Eastern High[Manga/Anime]

Page 9 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Eastern High[Manga/Anime]

Post  Hecate on Wed 25 Jun 2014, 12:16

Ze knikte toen hij een herdenkingsplek voorstelde, en met de mouw van haar vest over haar vuist veegde ze de tranen van haar gezicht. Het huilen was grotendeels gestopt, met af en toe een paar losse tranen die nog over haar wang rolde. "Nee, ik.. ik wilde gewoon bij je zijn. I don't know." ze glimlachte zwakjes "ik heb het niet koud."
Hecate

Female Aantal berichten : 446

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 26 Jun 2014, 09:40

hij glimlachte toen ze instemde voor een herdenkingsplek, hij nam toen haar arm waarmee ze haar tranen aan het weg vegen was met haar vest, en veegde de rest van haar tranen weg met zijn duim. hij knikte toen nadat ze zei dat ze het niet koud had en gewoon bij hem wilde zijn. hij grinnikte even, "je bent ook niks verandert sinds ik weg ging," zei hij voordat hij haar weer tegen zich aan hield
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Thu 26 Jun 2014, 20:40

"Je bent ook niks veranderd sinds ik weg ging" zei Ryoma, en Luka glimlachte terwijl ze zich tegen hem aan nestelde. "Jij ook niet, dus dat is mooi" met een tevreden glimlachje sloot ze haar ogen, om even alles te kunnen vergeten tot het rare gevoel haar opviel, wat steeds erger begon te worden. Ze begon nu wel te twijfelen of ze misschien iets tegen Ryoma moest zeggen of niet.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 26 Jun 2014, 21:00

hij grinnikte even toen ze zei dat hij ook niks verandert was en schudde zijn hoofd, "ik ben verandert, tenminste, mijn liefde voor jou."hij hield haar toen met haar rug tegen zich aan en leunde met zijn kin op haar schouder, "mijn liefde voor jou is sterker geworden. blijkbaar is het waar, 'je weet pas wat je hebt, als het er niet is' .. of hoe het ook ging," grinnikte hij zachtjes.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Thu 26 Jun 2014, 21:05

Bij die woorden glimlachte ze, en ze keek naar boven. Het gevoel bleef maar sterker worden tot het uiteindelijk begon te branden en zelfs pijn te doen. Haar gezicht vertrok en ze keek Ryoma aan, de angst in haar ogen kon ze nu niet meer verbergen. "Ik... ik moet je wat vertellen." zei ze toen.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 26 Jun 2014, 21:14

hij keek op toen ze zei dat ze hem iets te vertellen had, door de blik in haar ogen en door het onderwerp waar ze het net over hadden, beet hij even zijn lip, wat door zijn scherpere tanden bijna begon te bloeden. "wat is er?"vroeg hij zacht, was er iets gebeurd tussen haar en Nathan waar hij niks van af wist? was haar gevoelens eigenlijk het omgekeerde van hoe zijn eigen gevoelens voor haar sterker waren geworden. even werd hij van binnen gek, dat kon niet, toch?
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Thu 26 Jun 2014, 21:19

Aan zijn gezicht kon Luka zien dat hij nogal overstuur was van wat ze had gezegd, dus besloot ze dat eerst uit de wereld te helpen. Dan had ze sowieso meer tijd om te bedenken wat ze wel wilde zeggen. "Er is niks gebeurt tussen mij en Nathan, en I still love you more than anything." ze zuchtte en keek naar haar handen. "Het is gewoon... ik voel me zo raar en..." ze dacht even na over wat ze moest zeggen. "Het begon gister avond.."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 26 Jun 2014, 21:30

hij lied een n zucht van opluchting los toen ze zei dat hij gedachtes niet waar waren. "raar, hoe bedoel je?"vroeg hij haar toen, "miss je tijd van de maand,"haalde hij zijn schouders op al was het ook half als plagend bedoelt
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Thu 26 Jun 2014, 21:50

"Raar, als in ik hoor dingen, zie dingen, beweeg sneller, en gewoon een ongemakkelijk gevoel, pijn overal. Het wordt ook steeds erger nu..." ze beet op haar lip, het begon steeds erger te branden. Bij zijn opmerking over 'haar tijd van de maand' grinnikte ze en gaf hem een duw, die veel harder kwam dan ze had gedacht. "Dat bedoel ik dus.."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 18:03

hij keek even zwijgend omlaag toen ze haar symptomen begon te beschrijven door haar duw leek ze plots veel sterker dan hij eigenlijk altijd van haar gedacht had. hij aarzelde eerst even voordat hij zijn handen op haar beide wangen legde. "kijk me eens aan,"zei hij toen zachtjes
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 18:17

Luka beet op haar lip, en keek toen omhoog, naar Ryoma's gezicht. "Ben ik...?" ze kon haar zin niet goed afmaken, maar hij zou wel begrijpen wat ze wilde zeggen.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 18:21

hij zweeg toen ze haar zin niet afmaakte en keek in haar ogen. maar het duurde niet lang voordat hij een rode kleur door haar irissen zag vloeien. rustig liet hij haar toen weer los en keek hij schuldig van haar weg, "het spijt me, ik denk dat ik te lang door gebeten heb,"zei hij zacht
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 18:27

Ze schudde haar hoofd toen hij zich begon te verontschuldigen. "Het is al goed. Ik wist wat er kon gebeuren. Ik heb het laten gebeuren. Je hebt me gered. Ik maak me gewoon zorgen over wat er nu gaat gebeuren, hoe ik dit uit ga leggen.."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 18:31

Hij keek haar toen weer aan, "het is goed?"herhaalde hij haar eerst, "Lucky, dat is het niet. snap je het dan niet? je zal nooit ouder worden, je zal geen eten meer kunnen proeven, je moet de zon zo veel mogelijk zien te vermeiden en je zal nog meer slape loze nachten krijgen, daarbij, zal je verlangen naar bloed toe nemen," vertelde hij haar
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 18:45

Ze knikte. "I know, maar het... het is goed zo. Ik leer er wel mee leven. Ik vind wel een manier." ze glimlachte zwakjes "En nooit ouder worden, dan kunnen we in ieder geval voor altijd samen zijn." Zei ze, om hem en deels haarzelf ervan te overtuigen dat ze de positieve kanten nog wel zag.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 22:32

hij knikte alleen zachtjes toen ze de positieve kanten ervan begon op te noemen, voor de rest bleef hij zwijgen. toen hij zich bedacht dat hij dat potje nog mee had genomen, tilde hij haar van zijn schoot af en stond hij op om het potje uit zijn broekzak te halen. "hier,"zei hij toen voordat hij het pote in haar handen drukte. "jij zal het nu meer nodig hebben dan ik," zei hij,"k bedoel maar, in t begin is het verlangen het grootst" loog hij, hij wilde gewoon dat ze geen bloed hoefde te drinken
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 22:35

Wacht welk potje?
-op m'n telefoon dus crappy Posts-
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 22:35

met die tabledden tegen het verlangen naar bloed x3
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 22:39

Oooh okay
-
Ze beet op haar lip, maar nam het potje wel aan. Ze glimlachte. "Dankjewel." Zei ze zachtjes, en keek hem aan. Wat er nu zou gebeuren? Geen idee.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 22:46

hij keek haar toen weer aan, "neem er 2 als je de neiging krijgt en probeer je zo veel mogelijk uit grote menigte te krijgen, vooral met dorst," legde hij haar uit voordat hij haar even op haar hoofd klopte, "en blijf o veel mogelijk uit de zon, als mens was het dan miss wel goed voor je, maar nu is het omgekeerd en zal je huid sneller laten uitdrogen etc."zei hij
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 22:48

Hij begon wat dingen uit te leggen en luka knikte, terwijl het gevoel steeds heviger bleef worden. "Waarom.." Zei ze zachtjes, door de pijn werd het praten erg lastig, "waarom doet het zo'n pijn?"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 22:51

"wat doet pijn?"vroeg hij toen, "het zou je tanden zijn die miss groeien, maar totdat je iemand zal bijten en na t eerste beetje mensen bloed zullen ze nog erger groeien," zei hij. hij keek toen weer even weg, "zie je wel dat k je wat vreselijk heb aangedaan"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 23:05

Ze schudde haar hoofd. "Het brand. Overal." Ze beet op haar lip en sloot haar ogen. "En zoals ik heb gezegd, is het niet erg. Ik vind het niet erg."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 27 Jun 2014, 23:12

"dat is het wel," zuchtte hij op haar reactie over het het echt niet erg was, ik wil je niet zo zien, ik bedoel maar, deze pijn komt door mij, besef je je dat wel?" hij zuchtte even, "de wond in je nek van waarschijnlijk ook nog wel even aanhouden"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Fri 27 Jun 2014, 23:15

"Ja, dat besef ik me, en dat is niet erg. Anders was ik nu dood geweest of had ik deze pijn met Ruben mee moeten maken. Had je dat dan liever gehad? Zie je dan echt niet dat het zo beter is?" Hoewel ze het zelf al geaccepteerd had, leek Ryoma er nog moeite mee te hebben. "Het is goed zo."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 9 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics