Welcome aboard on the RMS.Titanic!

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Go down

Welcome aboard on the RMS.Titanic!

Post  K.Lenno.02 on Wed 30 Jul 2014, 20:07

Het is het jaar 1912 en het nieuwste project is eindelijk af, de RMS.Titanic. Dit is een luxe cruise ship dat 21 dagen vaart tussen Livingpool, Engeland en New York, Amerika. Het heeft een lengte van 269m en is in staat om 2.224 mensen te vervoeren, zowel passagiers als bemanningsleden. Het heeft maar 20 reddingsboten, net genoeg om 1.178 mensen mee te redden, maar door de waterdichte sluizen is er niks te vrezen, toch?

De passagiers zijn verdeeld in 3 groepen,
De Eerste klasse, deze groep bestaat vooruit uit rijke lui en hebben beschikking tot alle luxe voorzieningen, ze hebben onder andere luxe kamers met duur en luxe meubels en verblijfplaatsen en hun eigen aparte restaurants.
De tweede klasse, deze groep bestaat vooruit uit de gemiddelde rijke mensen. Ze hebben iets minder luxe kamers als de eerste klasse en delen dan ook deels de verdieping van de 3e klasse.
De derde klasse, in deze groep zitten de armste passagiers. Hun kamers en voorzieningen bevinden zich vooral op een van de laagste verdiepingen. Hun kamers zijn klein en elk beschikt over 4 personen.
Ook was de RMS.Titanic bedoeld om het schip te worden met de meeste luxe, dat is door alle voorzieningen wel gelukt, enkele van deze luxe voorzieningen zijn onder andere:
- Sportschool
- Turks bad, elektrisch bad, sauna
- Prive massage ruimtes
- Zwembad (10m bij 4.30m) met duikplanken
- Squash veld
- Kapsalon
- A la Carte Restaurant (open tussen 8:00 & 23:00)
- Eetsalons (met de omtrek van 1.000m2 waar 554 passagiers zich konden plaatsen aan 115 tafels van 2 tot 12 personen)
- Verandah cafe
- Cafe Parisien
En de ontmoetings plaatsen:
- Receptie
- Lobby
- Rook ruimte (alleen mannen toegestaan)
- Bieb
- Promenade
- En de beroemde trap hal

Door al deze voorzieningen heeft het schip dus ook vele verdiepingen en zijn er vele plattegronden bij de receptie te halen:
Boot Deck
Deck A
Deck B
Deck C
Deck D
Deck E
Deck F
Deck G

Passagiers:
Eerste klas:
- Aurea Elaine Phanthea Florence
- Mahiro Adam Tyson Florence
- Tony Hennings
- Akiyoshi Takehiko

Tweede klas:
- Rue Page

Derde klas:
- Amon Beacon

Bemanningsleden:
- Ikuto Tsukiyomi

Regels:
- Anime
- Niet te ver in liefde
- Geen ruzies buiten de rp
- Wat drama mag, maar maak het niet te dramatisch
- Mag ook bemanningsleden aanmaken
- Graag n beetje houden aan de plattegrond!

ik ben:
Klik
klik
Aurea Elaine Phanthea Florence, een vrouwelijke passagier uit de Eerste klasse van de RMS.Titanic. Aurea reist samen met haar vader en oudere broer mee met deze cruise om uiteindelijk een taxi naar Iowa te regelen waar haar vader een vergedering zou hebben over het wereldwijd verkopen van zijn wijn. Door een erfenis van haar overleden grootmoeder is haar vader een eigen wijngaard gestart die geweldig uitpakte en de investering die ze hebben gedaan, vele malen meer terug kwam. Ze zijn verhuist naar een groter huis waar we de wijngaard nog meer konden uitbreiden. Er kwamen steeds meer luxe vervoersmiddelen op het garage pad. Het huis werd steeds meer uitgebreid met meerdere en luxere meubels en nog voor Aurea het zelf kon beseffen, was ze al de weg kwijt in het grote doolhof in de tuin en struikelde ze over haar veel te duren hakken waarmee ze op de rand van heer grote baljurk stond. Aurea vind het wel best dat alles zo verandert is, zolang het haar maar niet beinvloed. eerlijk gezegd houdt ze zelf niet al te veel van die luxe, ze trekt liever gewoon een jeans broek aan dan een jurk waarvan de sleep al vies word na de eerste paar stappen. Aurea is dan ook best wel koppig en zodra ze iets moet doen dat ze niet wild laat ze dat ook wel merken. Aurea is deels vernoemd naar haar overleden moeder, Elaine, die al stierf voordat haar vader de erfenis in handen had. Ze stierf aan een ziekte waarvoor in die tijd de medicijnen voor de gemiddelde mens nog veel te duur waren. Alleen de rijken krijgen het beste, is de manier dat ze het zelf vertaald. Aurea haat mensen die zo denken, iedereen is het zelfde, waarom krijgt de ene groep dan meer en beter dan de andere groep? Aurea probeert dan ook iedereen gelijk te behandelen, maar doordat het geld haar vader zo verandert heeft, word het haar niet makkelijk gemaakt

klik
klik
Mahiro Adam Tyson Florence, een mannelijke passagier uit de eerste klasse van de RMS.Titanic. Mahiro is de oudere broer van Aurea en vind het allemaal eigenlijk wel best. Sinds hij, zoals normaal bij rijke families, zal Mahiro zijn vader in de wijngaard moeten opvolgen. Mahiro ziet dat nu nog niet echt geweldig zitten, maar hij vind er wel wat op. mahiro is dan ook best wel wat lui en probeerd zijn jongere zus dan meestal het werk te laten doen. Niet dat hij haar alles laat doen, gewoon de kleine dingetjes zoals bijv. afwassen of schoonmaken. mahiro geeft dan wel veel om zijn zus, en al laat hij het niet merken, hij zou er alles aan doen om haar te beschermen.

Last edited by K.Lenno.02 on Sun 20 Aug 2017, 02:02; edited 10 times in total
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36631
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Re: Welcome aboard on the RMS.Titanic!

Post  PuddingMonster on Wed 30 Jul 2014, 20:48

Ikuto Tsukiyomi
Ikuto Tsukiyomi
Naam; Ikuto
Geslacht; Mannelijk
Karakter; Ikuto is nogal een droge jongen die zijn leven het liefst alleen leeft. Hij houdt mensen altijd op een afstand en wil zo weinig mogelijk sociaal doen. Als het nodig zou Ikuto zelfs " de slechte" worden zonder veel tegenstribbelen, al is het maar om mensen van hem weg te houden. Ergens in zijn leven heeft hij zichzelf wijs gemaakt dat hij ongeluk brengt en wil mensen rondom hem dan niet in gevaar brengen. In zijn hart heeft hij zichzelf het beeld gegeven als van een zwarte straatkat, die in folklore beschouwt wordt als een teken van ongeluk. Maar eigenlijk is hij niet helemaal zo.
Ikuto heeft ook een sluw en uitdagend kantje. Voor sommigen kan dat charmant overkomen, maar meestal zorgt het wel voor enige irritatie bij de persoon die hij uitdaagt. Voor hem is het alleszins heel amusant.
Rol; Crew (muzikant)
Verhaal; Ikuto komt eigenlijk van Japan. De westerse invloeden daar hadden een viool in de cultuur gebracht, een instrument dat voor iedereen maar vreemd leek, maar dat Ikuto heel erg aantrok. Zijn familie, die toch wat rijk was, was er helemaal tegen dat hij de westerse invloeden de 'bovenhand liet nemen' en wouden niet dat hij viool speelde. Uiteindelijk heeft hij zijn instrument en wat geld genomen en is naar Europa getrokken. In Engeland koos hij er uiteindelijk voor om zich bij de Titanic op te geven als een violist en is ook bij de muzikanten aanvaard geweest.

Amon Beacon
Naam; Amon
Geslacht; Mannelijk
Karakter; Amon is een schuchtere jongen die zich liefst in een donker hoekje gedeisd houdt. Zijn harde leven heeft ervoor gezorgd dat hij perfect voor zichzelf kan zorgen en hij maakt daar uitvoerige gebruik van om het meeste van zijn tijd alleen te vertoeven. Amon is zonder ouders opgegroeid in de sloppenwijken van Liverpool en spaarde zoveel mogelijk zijn geld op die hij verdiende als lantaarnopsteker. Dat werk was voor hem perfect, omdat hij niemand moest zien, niemand nodig had en zijn tijd in het donker kon doorbrengen. Hij wil, net zoals de meeste andere mensen, zijn geluk nog eens proberen in het 'beloofde land' van Amerika. Amon wil zijn hele leven eerlijk geleefd hebben. Niet zoals de mensen die hij rondom zichzelf steeds zag en die van andere mensen dingen stalen. Omdat hij zijn ouders nooit gekend heeft, weet hij niet wat voor mensen het waren. Hij wist alleen maar dat hij werd verzorgd door andere mensen op het straat wanneer hij een baby was en vanaf het moment dat hij kon lopen ook voor zichzelf zorgde.
Rol; 3rde klasser
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Wed 30 Jul 2014, 21:21

sounds interesting
ik ga hier Rue doen, aangezien ik het idee heb dat ik haar een beetje verwaarloos

Rue
Rue
Naam: Rue Page
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 18
Groep: 2e klasse
Relatie: //
Biografie:
Rue is een beetje een dromer en houd van tekenen. Ze is er ook heel goed in. Het liefste tekent ze van die donkere en duistere tekeningen. Ze heeft grote, dromerige ogen waardoor het lijkt als ze naar je kijkt, dat ze dwars door je heen kijkt, maar ze heeft alles echt heel goed in de gaten. Ze heeft een dagboek waar ze haar ervaringen in opschrijft om bij zinnen te blijven, omdat ze een nogal somber meisje kan zijn. Niemand ziet het alleen, doordat ze altijd opgewekt doet. Misschien verteld ze haar geheim wel aan een speciaal iemand.
Ze is op de RMS.Titanic gekomen, doordat haar ouders de vakantieloterij hadden gewonnen voor 4 personen en aangezien ze maar met 3 zijn, mocht ze nog iemand anders meenemen, maar dat heeft ze niet gedaan. Ze vond het leuk om eens samen met haar ouders zo op vakantie te gaan, aangezien het al een tijdje geleden was sinds ze echt iets samen hadden gedaan.

Tony
Naam: Tony Hennings
Geslacht: Man
Leeftijd: 22
Groep: 1e klasse
Relatie: //
Biografie:
Tony is een rijkeluisjongen en gedraagd zich ook een beetje zo. Neerkijken op de mensen die minder bedeeld zijn doet hij alleen als hij geërgerd ergens door is, dan zijn al die armeluismensen de reden van alles wat er fout bij hem gaat. Hij is best een vriendelijke jongen en ergert zich ook aan zijn ouders, net als iedere andere jongen dus doordat hij wat meer geld heeft betekend niet dat hij gelijk perfect is. Hij gaat wel vaker mee met cruises, met zijn ouders, en deze nieuwe cruise is dus geen uitzondering.

Last edited by Cloudjumper on Thu 07 Aug 2014, 16:54; edited 1 time in total
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 30 Jul 2014, 22:11

Allemaal goed gekeurd & in de lijst gezet :33
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 01:08

Dan kunnen we denk k wel alvast starten, anderen die nog mee willen doen zijn altijd welkom ^^

maak later wel n banner voor Mahiro

t was hartje april toen de dag aanbrak dat het beroemde schip, RMS.Titanic zou vertrekken naar Amerika. Aurea had haar koffers en spullen al afgegeven die door personeel van het schip naar haar verblijf gebrqcht werd, samen met de koffers en spullen van haar vader en broer. de zon scheen op haar rug en het eniogste dat wat voor schaduw zorgde was de hoed die ze half voor haar ogen droeg. terwijl haar broer, Mahiro nog even droogjes naar de buitenkand van het schip keek, stond ze in de rij te wachten tot ze de loop plank op kon gaan. toen haar fa,ilie eindelijk aan de beurt was, nam ze haar broer aan de arm, "kom op, straks vertrekt het zonder ons, k weet zeker dat de binnenkand er nog beter uit ziet dan de buiten kand." mahiro keek zijn zus nog droogjes aan, wetend dat ze waarschijnlijk gelijk had. hij deed toen zijn arm rond de hare en nam haar toen rustig mee de loop plank op, het schip op waar hun vader al op ze wachtte.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 02:29

Ik wurm me tussen de massa die het schip wil opstappen. Een paar meter boven me kan ik de eersteklassers zien die één voor één heel proper het schip opstappen. Hier heerst de massa. Mannen worden gecontroleerd op luizen, en als ik nog een paar mensen kan voorbijsteken is het mijn beurt om mijn haren gecontroleerd te krijgen en de boot naar een nieuwe kans op te kunnen stappen. Die eersteklassers kunnen me nu niets schelen. Op een dag zal ik mij ertussen kunnen zetten, ze zullen zien. Ik duw me nog onder de arm van een vrouw, die aan de andere kant het hand van haar kindje vastheeft en sta uiteindelijk vlak voor de luizencontrole. Achter de controle staat de loopplank klaar. Soms kan het makkelijk zijn geen familie te hebben en alleen te zijn. Dan geraak je makkelijk door zo'n grote groep mensen. Eén van de mannen is net klaar en ik schuif onder de handen van de controleur die net klaar is. Even kijkt hij rond om te zien of ik geen vader of moeder kwijt ben, maar uiteindelijk verspilt de man er geen woorden aan.

Ik zit al een tijdje op de boot. De crew mocht eerst opstappen, vooral om de boot al klaar te zetten. Het strijkerskwartet speelt al hevig stukken van Mozart en Beethoven op het dek voor de eerste klasse. De boot wordt overrompeld door tassendragers die de koffers van de rijkelui naar hun kamers dragen en de rijkelui zelf die de boot verkennen en keuren of het de roddels van luxe wel waar komt. Mijn concentratie gaat grotendeels naar het stuk. Maar ik denk dat onze dirigent er bewust voor gekozen heeft een makkelijker stuk te kiezen, zodat we geen fouten zouden spelen terwijl we de omgeving afspeuren. Hoeveel ik ook probeer niet te kijken, moet ik me er keer op keer op betrappen dat mijn blik weer afwijkt naar de opstappende mensen.
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 02:43

aurea keek al wat rond toen ze het einde van de loopplank naderde en boven nam ze haar arm terug van haar broer en keek ze nog even over de rand van het schip naar het water. "k vraag me af hoe diep we het water zitten," zei ze enthausiast tegen haar broer die naast haar kwam staan, "pas wel op dat je niet valt," zei hij met een klein fronsje, "k ga je niet op vissen." Aurea keek haar broer wat mopperend aan na die opmerking en hun vader liep naar ze toe. "laten we onde kamers gaan verkennen," zei hij, "k moet weten of ze echt al onze koffers terug geven." mahiro knikte voordat hij met zijn vader al weg van de rand liep. Aurea keek nog even omlaag voordat haar broer haar riep; "Aurea, kom je?" Aurea keek langzaam weg van de rand terwijl ze zich omdraaide, "ja, ik kom eraan," zei ze voordat ze zich van de rand afzette en achter haar vader en broer aan holde. "raak ons niet kwijt," keek Mahiro nog over zijn schouder naar haar, "dat zou makkelijk gaan door deze menigte."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Thu 31 Jul 2014, 11:23

ik heb geen banner voor Tony, want ik ben op vakantie & zit met mijn vader z'n laptop
+ ik heb buikpijn doordat ik ongesteld ben, dus ik voel me nogal, ja, k.u.t. ^^'

Met een opgewekt gezicht stapte ze met haar koffer richting het schip en gaf het zware ding toen af aan het personeel. Nadat haar ouders hetzelfde hadden gedaan, gingen ze de loopplank op. Haar vader stelde voor om naar hun kamers te gaan en Rue en haar moeder stemden daarmee in. Hopelijk konden ze de kamers in één keer vinden, want anders zouden ze nog verdwaald kunnen raken. Dit was hun eerste keer op een cruise voor Rue en haar ouders, dus ze was helemaal opgewonden. Haar ouders vonden het altijd fijn als ze zo oprecht vrolijk was, omdat ze wel wisten hoe ze eigenlijk in elkaar stak.

Hij stond op de overdekte 1e klasse promenade en keek uit over de zee, met zijn handen leunend op de reling. Hij had al samen met z'n ouders het schip verkend. Zijn ouders waren er niet zo onder de indruk van, maar hij vond het wel een chique schip en hij had eigenlijk best zin om z'n vakantie door te brengen op deze cruise. Een kleine glimlach stond er op zijn gezicht. Op het moment zou niets zijn humeur nog kunnen bederven had hij het idee.

Last edited by Cloudjumper on Thu 07 Aug 2014, 17:12; edited 1 time in total
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Tue 05 Aug 2014, 19:22

Mag ik mee doen ^^
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 05 Aug 2014, 20:58

ofcourse you can :33
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Lifeless on Fri 08 Aug 2014, 23:55

mag ik meedoen met

Akiyoshi
Naam: Akiyoshi Takehiko
Roepnaam: Akiyoshi
Bijnaam: Aki, Yoshi
Betekenis: Duidelijk
Leeftijd: 19
Geslacht: Mannelijk
Groep: 1ste klasse
Karakter: Akiyoshi is een aardige jongen, zolang je aardig tegen hem en de mensen waar hij omgeeft bent, zal hij dit zeker ook tegen jou zijn. Maar hij bijt wel van zich af en zal zeker niet over zich heen laten lopen, tenzij je hem niet genoeg boeit om op te reageren.
Hij is zelfverzekerd, niet arrogant, nee zeker niet. Maar hij weet dat hij goed genoeg is zoals hij is en zal hier nooit aan twijfelen.
Verder is hij trouw, als je hem iets zou vertellen, dat hij niet mag verder vertellen, doet hij dit ook zeker niet. En hij zal je nooit in de steeklaten, wat dan ook. Vriendschap en familie is dan ook heel belangrijk voor hem.
Geaardheid: Hetero
Extra: Zijn ouders zijn rijk en hier is hij blij mee, maar hij schept er niet over op.
Hij is enigkind, en zou best een broertje of zusje willen, maar zijn ouders zeggen dat, dat niet meer gaat gebeuren.

Last edited by Lifeless on Sat 09 Aug 2014, 00:00; edited 1 time in total
Lifeless

Female Aantal berichten : 6
Leeftijd : 18

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 08 Aug 2014, 23:59

Die is goed, zal het straks in de lijst zetten, heb nu mijn pc niet bij de hand ^^
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Lifeless on Sat 09 Aug 2014, 00:12

okay thanks (:

Hij liep met zijn tas die over zijn schouder hing achter zijn ouders aan het schip op. Toen zijn ouders doorliepen, liep hij een andere kant op. "Akiyoshi, waar ga je heen?" Hij rolde zijn ogen even omdat de stem van zijn moeder veel te bezorgd klonk. "Het schip verkennen." Zei hij met een glimlach en liep door. "Geef je tas dan hier, dan nemen wij die mee!" Hij liep terug naar zijn moeder en gaf haar zijn tas aan. "Dankje, mam." Zei hij rustig en liep weer weg van haar.
Lifeless

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 09 Aug 2014, 00:38

K heb nu alleen Mahiro's banner niet bij de hand ^^'

Haar vader liep toen naar een bemanningslid en vroeg om ze naar hun kamers te leiden. De man weigerde, hij leek dan ook meer iemand uit de keuken dan dat hij voor de passagiers klaar stond. "En dat tegen ons, weet hij wel dat we van de eerste afdeling zijn?" Reageerde mr. Florence nadat de man weg liep. "Vader hou u rustig, u weet dat teveel stress niet goed is voor uw hart," zei Mahiro tegen hem. Aurea keek alleen wat toe voordat ze even rond keek, "ik zie geen plattegrond, miss moeten we er een bij de receptie halen," stelde ze voor. "Zie je mij al met een varroge plattegrond in mijn handen lopen, mijn hoofd stoten doordat ik niet eens kan vinden waar we uberhaupt zitten?" Reageerde Mr.Florence. Aurea keek mopperend weg, "was maar een voorstel," haalde ze haar schouders op. "Of we vragen iemand anders de weg," zei Mahiro toen. "Ik ga niet iemand zomaar de weg vragen, we zijn geen 3e klassers!" Aurea zuchtte en nam de arm van haar broer weer, "of we gaan gewoon zelf wat rond lopen, dan vinden we het vanzelf en het kan nog leuk worden ook," zei ze en zonder enige antwpprd van haar vader, trok ze haar broer mee een kand op waarna haar vader wat mopperend achter ze aan liep
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Lifeless on Sat 09 Aug 2014, 13:22

Hij liep verder door de hallen en kwam langs wat kamerdeuren. Hij wist eigenlijk niet eens waar hij was, 1ste of 2de klasse, of iets voor beide misschien. Met een zuchtje liep hij door en een trappetje op, tot hij bij het topdeck was en liep hij naar een railing om naar het water te kijken. En om te zien of hij misschien waterdieren zou kunnen zien zwemmen. Hij bleef zoekend naar het water kijken en zuchtte zacht toen na een tijdje alles wat hij zag, nogsteeds water was. Hij draaide zich weg van de railing en leunde er met zijn rug tegenaan.
Lifeless

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 09 Aug 2014, 14:38

Lifeless weet wel dat de boot nog niet vertrokken was, voor als je dat miss dacht ^^

Met haar broer aan zijn arm en met haar vader achter hun aan, liep ze opgewonden over het deck naar binnen toe richting de grote trap. "kijk, ze hebben zelfs een sportschool!" zei Mahiro toen hij een bordje met een weg wijs pijl zag hangen. "niet nu~" klaagde Aurea wat, "we zijn er net, dat kan je morgen ook nog doen," mopperde ze als ze haar broer meer naar de treden trok, "als we overal uren blijven hangen dan kunnen we de boot niet in een dag verkennen"

toen zijn zus hem bijna van de trap af trok en ze vertelde hoe graag ze de boot dezelfde dag nog wilde verkennen, haalde hij even een wenkbrauw op, "ik dacht dat we nu richting de kamers gingen," zei hij voordat hij zijn zus met een grote, plagende grijns aan keek, "ik ga straks nog even." toen hij zijn vader wat hoorde twijfelen en hij draaide zich om naar zijn vader die zich stevig aan de reling vast hield. hij nam toen zijn arm van Aurea terug en liep naar zijn vader toe, "moet ik u helpen?" vroeg hij. mr.Florence keek hem wat humeurig aan, "niet nodig, zolang we de lift kunnen gebruiken. jullie weten dat ik moeite heb met trap lopen." Aurea zuchtte even, "maar de lift gebruiken is niet leuk~" zei ze. Mahiro keek haar weer aan, "dan zien we je zo beneden bij de lift," haalde hij zijn schouders op voordat hij met zijn vader een kant op liep.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Lifeless on Sat 09 Aug 2014, 14:45

Ik dacht al van niet nee, maar wist niet zeker hahah.

Hij keek weer even rond zich en besloot weer naar zijn ouders op zoek te gaan in de boot. Hij liep weer een trap af tot hij weer bij het halletje kwam en volgde wat aanwijzingen, opzoek naar de kamers van 1ste klasse. Toen hij daar zijn ouders zag lopen voegde hij zich weer bij hen alsof hij niet was weggeweest, maar hij kreeg wel zijn eigen tas weer in zijn handen geduwd. "Thanks, mam." Zei hij op een sarcastische toontje en hing zijn tas weer over zijn schouder. Toen zijn vader een kamerdeur opendeed en ze met z'n drieën naar binnenstapte pleurde hij meteen zijn tas neer.
Lifeless

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 09 Aug 2014, 14:57

Dan bij deze :33

ze keek de 2 na toen ze de traphal verlieten en naar de lift liepen. met nog wat gemopper draaide ze zich toen om en liet haar blik over de kastanje bruine treden glijden voordat ze rustig omlaag liep. beneden keek ze over haar schouder naar de hele trap en een glimlach verscheen op haar gezicht, vanaf beneden merkte je pas hoe geweldig de hele hal er uit zag. toen keek ze even rond opzoek naar de lift. toen ze een geluidje hoorde van een lift die op de verdieping was aangekomen, liep ze er op af

hij hield zijn vader naar de lift, daar stond een man die de lift voor de passagiers bediende. "naar de 2e verdieping alstublieft," zei mr.Florence toen ze de lift in stapte. de man deed het hek van de lift dicht en drukte op het knopje van de 2e verdieping. tpen de lift aangekomen was en de man het hek voor ze open deed, kwam Aurea al aan gelopen. Mahiro kreeg even een klein schuin glimlachje toen hij zijn zus al die tijd en nog steeds zo energiek was. hij wachtte tot zijn vader de lift uit stapte en volgde hem daarna weer de gangen door
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sat 09 Aug 2014, 15:34

ik zal ook maar weer eens posten :'3

Ze hadden de kamers vrij snel gevonden, want alles was wel duidelijk aangegeven en haar vader had een papiertje bij zich met het kamernummer erop. Als ze haar spullen gedumpt had in haar kamer, zou ze het schip gaan verkennen. Haar vader opende de deur en ze gingen naar binnen. De kamer was niet al te groot. Drie bedden stonden erin. Rue dumpte haar eigen tas op een bed en liep al terug naar de deur. 'Ik ga het schip verkennen!' zei ze en hoorde haar moeder nog zeggen: 'Okay, lieverd! Wees wel rond etenstijd terug.' 'Ja!' zei ze, al op de gang en ging de gang door, de trap op, zodat ze weer buiten stond. Met een glimlach keek ze rond zich. Ze had nog snel even de plattegrond meegegrist, zodat ze niet zou verdwalen. 'Hm.' mompelde ze, terwijl ze op de plattegrond keek. 'Waar zal ik eerst naartoe gaan.' Ze zag turks bad staan en besloot om daar eerst een kijkje te gaan nemen. Het was wel helemaal op deck F en zij was op het deck C.

Na nog een tijd over zee uit te hebben gekeken, draaide hij zich om en ging de promenade af. Met radio in de hand, liep hij over het dek en wist nog net een schoonmaker te ontwijken doordat hij zo geconcentreerd naar z'n muziek aan het luisteren was. 'Oeps, sorry.' zei hij en keek nog even om, terwijl hij op één been langs hinkte. De man keek op met een glimlach en gaf hem een teken dat het niet uitmaakte. Hij glimlachte terug en vervolgde z'n weg toen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 09 Aug 2014, 15:56

uiteindelijk kwam de familie aan bij de eerste klas verblijven en liepen ze door een smalle gang op zoek naar de deur met hun naam erop. toen ze de deur gevonden hadden, deed mr.Florence de deur open en liepen zijn kinderen achter hem aan naar binnen. "this echt groot," zei Mahiro toen hij door de deur een soort van woonkamer in liep. zijn vader liep naar de koffers die in de hoek van de kamer stonden. "en het heeft zelfs nog aparte kamers," zei Mahiro weer toen hij nog enkele deuren open deed en naar binnen keek.

Aurea liep als laatste naar binnen en keek wat emotieloos naar alle dure meubels, toen haar broer vertelde dat er nog 2 aparte slaapkamers waren, nam ze snel haar koffer uit de hoek en rende ze een van de slaapkamers binnen. ze gooide haar koffer op het bed en ging er naast zitten. "jullie slapen maar in de andere kamer," zei ze toen, ze sliep nog liever op de bank dan dat ze een kamer moest delen met haar broer of zelfs haar vader. toen Mahiro weer van de deur weg liep, liep ze de kamer weer uit en keek haar vader aan die nu de inhoud van koffers aan het controleren was. "ze zullen echt niks gestolen hebben, we hebben er niet voor niets sloten op laten zetten."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 10 Aug 2014, 21:26

Na een aantal gangen door te hebben gelopen en een paar trappen op, kwam ze bij het turks bad. Met grote ogen keek ze ernaar. 'Wow.' zei ze onder de indruk. Ze had wel eens over die turkse baden gehoord, maar ze had nog nooit één zelf gezien. Een beetje puffend trok ze aan haar kraag. 'Pff ... t'is wel warm hier.' zei ze en besloot om maar weer weg te gaan. Haar moeder zou het turks bad vast geweldig vinden, die hield altijd wel van ontspannend luieren op vakantie.

Hij had de radio niet zo heel hard staan, hard genoeg zodat hij het duidelijk kon horen. Toch keken er wel een paar mensen op als hij langs kwam, maar daar lette hij niet op. Hij was benieuwd naar de andere gasten op het schip en of hij aansluiting zou kunnen vinden met iemand. Het zou wel fijn zijn om een maatje te hebben hier. Anders zou hij de hele tijd met zijn ouders op moeten trekken ... of alleen ... en daar had hij niet erg veel zin in.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 10 Aug 2014, 22:07

na Aurea's opmerking over de sloten keek mr.Florence zijn dochter weer wat humeurig aan, "dat wist ik wel! natuurlijk, we hebben de beste sloten van de stad gekocht!" "k wil niet zeggen dat het de 'allerbeste' zijn, t zijn maar sloten," zei Mahiro toen terwijl hij zijn schouders ophaalde. zijn vader keek hem toen wat verraden aan. weer haalde Mahiro zijn schouders op en keek naar zijn zus die nog bij de deur van een van de slaapkamers stond, "kom, je wilde toch zo graag het schip verkennen?" vroeg hij toen voordat hij zich omdraaide en naar de deur van hun verblijf liepen en weer terug de gang op liep. "wees om etens tijd bij het restaurant, dan zal ik al een tafel gereserveerd hebben," riep hun vader nog achter ze aan. "is goed," zei Mahiro nog voordat hij op de gang op zijn jongere zus wachtte

ze keek even op toen haar broer eindelijk instemde om het schip nog wat te gaan verkennen. ze negeerde de dingen die haar vader achter hun aan riep en op de gang deed ze rustig de deur achter zich dicht. "zolang we maar niet overal een uur blijven hangen," zei ze toen de 2 rustig begonnen te lopen. "geen zorgen, ik weet dat we anders te laat zijn voor het eten,"reageerde haar broer toen. aurea beet even op haar lip voordat ze wat schuin omlaag keek, "nu voel ik alsof we wel elke ruimte extra moeten verkennen," mopperde ze toen wat voordat ze de gang uit waren en bij de traphal omhoog liepen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 10 Aug 2014, 23:04

Hij ging maar even een kijkje nemen in de lounge. Misschien zouden daar al mensen van ongeveer zijn leeftijd zitten. In contact maken was hij nooit erg moeilijk geweest. Bij de lounge zette hij z'n radio maar af, omdat hij zich kon voorstellen dat het storend kon zijn. Hij ging de ruimte binnen en keek even rond zich. Nog geen mensen van zijn leeftijd. 'Fijn.' mompelde hij met een zucht en ging met z'n armen over elkaar tegen de wand aan staan. Hij bleef daar even voor een paar momenten staan. De mensen bekijkend die in de lounge waren. Aan sommigen was echt zo overduidelijk te zien dat ze rijk waren, aan hun gedrag en aan hun kleding. Nu droeg hij zelf ook dure kleding, maar zijn gedrag was wel veel beter ... vond hij.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 10 Aug 2014, 23:26

rustig liep Mahiro achter zijn zus aan, ze liepen naar buiten waar ze aan kwamen bij de eerste klas promenade. terwijl hij al merkte dat zijn zus zich al irriteerde, liep hij gewoon stilletjes achter haar aan. ze passeerde enkele mensen en door haar onoplettendheid botste Aurea tegen een vrouw op. de vrouw, die met een kleine parasol in haar hand liep, liet het handvat door schrik los en door de wind werd het zo over de rand geblazen, het water op. "oh, kijk eens uit waar je loopt! we zijn nog niet eens vertrokken en kinderen lopen nu al rond zonder te kijken waar ze eigenlijk lopen. en nu is mijn parasol ook nog eens weg," zei de vrouw, "wat heb je daar op te zetten." Aurea keek de vrouw wat mopperend aan voordat ze koppig weg keek, "ik ben geen kind." Mahiro zuchtte en deed zijn handen tussen de 2 dames en duwde ze wat uit elkaar voordat hij de vrouw aan keek, "het spijt me oprecht voor de onoplettendheid van mijn zuster, ze zal de volgende keer beter uit kijken. Uw parasol zou ik eventueel terug kunnen krijgen, als u even mee wilt lopen dan zal ik kijken wat ik voor u kan doen," zei hij op een deftige manier zodat ze vrouw niet nog meer zou gaan klagen ofzo. Gelukkig had hij nette kleding aan en kon ze door hun eerdere gedrag niet zeggen dat ze een klas lager waren ofzo.

Aurea keek op toen Mahiro plots voorstelde om de vrouw te helpen haar parasol terug te krijgen en keek ze hem met grote ogen aan. "maar dan redden we het nooit op tijd voor t eten," zei ze, "daarbij vertrekt de boot over 15min," zei ze toen haar broer al rustig weg begon te lopen. "blijf op deze verdieping, dan zoek ik je straks op. Verken maar alvast wat plekjes," zei hij voordat hij samen met de vrouw verdwenen was. Aurea zuchtte even diep voordat ze tegen de rand ging leunen en omlaag naar het water keek, "ze kan t heus zelf wel halen hoor," mopperde ze voordat ze zich van de rand afzette en veder door liep. ze kwam aan bij een soort lees ruimte wat eigenlijk meer leek op een bieb sinds het net zulke hogen en brede kasten had en je hier natuurlijk ook stil moest wezen. toen ze via de andere deuren weer naar buiten liep, stond ze recht tegen over de deuren nar de lounge. 2 mannen stonden aan de zijkand en hadden elk het handvat van de deur in hun hand. "goede middag," zeiden te tegelijk voordat ze de deur voor haar open deed. even keek ze tussen de 2 mannen door naar binnen voordat ze langzaam naar binnen liep
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 11 Aug 2014, 18:07

Hij keek op toen hij iemand binnen hoorde komen en zag een meisje met helderblauwe ogen en witblonde haren. Ze zag er best schattig uit, vond hij, en ze leek ook van rond zijn leeftijd. Een klein glimlachje verscheen er op z'n gezicht. Misschien zou hij toch niet alleen blijven hier.  'Dat deden ze dus niet bij mij, ghe.' zei hij met een grijnsje.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 3 1, 2, 3  Next

View previous topic View next topic Back to top