Welcome aboard on the RMS.Titanic!

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Welcome aboard on the RMS.Titanic!

Post  K.Lenno.02 on Mon 11 Aug 2014, 18:16

ze keek op toen ze plots een stem tegen haar hoorde praten en zodra haar ogen de ogen van een jongen ontmoette, keek ze even op. ze keek weer om naar de 2 portieren voordat ze weer terug naar de onbekende jongen keek en veder de lounge in liep. "ik zou juist willen dat ze dat niet voor mij deden," zei ze even met een klein, emotieloos lachje op het einde van haar zin, "k bedoel maar, k ben ook maar n normaal mens en k mankeer niks aan mijn handen," haalde ze haar schouders erbij op.
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 11 Aug 2014, 19:48

Hij haalde z'n schouders op. 'Dat is het probleem met mensen, denk ik.' zei hij. 'Zodra je veel geld heb, zien ze je niet meer als normale mensen.' Hij zette zich van de muur af en liep naar haar toe. Met een glimlach stak hij z'n hand naar haar uit. 'Tony Hennings.' stelde hij zich voor met een grijns.
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 11 Aug 2014, 19:56

"k denk dat je gelijk heb, kijk maar naar mijn vader, die is het levende bewijs," zei ze nadat hij vertelde hoe hij over rijke mensen dacht. toen hij uiteindelijk zijn hand naar haar uit stak en zich voorstelde glimlachte ze even voordat ze zijn hand aan nam en de handen schudde. "Aurea Elaine Panthea Florence, Maar Aurea is genoeg," stelde ze zichzelf toen ook voor en liet zijn hand toen weer los. "Ook hier omdat je ouders werkzaamheden hebben in Amerika?" vroeg ze hem toen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 11 Aug 2014, 20:28

'Hmm ... heeft je vader de geldkoorts?' vroeg hij haar met een opgetrokken wenkbrauw door wat ze over haar vader zei. Als mensen veranderden door veel geld, noemde hij dat altijd geldkoorts. Hij had echt een hekel aan zulk soort mensen. Hij knikte toen ze zei dat Aurea genoeg was van haar namen. 'Gelukkig maar, anders zou ik alleen maar struikelen over die vele namen van je.' zei hij met een grinnik. Hij was blij dat z'n ouders hem gewoon Tony hadden genoemd en dan had hij nog een bijnaam, maar hij vond het niet nodig om die bij het voorstellen te zeggen. Toen ze hem vroeg of hij ook hier was doordat z'n ouders werkzaamheden in Amerika hadden, schudde hij z'n hoofd. 'Nee.' zei hij. 'Mijn ouders hebben er zo ongeveer een sport van gemaakt om op zowat elke cruise te gaan die uitvaart.' Hij haalde z'n schouders op. 'Ik ga altijd gewoon mee.'
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 11 Aug 2014, 20:40

"het lijkt zo, this jammer dat nog niemand er n geneesmiddel op gevonden heeft," zei ze toen hij vroeg of haar vader de geldkoorts had, "sinds hij de wijngaard heeft ziet hij bijna elk blad aan als n geld briefje. En zolang iedereen me gewoon bij mijn eerste naam kan noemen vind k het geen probleem.wat ik erger vind is dat k me normaal gesproken op zo'n deftige manier moet voorstellen, waar k totaal niet de behoefte voor heb." ze grinnikte even toen hij zei dat hij hier alleen voor de cruise was, "ik ben hier eigenlijk ook niet voor veel, mijn vader heeft n vergadering ergens in Iowa, zelf kan k daar niet bij zijn dus deze cruise is eigenlijk de hoogtepunt van de reis, al vind ik het jammer dat ze zo'n grote onderscheid maken tussen de mensen, we zijn geen dieren"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 11 Aug 2014, 20:49

Uit het verhaal dat ze hem vertelde kon hij uitleiden dat ze pas nieuw was in het rijk wezen. 'Aha.' zei hij. 'Het klinkt alsof je nieuw bent in het rijk wezen.' Met een glimlach keek hij haar aan. 'Mijn ouders zijn altijd al rijk geweest, dus ik weet niet beter ... ik begrijp alleen wel dat het wennen en vervelend is hoe mensen je behandelen als je anders gewend bent.'
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 11 Aug 2014, 21:08

"nouja, nieuw wil k ook niet zeggen, op mijn 12e kreeg mijn vader een grote erfenis van zijn moeder, dus k zit hier al n tijdje," haalde ze haar schouders op toen hij dacht dat ze net nieuw was in deze groep. "en t stoort me ook echt," ging ze toen weer veder over haar mening over de mensen, "k bedoel, als je broer ofzo zijn geld zou verliezen door een huis brand of een inbraak ofzo, zou je die dan ook als minder zien? vroeger keek ik op naar bekende rijken mensen, maar nu stellen ze me echt gewoon diep teleur," zei ze met n klein zuchtte waarbij ze even schuin langs hem keek. toen ze aan de andere kant van de lounge deuren hoorde open gaan, keek ze weer omhoog en in het moment dat ze terug naar Tony keek, zag ze haar broer naar binnen lopen

hij had de parasol van de vrouw terug gegeven voordat hij weer terug naar het A deck ging waar hij zijn zus in de lounge vond. een klein glimlachje verscheen op zijn gezicht toen hij zijn zus met iemand zag praten en liep naar de 2 toe. "k zie dat je je wist te vermaken," zei hij tegen zijn zus voordat hij naast haar ging staan en de onbekende jongen aan keek. zijn zus keek hem even opgelucht aan toen hij weer terug naast haar stond en stelde de 2 toen aan elkaar voor. "Tony, dit is mijn broer, Mahiro Adam Tyson Florence. Mahiro, dit is Tony Hennings. hij is hier voor het reizen." Mahiro keek van zijn zus terug naar de onbekende jongen en glimlachte weer even, "Mahiro is genoeg," zei hij toen nog voordat hij zijn hand naar hem uit stak, "het zou vast relaxt zijn om hier alleen voor de cruise te zijn en er geen zaken achterna te hebben," zei hij toen met n kleine grinnik op het einde
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 11 Aug 2014, 21:45

'Okay ... maar je hebt wel eerst een ander leven geleefd.' zei hij met een grijnsje om haar een beetje te plagen. Hij kon wel echt merken dat ze een ander leven gewend was geweest. Mensen die hun hele leven al rijk zijn, deden niet zo. Hij keek op toen er een jongen binnen kwam en glimlachte naar hem toen hij langs Aurea kwam staan. Aurea stelde hem voor als haar broer en als Mahiro Adam ... nog wat ... gelukkig zei de jongen dat Mahiro genoeg was. Met een grijns nam hij de hand van Mahiro aan en schudde het. 'Aangenaam kennismaken.' zei hij. 'Ja, eigenlijk wel ... en de cruise ziet er goed uit, dus ik denk wel dat we een leuke tijd hier gaan krijgen.'
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 11 Aug 2014, 21:56

hij knikte toen hij vertelde dat hij de cruise er goed uit vond zien, "ik denk het ook, k heb onderweg naar hier vele verschillende dingen gezien, nu is het alleen hopen dat ze goed eten serveren in de restaurants en cafe's," zei hij toen met een grijns op zijn gezicht. zijn grijns verdween weer en hij keek toen weer met n normale blik naar zijn zus "ik kwam vader onderweg nog tegen, die heeft n plekje gereserveerd voor 6uur," vertelde hij haar.

toen Mahiro vertelde dat hun vader voor zo vroeg al n plek gereserveerd hadden, zuchtte ze even, "dat is zo vroeg," mopperde ze toen voordat ze hem weer aan keek, "en nu heb jij ook al deels t schip gezien." toen keek ze weer naar Tony, "heb jij t schip al verkend? anders kunnen we eventueel samen gaan," zei ze toen, "al weet ik niet hoe laat jou familie van plan is om te gaan eten."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 11 Aug 2014, 22:55

'Mijn ouders hebben nog niks geregeld voor het eten, denk ik. Als jullie hier wachten dan kan ik aan mijn ouders vragen of ze ook rond 6 uur een plaats kunnen reserveren in het restaurant ... of je kan ook met me meegaan ... wat jullie willlen.' zei hij en keek even van de één naar de ander.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 12 Aug 2014, 12:05

Mahiro haalde zijn schouders op na het voorstel om hier op hem te wachten of dat ze met hem mee wilde gaan, "ik kan mijn vader eventueel vragen om voor wat meer plaatsen te reserveren, zou hij denk ik ook gezellig vinden," zei hij, "maar dan zou je me wel even moeten vertellen met hoeveel personen jullie zijn zodat hij weet hoeveel er nog komen."

"maar dat betekend toch dat hij het toch nog door zou moeten geven," zei ze nadat haar broer voorgesteld had om met zn alle te gaan eten,"als jij het aan vader gaat voorstellen, dan ga ik wel met Tony mee," zei ze voordat ze hem weer aan keek, "als je dat goed vind, ook van het gezamenlijk eten"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Wed 13 Aug 2014, 20:46

Met een glimlach keek hij de jongen aan toen hij zei dat hij eventueel aan z'n vader kon vragen om voor meer plaatsen te reserveren en knikte. 'Dat is goed.' zei hij. 'We zijn met z'n drieën.' beantwoorde hij vervolgens Mahiro z'n vraag met hoeveel ze waren. Zijn blik richtte hij toen op Aurea door wat ze tegen hem zei. 'Ja, ik vind het goed.' zei hij. 'Laten we het dan maar gaan vragen.'
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 25 Aug 2014, 11:30

Mahiro knikte toen Tony instemde en zodra de 2 weg zouden lopen, draaide hij zich om en liep hij op zijn gemakje de lounge uit. Hij liep de trap op in de grote trap hal en liep eerst richting het restaurant, als zij vader daar was kon hij het meteen vragen, als hij er niet was kon hij meteen aan een werknemer vragen of hij überhaupt al gereserveerd had.

Aurea keek haar broer even na toen hij de lounge uit liep, “raak niet verdwaalt~!” riep ze hem na, wat was meer als een grapje bedoelt, alleen leek hij het niet meer te horen doordat hij er niet op reageerde. Nog even staarde ze naar de portieren die de deur voor hem open hielden toen hij de lounge uit liep en kreeg ze er even een klein grinnikje bij. Toen draaide ze zich weer om en keek ze Tony aan, “zullen we dan gaan?” vroeg ze hem met een glimlach
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 25 Aug 2014, 11:47

Hij knikte toen Aurea hem vroeg of ze gingen. 'Ja.' zei hij en liep de lounge uit, richting de promenade waar hij voor het laatst z'n ouders had gezien. Hij liep de trap op en keek even rond, waarna hij ze zag staan. 'Daar zijn ze.' zei hij en liep naar ze toe. 'Mam, pap.' zei hij om hun aandacht even te krijgen. Ze keken om en hadden een vragende blik in hun ogen. 'Wat is er?' vroeg z'n vader. Z'n moeder had Aurea al opgemerkt en zei vriendelijk tegen haar: 'Oh, hallo. Ik zie dat Tony al iemand heeft gevonden.' 'Ehm ... dit is Aurea.' stelde hij Aurea eerst even voor. 'Aurea is hier samen met haar ouders en broer en nu zaten we te denken of we vanavond misschien gezamenlijk konden eten in het restaurant.' Vragend keek hij van z'n moeder naar z'n vader en die knikte vrijwel meteen allebei. 'Oh, dat lijkt me heel gezellig.' zei z'n moeder en keek naar haar man. Z'n vader knikte ook. 'Lijkt me goed. Gaat hij plaatsen reserveren voor ons?' vroeg hij. 'Aurea haar broer gaat het aan hun ouders vragen.' antwoordde Tony, waarna hij met een glimlach naar Aurea keek.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 25 Aug 2014, 12:20

Stilletjes liep ze achter hem aan toen hij de weg naar zijn ouders zocht en zodra ze bij de mensen waren aangekomen, ging ze naast hem staan en keek ze met een vriendelijke glimlach de ouderen aan. “aangenaam,” groette ze hun toen nadat Tony haar had voorgesteld. “eigenlijk is mijn moeder niet mee,” zei ze wat ongemakkelijk voordat ze Tony wat onschuldig aan keek, “sorry, k dacht dat k dat al verteld had.” toen keek ze zijn ouders weer aan, "mijn vader was van plan om voor 6 uur te reserveren, komt dat voor jullie uit?" vroeg ze hen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 25 Aug 2014, 12:35

'Oh, sorry.' verontschuldigde hij zich snel toen ze zei dat haar moeder niet mee was. Vervolgens keek hij terug naar z'n ouders nadat Aurea had verteld dat ze voor 6 uur wilden reserveren. Z'n ouders knikten allebei. 'Dat is goed hoor.' zei z'n vader. 'We zullen er voor 6 uur zijn.' Een glimlach stond er op Tony z'n gezicht. Nu had hij iets om naar uit te kijken vandaag en als ze helemaal geluk zouden hebben dan zouden z'n ouders het goed kunnen vinden met Aurea en Mahiro hun vader.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 25 Aug 2014, 13:08

ze schudde haar hoofd toen hij zich verontschuldigde voor het misverstand, “maakt niet uit,” zei ze met n klein grinnikje op t einde en keek toen weer naar zijn ouders toen ze instemde voor de tijd. “dan zou u moeten vragen naar Florence, al denk ik wel dat mijn broer of ik zelf het in de gaten hebben als jullie er zijn," zei ze toen weer tegen zijn ouders.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 25 Aug 2014, 13:17

Z'n ouders knikten. 'Oké, zullen we doen.' zei z'n vader. Tony keek naar Aurea. 'Zullen we het dan maar doorgeven aan je vader?' vroeg hij aan haar en had een vragende blik in z'n ogen. Eigenlijk was hij ook wel benieuwd naar waar haar vader, Mahiro en zijzelf verbleven, áls ze daarnaartoe gingen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 26 Aug 2014, 14:04

ze keek hem aan toen hij vroeg of ze het gingen door geven aan haar vader, "dat lijkt me t beste, k weet alleen niet waar hij zit dus zouden we even moeten zoeken," zei ze, "maar het makkelijkste is om gewoon meteen te kijken of hij toevallig in onze kamer is,' zei ze waarbij ze haar schouders even kort ophaalde. ze keek toen weer terug naar zijn ouders, "dan tot bij het eten," zei ze voordat ze zich omdraaide en richting de deuren van de lounge liep
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Tue 26 Aug 2014, 15:19

Hij knikte instemmend toen Aurea zei dat ze misschien beter gelijk in hun kamer konden kijken, omdat die daar zou kunnen zijn. 'Lijkt me een goed plan.' zei hij en keek nog even om naar z'n ouders, waarna hij met Aurea mee de promenade af liep. 'Oké. Leid de weg.' zei hij, terwijl hij stilstond en keek met een klein glimlachje naar het blondharige meisje.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 26 Aug 2014, 15:30

"precies de weg weet k ook weer niet," zei ze toen hij haar vroeg om de weg te leiden, "met het verkennen zijn we niet veder gekomen dan deze verdieping van het schip." rustig liep ze toen terug naar binnen als de de trap hal weer in liep. even keek ze rond zich om zich te herinneren van welke kant ze eerst kwam. "we moeten hier omhoog," zei ze voordat ze richting de grote trap liep en rustig omhoog begon te lopen terwijl ze zich met een hand vast hield aan de reling
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Tue 26 Aug 2014, 15:53

Rustig ging hij achter haar aan als ze de trappenhal terug in ging en vervolgens aangaf dat ze omhoog gingen. Hij stapte de trap op omhoog en toen ze boven waren, keek hij even rond zich de gangen in. Vervolgens richtte hij z'n blik op Aurea. Het maakte hem niet echt uit of ze direct goed liepen of niet. Dan zag hij een ander gedeelte van het schip.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 05 Sep 2014, 11:50

met een trotse glimlach liep ze opgewonden veder richting de gang met de 1ste klas verblijven. ze passeerde enkele deuren voordat ze uiteindelijk voor een stopte. Even keek ze nog met n glimlach naar Tony voordat ze op de deur klopte en het vervolgens open doet. "ik ben terug~" zei ze toen ze enkele stappen naar binnen deed. "en ik heb iemand mee genomen," zei ze nog vrolijk voordat ze een paar stappen van de deur opening weg deed
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sat 06 Sep 2014, 11:05

Toen ze bij de kamer van Aurea, haar broer en haar vader waren en toen ze de deur open had gedaan keek hij even rond zich. Aurea kondigde vrolijk aan dat ze iemand had meegenomen. Tot nu toe zag hij nog niemand in de kamer, maar haar vader was hier waarschijnlijk wel. Waarschijnlijk zou hij zo wel komen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 08 Sep 2014, 14:03

even was hij nog bezig met zijn vader helpen om de koffers uit te pakken en zodra hij Aurea's stem hoorde, kwam hij een van de slaapkamers uit gelopen. "zoals k zei is er gereserveerd voor 6u," zei hij toen met een big smile voordat zijn vader de slaapkamer uit kwam. hij keek nog even wat moeilijk door de hele ruimte voordat hij de jongeman naast Aurea zag staan. "k neem aan dat jij een van onze gasten bij het eten," zei hij terwijl hij naar de jongen toe liep en zijn hand met beide handen nam en zijn hand rustig begon te schudden, "mijn naam is Lorenzo Florance en zoals je waarschijnlijk al weet ben ik de vader van deze 2 kinderen hier."

terwijl haar vader naar Tony toe liep, liep zij naar de andere hoek van de kamer zodat hun 3 niet zo dicht op elkaar hoefde te staan. even mopperde ze iets toen haar vader hun nog kinderen noemde maar voordat ze daarna nog iets hard op kon zeggen, keek haar vader haar toen met een strenge blik aan, "het is zo tijd, ik wil dat je op schiet, schone kleding aan trekt en je klaar maakt voor het eten." Aurea mopperde even iets voordat ze de andere van de 2 slaapkamers in liep
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top