2 verschillende levens

2 posters

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

2 verschillende levens Empty 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 09:45

2 verschillend levens deel 1
2 verschillende levens deel 2
2 verschillende levens deel 3


----

2 verschillende levens R01h1w
"zie? als je een koukleum bent moet je het juist voorkomen," zei hij wat lachend voordat hij zijn armen wat losser om haar een deed, "ik wil je gewoon beschermen," pruilde hij toen wat zachtjes. "of was je wens dat je warmbloedig was?" zei hij toen, "in dat geval hoef ik je niet vast te houden en op te warmen als je dat zo erg vind," plaagde hij haar toen


Last edited by K.Lenno.02 on Fri 05 Jun 2015, 09:49; edited 3 times in total
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 13:39

2 verschillende levens 6gcvix
'Hm ... het vasthouden vind ik niet zo erg.' zei ze met een grinnikje en snuggelde dichter tegen hem aan. Met een onschuldige blik keek ze hem aan. 'Dus je mag me wel blijven vasthouden.' Ze richtte haar blik op naar de sterrenhemel. 'Ik weet niet of ik al zo snel hiervandaan wil vertrekken ...' mompelde ze toen. Ryotaro wilde namelijk zo snel mogelijk weer verder. Eigenlijk hoopte ze om hier nog even wat langer te blijven.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 14:28


2 verschillende levens R01h1w
Hij beet zijn lip even terwijl hij zachtjes knikte, "ja, ik snap wat je bedoeld. Het is wel even fijn om weer eens thuis te zijn," zei hij zachtjes, "maar je weet hoe mijn grootvader er over denkt. Als jullie hier te lang zijn, zal het de tijdstroom veranderen waardoor niet alleen jou tijd verandert maar ook die van mij."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 17:20

2 verschillende levens 6gcvix
'Hij heeft wel een punt daar ... maar gewoon een keertje niet in die trein zitten en rondreizen is ook wel eens fijn.' zei ze. Natuurlijk wilde ze niet haar eigen tijdstroom en die van de anderen in de war gooien, want dat zou voor een ramp kunnen zorgen in haar eigen tijd en daardoor ook in deze tijd. Ze zuchtte even. Dat gedoe met tijdreizen was zo ingewikkeld.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 18:04


2 verschillende levens R01h1w
hij grinnikte even toen ze weer begon over een keertje niet in de trein zitten, "hebben we het daar niet de hele tijd over? we vallen een een beetje in een herhaling," zei hij voordat hij weer naar de lucht keek, "we moesten zo maar weer eens terug gaan," begon hij toen waarbij hij zijn hoofd weer tegen de hare aan legde
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 18:45

2 verschillende levens 6gcvix
Ze haalde haar schouders toen Lucas zei dat ze een beetje in herhaling vielen. 'Ik zei het alleen maar.' zei ze en knikte vervolgens op zijn suggestie. 'Ja, dat lijkt me wel het beste.' Eigenlijk had ze nog helemaal geen zin om te gaan, maar het begon ook later te worden en ze wilde ook nog een beetje kunnen uitrusten deze nacht.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 19:48


2 verschillende levens R01h1w
"weet ik, ik zeg het ook maar gewoon," zei hij en nadat ze instemde om terug te gaan, lied hij haar weer los en ging hij recht op zitten en stond hij vervolgens weer op. hij klopt eerst nog even wat grond en gras van zijn kleding voordat hij uiteindelijk zijn hand naar haar uit stak om haar te helpen met opstaan. "dan zal ik je maar naar het hotel brengen," zei hij
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 20:22

2 verschillende levens 6gcvix
Ze nam zijn hand aan en liet zich overeind trekken. Samen met Lucas liep ze het park uit, het gebouw door en zo kwamen ze terug uit op de straten. 'Jij weet waar het hotel is?' vroeg ze hem toen. Ryotaro had haar niet echt gezegd waar het precies was, maar Lucas zou het waarschijnlijk wel weten ... aangezien hij van deze tijd kwam.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Tue 07 Oct 2014, 20:33


2 verschillende levens R01h1w
toen ze hem vroeg of hij wist waar het hotel was knikte hij, "grootvader had het nog aangewezen als k het goed heb," zei hij, "en dan weet ik de weg wel." rustig liep hij met haar aan de hand door de stad heen. "waar wilde je dat ik je morgen ochtend ophaal voor het ziekenhuis bezoek?" vroeg hij toen weer wat zachtjes terwijl hij de nerveusheid toen weer op kwam wat probeerde in te houden
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Tue 07 Oct 2014, 22:19

2 verschillende levens 6gcvix
Ze dacht even na over z'n vraag. 'Ehm ... in de lobby?' vroeg ze hem toen en glimlachte zacht toen ze zag dat hij nerveus was voor morgen. 'Maak je geen zorgen, Lucas, de dokters weten wat ze doen. Ik weet zeker dat het goed zal gaan.' Ze probeerde hem gerust te stellen en kneep hem zachtjes en bemoedigend in z'n hand.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 14:41

2 verschillende levens R01h1w
hij knikte na haar antwoord dat hij haar de volgende dag in de lobby moest ophalen en uiteindelijk liet hij een zucht, "ik hoop het maar," zei hij toen, "al zijn de ziekenhuizen en apparaten in deze tijd ook helemaal verandert, dat betekend niet dat de gevaren ook mee verandert zijn. Natuurlijk hebben ze wel ontdekt hoe somige problemen en fouten voorkomen kunnen worden, maar dat gaat niet over alles.." mopperde hij steeds zachter
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Wed 08 Oct 2014, 19:24

2 verschillende levens 6gcvix
Toen hij zo begon te ratelen over het ziekenhuis, legde ze haar hoofd tegen z'n schouders en keek hem met een plagend glimlachje aan. 'Lucas ...' zei ze met een grinnik. 'Het komt allemaal wel goed ... Ryotaro zou je er echt niet naar toe sturen als die niet zeker zou weten dat het in orde zou zijn.' Het was best grappig hoe zo'n jongen die nergens om leek te geven, zo nerveus werd van de dokter.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Wed 08 Oct 2014, 20:18

2 verschillende levens R01h1w
Hij knikte lichtjes toen ze zei dat Ryotaro wel wost wat hij deed door hem naar her ziekenhuis te sturen. "Ik hoop naar dat je gelijk heb," zei hij toen voordat ze uiteidelijk bij het hotel aan kwamen. "Ryotaro zou denk ik wel al een kamer gereserveerd hebben," zei hij toen
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Fri 10 Oct 2014, 17:07

2 verschillende levens 6gcvix
'Ik neem aan van wel.' zei ze toen Lucas zei dat Ryotaro wel een kamer gereserveerd zal hebben. Ze liepen rustig naar binnen. 'Moeten we alleen nog erachter komen welke kamer.' zei ze met een schaapachtig glimlachje op haar gezicht. Misschien konden ze het ook wel vragen. Ze liep richting de balie.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Fri 10 Oct 2014, 17:43


2 verschillende levens R01h1w
"hij zei van wel dus ja," zei hij en hield toen de deur voor haar open toen ze naar binnen wilde. hij liep achter haar naar binnen en keek even rond in de lobby. Ryotaro was er ook niet. "daar is niet voor niks n receptie," zei hij toen ze bedacht dat ze er nog wel achter moesten komen welke kamer ze had. hij liep toen naar een vrouw achter een houten balie in de hoek van de zaal. "een vriend van mij die had enkele kamer geserveerd," begon hij toen, de vrouw zou waarschijnlijk flippen als hij zou vertellen dat Ryotaro zijn grootvader zou zijn, als hij bij haar de kamers gereserveerd had. "ik zal even voor u kijken," begon ze en een licht blauw, half transparante, scherm verscheen dat ze als een soort touchpad gebruikte.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Fri 10 Oct 2014, 18:07

2 verschillende levens 6gcvix
Ze keek met een vage frons naar Lucas toen hij zo vaag iets vroeg aan de vrouw aan de balie. Zo kon ze toch niet zoeken? Een vriend had een enkele kamer gereserveerd ... Toch zei de vrouw dat ze ging zoeken. Nouja ... misschien zou ze het vinden. Ze leunde met haar armen op de balie en liet haar kin erop rusten, terwijl ze keek naar de vrouw en wachtte tot ze iets gevonden zou hebben.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Sun 12 Oct 2014, 23:11


2 verschillende levens R01h1w
"Onder welke naam kan ik zoeken?" Vroeg de vrouw toen ze uiteindelijk een lijst geopend had. "Het denliner team," antwoorde Lucas waarbij hij met zijn zij tegen de balie aan leunde en met een glimlachje naar Nanaho keek toen ze met haar kin, op haar armen, op de balie leunde en ging even met zijn hand door haar haar waarnbj hij wat met enkele ging zitten frummelen, toch zachtjes Zodat hij haar niet aan haar haar zou trekken of op n andere manier pijn zou doen. De vrouw achter de balie keek hun nog even verdacht aan door zijn antwoord maar al snel ging ze weer veder met zoeken. Ze selecteerde wat en uiteindelijk had ze een lijst met kamers gevonden. "Enkele kamers zijn al bezet," zei ze, "maar ik kan u deze nog geven." Ze opende even een laatje en haalde er een doorzichtig kaartje uit. "Dit is niet alleen uw kaart voor het opened van de deur van de kamer maar het kan u ook een plattegrond van het gebouw geven en de openings tijden van hetrestaurant inclusief een up-to-date dag menu." Lucas nam het pasje aan en knikte nog eventjes, "dank u," zei hij voordat hij Nanaho aan keek, "zullen we dan gaan?"
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Mon 13 Oct 2014, 14:26

2 verschillende levens 6gcvix
Er verscheen een glimlach op haar gezicht toen Lucas met haar haren begon te spelen. Ze richtte zich weer op toen de vrouw Lucas een pasje had gegeven, waarna ze knikte op z'n vraag of ze gingen. Ze liep met hem mee. 'Welke kamer is het?' vroeg ze hem toen en keek hem vragend aan.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Mon 13 Oct 2014, 16:51


2 verschillende levens R01h1w
Hij liep richting de trappen en ging op een van de trede staan die veder als een soort roltrap omhoog ging. Hij keek toen even op ze vrieg welke kamer ze hadden en hij keek toen even op het kaartje. "i20," las hij op waarna hij even begon te grinniken, "dat is een van de hoogste. Met uitzicht over de hele stad."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Sat 18 Oct 2014, 12:19

2 verschillende levens 6gcvix
'Oh, cool.' zei ze op wat Lucas zei. 'Een mooi uitzicht is altijd leuk ... alleen moeten we dan wel veel trappen nemen ...' Ze was al blij genoeg dat het roltrappen waren, anders zouden ze helemaal kapot zijn als ze bij haar kamer kwamen. Ze keek even op welke verdieping ze waren toen ze over moesten stappen op een andere roltrap. 4e verdieping pas ... Dat ging nog wel even duren dus.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Sun 19 Oct 2014, 16:22


2 verschillende levens R01h1w
"T zijn minstend maar 9trappen," haalde hij zijn goede schouder op en zodra ze aan het einde van de eerste 'roltrap' waren, liep hij naar de volgende die er naast was. "Daar bij, beweging doet goed, al hoef je hier ook niet echt je voeten op te tillen," zei hij toen waarbij hij een een frons kreeg toen hij realiseerde hoe lui de mensen van deze tijd eigenlijk waren.
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Sun 19 Oct 2014, 16:49

2 verschillende levens 6gcvix
Ze grinnikte even toen Lucas zei dat beweging goed was en dat je niet zozeer je voeten hoefde op te tillen. 'Ik vind dit in ieder geval wel beter dan de trappen die ze hebben in mijn tijd.' zei ze, wel op een beetje gedempte toon ... zodat mensen het niet zo snel zouden horen. '... maar ... is alles zo makkelijker gemaakt dat je niet veel hoeft te bewegen?' vroeg ze Lucas toen, haar ogen op hem gericht via haar ooghoeken.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Sun 19 Oct 2014, 17:12


2 verschillende levens R01h1w
Hij draaide zich om toen ze hem vroeg of alles makkelijker gemaakt was en knikte zachtjes, "wat moet k zeggen? De mensen worden hier steeds luier. Eigenlijk is dat ook wel logisch met alle uitvindingen die ze nu bedenken," zei hij, "er zijn er ook nog maar weinig mensen dieeen goede conditie hebben. Sommige ouderen hebben nog n beter conditie dan de meeste."
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Dalychnea Sun 19 Oct 2014, 17:51

2 verschillende levens 6gcvix
'Hm ...' mompelde ze. 'Mensen kunnen toch op z'n minst een beetje gaan hardlopen of fietsen om de conditie op pijl te houden ...' Zelf was ze ook niet erg actief, maar als het zo ver zou komen dat alles zo makkelijk gemaakt zou worden dat je zowat haast niks aan je conditie kon doen zou ze wel een rondje gaan fietsen of hardlopen. Zij fietste altijd wel veel en dat vond ze ook heel belangrijk, omdat ze anders echt merkte dat ze dikker werd en eerder moe werd met fietsen.
Dalychnea
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 30

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  xTeacup_ Sun 19 Oct 2014, 20:46


2 verschillende levens R01h1w
"Ze vinden niet dat het nodig is omdat alles toch al voor ze gedaan worden," zei hij na haar reactie op het feit dat deze generatie gewoon lui was. "Ik heb het ook al tegen mensen gezegt, maar soms lijkt het ze gewoon niks te doen." Weer verwisselde hij van trap en uiteindelijk kwamen ze na nog enkele trappen boven op de 9e verdieping
xTeacup_
xTeacup_
WebMaster

Female Aantal berichten : 36694
Leeftijd : 27

Back to top Go down

2 verschillende levens Empty Re: 2 verschillende levens

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum