The hunt for candy island

View previous topic View next topic Go down

The hunt for candy island

Post  XxNaomixX on Sat 13 Aug 2016, 16:30

In een wereld waarin alles van snoep is en magie hier een grote rol in speelt gebeuren rare dingen. Zo regelen de dieren en in woners van het magische groenteland een reis naar snoep eiland om hier te kunnen gaan wonen. Deze reis doen ze door een vrienden groep te vormen. Komen ze aan? vinden ze snoep eiland? is er leven in snoep eiland? ondervind het in dit mee speel verhaal! hoop dat we wat moois samen mogen schrijven en er een leuk verhaal van maken.

Regeltjes:
- characters moeten goed gekeurd worden door mij of shirley.
- shirley en Ik hebben de leiding wij keuren de rollen goed zo niet dan zullen we vragen om aanpassingen.
- Overige FF regels

Leiders van dit verhaal:
Shirley
XxNaomiXx

mijn personages:
Dena de blije fee
Heeft over snoep eiland gedroomd en wil iedereen mee nemen op reis omdat het haar de mooiste plek op de wereld lijkt.

florian de dappere
wil graag een held zijn en doet dan ook alles om zijn vrienden te redden.

Jinx
Jinx is letterlijk gek gekker dan gek maar altijd heel gezellig.

Jibbel
is een nomnom monster en is als baby gevonden in de zee op gergoeid in groente land en de beste vriendin van Dena ze weet niet dat ze eigelijk van snoepjes eiland komt.

Last edited by XxNaomixX on Mon 12 Sep 2016, 10:21; edited 1 time in total
XxNaomixX

Female Aantal berichten : 146
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: The hunt for candy island

Post  K.Lenno.02 on Sun 14 Aug 2016, 16:52

noodles<3

Officieel chara design

fanart

Q.Q *patspats*

his fangssss

'you should just be soothed by my form'
(roep) Naam:Kuro
Bijnamen/Titel:Sleepy Ash, Sloth
Leeftijd:Onbekend
Geslacht:Mannelijk
Krachten:Kuro is in staat om in een kleine, pratende, zwarte kat te veranderen op eigen wil. Maar wanneer hij bloot word gesteld aan zonlicht, veranderd hij automatisch en kan hij niet terug veranderen in zijn originele vorm. 

Zijn nagels kan hij verlengen tot grote, zwarte klauwen die makkelijk iets kunnen doorsnijden en splitten.

Ook is Kuro erg snel en kan hij hoog springen, ook kan hij de gescheurde lappen van zijn jas gebruiken als staarten om mee te vechten.

Echter, kan kuro de controle over zijn eigen kracht verliezen, hier door word hij nog sterker, sneller en is hij zich niet meer bewust van zijn omgeving. 
Bio:                Kuro is een persoon apart, hij is een vampier maar kan gewoon het zelfde voedsel eten als de normale mens. Streker nog, hij houd niet eens van het drinken van bloed. De enigste keren dat hij dit doet, is wanneer hij in een moeilijk gevecht komt te raken, maar deze keren doet hij het niet van de nek. 

Je zou zeggen dat Kuro een 'sterke vecht machine' is, maar eigenlijk is hij ongelooflijk lui en probeert hij zoveel mogelijke 'hinderlijke' dingen te vermijden. Het liefste ligt hij de hele dag, voor de tv wat te snacken of te gamen.

Kuro heeft best wel een grote 'familie', hij is de oudste van 7 kinderen, net als hij, zijn hun vampiers die op een bepaalde manier kunnen vechten. Toch is Kuro de enigste die in een kat kan veranderen, zijn andere broers en zussen veranderen in een ander dier, zoals een vos, een egel of zelfs een vlinder.

Echter heeft Kuro best wel een duister verleden, die houd hij voor zichzelf. Eerlijk gezegd hij mentaal erg zwak en is hij bang, dat de mensen om wie hij geeft, hem niet vertrouwd. Dit is een van de voorbeelden, wanneer hij zichzelf mentaal kwelt en kan hij zich soms erg eenzaam voelen. 

Banners: 
.
.
.
.
klik
klik
Naam:Michiro
Bijnamen:Michi
Leeftijd:Onbekend, schat iets van 6?
Bio:Michi is een erg energiek en enthousiast ventje. Hij is erg speels en vind het leuk om wild rond te rennen. 

Michi is afkomstig van een familie van vampieren. Zijn vader was altijd al een vampier geweest en zijn moeder werd het enkele jaren na de geboorte van Michi's zussen. Zo is Michi afkomstig van 2 vampieren ouders.
anyway~~

Michi lijkt eigenlijk maar heel weinig op zijn familie, qua uiterlijk en qua karakter. Hij is een beetje een buitenbeentje.. Niet dat hij zo behandelt word of dat hij er gedeprimeerd van word. 

Michi is namelijk vast besloten om een sterk man te worden, die zijn familie wilt beschermen. Het zijn van een buitenbeentje kan hem hier namelijk misschien nog mee helpen?!
Toch zijn zijn ouders bang, dat hij, omdat hij deze gedachtes nu al heeft, dat hij vergeet om kind te zijn en dat zijn lach zal verdwijnen.. 

Maaaarrr voor nu is hij nog een heel speels jongetje die soms niet weet wanneer het 'te veel' word. Michi kan soms dan ook best wel eigenwijs en koppig ijn als hij niet krijgt wat hij wilt. 
Hij is een opgroeiende vampieren kindje en moet dus ook nog van alles leren. Zijn tanden moeten nog wisselen, lezen en schrijven kan hij nog niet en hij moet nog alles van het vampier zijn leren, zoals hoe hij met zijn krachten om moet gaan. zo is hij iets sterker dan menselijke kindjes, omdat hij zijn eigen kracht nog niet altijd helemaal goed kent, komt het wel eens voor dat hij een pak melk zomaar fijn knijpt.. .. 
.
.
.
.
.
Nyanperona
klik
Yogi
Naam:Yogi
Rol:Nyanperona
Bio:type k morgen wellll

Last edited by K.Lenno.02 on Sat 10 Sep 2016, 23:55; edited 1 time in total
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 15 Aug 2016, 19:53

Neko Okamuro is een beetje een verlegen meisje met een rijke fantasie ze komt uit broccoli stad en wild heel graag uit deze groente sta. ze heeft 2 verschillende ogen die haar uniek maken. ze weet alleen nog niet dat elk oog staat voor voor een bepaalde kracht. ze ziet met 1 oog het goede in mensen en met het andere oog het slechte in mensen waar door ze bv. weet of ze liegen of niet

komt later er bij 

klik
klik
Mahiru is open-minded and independent. He’s not afraid to show what he’s truly feeling or thinking, so he can be critical of other people. Mahiru prefers simplicity over difficulty, therefore he behaves quite responsibly. He depends on himself instead of turning to someone else for help, most likely because he never felt the need to rely on others before.

even geen zin om het te vertalen nu ^^'

king om nom is de koning van snoepjes land hij is helaas een beetje alleen en word af en toe aan gevallen door gemenen groenten

angry carrot hij kan zich verstoppen in de grond zodat het net lijkt als of hij een gewone wortel is

Candy is een hele blij pixie die houd van snoepjes en sprookjes. ze praat altijd heel veel en snel en rent heel hyper heen en weer. waar ze vandaan komt weet ze niet door geheugen verlies. Ze komt eigenlijk van Jubiland jubiland vandaan een magisch sprookjes land, je komt in jubiland door een magische boeken kast die ergens verstopt zit maar als je hem vind kun je naar het zwevende land dat je niet met het bloten oog kan zien.

fei is een erg verlegen lief en bescheiden meisje die alles aan doet om anderen te helpen ze houd van snoepjes en konijnen

Last edited by shirley on Fri 09 Sep 2016, 19:33; edited 2 times in total
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1691
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 28 Aug 2016, 09:34

We kunnen miss wel al beginnen vindt het niey erg om later een bio bij te voegen
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 09 Sep 2016, 20:38

Last edited by shirley on Sat 10 Sep 2016, 20:09; edited 4 times in total
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  XxNaomixX on Fri 09 Sep 2016, 20:47

In de hoofdstad van groente land, broccoli stad.

ik lag in mijn heerlijke sla bedje en had een droom. Alles was gemaakt van snoepjes en lekkere dingen. ik was op bezoek bij de koning en dronk thee. We hadden het zo gezellig. Zo gezellig dat ik niet wakker wilde worden. Toen zei ik dat tegen meneer blauw de m&m waar mee ik thee dronk. Hij zei dat ik hier altijd welkom was. Dat ik gewoon in mezelf moest geloven en dat ik dan de weg wel zou vinden.

Ik werd wakker het was een mooie dag in broccoli stad. Toen ik naar de stad groente tuin ging voor een ontbijtje kwam al mijn vrienden tegen. Die ook aan de groente bar zaten. "Goeiemorgen Allemaal" zei ik met een grote glimlach.

Ik dronk uit mijn smile groente smoothie. Dena kwam aan lopen en ging naast me zitten "Goeiemorgen Allemaal" zei ze vrolijk. "Goeiemorgen Dena" zei ik vrolijk terug.

Ik liep richting de groente bar.

Ik zat ook aan de groente bar een eindje verder op. "Goeiemorgen" hoorde ik Dena zeggen. Jinx had mij al goeiemorgen gezegd. "Goeiemorgen Dena" zei jinx opgewekt terug naar Dena. "Goedemorgen Dena" zei ik ook vrolijk en glimlachte ik naar Jinx.
XxNaomixX

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 10 Sep 2016, 14:03

ik liep richting de groente bar en zag al wat mensen zitten. ik had Kuro mee gesleept toen we van huis gingen van morgen omdat ie anders niets zou doen de rest van de dag hem kennen de "Kuro wat wil jij hebben?" vroeg hij toen hij even omhoog keek naar zn kat vriend en liep door liep zag hij al wat mensen zitten. "goedemorgen iedereen" zij hij wat vrolijk en ging zitten toen neko naar ze toe kwam om te ragen wat ze wilden dinken

ik was al bij de groente bar omdat ik daar werkte toen ik het eten en drinken naar mijn vrienden bracht "hoe is het allemaal?" vroeg ze vriendelijk terwijl ze een wortel sapje voor Mahiru neer zetten. gelukkig had ik net pauze en was ik met een drankje bij de rest gaan zitten 

ik was thuis rustig met mijn konijntjes aan het spelen en rustig thee aan het drinken

Last edited by shirley on Sat 10 Sep 2016, 20:17; edited 1 time in total
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 10 Sep 2016, 15:19

Kuro lag over vermoeid iver Mahiru's shouder; tenminste, zn soort uitstraling had hij. in verband met hrt zonlicht, was hij nu al kat. naja, door de zonlicht en de luiheid om in een gebouw (waar minder zonlicht is) te veranderen. "een bed~" zeurde hij toen Mahiru hem vroeg wat hij wilde hebben. "Een groot bed, bezaaid met talloze fluffy kussens. En, een dekentje zou ook wel fijn zijn," zei hij, zelfs wanneer hij bedoelde of hij iets wilde drinken

Michi was enthausiast verstoppetje aan het spelen met zijn zussen. Hij rende door de stad en glipte snel een gebouw in. maar toen hij stemmen hoorde en hij om keek, merkte hij dat het vol zat met onbekende mensen. "uhmm.. hoi.." zei hij zachtjes en iets verlegen door de nieuwe gezichten.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  XxNaomixX on Sat 10 Sep 2016, 20:30

"oh jongens ik wilde vanochtend niet eens wakker worden! ik droomde dat in een land was waar alles lekker en kleurrijk was! ik ontmoeten daar dan ook een groen weze wat op jibbel leek alleen hij droeg een kroon. hij vertelde me dat hij de koning was van dit land. het eten wat ik zo lekker vond snoep heten. ik was hier altijd welkom" Zei Dena een beetje triest terwijl ze een hap nam van hij sla en bonen taco. 

"Laten we er dan naar toe gaan, groente is heel vies. Ik wil wel eens een snoepje proeven!" zei Jinx opgewonden. "Alleen de stemmetjes in mn hoofd zijn het er niet mee eens dus nu moeten we ze ongelijk bewijzen hé Neko?" zei jinx duister.
XxNaomixX

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Tue 20 Sep 2016, 15:15

ze keek even naar jinx "hm ja je hebt gelijk" haar leek het ook er lekker maar hoe moeten ze met zoon reis beginnen en welke kant moesten ze op lopen "Dena je weet niet toevallig hoe we er heen moeten?" vroeg ze wat verlegen. het klonk er lekker snoepjes maar ze wist zich niet echt iets voor te stellen met wat het was maar er heen gaan klonk er leuk

hij keek even naar Kuro "laten wij ook mee gaan" hij klonkt niet super blij maar wilde wel zien waar ze het over had 

ze was naar buiten in de voor tuin gelopen om daar rustig te gaan zitten
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 20 Sep 2016, 18:14

"Wat?" keek hij Mahiru verveeld aan. Eerlijk gezegd, had hij het hele gesprek ook niet gevolgd. Hij was alleen maar aan het weg dromen over het hemelse bed met de fluffy kussens. "Mee naar wat?" vroeg hij toen voordat hij langzaam overeind kwam en vervolgens op Mahiru's hoofd klom. "Het klinkt allemaal maar wat vermoeiend," zei hij, met nog steeds de zelfde vermoeide uitstraling. 

Hij keek op toen eigenlijk niemand hem leek opgemerkt te hebben. Was hij een spook geworden? Er verscheen een grijns op zijn gezicht en zijn kleine hoek tandjes waren even zichtbaar. Hij deed zijn capuchon over zijn hoofd en liep naar de bar waar iedereen zat. Hij zette zijn voetjes op het onderstuk van een barkruk en nam dan zijn avontuur van het beklimmen van de bar kruk. Toen hij er eindelijk boven op kwam, ging hij staan. "wha~!" probeerde hij de onbekende mensen toen te schikken en spreidde hij zijn armen, hij was dan ook n 'spook' geworden :33
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  XxNaomixX on Mon 07 Nov 2016, 09:13

Dena je weet niet toevallig hoe we er heen moeten? vroeg Neko wat verlegen. Nou in mijn droom gingen we naar de grote groente soep zee en vaarde we zuidoostelijk over de zee. "Dus dat kunnen we proberen?" vroeg Dena opgewekt.

"Aaaaahhhh" zei Jinx toen ze een giegel onderdrukte en begon Michiro te kietelen. "Dus wat denk jij hier van?" vroeg ze toen ze uit gekieteld was.
XxNaomixX

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 07 Nov 2016, 18:49

"Jaa dat kunnen we inderdaad proberen" zij ze vrolijk tegen dena "mischien kunnen we Fei vragen om te helpen en mischien wilt ze zelfs wel mee!" zij ze blij

Hij keek even op naar het jongentje die er bij was komen staan. Hij keek even op naar Kuro die weer aan het klagen was "jij vindt alles vermoeiend maar je loopt toch bijna niet zelf" aangezien Kuro altijd op zn schouder zat
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 07 Nov 2016, 21:24

"ik ben een kat, ik loop niet snel," vormde hij zijn smoes bij elkaar. "als ik in het zonlicht mijn normale vorm zou kunnen behouden. .. maar lopen is te vermoeiend," klaagde hij weer

hij moest alleen maar lachen toen Jinx van hem leek te schrikken. Tot ze hem plotseling begon te kietelen. Hij lachtte en zette zijn vingers klem om het zit vlak van de kruk zodat hij er niet plotseling van af zou vallen. Toen Jinx hem vrieg wat hij van het plan vond, keek hij alle onbekende vragend aan. Hij had  niks van een plan gehoord, hij kende ze niet en had hun gesprekken nier gevolgt toen hij nar binnen ging om zich te verstoppen voor zijn zusse
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics