All the way back

3 posters

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Wed 09 Nov 2016, 17:37

All the way back - Page 4 X4gkcl
hij zuchte nog eens heel diep en bleef gewoon wakker tot hun wacht er ongeveer op zat "laten we zo ren wakker maken" zij hij een beetje droog
niet echt opkijkend naar mika hij aaide nog even over Mamoru's kop heen aangezien hij nu ook de wacht ging houden samen met ren
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sun 20 Nov 2016, 13:39

All the way back - Page 4 2qa1x61
hij hield zijn hoofd schuin toen hij al begon over het wisselen. "nu wisselen?" herhaalde hij hem en keek even op zijn telefoon. bereik had hij niet, maar hij kon met de laatste batterij percentage nog wel de tijd checken. "is het daar niet  een beetje erg vroeg voor?" zijn ogen werden groot en hij keek hem geschrokken aan, "yuu-chan, je vind het toch niet erg om naast me te zitten he?" keek hij hem angstig aan maar was hem eigenlijk alleen maar weer aan het plagen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sun 20 Nov 2016, 14:46

All the way back - Page 4 X4gkcl
Hij zuchten even diep over mika zijn opmerking "natuurlijk vindt ik het niet erg om bij je te zitten" hij keek me toen mika op zijn telefoon naar de tijd keek. Het was miss idd een beetje vroeg maar ze moesten niet veel langer meer blijven zitten aangezien ze met 3 groepjes waren hoefden ze ook niet super lang de wacht houden. "Laten we zo wel gaan"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Thu 15 Dec 2016, 17:25


All the way back - Page 4 2qa1x61
"oke oke, valsspeler," zuchtte hij opdat yuu bleef zeggen dat ze zo maar weer naar binnen moesten gaan. Maar eindigde zijn zucht met een grinnikje op het einde. "laten we dan maar weer gaan," zei hij en gaf Mamoru no even een aai om hem nog succes en 'tot morgen' te wensen voordat hij op stond. "maar jij mag Ren wakker aken," zei hij toen, alsof het zijn klusje niet meer was
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sun 22 Jan 2017, 14:59

All the way back - Page 4 X4gkcl
hij knikte naar Mika toen hij zij dat hij ren wakker mocht maken. terwijl hij naar binnen liep schopte hij tegen het bankje van ren aan en gaf een teken dat hij aan de beurt was en ging liggen op een bankje en wachten op mika die bij hem zou kunnen komen liggen 

All the way back - Page 4 Rbmp8l
toen er tegen zijn bankje aan geschopt werd, werd hij ineens wakker gelukig schrok hij niet maar hij vondt het wel erg onbeleeft. hij keek op naar  yuu die hem een teken gaf dat het zijn beurt was om de wacht te houden. terwijl hij recht op ging zitten rekte hij zich uit en ging hij naar buiten. toen hij de voupe uit was zag hij mamoru al liggen en liep naar hem toe om een aai over zn kop te geven
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Thu 02 Feb 2017, 17:43

All the way back - Page 4 2qa1x61
Hij keek Mamoru no eventjes aan voordat ze weer naar binnen gingen. "Succes jongen," gaf hij de navy blauw haarige hond nog een aai over zijn hoofd voordat hij Yuu de coupe in volgde. Hij was nog net op tijd om tezien hoe Yuu tegen Ren zijn bank trapte. "Yuu-chan, je kan hem ook gewoon normaal wakker maken hoor," zei hij voordat hij even met een spijtige blik naar Ren keek. alsof hij zich verontschuldigde voor Yuu zijn gedrag. "Mamo-chan zit buiten al op je te wachten," zei hij toen voordat hij zag hoe Yuu al een bank had uitgekozen. "Succes," gaf hij Ren een schouderklopje voordat hij op Yuu afliep. "Ect niet dat ik bij JOU op de bank pas," zei hij toen, alsof Yuu net zo dik was als Nyanko

All the way back - Page 4 54ek3r
rustig bewoog hij nog eens met zijn staart toen Mika hem een aai over zijn hoofd gaf. Hij keek de twee na voordat hij zijn kop weer op zijn voorpoten liet rusten. Rustig wachtte hij af, tot de volgende naar buiten zou komen. Hij spitste zijn oren, toen hij de deuren weer open hoorde gaan en keek op toen ren naar buiten kwam. Eerst keek hij hem alleen maar aan. Het is niet dat hij hem al zo lang kende. Maar zodra Ren hem over zijn kop aaide, tilde hij misschien toch een beetje zijn lange staart op. Blaffen deed hij bewust niet, omdat hij de andere, waaronder Hatchi, niet wakker wilde maken
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 11 Feb 2017, 17:36

All the way back - Page 4 X4gkcl
Even voelde hij zich aan gesproken door Mika als of hij zo dik was maar schoof wel wat op "ik ben fattie niet" zij hij toch wat beledigd "die kat van jou past niet eens op een bankje"
All the way back - Page 4 Rbmp8l
Hij ging wat verveeld achter over liggen naast Mamoru en gaf hem nog een aai over zn kop. Terwijl hij aan het wachten was dacht hij even dat hij iets in de bosjes hoorde waardoor hij zn hoofd opligte. Er leek niets aan de hand te zijn mischien een dier of gwn de wind hij ging weer liggen en wachten tot zijn ronde over was
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sun 09 Apr 2017, 16:41

All the way back - Page 4 2qa1x61
"Hij zal zich heus zo ver mogelijk oprollen om te zorgen dat hij op de bank past, hij is nog altijd kleiner dan Mamo-chan,"trok hij zijn schouders simpeltjes op, de hond was dan ook groter dan de normale hoogte voor een hond. "nou schuif op," zei hij nog, al was er al genoeg plek. hij ging toen op het bankje zitten om zich vervolgens comfortabel op het bankje te laten zakken. "als je het koud krijgt kan je altijd tegen me aan komen liggen hoor~!"greens hij 'vriendelijk' naar hem 

All the way back - Page 4 54ek3r
hij keek hem nog even aan toen hij achterover ging liggen. Mamoru ging zich even verzitten en legde zichzelf toen op zijn zij, tegen Ren aan terwijl hij zijn ogen gespitst hield en een oogje in het zeil bleeft houden
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 29 Apr 2017, 01:13

All the way back - Page 4 X4gkcl
Nog even wat gedraaid te hebben was hij uiteindelijk tegen Mika aan in slaap gevallen. Hij werd niet eens wakker van een vaag geluid tegen de trein. Na wat onrustig geslapen te hebben had hij zich gedraaid in  zijn slaap en lag nu volledig tegen Mika aan  
All the way back - Page 4 2ik5bgo
Na een tijdje niets meer gehoord te hebben zag hij de zon al heel lichtjes op komen dus wist hij dat zijn ronde er op zat en Aaide Mamoru over zijn Kop en ging staan om zich uit te rekken "Kom Mamoru nu kun je weer lekker bij Mika of Hatchi gaan liggen." hij liep rustig de coupe in en maakte Mizu en Emina rustig wakker "het is jullie beurt"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sat 29 Apr 2017, 01:23

All the way back - Page 4 54ek3r
hij keek op van zijn voorpoten toen Ren hem vertelde dat hun ronde er op zat. Even bewoog hij zijn lange staart, maar bleef vervolgens liggen. wachtend tot de twee meiden zouden komen voor hun rondes


All the way back - Page 4 2h3yaf8
"w-wat? m-mijn prins?" werd ze slaperig wakker en wreef nog wat vaag door haar ogen. langzaam raakte haar ogen gewent aan het licht en was Ren steeds duidelijker te zien. toen ze hem herkende, viel ze bijna van het bankje af. "w-waar is mijn prins?!" riep ze tegen hem
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 29 Apr 2017, 01:28

All the way back - Page 4 5lwavl
ze schrok wakker van Emina die van het bankje af viel en hoorde 'waar is mijn prins' ze was nog te slaperig om daar verder aandacht aan te besteden en stak haar hand uit naar Emina "alles okey niet gewond?" vroeg ze wat bezorgd en keek op naar ren 

All the way back - Page 4 Rbmp8l
hij keek eventjes verschrikt op van de 2 en ging op een bankje zitten "momoru wacht nog even op jullie buiten zorgen jullie dat hij naar binnen komt hij heeft ook zijn slaap nodig"
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sat 29 Apr 2017, 11:59

All the way back - Page 4 2h3yaf8
ze keek om naar Mizu toen ze haar vroeg of ze ongedeerd was. "a-alleen mijn knie doet een beetje pijn," zei ze terwijl ze over haar knie wreef. "m-maar dat is niet zo'n groot probleem," begon ze te grinniken voordat ze Ren nog hoorde, "ga je ons nu ook nog eens commanderen?" blies ze haar wangen op en zette ze haar handen in haar zij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sun 14 May 2017, 18:42

All the way back - Page 4 5lwavl
"ik denk wel dat Ren gelijk heeft Emina, Mamoru moet ook slapen anders houd hij het morgen niet vol" ze keek even een beetje bezorgd over Mamoru en hielp Emina over eind "laten we gaan okey"zij ze lief zodat Emina zich niet verder druk ging maken over Ren
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Mon 19 Jun 2017, 22:25


All the way back - Page 4 2h3yaf8
ze keek mopperend om naar Mizu en weer blies ze haar wangen op, "zeg, aan wiens kant sta je eigenlijk?" mopperde ze voordat ze Mizu haar hand nam en stampvoetend, gefrustreerd de coupe uit liep. "die grote jongen denkt dat hij de baas over me is.. puh, k zal hem eens laten zie wie hier de baas is. hij ieder geval niet," mopperde ze een beetje in haarzelf voordat ze naar buiten stapte.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Mon 19 Jun 2017, 22:29

All the way back - Page 4 5lwavl
Ze keek even naar Emina die zo aan het moperen was en moest even lachen. Laten we er iets leuks van maken vanavond" ze zat te denken aan spelletjes die ze konden doen
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Tue 20 Jun 2017, 10:27


All the way back - Page 4 2h3yaf8
"hmm, ligt er aan wel spelletje je bedoelt," trok ze haar schouders op, "maar.. misschien heb ik nog wat anime op mijn telefoon!" meteen nam ze haar telefoon uit haar broekzak. ze ontgrendelde het beginscherm en ging naar haar video documenten. "Hmmm.... de meeste heb ik al gezien. maar ik heb er nog eentje over van 'Seraph of the Endless'"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Wed 21 Jun 2017, 18:00

All the way back - Page 4 5lwavl
Ze moest even lachen "goed 1 episode dan laat me maar eens zien wat anime is" ze keek even nadenkelijk om haar heen " daarna lijkt het me handig als je batterij spaart" zij ze een beetje serieus en ging dicht naast emina zitten zodat ze goed op haar telefoon kon kijken een beetje afleiding had ze wel nodig
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Thu 29 Jun 2017, 14:21

All the way back - Page 4 Dzihl5
All the way back - Page 4 166zvio
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Fri 30 Jun 2017, 18:58


All the way back - Page 4 2h3yaf8
"okey okey, ik zal mijn telefoon op vliegtuig stand zetten," zei ze, "Mij internet heeft nu toch geen bereik dus heeft het toch niet zoveel zin." ze tikte door het menu van haar telefoon en drukte de vliegtuig stand aan voordat ze naar documenten opende en haar eerder gedownloade video's opzocht en een van de laatste filmpjes opstartte. "Duh-duh-duhhh," deed het de intro mee neuriën
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Sat 01 Jul 2017, 22:48

All the way back - Page 4 5lwavl
ze leunde op emina haar schouder en keek mee naar de anime best wel interessant zij ze nadat hi was afgelopen en het zon licht in har ogen begon te schijnen omdat de zon opkwam "wanneer moeten we de ander wakker maken denk je?" ze keek wat serieus omhoog naar de bomen en daarna weer naar emina
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  xTeacup_ Sat 01 Jul 2017, 23:11


All the way back - Page 4 2h3yaf8
"Hmm.. Nu?" vroeg ze en stond op. Sinds Mamoru met zijn hoofd op haar schoot in slaap gevallen was, werd hij meteen wakker. Ze scrolde door haar telefoon en zette het volume hoger. "Wakker worden!! de zon schijnt! de vogeltjes zingen en de lucht is blauw!" riep ze terwijl ze met een hoge volume, een liedje afspeelde op haar telefoon terwijl de de coupe weer in liep
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  shirley Mon 03 Jul 2017, 13:27

All the way back - Page 4 5lwavl
Ondanks dat ze geen vogels horde zingen wat ze best wel vreemd vondt was ze blij dat emina zo enthousiasme toonde wat haar ook een stuk vrolijker maakte ze liep naar binnen achter emina aan en graaide wat in haar tas opzoek naar eten wat ze michien kon maken anders moesten ze snel opzoek naar iets
shirley
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1700
Leeftijd : 26

Back to top Go down

All the way back - Page 4 Empty Re: All the way back

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum