Eastern High[Manga/Anime]

Page 7 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Eastern High[Manga/Anime]

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 20:45

Ruben duwde zich weg van de boom en meek hem vals aan. "De deal is over," zei Ryoma wat emotieloos. Ruben beet op zijn lip als hij even in paniek raakte. Ryoma gromde even wat voordat hij naar wolf veranderde. Zijn ogen bleven rood en zijn harem stonden overeind. Hij remde toen op ruben ag en duwde hem mee terug in het meer
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36606
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 21:32

Niet goed wetend wat ze nu moest doen, en een beetje duizelig, besefte Luka dat ze iets moest doen, en stond op om vervolgens weg te rennen, richting een boom om in te klimmen.
Hecate

Female Aantal berichten : 446

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 21:42

Na enkele stille min, kwam Ryoma rustig maar hijgent de kand van het meer op geklommen. Zijn adhaling was zwaar en hij lied zichzelf door zijn poten zaken. Terwijl hij op de grond lag, veraderde hij terug naar mens waarbij hij zijn arm over zijn ogen hield omdat die nog steeds rood zouden zijn. Hij lag op zijn rig in het gras, drijf nat en uitgeput
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 21:49

Toen ze omkeek, zag ze Ryoma op de grond liggen en veranderde abrupt van richting. Ze snelde naar Ryoma en knielde bij hem neer, waarna ze voorzichtig haar hand op zijn arm legde. "R.. Ryoma? Gaat het?" vroeg ze zachtjes, en bekeek hem van top tot teen, Toen haar ogen zich weer richtten op zijn arm, kneep ze hier zachtjes in. "Je... je hebt me gered."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 21:52

"Ja, ik ben in orde," zei hij nog wat hijgend voordat hij zijn hand weg bam en haar wat schuldig aan keek. "Ja, maar dat kan ik niet over de andere zeggen," zei hij zacht. "Hoe, is je nek? Ik hoop niet dat ik te hard en telang beet"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 21:54

"dat.. dat is okay, dat komt wel goed." glimlachte ze zwakjes, en ging vervolgens met haar hand over haar nek. "Stijf," mompelde ze, terwijl ze voorzichtig met haar hoofd heen en weer bewoog, "ik voel het wel. Het voelt raar. Alsof ik een soort gigantische zuigzoen op mijn nek heb." haar ogen werden groot "dat is toch niet zo he?"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 22:04

Hij keek haar wat verbaast aan toen ze vertelde dat het voelde als een zuigzoen. Toen begon hij wat te lachen, "was het maar waar, dan zou miss beter zijn," zei hij voordat hij recht op probeerde te komen. "Het enogste voordeel ervan is dat geen ander je nu zou kunnen bijten ofzo," zei hij zacht voordat hij haar weer aan keek, "het spijt me, het was de enige oplossing. Ik had je gewaarwchuwd om weg te rennen"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 22:06

Ze grinnikte. "Nee het... geen sorry, het is goed zo." ze glimlachte naar hem "I mean, jij bent het, en je bedoelde het goed. Ik was koppig. Je bent lief" ze kneep hem nog eens in zijn arm en pakte vervolgens zijn hand "Dank je."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 22:15

Hij grinnikte nog wat voordat hij glimlachte. toen bewoog hij zijn hand naar wang en gaf haar een rustige kus op haar voorhoofd. "Ik zal je naar huis brengen, het is al laat genoeg," zei hij toen waarbij hij haar wee los liet. hij stond toen langzaam op en hield zijn hand toen naar haar uit om haar t helpen opstaan
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 11:35

-sorry, viel helemaal om van alles -

Ze glimlachte voorzichtig, pakte zijn hand vast en stond op. Ze gaf hem een knuffel en liep met hem mee richting huis.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 11:40

maakt niet uit x3

toen ze hij een knuffel gaf, knuffelde hij even mee voordat hij zijn andere arm om haar benen sloeg en haar zo optilde. "ik hoop alleen dat het je lukt om de bijt wond voor je broer te verbergen,"zei hij toen zacht
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 11:47

Bij die gedachte beet ze op haar lip. "ik.. ja. ehm.." ze dacht even na, waarna ze haar haar losmaakte en over de schouder aan de kant van de wond liet hangen, zodat de wond verborgen zat achter haar haar. "That'll do, en morgen.. zien we wel verder." ze glimlachte zwakjes, niet wetend wat er zou gebeuren
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 11:54

k kan nu btw zijn banner weer gebruiken x3

hij knikte toen hij luisterde naar wat ze hem vertelde over de bijt wond verbergen met haar haar. "anders zou je het moeten afdekken met een pleister of wat verband,"zei hij, "daarbij denk ik dat je morgen maar wat rustig aan moet doen, na alles wat er gebeurt is"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 12:03

-ik schrijf lekker zo door want dat is lekker makkelijk (a) -

ze knikte. "Komt goed, ik... ik meld me wel ziek.. ofzo. komt goed." zei ze, alsof ze zichzelf ook probeerde te overtuigen. Dat deed ze ook. Wat ging er nu gebeuren? Zou ze... nouja misschien ook niet. Ze beet op haar lip terwijl ze in gedachten door bleef lopen.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 12:04

brb, break :33
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 12:12

"Dan zal ik je wel halen," zei hij toen ze vertelde dat ze zich wel ziek zou melden. "Dan hoef je niet alleen te zitten," glimlachte hij, "en gewoon om zeker te zijn dat het goed gaat en je goed rustig blijft houden," zei hij voordat ze bij de voordeur van het huis arriveerde en hij haar weer op de deurmat neer zette
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 12:14

Ze glimlachte bij die woorden en legde haar hoofd op zijn schouder, waarna ze zachtjes een kus op zijn wang drukte. "Je bent lief. Toen hij haar op de deurmat zette sloeg ze haar armen om hem heen en gaf hem nog een kusje, waarna ze in haar zakken begon te zoeken naar haar huissleutel.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 12:23

"Dat ben ik niet," zei hij, "i am a vampire afterall," zei hij toen, gewoon omdat hij dat beter vond klinken in engels(amerikaans accent x3) dan in nederlands
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 14:37

Ze glimlachte eventjes. "Dat ben je wel. Je hebt me gered." Je bent mijn held. Zei ze zachtjes, terwijl ze de sleutel voorzichtig in het slot stak, zachtjes, zodat ze haar broer niet wakker zou maken. Hij hoefde niets te weten van wat er gebeurd was... nog niet.

-fell asleep, medicijnen maken me suffig-
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 14:40

Ita fine, im in the bus now ><

Hij zuchtte even toe ze weer tegen hem in ging. Hij ging even met zijn hand door haar haar, "denk er gewoon niet teveel aan, aan wat er gebeurt is. Alright?" Zei hij met een lichte glimlach
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 14:45

"I'll try" knikte ze, en ze pakte zijn andere hand. "Maar dan moet jij beloven om hetzelfde te doen." zei ze met een zwak glimlachje. Er was veel gebeurd, en honestly: ze was gewoon moe. Moe van vanavond, moe van stress, van gebrek aan slaap, gewoon moe. Ze kon een gaap dan ook niet onderdrukken en sloeg hierbij haar hand voor haar mond. "Sorry," grinnikte ze zachtjes, en draaide de sleutel om. "Ik zie je morgen, okay?" ze glimlachte naar hem, en gaf hem nog een laatste kus, voor ze de deur open duwde en de gang instapte.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 14:52

Hij knikte toen ze hem vertelde om ook rustig aan te doen. "Maak je maar geen zorgen, ik ben sterker nu," zei hij al wist hij dat ze die vorm van rustig houden niet bedoelde. "Neem een bad en kruip onder de dekens, dan kom ik morgen rond 10," zei hij en zodra ze hem een laatste kus gaf, kuste hij mee. "Ik hou van je, lucky," zei hij toen wat een lange tojd geleden is dat hij dat gezegt had of haar zelfs zo genoemt had. Hij keek haar nog even aan toen ze naar binnen gon ek zodra ze de deur dicht zou doen, draaide hij zich om om weg te lopen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 14:57

Toen hij zijn oude koosnaampje gebruikte werd ze even helemaal warm vanbinnen, en ze glimlachte lief naar hem. "Ik ook van jou." zei ze zachtjes, en sloot vervolgens de deur, Ze zakte naar beneden tegen de muur om haar schoenen los te maken, uit te doen, en zachtjes op haar sokken naar boven te sluipen.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 24 Jun 2014, 15:09

Het eerste deel liep hij gewoon, tot aan het einde van het pad naar de deur. Hij keek even rond voordat hij veranderde naar vampier en teleporteerde zichzelf op het dak van zijn huis. Hijgleed van het dak af in een boom om vervolgens op de vensterbank van een open staand raam te springen. Na de kat even een aai over zijn hoofd gegeven te hebben, liep hij door om een douch te nemen waarna hij naar bed zou gaan zonder Ryoga wakker te maken
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Tue 24 Jun 2014, 15:13

Ze sloop op haar tenen naar boven, direct naar haar kamer. Eenmaal daar sloot ze haar deur, deed het raam open en de hordeur naar beneden, en deed de gordijnen dicht. Met een zucht plofte ze neer op haar bed, liet ze zich zachtjes zakken, en sloot kort haar ogen. Daarna trok ze haar sokken uit, en begon ze zich langzaam uit te kleden. Ze zocht haar joggingsbroek en een oud shirt, kleedde zich aan, en schoof haar dekbed opzij. Ze legde haar kussen goed, en ging toen liggen en trok haar dekbed op tot haar kin. Haar knieën trok ze ook op, en liggend dacht ze nog eens aan alles wat er gebeurd was. Ze was zo veel mensen kwijt geraakt, iedereen gestorven om haar te beschermen... ze slikte, en een traan rolde over haar wang bij de gedachte aan de vrienden die ze nu nooit meer zou zien.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 7 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics