A love song

Page 7 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

View previous topic View next topic Go down

Re: A love song

Post  K.Lenno.02 on Sun 14 May 2017, 18:10

toen ze bij de kantine aan kwamen, ging hij even met zijn hand door zijn haar terwijl vlugjes door de ruimte heen keek. "Oh! Kono-chan ~! Sakura-chan~!" merkte hij het duo op voordat hij op ze af liep. "K-Kenn, je wilde toch eten halen?"vroeg yuya hem na. Kenn greens over zijn schouder naar zijn vriend voordat hij bij de meiden aan kwam. "Ohayo!" zei hij enthousiast, zelfs al was het al middag. hij keek over Kono haar schouder en nam een van haar koekjes. "dank je~~!!" zei hij vrolijk zonder dat Kono hem überhaupt toestemming gegeven had en nam een grote hap van haar koekje
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36547
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 14 May 2017, 18:32

"heey ken-chann" ze keek Yuya niet eens aan en ging verder over het school project "zullen we voor morgen de oefenruimte weer regelen?" zij ze in het algemeen 

ze keek even op naar de 2 jongens tot ken ineens een hapje van haar van haar koekje nam "hey laat nou een keer mijn koekjes met rust" Ze deed haar koekje dichter bij zichzelf zodat hij er niet meer bij kon en keek hem even boos aan maar verspilde er verder geen woorden aan en keek weer naar Sakura die het had over de oefenruimte "lijkt me een goed idee" zij ze nog steeds een beetje sago
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1649

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 14 May 2017, 18:54

hiij keek op toen Kono plotseling haar koekje ging beschermen. "whah?! maar jou koekje was de vorige keer ook zo lekker," mopperde hij als een klein kindje voordat hij Sakura's vraag hoorde. "klinkt als een goed plan! maar daarna moet ik ook echt weg voor een afspraak,"zeij hij vrolijk terwijl hij rustig op Sakura's hoofd klopt.

"een afspraak, met wie?" keek hij zijn vriend wat verbaast aan, een afspraak met de staff? "Yuya~het is onbeleefd om te vragen met wie iemand een afspraak heeft," trok Kenn simpeltjes zijn schouders op, "met een paar van mijn favoriete kittens," zei hij toen, op het moment dat er een groepje meiden in de hoek naar hem keken en beginnen te gillen. Kenn glimlachte vrolijk naar ze en zwaaide totdat ze weer weg liepen. Yuya keek hem nog wat ongemakkelijk aan, "..juist.."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 14 May 2017, 19:01

"iee ken ik ben ook een kitten mag ik met je mee? pleaseee?" zij ze bijna met puppie oogjes in dit geval kitten oogjes "ik denk dat Kono ook wel mee wilt ze teslotte een katten fan" zij ze nog al blij en bleef ken aankijken als of het een god was 

ze zuchtte diep "nee dankje ik ben niet geintreseerd in mensen met een groot ego die doen wat ze maar wilen" even dacht ze aan haar koekje waar hij zomaar een hap van had genomen "ik wat drinken halen en daarna naar de les "zij wat droogjes en zonder de rest aan te kijken pakte ze haar tas en liep ze weg richting het automaat

ze keek kono even achterna nadat ze hun achter gelaten "volgens mij had je noiit een hap van haar koekje moeten nemen die maakt ze zelf en zijn super lekker maar ze deelt ze alleen met mij"
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 14 May 2017, 21:42

stilletjes keek hij in zijn ooghoeken naar yuya toen Sakura hem vroeg of ze ook een van zijn 'kittens' mocht worden. hij zou het hem nooit vergeven als hij hiermee zou instemmen. Niet dat hij het überhaupt ging doen, Kenn had dan wel eens aandacht van meisjes, maar hij had wel zijn limieten. even gaf hij Sakura een speels knipoogje waarbij hij een vinger stilletjes tegen zijn lippen ruste. toen hij Kono hoorde keek hij om, maar voordat hij iets kon zeggen, was ze al weer weg gelopen. hij keek op toen Sakura hem vertelde dat dit kwam door het koekje. "maar ik heb toch een deel over gelaten?!" riep hij kono achterna. "als u mij wilt excuseren, ik moet even iemand vangen," zei hij rustig tegen Sakura voordat hij op Kono af liep, "Oi! Kono!"riep hij haar luid om haar aandacht te krijgen

"hah- Ke- uhm-" brak zijn stem toen Kenn plotseling weg liep om met Kono te spreken. Al zijn moet zonk in zijn schoenen en liet alleen nog maar een zee van nerveusheid over. alleen, met Sakura. zonder dat hij zijn rol had van de zanger. hij slikte even toen hij zich ongemakkelijk begon te voelen naar een lange stilte. "Sa-.. Y-yamaha-san.." begon hij stiletjes, onzeker waardoor hij automatisch haar bij haar achternaam sprak.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 14 May 2017, 21:50

Even keek ze ken na maar ze was al een kitten dus was het eigenlijk niet zo raar Aangezien ze een grotere fan was van Mitsuoka mocht ze nooit met de kittens mee doen maar dat maakte haar niet zo uit ze zat nu toch bij hem op school. Nadat ken Kono achter na was gelopen keek ze stilletje om zich heen ze wilde eigenlijk nog steeds niet met hem praten maar ze had helaa geen keuze omdat hij haar aansprak "wat?" zij ze een beetje bot 

Ze was net bin het automaat toen ken achter haar aan kwam en riep ze had er eventjes geen zin in maar stond toch ineens abrupt stil
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 25 May 2017, 14:54

"n-nou.. ik.. z-zie je.. over-" begon hij onzeker wat te ratelen nu hij ook daad werkelijk haar aandacht had. al snapte hij door haar toon dat het een negatieve manier van aandacht was. hij voelde zichzelf bijna letterlijk van zijn stoel afglijden. de bel ging en hij beet zijn lip, zelfs als hij nu nogmaals probeerde om uit zijn woorden te komen, verwachtte hij wel dat ze gewoon weg zou stappen omdat de les weer begon. lichtjes schudde hij zijn hoofd, hij keek al niet eens meer naar haar door hoe hij nog een botte reactie verwachtte. "l-laten we naar de les gaan," zei hij voordat hij zelf al opstond en richting Kenn liep, zodat hij haar niet langer van last kon zijn.

Toen de laatste les afgelopen was had Kenn zijn spullen allang opgeruimd. had hij zijn spullen überhaupt wel uitgepakt? hij stond op en gooide zijn tas aan de banden over zijn schouder. met zijn telefoon in zijn andere hand begon hij de klas uit te lopen. "Kenn?" keek Yuya hem nog even na wat Kenn tot stil stand bracht. hadden ze niet nog wat gepland voor het project? Kenn keek hem even verbaast aan waarom hij hem riep voordat het kwartje viel. "Oh, sorry, ik heb klein afspraakje na school~" zei hij, duidelijk met een van zijn 'kittens'
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 25 May 2017, 17:32

Even zuchte ze diep richting yuya die niet uit zijn worden kwam. wat was er nou zo moeilijk aan sorry zeggen? Nadat de bel ging keek ze hem nog eventjes aan om m nog wat extra tijd te geven om te praten. Nadat ze er achter kwam dat hij toch niks ging zeggen stond ze op en liep ze naar de les. 

Nadat de school dag voor bij was kwam Sakura heel blij aangelopen "laten we de stad in gaan ik moet nog een nieuw bladmap halen". Even beet ze op haar lip aangezien ze normaal gesproken van haar ouders na school direct naar huis moest komen. "Ik denk dat het wel kan als het voor school is". Sakura hupelde een soort van op en neer en gaf haar een knip oog "natuurlijk is het voor school en dan kunnen we meteen een ijsje gaan eten en wat shoppe" ze keek even weg en pakte haar telefoon om haar moeder te appe dat ze naar de stad moest voor school en liep daarna achter sakura aan de school uit
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 19 Jun 2017, 22:44

"Wat.. maar.. Kenn?" keek hij zijn vriend aan, alsof hij hem verraden had voordat hij merkte dat ze meiden hem ook achterlieten om samen de stad in te gaan. "Maar.. w-wat moeten we dan met het pr-" nog voordat hij klaar was, was hij ze alle drie al uit het oog verloren. stilletjes beet hij zijn lip en keek hij omlaag, Sakura zou waarschijnlijk weer boos worden als hij in zijn eentje veder gaat werken. Hij zuchtte diep voordat hij even een momentje nam om na te denken wat hij zou gaan doen. Miss kon hij de melodie nog eens na kijken? Zijn telefoon ging af en hij nam hem uit zijn broekzak. hij ontgrendelde het scherm en las het nieuwe berichtje. de andere twee van de groep wilde eerder beginnen met herhalen?
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Wed 21 Jun 2017, 17:56

Ze sleepte kono aan de hand mee winkel in winkel uit stiekem kijken of kenn ergens liep met zijn kittens 

Ze hoopte dat het niet allemaal te lang ging duren maar door deze trip heeft ze wel een paar studie boeken kunnen kopen. Uit eindelijk dacht ze dat ze yuya zag lopen maar het was een mis verstand
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 7 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

View previous topic View next topic Back to top