Eastern High[Manga/Anime]

Page 8 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Eastern High[Manga/Anime]

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 15:19

R.I.P guys, you're now with my fav grandfather,
Btw, say hi to him when you see him

In gewoon n boxer liep hij terug naar zijn kamer. Hij keek nog even door het raam, de grijzige wolken van eerder waren verdwenen en de lucht was vol van sterren. Hij glimlachte even kort voordat hij in bed kroop(timeskip? :33))
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36631
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 15:25

- yesss haha -

Na een nacht van onrustig slapen, tientallen bezoekjes aan de bakdamer, en woelen, opende Luka haar ogen. Het licht vulde de kamer al door de gleuven waar haar gordijnen niet kwamen, en ze moest een paar keer knipperen om haar ogen aan het licht te laten wennen. "Ik hou van je, lucky", had de hele nacht door haar hoofd gespookt, samen met de gezichten van iedereen die ze verloren had. Ze glimlachte bij de gedachte aan Ryoma, en slikte bij de rest. "thank you. I love you guys." fluisterde ze tegen niemand in het bijzonder, terwijl ze naar de foto's op haar nachtkastje keek. Een oude foto van haar, Len en Ryoma, een foto van Nathan... Ze slikte en sloeg haar ogen neer, waarna ze richting de badkamer liep om te douchen.
Hecate

Female Aantal berichten : 446

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 15:40

Die nacht viel hij erg moeizaam in slaap, niet alleen door de gedachtes en alles wat er die avond gebeurd is, maar ook door de pijn die hij in zijn mond voelde. was dit hoe het voelde om hij officiële vampieren hoektanden te krijgen nadat je voor het eerst mensen bloed gedronken had? of was het gewoon samenhangend met de kracht die Luka's bloed hem gaf. enkele keren beet hij in de rug van zijn hand, gewoon om zeker te zijn of e aan het groeien waren. behalve groeien, werden ze ook nog eens scherper. Toen de zon op kwam, had hij de dekens over zich heen geslagen, om zijn gezicht te bedekken. hij hoorde Ryoga nog even zijn kamer binnen komen, maar toen hij niet bewoog of hem groette, verdween hij weer. waarschijnlijk wilde hij alleen kijken of hij die avond nog thuis gekomen was. Na ong nog een uur zo gelegen te hebben, stond hij op en nam hij een snelle douch.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 15:43

Na het douchen sloeg ze een handdoek om, pakte haar badjas, droogde haar haren en deed de badjas aan. Haar haren liet ze los over haar schouders hangen terwijl ze met makeupremover over haar gezicht wreef. "Ik lijk wel een verlepte panda." mompelde ze tegen zichzelf, en slofte naar beneden. Beneden liep ze naar de keuken om te ontbijten. Ze voelde zich raar, anders.

- hoe ga ik d'r, like, 'transformatie' verwoorden xd -
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 15:49

weet ik veel hoe jij dat gaat doen x3

Hij droogde zich af en met n handdoek om zijn middel heen liep hij naar het medicijn kastje. hij opende het deurtje en nam er wat enekel potjes uit. hij las de etiketten tot hij een potje achterin zag staan. hij nam het potje eruit voordat hij de andere potjes terug in het kastje deed. het was een potje met speciale tabletten, tabletten die het verlangen naar bloed zouden stoppen of in ieder geval zouden ophouden. gewoon, voor de zekerheid. hij nam het potje toen mee naar zijn kamer en zette het op een kastje voordat hij zich aankleedde. zin in eten had hij niet, dorst ook niet. hij deed het potje toen in zijn broekzak en keek nog even naar ryoga die in de woonkamer zat, "ik ga,"zei hij. Ryoga keek hem aan, "doe voorzichtig,"zei hi alleen. Ryoma zweeg even voordat hij het huis verliet. hij teleporteerde zich voor het huis van Luka en belde aan
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 16:17

ik schrijf een hele post en fuck hij is kwijt.

- okay het gaat slecht worden en heel cliche, gewoon eerst langzaam versterkte zintuigen, en dan boem pijn en dan is ze een vampier yolo -

Een raar gevoel verspreidde zich langzaam door Luka's lichaam. Dit was al uren zo. Al de hele nacht. Als sinds... sinds Ryoma haar gebeten had. Was er iets? Zou ze....? Welnee, ze was waarschijnlijk gewoon niet lekker. Ze had veel bloed verloren. Alles wat ze in haar mond probeerde te stoppen, smaakte naar kots. "gádver" mompelde ze vol walging, terwijl ze haar eten uitspuugde boven de prullenbak. Ze hoorde iets, geritsel, vlak naast haar oor. Maar ze wist dat het niet bij haar oren was. Ze draaide zich razendsnel om, en zag een muis wegslippen onder een keukenkastje. Verward keek ze om zich heen. Hoe had ze dat ooit kunnen horen? Ze had geen tijd om verder na te denken, want zodra de deurbel ging stond ze bij de deur. Hoe was ze opeens zo snel? Ze beet op haar lip, en deed de deur open. Toen daar Ryoma stond verscheen er een grote glimlach op haar gezicht, en vloog ze hem om zijn nek. "hey" zei ze toen zachtjes.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 16:25

X3

Hij glimlacte toen ze open deed en toen ze haar armen om zijn nek deed, hield hij zijn handen op haar heupen. "Goede morgen," zei hij, "al wat bij gekomen van gister?" Vroeg hij toen nadat hij haar een kus op haar voorhoofd had gegeven
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 16:43

Ze knikte glimlachend, en dacht toen aan het gevoel "eh, ja, soortvan.." ze glimlachte naar hem, "komt wel goed!"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 16:45

Brb als k thuis ben ^^'
Probably +/-20min x3
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 16:49

okii ^^
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 17:06

"zeker weten?"vroeg hij haar nog extr toen ze vertelde dat het wel goed zou komen, "ik hoop dat je vannacht een beetje heb kunnen slapen, tenminste beter dan ik," zei hij waarbij hij haar weer los liet. "is je broer nog thuis? heb je je al ziek gemeld voor school?"begon hij toen voor vragen te stellen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 17:18

"Eh.. ja, ja, ik voel me gewoon een beetje raar. Niks ernstigs." glimlachte ze toen. "Nou... dat valt aardig tegen, maar ik ben niet.. niet moe ofzo, dus goed genoeg. Ik denk niet dat hij thuis is, dan zou ik hem wel gezien hebben, en school..." ze schudde haar hoofd, en pakte toen de huistelefoon om naar school te bellen.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 18:26

"je denkt dat je niet niet moe ben?"herhaalde hij haar wat verward, "dat betekend dat je juist moe ben," zuchtte hij voordat hij haar arm nam en haar mee de kamer in nam en haar rustig op de bank duwde zodat ze zat. "wel je wat te eten hebben?"vroeg hij toen, "als je nog niet gegeten had"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 18:39

Ze schudde even met haar hoofd "nee, ik ben niet moe" glimlachte ze, maar liet zich toch terugduwen op de bank. "ik hoef niets" zei ze met een klein glimlachje, "kom" zei ze toen, en stak haar handen naar hem uit, als teken dat hij erbij moest komen zitten
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 20:45

'weet je het zeker?"vroeg hij toen nadat ze zei dat ze niks hoefde. hij nam haar hand toen en ging rustig naast haar op de bank zitten, op een manier dat hij haar kon aan kijken. "het is geen moeite voor me om wat te eten voor je te maken. je weet dat het niet gezond is om niet 's ochtends te eten,"ging hij toen veder terwijl hij het feit negeerde over dat hij zelf nog niet eens gegeten had die ochtend
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 20:46

Luka glimlachte even, maar schudde haar hoofd. "Dat weet ik, maar ik heb het geprobeerd en ik voelde me gewoon niet lekker, dus ik probeer het straks opnieuw, okay?"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 20:51

hij knikte nadat ze zei dat ze zich niet lekker voelde. "je word toch niet ziek he?'vroeg hij toen voordat hij zijn hand rustig tegen haar voorhoofd hield. "je bent niet warm,"zei hij, of was het gewoon zijn hand dat kouder dan normaal leek?
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 20:52

"Ik wordt niet ziek" zei ze met een glimlachje, en pakte zijn hand die op haar voorhoofd rustte. "Er is niets aan de hand, gewoon stress, er is veel gebeurd gister. Dat is normaal"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 20:54

hij zuchtte even, "goed dan, het is waar dat er veel gebeurt is en niet alleen gisteren," zei hij voordat hij wat voorover leunde met zijn ellebogen op mijn benen, "ik hoop niet dat we nu nog meer last van ze krijgen,"zei hij toen op een serieuze toon
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 21:16

"Ik denk... dat je ze wel genoeg gewaarschuwd hebt" zei ze toen. Bij de gedachte aan gister avond sprongen de tranen weer in haar ogen, ze was zo veel mensen kwijt geraakt, hadden ze nog niet genoeg gedaan? Hadden ze haar leven nog niet genoeg verpest?
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 21:25

hij keek even omlaag toen ze zei dat hij ze wel genoeg gewaarschuwd had. hij merkte haar opkomende tranen nog niet tot dat ze zou gaan snikken en hij om keek. hij wilde nog vragen wat er aan de hand was, maar nog voor dat hij de vraag kon stellen had hij het zelf al door. hij zweeg even en deed zijn arm om haar heen en trok haar naar zich toe voordat hij ook zijn andere arm om haar heen sloeg en haar dicht tegen zich aan hield. 'het spijt me,"zei hij zacht voordat hij zijn gezicht verschool in de hoek van haar nek
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Wed 25 Jun 2014, 09:22

Toen ze begon te snikken, duurde het niet lang voor hij een arm om Luka heen had geslagen, en ze verborg haar gezicht in zijn nek terwijl ze de tranen maar liet stromen. "het spijt me" zei hij zacht, en Luka schudde haar hoofd. "het is niet.. ik wil gewoon.." probeerde ze. Ze wilde zeggen hoe erg het haar speet dat iedereen was gestorven om haar te redden, dat iedereen zich zo had opgeofferd. Dat ze bang was dat ze hem ook zou verliezen, dat ze zou willen dat ze de rest terug zou kunnen krijgen. Maar veel meer dan een paar woorden kwamen er niet uit, dus gaf ze het op en sloeg ze haar armen om hem heen. Ze wilde gewoon bij hem zijn, hem vasthouden, zekerheid dat hij er was.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 25 Jun 2014, 09:30

"je hoeft niks te zeggen," zei hij toen ze niet uit haar woorden leek te komen. "blijf gewoon zo even zitten,"zei hij toen hij voelde hoe ze haar armen ook om hem heen deed. hij tilde haar toen wat lichtjes op om haar op zijn schoot te zetten waarna hij haar wat dichter tegen zich aan kon houden. "waar we aan moeten denken, is dat het nu allemaal voorbij is. maar het belangrijkste is dat wij elkaar nog hebben, en k weet zeker dat de andere ook zo denken, niet waar?"zei hij waarbij hij even met zijn hand door haar haar ging
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Wed 25 Jun 2014, 09:34

Bij die geruststellende woorden knikte ze. "Ik zou gewoon willen dat ik goed afscheid van ze had kunnen nemen..." zei ze zachtjes, door de tranen heen, terwijl ze haar knieën optrok en als een soort bolletje tegen hem aan lag.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 25 Jun 2014, 09:38

hij legde toen zijn kin op haar hoofd toen ze zo ging zitten, "we kunnen een herdengkings plek voor ze maken als je wilt,"zei hij toen voordat hij langs haar hoofd naar haar keek. "heb je het koud?" vroeg hij toen toen hij merkte dat ze zo als een bolletje tegen hem aan leunde, "moet ik een deken voor je halen?"vroeg hij toen, zo zelfverzekerd was hij niet meer over zijn lichaamstemperatuur als wolf
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 8 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top