GRAVITIC-LOVE

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: GRAVITIC-LOVE

Post  shirley on Sun 14 May 2017, 18:45

hij keek even onschuldig naar Aika en keek toen met een grijnsje naar Arata "Nouja Arata ik wil zeker genoeg groenten eten maar dat hoeft niet te betekeken dat je jou groeten op mijn bord moet doen. we willen natuurlijk ook niet dat jij ziek word" zij hij om hem terug te pakken aangezien hij wilde dat Aika natuurlijk geen slecht beeld van hem kreeg en at netjes zijn groente op die Arata extra op zijn bord had geschept
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1649
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 14 May 2017, 19:05

ze keek van de een naar de ander toen Aoi vertelde wat er precies gebeurt was. even blies ze haar wangen op en gaf haar broer vervolgens een stoot in zijn rug. "AraNii! doe niet zo kinderachtig en eet je groentes, anders geen toetje!" vertelde ze hem streng, al was haar manier van streng meer schattig omdat ze totaal geen serieuze, kwade blik kon trekken

hij keek Aoi droogjes aan toen hij hem verlinkte en gaf hem onder de tafel even een trap tegen zijn voet aan. "ik doe niet kinderachtig,"mopperde hij toen nog zachtjes toen aika hem nog een extra schep groentes gaf. "als ik dit allemaal nog moet op eten, heb ik strks helemaal geen trek meer in een toetje,"mopperde hij zachtjes. 

"dat maakt toch niet uit? dan neem ik je toetje wel, gaat er bij mij wel in hoor!" had hij een grote grijns op zijn gezicht. "wie zegt dat iemand anders mijn toetje mag?" mopperde Arata stilletjes naar hem, "dan doe ik hem in de koelkast en eet ik hem later wel op."
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36549

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 19 Jun 2017, 22:35

"Wat nee ik wil zijn toetje" zij hij een beetje opdringerig aangezien hij al 2 borden eten leeg had gegeten

Ze lachte eventjes " er zijn genoeg toetjes voor iedereen als Arata hem niet wilt na het eten dan kan hij hem toch bewaren voor later?
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1649

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 20 Jun 2017, 10:36

"van iedereen krijg jíj zeker niet mijn toetje!" keek hij aangevallen om naar Koi. "Het is zoals Kakeru zegt," Keek hij Koneko toen aan, "hoe vol k ook zit, er is altijd nog wel plek voor n toetje," deed hij zijn armen over elkaar 

"Maar eerst je groentes, dan n toetje~" vertelde ze haar broer nogmaals. "aan wiens kant sta je uberhaubt?" mopperde Arata voordat hij weer wat van zijn groentes in zijn mond propte. "aan de kant van gerechtigheid!" zei Aika, alsof ze rechtstreeks uit n tv serie gekropen was
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36549

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top