Lots of Tales

3 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  xTeacup_ Mon 07 Aug 2017, 01:34

ik heb een handige & makkelijke manier gevonden om te zorgen dat een chara een level kan stijgen. 
via een randomnizer die ook nog eens zorgt dat het levelen niet al te snel gaat (al kan dit natuurlijk niet anders in het begin. zie het als in een pokemon game waarin een lvl 1 pokemon erg snel levelt als het met sterkere pokemon vecht)
Maar hoe hoger het elvel van je chara is, hoe langer het zal duren, wss, t is random xD

ik heb dit eventjes gemaakt zodat ik niet heel moeilijk hoe te doen ivm dat ik niet kan uitleggen xDDD
dit heeft plaatjes en uitleg samen, over de randomnizer, hoe je het moet gebruiken en hoe je uiteindelijk met de exp points een level kan stijgen. 

sinds de chara van Jessica, Alma sinds de start van het verhaal al tegen mensjes gevochten heeft, kan zij dit eigenlijk meteen al doen, zodat je niet echt gaat lopen met de exp points. 

maar iedereen voel vrij om het gewoon een keertje uit te proberen xDD
het is niet zo heel moeilijk, je moet het alleen even weten ^^
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  xTeacup_ Thu 17 Aug 2017, 01:23

De gebruiker 'PuddingMonster' heeft de volgende actie uitgevoerd: Dobbelstenen rollen


'Exp randomnizer ' : 5, 5, 5
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  PuddingMonster Thu 17 Aug 2017, 01:42

Lots of Tales - Page 2 JGXEaFC exp: 0
Bij Zayn's antwoord verschijnt er weer een grote glimlach. "Hoe mysterieus," zeg ik lachend, "een man met vele namen. Ik heb er wel maar eentje. Avanna." Zonder te weten hoe of waarom is er een gerust gevoel diep in me. Maar ondertussen voel ik de starende gezichten weer rondom ons. Uiteindelijk weet ik nog steeds niet veel over hem, behalve dat hij Zayn heet. Misschien is hij zelfs iemand van een heel hoge klasse. "Ik zou weer naar huis moeten gaan," lieg ik om een excuus te vinden, "misschien zie ik je weer ergens, Zayn."

Spoiler:

Lots of Tales - Page 2 TIQHONI exp: 15
Ik kijk Genda met een verbaasde blik aan wanneer ik hem hoor reageren naar wat ik zei over de fouten en voel mezelf naar een geruste blik gaan wanneer Genda zegt dat hij mee komt. "Natuurlijk," antwoord ik zijn reactie over de band, "vrij zijn om te gaan wanneer je op eigen benen staat is een van de vereisten die ik mezelf stel mensen te accepteren om daar te werken, en een band is sowieso geen onderdeel van de deal. Heb je eigenlijk uberhaupt zelfs geluisterd naar de uitleg die ik heb gegeven?" Tegen het einde van mijn zin kruis ik mijn armen een beetje in een verwende manier. Daarna laat ik mijn armen weer naar normaal vallen en stap rustig naar Genda om over zijn hoofd te aaien en grijns. "Weet je, ik mag jou wel," zeg ik nog steeds met dezelfde grijns op mijn gezicht, "jij krijgt een van de gastenkamers in het hoofddomein, het kasteel waar ik ook in leef. En in plaats van veldwerk geef ik je les in vechttechnieken. Ik heb nog iemand nodig aan wie ik mijn rug aan kan toevertrouwen, zie je dat misschien zitten?"
PuddingMonster
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14784
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  xTeacup_ Thu 17 Aug 2017, 02:14

Lots of Tales - Page 2 J938s6Lots of Tales - Page 2 F4e529a34884c68679fa6dedc4306ab0
Zayn's Stats:
"eentje is toch ook genoeg? ik zou niet weten met welke ik je anders zou moeten aanspreken," zei hij glimlachend nadat ze hem haar naam verteld had en herhaalde hij haar naam een keertje in zijn hoofd. Hij had het niet eerder gehoord, wat moest betekenen dat ze niet bekend genoeg was voor de dorpelingen om haar te herkennen of iets. Wat hem meer geruststelde op dat haar niks zou over komen. "Weet je de weg terug?" vroeg hij zachtjes, just in case. hij lette niet echt veel op de starende mensen, als hij hun verdacht zijn rug zou toe keren, zou het misschien alleen maar geruchten kunnen opwekken, wat hij Avanna natuurlijk wilde besparen. "De smalle tussen weggetjes  zijn meestal leeg van mensen," fluisterde hij haar nog toe om haar toch nog op een een of andere manier te helpen.

 Lots of Tales - Page 2 29ef24b5650f3349737343c36a036d4d
Lots of Tales - Page 2 10hnghg
Genda stats:
hij keek haar met een droge blik aan toen ze hem vroeg of hij eigenlijk wel geluisterd had, "Nee, ik was mijn benen aan het streken na opgesloten te zitten in een kooi," zei hij sarcastisch, natuurlijk zou hij geluisterd hebben naar elk eerste aanbod dat hem voorgeschoteld zou worden wanneer hij de kluis uit zou zijn. Maar zodra ze hem over zijn hoofd aaide, kon hij haar alleen maar verbaast aan kijken. zijn oren sprongen eigenlijk meteen al recht omhoog. Hij zweeg, of zijn keel was weer te droog geworden om een woord te kunnen zeggen. De laatste die hem over zijn hoofd geaaid had, was zijn moeder toen hij nog kind was. Het gaf hem een warm gevoel, een gevoel van thuis. Lichtjes verwaterde zijn ogen een beetje en keek hij weg om dit te verbergen. Toen ze haar aanbod aanpaste, keek hij haar weer aan. Zijn tranen waren alweer verdwenen en er verscheen een klein glimlachje op zijn gezicht, "daar zeg ik beslist geen nee tegen."


Last edited by xTeacup_ on Wed 20 Jan 2021, 13:31; edited 7 times in total
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  shirley Sun 20 Aug 2017, 13:00

Lots of Tales - Page 2 2vsox9l
hij glimlachte terug naar Feohlia "laten we iets leuks voor je halen" hij liep rustig verder naar het dorp en wachtte tot de wachters niet opletten zodat hij zeker wist dat ze ongemerkt het dorp in konden
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  PuddingMonster Wed 09 Jun 2021, 16:31

Lots of Tales - Page 2 JGXEaFC exp: 0
"Ik vind de weg wel terug," antwoord ik vastberaden. Ik woon toch al lang genoeg in het dorp om de wegen hier te kennen. Wanneer Zayn over de smalle weggetjes toefluistert is het moeilijk niet lichtjes te blozen. Het is bijna alsof hij zelf met mij in die kleine wegjes wil verdwijnen. "Je zegt dat alsof je alle wegjes al verschillende keren ontdekt heb," zeg ik, met nog een lichte blos op mijn wangen, "ik ken ze zelf nog niet zo goed, dus daar zou ik wel een gids nodig hebben." Normaal is het toch redelijk duidelijk vanuit mijn lichaamsbouw dat ik een meisje ben, waardoor ik in steegjes toch een makkelijk doelwit zou zijn. Daarom verkies ik het om toch in een menigte te verdwijnen.

Spoiler:

Lots of Tales - Page 2 TIQHONI exp: 15
Genda's verwaterde ogen zijn me niet ontsnapt, maar ik beslis er niet teveel aandacht aan te geven. Ik geef hem een goedkeurend knikje op zijn glimlach en zijn antwoord. "Volg mij dan maar," zeg ik met een grijns en draai mezelf om. Met een rechte rug en een vastberadenheid stap ik naar de uitgang die uitkomt op de grote hal, waar het feest al duidelijk gestopt is en de laatste gasten hun weg naar buiten maken. Halton staat naast de deur klaar, wachtend tot ik terug zou komen. "Halton, bereid een kamer voor voor Genda op de eerste verdieping, niet al te ver van mijn kamer," zeg ik op een koele toon, zoals het hoort bij orders, "maak de meubels niet te extravagant zodat hij niet overweldigt raakt. Morgenochtend wil ik enkele kleermakers die klaarstaan en een nieuwe leermeester voor algemene lessen in lezen en geschiedenis." Halton buigt en trekt zich weg. Mijn glimlach wordt terug wat warmer wanneer ik me omdraai en mijn hand uitsteek naar Genda. "De koets staat te wachten, we kunnen de rest onderweg bespreken."
PuddingMonster
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14784
Leeftijd : 27

Back to top Go down

Lots of Tales - Page 2 Empty Re: Lots of Tales

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum