A love song

2 posters

Page 5 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Thu 20 Oct 2016, 09:42

A love song - Page 5 Akbj2x
Ze bolde haar wangen wat op en blies de lucht weer uit "ik hoef ook geen koekjes meer van je" zij ze wat mompelend in zich zelf hij zou haar koekje toch weer voor de helft op eten die koekjes dief. ze keek even naar sakura die heel blij naast mitsuoka zat met haar cd.

A love song - Page 5 Rvhfk9
Iets te blij gaf ze zonder het goed door te hebben snel een kus op mitsuoka zijn wang en rende blij naar ken "KEN-chan~~" riep ze vrolijk en kwam met de cd en de stift aan rennen "handtekening~" ze pakte nog een rood kartonetje van iets uit haar tas en deed die bij de cd als teken dat ze daar ook zijn handtekening op wilde. Bijna springend van blijdschap omdat ze gewoon te blij was en het niet meer goed in kon houden overhandigde ze de cd ,kartonetje en de stift
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Fri 21 Oct 2016, 00:22

A love song - Page 5 2v307rc
"maar je bent me nog wel een half koelje schuldig," trok hij een wenkbrauw op. met nig steeds een ietsjes geïriteerde blik van de teleurstelling, keek hij met dezelfde blik om naar Sakura toen ze hem riep. maar zodra he begrewp dat ze hem vroeg voor een handtekening, gewon hij weer helemaal te stralen. "Okayy~~" zei hij toen tevreden en nam de spulletjes van haar aan. hij klemde de dop vam de stift tussen zijn tanden en begon toen de binnenkand van de cd en het kartonnetje te signeren. Hij maakte er bijna een heel kunstwerk van. Zijn hand tekening, omringt met blije muziek nootjes. hijnnam dan ook wel erg zijn tijd...


A love song - Page 5 Rswnl1
Zijn ogen werden groot toen ze hem een kus op zijn wang gaf. Gelukkig dat ze nu naar Kenn gegaan was, anders zou ze hem misschien verdacht vinden.. of iets als ze zag, hoe rood zijn wangen nu kleurde. Het bereikte zelfs zijn oren. He was versteend en keek nu alleen maar verbaast en iets verlegen voor zich uit. Niet wetend wat te doen hij zei niks en keek niemand aan. het enigste dat hij probeerde was zo snel mogelijk zijn bloos kwijt te raken
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Sun 23 Oct 2016, 18:10

A love song - Page 5 Akbj2x
Ze stak even haar tong uit naar ken over het halve koekje en zag sakura heel blij zijn handtekening vragen. Toen ze even weg van sakura keek zag ze Mitsuoka zitten met een rode kleur op zij gezicht terwijl hij een beetje voor zich uit staarde "Mutsuoka-san gaat alles wel goed" vroeg ze een klein beetje bezorged mischien voelde hij zich niet zo lekker?

A love song - Page 5 Rvhfk9
Meteen nadat ken klaar was met tekenenen keek ze om naar Mitsuoka omdat ze kono hoorde zeggen of het wel goed met hem ging. Ze pakte zonder ken aan te kijken haar spulletjes en rende naar Mitsuoka. Ze deed nog even snel alles in haar tas voor dat ze hem aan keek 'voel je je wel okey" zij ze bezorged en legde even uit bezorging haar hand op zijn voor hoofd om te kijken of hij geen koorts had toen ze nog wat wilde zeggen werd ze onderbroken door de school bel omdat de pauze net voorbij was "als je wat extra tijd wilt geef dat wel even door ik denk dat ze het niet zo erg vinden als je ietsje langer pauze houd" ze was echt extreem bezorged en vroeg zichzelf niet af of het uberhoud wel nodig was
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Fri 28 Oct 2016, 00:10


A love song - Page 5 2v307rc
Hij was net klaar met het signeren van de cd toen er iets met yuya bleek te zijn. Hij keek om naar hem maar keek nog even toe. Denet was er toch niks aan de hand? Terwijl hij bedacht wat er aan de hand kon zijn, liep hij rustig op ze af. Hij zag het rood gekleurde gezicht van zijn vriend en begon een manier te verzinnen om hem in zijn situatie te helpen. Liegen? Een scene opzetten? De meiden afleiden? al vrij snel daarna ging de bel en leek de paue voorbij te zijn. Hij keek naar Sakura die Yuya nog vertelde dat hij de tijd kon nemen als dat nodig was. "dude," gaf hij Yuya even een klein knietje alsof hij hem vertelde dat hij wel op hem zou letten. niet dat het nodig was, maar dat wisten de meiden waarschijnlijk niet. Hij keek toen om naar de meiden, "zeg de leraar dat ik iets later kom, Mitsu heeft me nodig," zei hij toen en stak zijn duim op, alsof hij de redder in nood was.


A love song - Page 5 Rswnl1
Hij keek op toen Kono gemerkt had dat er iets met hem aan de hand was. Al snel rende Sakura naar hem toen om zijn temperatuur te meten. Gelukkig deed ze dat niet met haar eigen voorhoofd tegen die van hem te rusten, dan had hij zijn bloos helemaal niet meer onder controle. "Er.. ik.." stotterde hij wat verbaast van het hele moment. De bel ging en Kenn liep op hem af. Hij keek hem nog met een iets wat vragende blik aan, of hij hem uit deze situatie kon helpen. Al snel begon Kenn over dat hij bij hem zou blijven. Ergens stelde dit yuya wel wat gerust, maar aan de andere kand wist hij niet of hij op dit moment Kenn's zijn grapjes zou kunnen weerstaan.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Sat 29 Oct 2016, 13:32

A love song - Page 5 Akbj2x
ze keek toe hoe het een beetje uit de hand liep door dat ze vroeg of het wel ging dat was eigenlijk niet de bedoeling ze stond op vanwegen de bel en pakte haar spullen. toen ken zij dat we even wat extra tijd voor hem gingen vragen knikte ik "sakura~ laten we gaan het komt wel goed hij voeld zich vast zo weer beter"

A love song - Page 5 Rvhfk9
ze keek nog wat bezorgt naar Mitsuoka "weet je het zeker? ik blijf graag bij je om je beter te maken?" ik deed mijn hand nog is op zijn hoofd om te controleren toen kono me weg trok 'sakura hijs een man die gaan dood van een griepje laat ken maar bij hem blijven" zij ze voor de grap aangezien mannen ongelooflijke aanstellers waren als ze een beetje ziek werden. Sakura keek even omhoog naar kono en je kon bijna de vraagtekens boven haar hoofd zien zweven. Kono zuchte diep en sleurde haar mee terug naar het lokaal "er is niets mis met hem" zij kono nog even voordat ze ging zitten. sakura liep naar de leraar en legde even uit dat Mitsu iets later zou zijn
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sun 06 Nov 2016, 17:20

A love song - Page 5 Rswnl1
hij keek Sakura nog wat ongemakkelijk aan toen ze vroeg of hij er wel weer boven op zou komen. Fijn, nu dacht iedereen dat hij ziek was. Hij wilde nog tegen haar zeggen dat het niet ernstig was, om haar tenminste iets gerust te stellen, daarbij, was er ook niks. maar voordat hij dat tegen haar kon zeggen, waren de eiden al verdwenen. hij zuchtte even diep, hoe was hij ook alweer in deze situatie beland? Sakura, die zich zorgen maakte dat hij ziek was en Kono, die geloofde hij hij zich ziek voelde maar zich gewoon aanstelde. zelf begreep hij niet wat hij gedaan had, om hun te doen denken dat hij zich ziek voelde. "Haru," keek hij zijn vriend toen aan, zoekend naar een blik die hem wat meer antwoord zou geven op zijn vragen

A love song - Page 5 2v307rc
Kenn had simpeltjes naar het hele moment gekeken, Yuya, die eigenlijk niet wist wat er aan de hand was en Kono die haar bezorgde vrienden probeerde wij te maken dat hij zich maar aan het aanstellen was. Ergens vond hij het alleen maar grappig, maar deed zijn best om zijn lach in te houden. toen de meiden verdwenen waren en hij Yuya naar hem zag kijken, liep hij naar hem toe. "yup, you messed up," sprak hij voordat hij naast hem op het bankje zakte. "je weet dat je niet tever moest gaan, waarom heb je 'dat' gedaan?" vroeg hij hem waarbij hij al zijn acties bedoelde. "ik bedoel, heb je het voor jezelf niet alleen maar NOG moeilijker gemaakt?" Yuya zweeg even, "Misschien.. ben ik iets tever gegaan.." sprak hij zachtjes. Kenn keek hem nog aan voordat hij omhoog naar de lucht keek. "Ahh~ meiden zijn zo gecompliceerd," klaagde hij toen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 07 Nov 2016, 19:00

A love song - Page 5 Akbj2x
Ze was gewoon rustig in de klas gaan zitten het was haar al duidelijk dat er niet veel met Mitsuoka aan de hand was mischien was sakura met iets te druk voor hem? Ze keek even sakura aan terwijl sakura stiekem een rood kartonetje in haar agenda schoof en haar een knip oog gaf. Ze besteden er even geen aandacht aan en gooide haar agenda in haar tas. Maar gaf wel even een glimlach naar Sakura als teken dat ze later ging kijken 

A love song - Page 5 Rvhfk9
Nadat ze stiekem de handtekening van Ken aan Kono had gegeven was ze best blij dat ze het rode kartonetje nog niet had gezien anders zou ze hem waarschijnlijk terug geven. Ze zat een beetje op haar stoel te wiebelen wachtend op Mitsuoka ze hoopte echt dat hij niet ziek was. Zou ze later soep voor hem halen voor de zekerheid? Ze was diep aan het nadenken hoe ze hem kon helpen terwijl ze aan het wachten was
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 07 Nov 2016, 21:46


A love song - Page 5 Rswnl1
Hij hield zijn hoofd even schuin toen Kenn vertelde dat meiden gecompliceerd konden zijn. Ergens begon hij wat te grinniken, "is dat niet juist het type waar iemand zoals jij op zou vallen?" vroeg hij en zag hoe zijn vriend helemaal rood werd. niet omdat Yuya het had over Kono, maar over de gedachte van hemzelf in zoiezo een relatie met een meisje. "H-hou toch je mond," riep Kenn hem toe. Yuya bleef nog wat grinniken, tot die langzaam verdween. "zeg eens, Haru," keek hij toen omlaag naar zijn handen op zijn schoot. "is dit allemaal. .. nog wel een goed idee?" sprak hij zachtjes.

A love song - Page 5 2v307rc
Kenn draaide zich o en leunde tegen het hek toen yuya zijn naam weer eens zei. maar eerlijk gezegd, kon hij zijn laatste woorden niet verstaan. Yuya leek het maar een beetje binnendsmonds te zeggen en Kenn stond ook niet al te dicht bij. "Wat is er?" vroeg hij hem. yuya zweeg voordat hij hem weer aan keek, "Niks, laten we terug naar de klas gaan. iedereen is waarschijnlijk al aan het wachten," zei hij voordat hij op stond en naar de deur liep. Kenn keek hem even na voordat hij rustig knikte, "..okey dan," haalde hij zijn schouders op voordat hij hem terug naar het lokaal volgde
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 07 Nov 2016, 21:53

A love song - Page 5 Akbj2x
Ze moest ineens niesen als of iemand het over haar had toen ken net de klas in liep met Mitsuoka achter hem aan. Ze keek hem even met een verdachte blik aan. Koekjes steler hij heeft vast over me gepraat ze keek weer even naar sakura waar van de ogen al weer begon te sparkelen toen Mitsuoka binnen liep
A love song - Page 5 Rvhfk9
Haar ogen werden groot met sparkeltjes toen Mitsuoka binnen kwam lopen ze had de telefoon strap onder tussen al aan haar phone gedaan en die op tafel gelegt. Het leek weer beter met haar toekomstige man te gaan maar ze zou het straks voor de zekerheid even vragen. Ze keek weer om hoog om goed op te letten en alles op te vangen wat hij zou zeggen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Mon 07 Nov 2016, 23:23



A love song - Page 5 2v307rc
hij liep achter yuya aan de klas weer in, terwijl sommige weer enthousiast werden door de verschijning van Yuya, merkte hij Kono's blik op. .. keek ze nou echt naar hem..? hij liep gewoon de klas in.. "Kenichi-kun, je bent laat," noemde de leraar hem opeens en Kenn keek hem verbaast aan, "Wat? maar hebben ze niet door gegven dat ik wat later kwam?" keek hij hem aan. De leraar keek hem aan, alsof blikken konden doden. Kenn's blik vertrok, het bleek weer eens 'zn typische' school te zien waar alles mis gaat en waar ze zich niet aan afspraken houden en leerlingen misleiden. fijn.. hij kreeg een mopperende blijk bij deze reacties en maakte zijn weg naar zijn tafeltje.

A love song - Page 5 Rswnl1
Na het klinken van de laatste bel, onderstreepte hij de laatste voorbeelden die hij op het bord geschreven had. maar eigenlijk nam de leraar al snel de les weer over. .. had hij haast misschien? naja, het is niet dat hij niet wist hoe een 'typische school' was. terwijl yuya wat oogcontact zocht met Kenn, liep de leraar al weer naar hem toe. hij vertelde hem iets over het wat bespreken met de directeur. net dat hij niet met kenn naar huis kon lopen alsof hij een leerling was. Wel zouden ze aan het einde van die dag beide naar de studio moeten gaan, hij zal hem dan wel gewoon zien. de directeur liep wat ongeduldig het lokaal uit en yuya begon hem maar te volgen. nog voordat hij het lokaal was uit gegaan, keek hij nog even met een glimlach om naar Sakura. hij gaf haar een stril hand gebaar, wat een soort van zwaai moest voorstellen en verliet toen het lokaal
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Mon 07 Nov 2016, 23:35

A love song - Page 5 Akbj2x
Ook kono keek een beetje raar op toen Ken werd verteld dat hij te laat was ze had wel tegen sakura gezecht dat ze het goed moest door geven tenzij ze zixh te drukmaakte om Mitsuoka en ken was vergeten te noemen naja het zal vast niets nieuws zijn dat hij te laat was ze pakte haar boeken in wn ging snel naar sakura toe
A love song - Page 5 Rvhfk9
Ze keek naar Mitsuoka toen hij naar haar zwaaide en de klas uit moet en ze sprong op richring Kono "omg hij zwaaide naar me!" Kono keek haar een beetje raar aan "wel hij heeft wel meer gedaan dan zwaaien naar je vandaag tho" zij ze met een zucht maar sakura was nog steeds te blij toen ze ineens moest denken aan hun muziek op dracht "OmG die Yuya was vandaag gwn niet op school" zij ze met een beetje spot gelukkig had ze zijn nummer. Ineens keek ze blij op en liep naar ken "Ken-chan~" zij net iets te blij omdat het ken was en ze stiekem een fan was van hem " mag ik je nummer om alles door te kunnen geven van ons muziek project? " ze keek even om naar Kono "Kono~ kom hier~ dan geef ik je het nummer van Yuya en kun je ook het nummer van ken opslaan"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Tue 08 Nov 2016, 12:44

A love song - Page 5 2v307rc
Kenn keek Yuya nog even na voordat hij het gesprek van de meiden op ving. "Yuya die is nu n-" .. sbel slikte hij zijn woorden weer in, "Die heeft me net nog een berichtje gestuurt," zei hij. "het gaat iets beter, hij zou kijken.of hij morgen weer kon komen," zei hij, "dan kunnen we veder aan het project." toen sakura zijn nummer vroeg, keek hij haar aan, "zolang je me niet tijdens mijn werk uren gaat bellen.. .. eigenlijk, doe dat maar wel. Dan kan ik opscheppen met die mijn grootste fan is," zei hij waarbij hij een gemeen lachje opzette
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 08 Nov 2016, 21:08

A love song - Page 5 Akbj2x
ze keek Ken even verdacht aan "je bedoeld Mitsuoka's grootste fan? BigBoy"  ze haalde express haar telefoon niet uit haar zak zodat Sakurahet mischien zou vergeten haar nummer eventueel aan ken te geven en anders zou ze wel iets bedenken 
A love song - Page 5 Rvhfk9
ze gaf haar telefoon aan Ken zodat hij zijn contact gegevens er in kan zetten toen ze konok om haar telefoon wilde vragen "Mischien als je door het raam kijkt kun je Mitsuoka nog zien" zij ineens en de hele gedachten van haar telefoon verscheen uit haar hoofd en rende ze naar het raam " MITSUOKA !!!OMG KONO MISCHIEN HEB JE WEL GELIJK" riep ze ineens heel hard en begon ze het gebied te scannen om mishcien een glimpje van hem op te vangen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Tue 08 Nov 2016, 21:52

A love song - Page 5 2v307rc
even trok hij ongeimponeerd een wenkbrauw op toen Kono hem 'bigboy' noemde. "Tiny, Tiny, little girl," probeerde hij haar terug te spotten, ze was dan ook minimaal en kop kleiner dan hem zelf. maar of hij zelf gewoon lang was. toen ze zei dat yuya misschien buiten was en Sakura er ook nog echt in trapte, moest hij eigenlijk wel erg zijn best doen om zijn lach in te houden. "waarom ben je je vriendin aan het misleiden?" vroeg hij voordat hij een arm om Sakura's nek deed en haar naar zich toe trok. "pas op hoor, anders pak ik haar van je af."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Tue 08 Nov 2016, 23:13

A love song - Page 5 Akbj2x
 Dat hij haar klein noemde deed haar niet heel veel ze gaf er ook express geen andwoord op. Toen hij zij dat ze haar aan het mislijden was was dat niet helemaal waar Mitsuoka zou daar werkelijk voor bij kunnen lopen aangezien hij beroemed is lopen die meestal over het scholl plein terug toch voor extra aandacht? Dus ze deed haar niet mislijden ze had er alleen een voordeel aan dat ze haar nummer niet hoefde te geven. Ze had geen zin in een welles nietes spelletje dus klikte ze alleen even geriteerd met haar tong en wachte sakura haar reactienaf 
A love song - Page 5 Rvhfk9
Ze keek even omhoog naar ken "maar maar ik ben al van Mitsu-chan... We moeten alleen nog trouwen maar dat is een bijzaak natuurlijk" ze keek even naar het raam zou ze hem soms al gemist hebben? Ze had hem graag nog even gezien mischien doei kunnen zeggen handen kunnen vast houden.. Ze keek weer op naar ken omdat ze een spanning tussen hem en kono voelde op komen " maar ik met natuurlijk ook jou grootste fan ken-chan~"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sun 20 Nov 2016, 13:32

A love song - Page 5 2v307rc
hij trok een wenkbrauw op toen Sakura vertelde hoe ze alleen nog maar met Yuya moest trouwen. Het koste hem ook wel wat moeite om zijn lach in te houden. Hij deed zijn hand omhoog, "ik wil n getuigen zijn~" zei hij toen trots tot Sakura haar weer aan keek. "yaaaayyy~~" zei hij op dat Sakura ook zijn grootste fan was en hield haar nog dichter bij. hij was haar nu eigenlijk gewoon aan het knuffelen, terwijl hij over Sakura's schouder met een intimiderende blik naar Kono keek, alsof hij iets tegen haar zijn van 'je krijgt geen knuffel tot je mn fan bent'  of iets in die richting
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Sun 20 Nov 2016, 14:07

A love song - Page 5 Akbj2x
 Ze trok een wenkbrouw op naar ken aangezien hij haar intimiderend aan keek ze wist niet pressies wat hij er mee bedoelde en het intreseerde haar ook niet. "sakura~ ik ga naar huis voor dat mn ouders me missen" de lessen waren namelijk al voorbij dus had ze niet echt een reden langer op school te blijven. Haar ouders waren vrij streng dus kon ze nu beter naar huis gaan
A love song - Page 5 Rvhfk9
Ze keek even op naar ken en toen om naar kono er leek nog steeds een vage spanning tussen hun te hangen die ze niet helemaal begreep. Toen kono het had over naar huis gaan had ze inderdaad gelijk ze wist hoe haar ouders waren dus wurmde ze zich uit ken zijn armen "je hebt gelijk ik moet ook gaan koken vokr het te laat word en ik niet meer kan oefenen" zij ze een beetje serieus. Ze draaide zicht terug naar ken "Kenn-chan~ tot morgen" zij ze vet blij waarbij ze haar beste vriendin haar  hand pakte en het lokaal uit ging
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Thu 15 Dec 2016, 17:18



A love song - Page 5 2v307rc
hij keek wat verbaast op toen Kono's reactie over naar huis gaan, Sakura liet realiseren dat e ook beter naar huis kon gaan. "wat? lekker gezellig zijn jullie," klaagde hij zachtjes met een zucht op het einde. Hij trok zijn schouders op en nam zijn rugzak, "naja, dan vraag k anderen wel om mee te gaan naar ka-ra-o-ke!" zei hij, natuurlijk ging hij niet gezellig staan karaokeren met zn vrienden, Kenn had wel wat beters te doen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Wed 18 Jan 2017, 17:23

A love song - Page 5 Akbj2x
ze keek om naar ken die zij dat hij andere mee vroeg naar karaoke "is goed schatje ga maar met je vriendjes naar karaoke" zij ze als of hij een klein kindje was en liep verder de klas uit. ze zouden hem morgen weer lang genoeg zien. terwijl ze richting huis liep nadat ze Sakura thuis had af gezet aan gezien haar huis op de route was zag ze een kitten in de bosjes zitten. ze liep naar hem toe en strekte haar hand naar hem uit
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Thu 02 Feb 2017, 18:22

A love song - Page 5 Rswnl1
"Naite waratte tsutaeatte. Kokoro kasane yo forever~" sloot hij het nummer rustig af. Het was laat geworden doordat het laatste gesprek met de leraren op zijn school gelopen was. zelfs nadat de school gesloten werd voor de nacht. "Het klinkt al stukke beter!" zei de pianist. Yuya zweeg en keek nog eens geconcentreerd naar de lyrics. "hmm, het is nog niet perfect," zei hij zachtjes waardoor hij bijna leek alsof hij in zichzelf aan het praten was. "Kom op, ik wil naar huis~" klaagde de drummer die zich over zijn drumstel liet zakken, "laten we wat gaan eten~!" "Karaoke bar?" ".. ik vraag meteen wat vrienden van me mee!!" riep de drummer die zijn telefoon uit zijn broekzak haalde. "Yuya! Haruto! gaan mee," nodigde de pianist de andere twee uit. Yuya keek ze aan, "oke oke, ik kom er zo aan," grinnikte hij, hij moest zich nog even 'omkleden' om als dood normale tiener naar buiten te gaan zonder steeds herkend te worden


A love song - Page 5 2v307rc
Kenn was nog druk bezig met zijn gitaar toen de anderen het over een karaoke bar hadden. "huh.. wat?" draaide hij zich toen naar ze om toen hij zijn naam hoorde. "Wij gaan naar de karaoke bar. Zin om mee te gaan?" vroeg de pianist. Kenn zweeg eventjes en schudde uit eindelijk zijn hoofd voordat hij weer met zijn gitaar ging prutsen. "Nee dank je, ik heb nog wat te doen hier." Yuya eek hij eventjes aan. "Oke dan, volgende keer beter. Yuya! wij wachten buiten!" zeiden de twee voordat e de studio verlieten en Yuya en Kenn als enigste twee achterbleven. "Je hebt nog wat te doen?" herhaalde Yuya zijn woorden. Kenn knikte lichtjes, "jah, sorry. Misschien morgen ofzo," waren zijn enigste woorden voordat hij naar zijn rugzak liep.  


A love song - Page 5 Rswnl1
Yuya keek zijn vriend nog eventjes na voordat hij zijn schouders op haalde. "Tot morgen," groette hij zijn vriend nog na voordat hij de studio uit liep. Hij deed zijn lenzen uit, trok zijn jack uit en ging met zijn hand door zijn haar en schudde het lichtjes uit model. Hij deed zijn jack in zijn tas en terwijl hij terug naar de ingang liep, hoorde hij muziek van uit de studio komen. hij stopte eventjes en luisterde naar hoe de stem van Kenn door de deur klonk. Er was veder niemand meer in de studio.. hoe dichter bij bij de deur kwam, hoe makkelijker het voor hem was om Kenn's gitaar spel en zijn woorden te horen. hij zweeg.. Kenn was de laatste tijd een van de eerste van de groep die aan het werk was en vandaag ook nog eens de laatste. Hij zuchtte lichtjes, maar eindigde met een glimlach op zijn gezicht. Hij nam zijn telefoon en stuurde hem nog een berichtje, voordat hij dat uiteindelijk vertrok
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Fri 10 Feb 2017, 14:25

A love song - Page 5 Rvhfk9
Nadat ze gegeten had en nog wat had geoefend op de piano pakte ze haar telefoon erbij om yuya te smsen zodat hij up to date bleef ze ratelde een klein beetje door in haar berichtje over mitsuoka en kwam uit dat hij niet ziek meer mocht zijn ze moesten echt een voldoende halen voor hun project 
A love song - Page 5 Akbj2x
 Nadat ze haar ouders had verteld over haar school dag liep ze langzaam de trap op met haar school spullen als ze dit jaar niet zou halen in de top 5 beste van de klas zou ze van school moeten wisselen. Haar ouders denken dat ze te veel afgeleid is en zich niet kan concentreren. Maar het was juist het tegen over gestelde ze deed het juist goes op school alleen daar luisterde ze niet naar. Met een plof liet ze zichzelf in haar buro stoel vallen en pakte haar agenda er bij. Terwijl ze haar agenda open sloeg waaide er een rood briefje door de lucht dat uit haar agenda kwam. Ze probeelde het briefje te vangen zonder als te ve moeite te doen en na een paar keer grijpen had ze hem te pakken. Langzaam draaide ze het rode briefje om en zag een nummer staan ze keek even raar op want ze kon zich niet herinneren dat ze een telefoon nummer had bewaard. Ze pakte haar telefoon bij de hand en begon het nummer in te typen om het op te slaan voor het geval dat toen ze perongelijk op bellen drukte en ze de tonen hoorde van het over gaan van een telefoon.
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sat 11 Feb 2017, 15:26


A love song - Page 5 2v307rc
hij was net klaar met het oefenen van zijn nummer voordat hij de ringtone van zijn mobiel hoorde af gaan.Hij zuchtte diep, waren het de andere die hem als nog mee vroegen nar het karaoke? Hij zette zijn gitaar terug in de standaard en liep naar zijn telefoon in zijn rugzak. even trok hij een wenkbrauw omhoog, het nummer was zichtbaar maar het was duidelijk geen van zijn contacten for het gebrek aan een naam. Even zweeg hij en dacht hij na over of hij zou opnemen of niet. Of misschien had hun manager een nieuw nummer ofzo? door die gedachte, nam hij meteen zijn telefoon op. "Met Kennichi, het spijt me voor het wachtten! i-ik was nog even bezig met repeteren. Mitsu en de anderen zijn al vertrokken. I-ik sluit de boel zo af!" zei hij, iets gestrest doordat hij dacht dat het hun manager was die hem belde
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Sat 11 Feb 2017, 15:33

A love song - Page 5 Akbj2x
Na even wachten wilde ze eigenlijk op hangen aangezien ze toch geen idee had wie ze eigenlijk belde toen er ineens werd op genomen door ken. Haar mond viel open van verbazing en ze hing bijna meteen op voordat hij zn zin had afgemaakt. Daarna legte ze haar telefoon op het buro en ging wat gepiekerd in bed liggen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  xTeacup_ Sat 11 Feb 2017, 15:37



A love song - Page 5 2v307rc
Zijn gezicht vertrok toen er plotseling weer werd opgehangen. Hij mopperde wat en begon het nummer meteen weer terug te bellen. Met de telefoon tussen zijn oor en shouder geklemt nam hij zijn gitaar weer in zijn handen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  shirley Sat 11 Feb 2017, 17:13

A love song - Page 5 Akbj2x
Even opkijkend van haar bed toen ze haar telefoon over hoorde gaan besloot ze niet op te nemen. In plaatsdaarvan zetten ze hem op stil en ging in bed liggen om te slapen. Morgen zal ze wel weer verder zien eerst maar eens uit zoeken hoe ze aan het nummer van ken kwam ze kon zich niet herinneren dat hij het haar gegeven had
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

A love song - Page 5 Empty Re: A love song

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 9 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum