vervelend voor z'n dochter, maar hij kon niet boos zijn op Len erdoor. Hij voelde alleen een spijtig gevoel voor hem. Zelf vond hij het ook niet zo vreemd dat de jongen geen herinneringen meer had van hun samengevoegde groep. Onbewust was hij deze Len ook niet meer als de oude Len gaan zien. Dat was misschien maar beter ook. Het leek erop alsof hij waarschijnlijk niet meer hetzelfde zou worden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 14:32


voor altijd samen - Page 34 3495v2x
uiteindelijk zuchtte hij even door de hele scene heen, "kunnen we dan veder gaan? hier blijven staan is ook niet handig," zei hij wat ongeduldig voordat hij Riolu van Shadow zijn rug optilde en hem op zijn schouder zette. "daarnaast kom en we dan nooit over het pad heen," ging hij veder voordat hij richting het pad liep dat ze vanuit de lucht hadden gezien
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Wed 08 Oct 2014, 19:33

voor altijd samen - Page 34 Im08ck
Hij richtte zijn blik even op Riley en liep toen achter Len aan. De jongen had inderdaad gelijk. Hoe sneller ze erlangs waren, hoe beter. Hij keek even naar de lucht toen Lugia de lucht weer in vloog. Lopen ging haar nooit erg goed af. Dat kwam doordat haar lichaam gebouwd was voor te zwemmen en te vliegen. Hopelijk bleef ze wel laag, dat ze niet gespot zou worden.

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Nu ze weer verder gingen, besloot ze om Riley te vragen over dat Len zijn vader noemde toen die "zijn groep" op noemde. Ze ging naar de man toe en keek hem vragend aan. 'Riley ... toen Len "zijn groep" opnoemde, zei hij onder andere zijn vader ...' begon ze. 'Len zijn vader heet Aaron toch? Is hij hier dan ook?'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 20:26



voor altijd samen - Page 34 2rc7f9l
Hij keek Nicole wat geschrokken aan toen ze hem vroeg waarom Len hem zijn vader genoemd heeft. Hij knikte zachtjes toen ze vroeg naar de naam van Len zijn vader. "Ja en wie weet, net als toen Len via celebi door de tijd heeft gereist, zal hij daar ook wel voor in staad zijn," zei hij waarbij hij alleen in zijn ooghoeken aan keek
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Wed 08 Oct 2014, 20:44

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Ze vond het wel wat verdacht toen Riley haar geschrokken aan keek, doordat ze begon over wat Len had gezegd. Het gaf haar het idee dat ze dingen voor haar vader en haar verzwegen. Ze wilde het eigenlijk niet, maar ze duwde het van zich af voor een later moment. Nu was duidelijk niet het goede moment om erover te vragen. Ze knikte op het antwoord dat Riley haar gaf. 'Het zou wel leuk voor Len zijn dan als we z'n vader vinden.' zei ze en richtte haar blik een beetje in gedachten verzonken naar Len.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 20:53



voor altijd samen - Page 34 2rc7f9l
Hij knikte weer met n kleine glimlach, "ik weet zeker dat we hem eens tegen komen," zei hij. "Vergeet niet dat hij hem ook gezien had toen hij tijdelijk in het verleden was. He is alleen dat hij dat nu waarschijnlijk ook vergeten is."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Fri 10 Oct 2014, 17:15

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
'Ik vind dat je je vader niet vaak genoeg kan zien.' zei ze met een glimlach toen Riley begon over dat Len z'n vader ook gezien toen ze tijdelijk in het verleden waren. Misschien begreep ze hem weer verkeerd, maar dat maakte haar niets uit. Dat had ze wel vaker met mensen. Een beetje spijtig knikte ze toen de zwartharige man zei dat Len het waarschijnlijk ook wel was vergeten dat hij z'n vader had gezien in het verleden. 'Ja, spijtig genoeg wel, ja.' zei ze zacht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Fri 10 Oct 2014, 17:48


voor altijd samen - Page 34 2rc7f9l
hij knikte stilletjes en met een wat vaage blik toen ze har mening gaf over dat ze vond dat je je vader niet vaak genoeg kan zien. "ja, daar ben ik het met je eens," zei hij toen, "is dat ook niet het zelfde over een moeder? ik denk ook dat dat een van de vele redenen was dat len daar achterbleef." eventjes haalde hij zijn schouder op, "maar laten we daar niet meer over praten. het volgende probleem is hoe we zijn herinneringen terug kunnen krijgen," zei hij, "al denk ik niet dat hij veel herinneringen van zijn ouders mist."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Fri 10 Oct 2014, 18:05

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
'Hm, dat is waar.' zei ze toen Riley zei dat het één van de vele redenen was dat Len achterbleef bij z'n ouders. 'Het moet vast moeilijk zijn om zonder je ouders te leven ...' mompelde ze toen dromerig en staarde in de verte, maar ze kwam weer terug toen Riley zei dat ze er niet meer over moesten praten. Ze zuchtte even door wat hij suggereerde. 'Ik heb echt geen idee ... misschien als hij iets schokkends meemaakt? ... Ik weet het niet ...'
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Sun 12 Oct 2014, 22:51


voor altijd samen - Page 34 2rc7f9l
"Al denk ik dat hij door zijn geheugenverlies er niet veel van gemerkt heeft," zei hij, "tenminste, al is het ook maar sinds kort, maar na zijn geheugenverlies heb ik hem niet anders zien gedragen." Uiteindelijk keek hij haar toen weer aan, "en ik denk niet dat hem iets schokkends laten overkomen zoveel zal helpen. We kunnen het proberen, anders kunnen we gewoon de directe aanpak nemen en hem over eerdere gebeurtenissen vertellen zodat hij het zich herinnerd," zei hij, "al zal dat ook niet meteen lukken."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Mon 13 Oct 2014, 14:21

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
'Ik denk dat hem over eerdere gebeurtenissen vertellen al schokkend genoeg kan zijn.' zei ze toen Riley daarover begon. 'Er hoeft niet persé iets met hem te gebeuren.' Ze waren onderhand bij de bergpassage gekomen en Nicole keek met een fronsje naar het pad, waarna ze door liep. Het pad zag er een stuk griezeliger uit vanaf de grond dan het had gedaan vanaf Lugia haar rug in de lucht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 13 Oct 2014, 16:42


voor altijd samen - Page 34 2rc7f9l
"Ik heb hed dan over de mooie momenten," zei hij met een lichte grinnik, "als hem het gene overkomt als wat hem eerder is overkomen en het hem daar aan herinnerd, zal nog beter zijn," bedacht hij tot ze bij uet pad buiten het bos aan kwamen, "laten we maar voorzichtig zijn," zei hij toen hij zelf zag hoe het pad er best gevaarlijk uit zag
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sat 18 Oct 2014, 12:10

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
'Dat kan nog steeds schokkend overkomen ... als hij zich echt niets meer kan herinneren.' zei ze. 'Hm ... ik weet het niet.' mompelde ze op wat hij vervolgens zei over Len dingen laten herbeleven. Met een slik knikte ze door wat Riley zei over het pad. 'Ja.' zei ze zacht en stapte er voorzichtig op. Het was niet dat ze nooit eerder over zulk soort paden had gelopen, maar als je één misstap maakte of je gleed uit dan lag je dus beneden ... en ze had ook een beetje last van hoogtevrees.

voor altijd samen - Page 34 Im08ck
Om te kijken hoe het met z'n dochter ging, keek hij even om en glimlachte geruststellend naar d'r toen hij zag dat ze nerveus was. 'Rustig maar, lieverd. Het gaat goed.' zei hij en ze knikte een beetje stijfjes. 'Niet naar beneden kijken.' waarschuwde hij haar. 'Houd je ogen op mij gericht ... ja, goedzo.' sprak hij tegen haar om d'r een beetje rustig proberen te houden.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  xTeacup_ Mon 27 Oct 2014, 13:24

voor altijd samen - Page 34 3495v2x
hij liep vooraan op de groep en bewoog zich met korte, lage en gecorrigeerde sprongetjes over de stevige delen van het pad. zodra ze in de verte het gevecht weer konden zien, nam hij zijn snelheid weer wat af en begon hij rustige en kleine stapjes over het pad te nemen. hij zou teveel kunnen opvallen als hij door zou springen.

voor altijd samen - Page 34 2rc7f9l
hij liep tussen de groep, voorzichtig over het pad waarbij hij meer omlaag keek om te zien waar hij zijn voeten zette in plaats van voor zich te kijken welke kant hij op ging. sinds er maar een pad was en ze die moesten volgen, was dat ook niet zo zeer nodig. hij merkte hoe Lucario snel over het pad rende, door zijn snelheid zou hij het niet eens merken als hij een misstap zette en zou hij te snel zijn om onderuit te glijden. aan het einde van het pad zou hij dan staan te wachten op de andere.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Dalychnea Sat 01 Nov 2014, 22:13

voor altijd samen - Page 34 2jwd4n
Met behulp van haar vader liep ze over het pad. Af en toe keek ze even omhoog naar Lugia, die hoog in de lucht met hen mee vloog. Ze richtte haar blik weer terug en keek naar haar vader, naar wie ze glimlachte en zich vervolgens weer verder concentreerde op over het pad heenlopen. Het duurde naar haar idee veel te lang eer ze eroverheen waren, dus ze was blij toen ze aan de overkant stond. Er was echter geen tijd om ervan te genieten, want ze gingen gelijk door.

voor altijd samen - Page 34 2qk3x4j
Hij was als één van de eerste aan de overkant gekomen door zijn lenigheid, met een paar sprongen was hij er al. Rustig wachtte hij tot iedereen er ook was en draaide zich toen om om verder te lopen. Zijn kop richtte hij even omhoog naar Lugia. Doordat ze af en toe even moest wachten met doorvliegen, cirkelde ze rondjes boven hen. Hij keek toen weer voor zich met lopen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

voor altijd samen - Page 34 Empty Re: voor altijd samen

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 34 of 35 Previous  1 ... 18 ... 33, 34, 35  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum