Free~ for the dream

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Re: Free~ for the dream

Post  K.Lenno.02 on Fri 26 Aug 2016, 14:10

Lichtjes gestrest liep hij met Ichigo mee om Gorou terug te vinden. In deze situaties wist hij namelijk niet precies hoe hij zichzelf moest inhouden om niet al te gestrest te raken. Uiteindelijk kwamen ze hem tegen, toen Gorou de eetkamer al gevonden had. 

hij keek om naar Rei toen hij tegen hem sprak. Zodra hij ook Nagi herkende, die bijna van zn stoel af sprong en uiteindelijk Haru nog net zag, realiseerde hij waar hij eigenlijk beland was. Nu pas realiseerde hij zich ook dat de jongen bij de deur Makoto was. met een emotieloze blik keek hij Ichigo aan, "wat is dit.. met al die jongens hier?" vroeg hij haar, wetend dat zijn dochter hier ook was. 

Toen Gorou de eetkamer binnen kwam, was Ryoma ietsjes van het stoel af gegleden onder de tafel, hopend dat haar vader haar niet zou merken. Maar zodra Haru aan haar vroeg of t ging, schaamde ze zich alleen maar meer. Meteen kwam ze weer overeind en keek ze haar vader aan, "P-papa!" riep ze, "Kan je niet EENS een keertje normaal binnen komen? Er is niks aan de hand!" vertelde ze hem, ze voelde zich erg gekleineerd en schaamde zich rot.
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36632
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 26 Aug 2016, 14:37

ze keek even naar sasabe-san en daarna naar ryoma ze moest iets bedenken om haar te helpen anders zou ze zich alleen nog maar meer schamen "uhm sasabe-sensei"zij ze snel en zo beleeft mogelijk om hem af te lijden "ik heb iedereen uit genodigd om hiet te trainen omdat het regende" zij ze zo rustig mogelijk om niet al te gestrest te klinken "het enige dat we gedaan hebben is trainen en nu wilden we gaan eten daarna gaan ze naar huis denk ik meneer" ^^' ze wist niets anders te zeggen en voelde zich best schuldig aangezien ze eigenlijk van haar pa niemand mocht binnen laten

ik stond nog steeds toen ik een horden dat Ryoma papa zij tegen gorou "WATTT GOROU_SAN IS DE VADER VAN RYOMA?" scchreede hij half van verbazing maar toch klonk er ook wat blijheid in zn stem

hij keek even droog op "is er pizza met makreel en ananas?" hij vroeg het eigenlijk al snel zodat de situatie niet nog erger zou worden voor ryoma
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 26 Aug 2016, 15:04

Meteen keek ze om naar Nagisa toen hij haar relatie met Gorou ontdekte, al was het misschien ook haar eigen schuld. Ze wilde zeggen dat het niet waar was en dat ze hem eigenlijk aan zag als iemand anders. maar dat zou haar vader erg teleurstellen en ze wilde hem niet pijn doen. Hoe vernederend hij soms ook kon zijn.. Ze keek om naar Nagisa, "Nagi-chan, alsjeblieft dus wat rustig," probeerde ze het blondje jongetje wat te kalmeren, ook omdat ze wist dat haar vader niet altijd tegen druk gedoe kon. 

Vol trots keek hij op toen Nagisa vroeg of Gorou Ryoma's vader was, "de enige echte!" hield hij zijn duim met een knip oog omhoog voordat hij zijn armen om zich heen sloeg, "je had haar moeten zien als klein meisje, met twee van die staartjes. Zo schattig~!" droomde hij. "Papa alsjeblieft," hoorde hij zich dochter nog met n diepe zucht voordat hij weer om keek naar Ichigo, "gaan ze naar huis, 'denk je'?" herhaalde hij haar en trok nog even een wenkbrauw omhoog. maar nog voordat dat hij er op kon reageren, hoorde hij Haruka's vraag en draaide zich om naar hem. "Hoe moest ik weten dat jullie gasten hier zouden zitten," zuchtte hij, anders had hij wel gezorgd dat er een pizza met makreel was, zo was hij dan ook wel weer. 

"Sasabe.. Ryoma.." bedacht hij zich, "Ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan," zei hij toen, niet dat Ryoma bij Nagisa en hem in de klas zat. vragend keek hij om naar Makoto, "wist jij hier van, Makoto-sempai?"

rustig hield hij zijn hoofd wat schuin toen Rei hem over Ryoma en gorou vroeg, "Hmm, ik kan me herinneren toen coach Sasabe vroeger ook al vol trots vertelde over zijn dochter," zei hij, "maar ik had nooit verwacht dat het Ryoma-chan zou zijn."  even grinnikte hij lichtjes, "die link is me eigenlijk een beetje ontglipt."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 26 Aug 2016, 15:45

ik ging zitten nadat Ryoma zij dat ik rustiger moest doen en keek naar Rei en Makoto die ook niet wisten dat Ryoma zijn dochter was "hmm het moet best leuk zijn om Gorou-san als vader te hebben niet waar Mako-chan, Rei-chan?"

oeps ze leek het even erger gemaakt te hebben toen haru hun redden met pizza "uhmm ik denk dat ik nog wat makreel heb liggen.." ze dacht even na waar haar vader die gelegt zou kunnen hebben "hmm meestal geven we het aan de dolfijnen maar het is vast niet erg er 1 voor haru te bakken" *aangezien hij stiekem dolfijn is XD* ik liep even de eetkamer uit en kwam terug met een makreel "ik denk dat dit het is " ze keek even rond aangezien ze vergeten was dat ze de butler vrij had gegeven en ze geen idee had hoe ze het moest bakken.

ik keek even naar ichigo die wat mompelde over dolfijnen en makreel en later terug kwam met een rouwe makreel op een bord die ze vast had en ze leek naar iets of iemand opzoek te zijn
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 31 Aug 2016, 20:26

met een onbegrijpelijke blik keek hij Nagisa aan toen hij hun vroeg of het leuk zou zijn met Gorou als vader. "waarom vraag je dat aan ons?" vroeg hij hem, Rei kende gorou niet zo lang als de andere die dat deden. even keek hij om naar Ryoma, "Ryoma-sempai gezien, lijkt het me erg lastig," beantwoorde hij uiteindelijk Nagisa's vraag

Toen Ichigo serieus een makreel ging halen, keek hij om naar Haru. "d-dit ga je me toch niet menen he, haru?!" keek hij hem aan, hij ging toch serieus geen makreel maken, hier, nu, in deze situatie. 

"Papa," keek Ryoma haar vader toen weer aan, "heb je geen andere dingen die je nog moet bezorgen?" vroeg ze hem, hij werkte nu als part time pizza deliverer afterall. Gorou keek op, "Oh, dat is waar. Ryoma! zorg dat je voor het donker thuis bent!" zei hij, voordat Gorou snel de eetkamer weer uit liep. Ryoma keek hem na voordat ze diep zuchtte en haar hoofd op de tafel rustte, "oh mijn goddd~~~" jammerde ze zachtjes over wat er zojuist eigenlijk gebeurt is
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 02 Sep 2016, 21:54

Hmm hij keek even naar rei-chan toen hij mn vraag beandworden "nehh volgens mij valt het best mee" toen ichigo ineens met een makreel aan kwam lopen "ik denk dat haru het wel kan bakken" aangezien ze er uitzag dat ze niet wist hoe 

Ze keek even naar nagi die zij dat haru hem wel kon koken ze zetten netjes het bord met makreel op het aanrecht en keek even rond in de keuken ^^' aangezien ze ook niet wist waar de pannen stonden ze keek even naar de onderste kastjes toen nagi het goede kastje open deed "we zochten dernet naar borden" zij hij met een big smile ze keek een beetje ongemakelijk omdat ze zelf in haar eigen huis niet wist waar de borden lagen 

Ik stond op en pakte een goede pan en ging makreel bakken ichigo bleef naast hem staan waarschijnlijk om te kijken hoe het moest hij zij er niets van en binnen een paar minuutjes was hij klaar "wie wil er nog meer makreel op zijn pizza" zij hij droog
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 02 Sep 2016, 23:50

"a-als je zelf een beeld heb over hoet het zal zijn, waaro. vraag je het dan nog eigenlijk?" keek hij hem nog verbaasder aan dan eerst. of misschien was hij toch iets 'geirriteerd' al was zijn irritatie over nagisa, nooit echt 'irritatie'

"Nagisa? was het niet beter om iemand te vragen waar de boren zouden zijn?" vroeg hij hem omdat hij uit zijn verhaal snapte, dat ze alle kasjes hadden opengedaan. Het kon erg onbeleeft over komen als ze zomaar alle kaatjes hadden open getrokken

Ryoma moest eerlijk gezegt nog even bij komen toen haar vader net weg was. Er waren zoveel mensen en ze kon geen enkele conversatie volgen. sommige gingen makreel maken terwijl de andere zich druk maakte om haar vader. Het enigste dat ze hoorde, was Haru's stem die uitei delijk vroeg naar pizza makreel liefhebbers. "i-ik wil het wel eens proberen," stak ze haar hand op, als ze nu een 'normale' pizza zou eten zou haar vader en zijn acties nog meer in haar gedachte komen. als er een onbekende smaak op de pizza zou zitten, zou dit misschien anders zijn
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 08 Sep 2016, 18:48

hij keek even raar naar haru toen hij makreel op pizza aan bood tot hij naar de tijd keek hij moest snel weer gaa voor dat zijn ouders er achteer kwamen dat hij weg was geglipt "ohh ik herinner me ineens dat ik iets moet doen"zij hij vlug hij had een paar happen pizza genomen en rende snel weg terug naar huis

ik legde wat makreel op Ryoma haar bord neer en ging naast haar zitte "het is nog lekkerder met ananas erbij" zij hij droog tegen haar zonder op of om te kijken van zijn pizza toen nagi ineens half weg renden hij keek hem even na met zijn vaste blik en at verder zijn pizza aangezien hij zij dat hij nog iets moest doen besteden hij er op dit moment geen aandacht aan 

ze keek even raar naar haru met zijn makreel tot nagisa weg rende "uhm hazuki-chan'" zij ze hem zachtjes achter na. Aangezien hij vanmorgen ook al ineens weg rende
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 10 Sep 2016, 22:31

hij keek verbaast op toen Nagisa plotseling weg moest. "wha-.. maar-.." riep hij achter hem aan, daar ging zn husbando.. "N-nagisa?!" riep hij achter hem aan, maar het blonde jongetje was al verdwenen. nog steeds vol verbazing, wat nu ondertussen was stress opgelopen had, ging hij weer zetten, "wat heeft hij nou op dit moment te doen?" vroeg hij, zelfs al wist hij dat het waarschijnlijk niks ernstig was..

"Oh, okay, tot morgen," keek hij m naar Nagisa toe hij opeens weg moest. hij flipte niet zo erg als Rei deed en hij keek hem daardoor ook aan, "Geen zorgen, hij zal vast zijn redenen hebben," zei hij met zijn vriendelijke glimlach, "ik zou me niet zo druk maken als k jou was, morgen is er weer n nieuwe dag."

"zit er iet al ananas op de pizza?" vroeg ze haru toen hij haar wat van de makreel af. na dat ze het nog extra gecontroleerd had op graatjes, verdeelde ze het over haar pizza en nam vervolgens een hap. "hm.." probeerde ze de smaken van alle ingrediënten, samen te proeven met die van de makreel. ".. N... niet slecht.." zei ze nadat ze haar eerste hap had doorgeslikt. "Misschien moet papa het aan t pizza bedrijf gaan vertellen," grinnikte ze zachtjes
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Tue 20 Sep 2016, 15:09

aangezien hij nog niet had gezien dat ze ene pizza hawaii had en hij magarita ging hij er niet van uit dat er ananas op zat "hm ja vindt ik ook" zij hij als opmerking dat ze het niet slecht vondt

ze glimlacht even naar Rei "Tachibana-san heeft gelijk ik denk dat we ons niet druk hoeven maken" ze ging aan tafel zitten tussen rei en makoto in en keek even vaag naar haar pizza en toen naar de rest die het gewoon met hun handen pakte. moest je dit nou echt met handen eten ze keek weer even raar naar haar pizza maar besloot het toch maar met mes en vork te eten. Voorzichtig sneed ze een stukje af en at het op. ze keek een beetje verbaast op van de lekkere smaak "hm lekker " zij ze zachtjes
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 20 Sep 2016, 17:58

Eventjes liet hij zijn hoofd wat hangen toen iedereen hem vertelde dat het niet nodig was om zo te flippen. ergens schaamde hij zich misschien een beetje voor zijn gedrag, maar dat maakte geen verandering over dat hij zich druk maakte om Nagisa en bezorgt over hem was. "j-ja.. Misschien. i-is er niks aan de hand," probeerde hij positieve gedachtes in zijn hoofd te krijgen en ging hij weer terug op zijn stoel zitten

"Zie je, Rei," verscheen er een grote, vriendelijke glimlach op zijn gezicht toen Rei eindelijk wat leek te kalmeren. Toen Ichigo met met en vork ging eten keek hij eventjes toe. Hij grinnikte kort, "Grappig hoe je zelfs met een groep zoals dit, je gewoon bij je eigen manieren blijft," zei hij, eigenlijk vond hij dat wel leuk aan haar. Maar het maakte hem wel ongemakkelijk om nu naast haar met zijn handen te gaan eten. .. Daarom nam hij uiteindelijk dus ook mes en vork om vervolens netjes zijn pizza te eten

Ze keek hem even in haar ooghoeken aan toen hij het met haar instemde over hoe de pizza smaakt. op een een of andere manier kon ze het ook niet laten om eventjes te grinniken, zelf wist ze ook niet precies waarom. Ze vond hem wel schattig met zijn opmerking, al was het ook weer een dood normale opmerking. Hierdoor probeerde ze zichzelf weer in te houden, "S-sorry," zei ze een beetje ongemakkelijk terwijl ze nog een kleine grijns op haar gezicht had.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 14 Oct 2016, 18:04

hij reageerde verder niet op Ryoma en at rustig zijn pizza op even keek hij op toen iedereen rei aan het gerust stellen was over nagisa ook daar reageerde hij niet op omdat hij zich niet echt zorgen over hem maakte 

Ze keek even naar rei en wilde zich om draaien om de butler te roepen om wat drinken voor hem in te schenken maar die had ze natuurlijk vrij gegeven even dacht ze na okey dan zelf doen. ze stond op ging netjes staan "wilt u misschien iets drinken?" vroeg ze super beleeft aan rei niet expres maar omdat ze niet pressies wist hoe ze het moest vragen probeerde ze haar butler te kopiëren
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 03 Feb 2017, 13:39

Rei keek haar eerst nog even wat nerveus aan, sinds ze nog maar net gestopt waren over het onderwerp van Nagisa's onverwachte vertrek. Maar toen hij haar vraag hoorde, kalmeerde hij al weer langzaam. Vooral door de beleefde manier dat ze tegen hem sprak. Zelfs al vond hij het niet nodig, vond hij het wel fijn dat er tenminste een iemand van de groep was die alle manieren en etiquette wist die nodig waren. Er verscheen weer een glimlach op zijn gezicht en terwijl hij zijn hoof schudde, gaf hij haar een hand gebaar. "Nee hoor, dank je wel," glimlachte hij

Terwijl hij luisterde naar het gesprek tussen Ichigo en Rei, keek hij eventjes om naar Haru. hij gezicht straalde een manier van zorgeloos uit. Al kan dit ook makkelijk zijn dagelijkse uitdrukking zijn. Natuurlijk was er ook niet zo'n grote reden om bezorgt over hun blonde kohai te zijn. Gelukkig maakte Haru zich nu dan ook geen zorgen. Dat was wel het minste wat hij zou willen, dat er twee van zijn vrienden zich ernstig zorgen maakte. Er verscheen een glimlach op zijn gezicht voordat hij weer om keek naar Ichigo en Rei. Ergens moest hij wel wat grinniken door de manier waarmee Ichigo hem nog wat te drinken aanbood. "Ichigo-chan~" probeerde hij na de conversatie haar aandacht te trekken. Hij glimlachte naar haar terwijl hij met een arm op de tafel leunde. Even legde hij een vinger op zijn lip, als een teken dat ze het rustig aan kon doen. Waarom hij dan weer bedoelde, dat ze zich niet speciaal haar best hoefde te doen om netjes over te komen. Hoe ze zich ook rond hun zou gedragen, ze zouden haar toch mogen voor wie ze was. 

ze hield haar hoofd even schuin toen Haru niet op haar reageerde. Nog voor zewat kon zeggen, werd haar aandacht getrokken door Ichigo die Rei wat vroeg. Rei hoefde geen drinken meer en Ryoma keek op. Als Rei niks meer wilde, kon zijn Ichigo's gastvrijheid toch gebruiken? .. Niet dat ze hier de weg niet wist en het niet zelf kon pakken. Ze stak haar hand in de lucht, "Ichigo~! mag ik nog wat limonade alsjeblieft~?!" vroeg ze met een grote big smile
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 11 Feb 2017, 17:31

Hij keek even op van de beleeftheid van Ichigo en knikte inestemd ja op haar vraag. Even wachte hij op de reactie's van de rest. Ryoma wist zich heel normaal te gedragen tegen over ichigo wat haar meer op haar gemak bracht

Ze keek naar Makoto toen hij haar aandacht trok op een hele schattige manier. Ze werd er best verlegen van en terweil haar wangen rood werde  keek ze naar benden. Het was Ryoma die haar weer wakker schude met haar reactie het was waar dat ze niet zo beleeft hoefde te zijn het zat helaas best wel in haar karakter door haar opvoeding. Ze keek op naar Ryoma met een blije glimlach "ik ga het pakken" probeerde ze zo normaal mogelijk te zeggen en liep richting de keuken om drinken in te schenken voor iedereen ook voor rei ook al wilde hij niet
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 08 Apr 2017, 16:59

hij keek om toen Ichigo drinken voor iedereen ging inschenken. Hij keek nog even om naar de andere voordat hij zij  stoel naar achteren schoof en op stond. met snellere passen liep hij van de tafel weg achter het chocola bruin harige meisje. "Ik zal je wel eventjes helpen," liep hij toen rustig de keuken in, naar haar toe. 

"dank je~!" riep ze nog heel vrolijk achter Ichigo aan toen ze de eetkamer verliet. hij ogen volgde de bruin harige jongen die achter haar aan liep. "ze zijn allebei zo gastvrij en behulpzaam,"grinnikte ze voordat ze even op keek, "misschien moet ik er niet zoveel gebruik van maken...." stilletjes dacht ze na over haar eigen woorden voordat ze van haar stoel af sprong. "Ichigo-chan~?! ik zal mijn eige limonade wel pakken,"jammerde ze zachtjes sinds ze zich al schuldig begon te voelen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 08 Apr 2017, 17:05

hij keek weer op naar Ryoma die half van haar stoel sprong weer bracht hij er niet heel veel aan dacht aan en wachte netjes op makoto en ichigo

even keek ze op naar Makoto-chan die achter haar aan liep "heel erg bedankt makoto-chan" zij z met een blosje ze had al glazen gepakt die op het aanrecht stonden toen ze ineens Ryoma-chan hoorde roepen. ze liep terug naar de keuken om haar te antwoord te geven "is niet nodig Ryo-chan, Makoto helpt me al" zij ze lief en liep terug om makoto verder te helpen
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 09 Apr 2017, 16:54

ze keek op toen ze in de keuken aankwam en Ichigo haar vertelde dat haar hulp niet nodig was. "m-maar ik kan tenminste mijn eigen glas klaar maken,"trok ze eventjes een kleine pruillip terwijl ze haar wijsvingers stilletjes tegen elkaar aan hield.

"Het is niet zo veel moeite Ryoma-chan, we zijn zo klaar," draaide hij zich om naar de twee meiden voordat hij de fles drinken nam en rustig de glazen begon in te schenken. 

Ryoma keek de twee nog even aan toen Ichigo weer terug liep. ze zweeg, ze waren best wel een goed team. .. als je het over inschenken van drinken hebt. Zo goed kende de twee elkaar nog niet. Ze greens even en nam snel haar telefoon om een foto van het paar te maken, misschien komt het ooit nog eens van pas.. Ze grinnikte eventjes, "okay~~ dan zie ik jullie zo weer~!" zong ze terwijl ze vrolijk de keuken uit liep, terug naar de eetkamer waar de andere twee zwemmers zaten.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 13 Jul 2017, 00:23

"Heel erg bedankt Makoto-chan" zij ze lief terwijl ze 2 dienblad en pakte zodat ze het er op konden zeten zodat het makkelijker meenemen was naar de rest " ze de glazen hier maar op" zij ze met een lief glimlachje
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 13 Jul 2017, 15:17

"geen dank, wij moeten eerder jou bedanken voor de gastvrijheid," zei hij met een zacht grinnikje terwijl hij de glazen rustig op het dienblad zetten. voordat hij de glazen eerlijk zo verdelen, zette hij er eentje van Ichigo's dienblad op de zijne zodat het wat lichter zou zijn voor haar. niet dat hij dacht dat ze het niet kon tillen. nog voor dat Ichigo zich kon bedenken nam hij toen het 'vollere' dienblad en hield het in zijn handen. "zullen we dan terug gaan?" vroeg hij haar rustig
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top