Eastern High[Manga/Anime]

Page 6 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Eastern High[Manga/Anime]

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 18:24

Lets continue~~~:33
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36631
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 18:40

terwijl Nathan en Ryoma daar op de grond lagen, bleven de tranen over luka's wangen stromen. ik kan dit niet laten gebeuren, ik moet iets doen... maar wat? schoot er door haar heen, terwijl ze zat te twijfelen hoorde ze Nathan hoesten, en toen ze zag wat er gebeurde schoot er opeens een gevoel van adrenaline door haar heen. Alsof ze 10x zo sterk was als eerst, pakte ze een dikke tak op, en rende op Ruben af.
Hecate

Female Aantal berichten : 446

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 19:03

Ryoma transformeerde terug en hield zijn hand even op de wond waar Ruben hem net gestoken had. hij had Luka niet eens door dat ze naar Ruben rende met een stok. Pas toen Nathan haar in zijn ooghoek zag rennen, en haar naam uitverbazing riep, toch zacht. Merkte Ryoma haar pas op, maar ruben had de stok an tepakken en draaide Luka's arm een beethe waardoor hij Luka zelf ook omdraait en hield de stok bij haar nek
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 19:22

Met de stok aan haar nek bewoog luka's borstkast hevig op en neer van het hijgen. "Ehm, juist, dit was dus níét de bedoeling." mompelde ze. Wat een heldhaftige reddingsactie had moeten zijn, pakte natuurlijk weer totaal verkeerd uit. "Dus, wat ga je nu met me doen?"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 19:53

Ruben keek haar grijnzend aan, "wat wil je dat k met je doe?" vroeg hij fluisterend in haar oor voordat hij zijn hoofd wat lager hield en har nek rookte voordat hij even met zijn tong over haar nek ging. "hmm, zo puur, ik kan het gewoon door je huid heen ruiken. door je perfecte, zachte nek," zei hij toen. Ryoma beet op zijn lip, niet echt wetend wat te doen. Als hij luka zou helpen, zou het telaat zijn om Nathan te helpen en zou hij teveel bloed verloren hebben. Maar als hij Nathan zou helpen, zou hij Luka voorgoed kwijt zijn. "sukkel!"riep Nathan hem toen en Ryoma keek hem wat verbaast aan. "wat sta je daar nog!" 'ik.." begon Ryoma maar Nathan liet hem niet uitpraten. "ga d'r helpen! zij betekend meer voor je dan ik, niet waar?! maakt dat alles niet veel makkelijker!" Ryoma beet zijn lip weer. "ik heb me in je vergist,"begon Nathan toen wat zachter, "je bent n goede gozer,"zei hij toen met een klein glimlachje op het einde, maar die verdween al weer snel. "Maar, als je Luka iets laat over komen, dan ben ik niet te beroerd om je te komen halen!"riep hij toen weer met een waarschuwende uitdrukking. Ryoma knikte en na die laatste worden, vergat hij even de steek wond in zijn zij, transformeerde hij naar wolf en rende toen weer op Luka & Ruben af
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 20:03

Luka keek verward naar de jongens, die wat tegen elkaar stonden te roepen, en vervolgens weer naar Ryoma. Ze besloot het maar even te proberen te rekken. "depends, wat wil jíj doen?" vroeg ze met een half glimlachje.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 20:17

"het zou jammer zijn als ik dat nu al zou verklappen, niet waar?" greens hij nog wat toen ze hem vroeg wat hij wilde gaan doen, "daarbij heb k t belangrijkste denet al verteld. Ik verander je tot een van mijn soort en maak je mijn koningin. Samen heersen wij over de onderwereld. En met jou hulp, ook de gehele mensheid!" zei hij. hij sleepte zichzelf weer wat mee bij zijn eigen gedachtes waardoor hij Ryoma niet had zien aan komen. Ryoma kwam vanaf de zijkant op hen af gerend, hij sprong op Ruben af en beet hij in zijn arm waardoor hij een kant van de stok los zou laten. Ryoma duwde hem toen met zijn poten tegen de grond aan en doordat Ruben de stok nog maar met ene hand van wat, nam hij Luka niet mee omlaag.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 20:31

Luka rolde met haar ogen bij het hele verhaal over koningin en onderwereld etc, en keek geschrokken op toen Ryoma ruben omver werpte. Natuurlijk rende ze zo snel mogelijk weg, dankbaar glimlachend naar Ryoma. Toen zag ze Nathan weer liggen, en rende naar hem toe. "Nathan... gaat het?" stomme vraag natuurlijk, maar ja, wat zeg je in zo'n situatie?
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 20:42

Nathan keek haar toen met een normale blik dat eruit zag alsof er niks aan de hand was, tenminste hij probeerde een zo goed mogelijke blik te hebben. Hij antwoordde niet maar bewoog zijn hand langzaam omhoog naar haar gezicht. rustig legde hij zijn hand op waar wang en een kleine glimlach verscheen op zijn gezicht. zijn hand was koud, wat abnormaal was voor iemand die tot wolf kon veranderen. zijn huid kleurde daarbij ook langzaam bleek. "mijn zusje wacht op me,"zei hij en maakte even een kleine grinnik, "ze is bang dat Kida & Len ruzie gaan maken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 20:46

Toen hij zijn hand op haar wang liet rusten, merkte Luka al dat er iets niet goed zat. Bij de woorden over Nathan's zusje, Kida en Len, sprongen de tranen in haar ogen, en for once besloot ze om ze gewoon te laten gaan. Ze wist ook wel dat het goed zat, maar toch voelde ze zich schuldig. "Het spijt me Nathan, ik... ik... je bent geweldig. De beste vriend die ik me maar kan wensen... Ik hou van je, always have, always will. Dat weet je, toch?" zei ze zachtjes, terwijl de tranen over haar wangen rolden.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 20:52

hij knikte zachtjes en bewoog zijn hand toen veder naar achter tot om haar nek. hij duwde haar toen wat lager terwijl hij langzaam weer recht op probeerde te zitten, langzaam bewoog hij zijn gezicht dichter naar de hare, maar voor dat hij haar nog n laatste kus kon geven, blies hij zijn laatste adem uit en ontspande zijn lichaam zich plots van hoofd tot teen. hij viel terug met zijn rug op de grond, met zijn hoofd lande hij zo dat hij met wazige ogen weg keek van haar. zijn borstkas ging niet meer op en neer doordat hij niet meer ademde.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 20:54

De tranen bleven maar komen terwijl zijn lichaam ontspande. Ze wist dat Nathan op een betere plek zou zijn, maar toch kon ze het niet helpen. Ze begon hevig te snikken, en steunde met haar handen in haar armen op Nathan's bewegingloze borstkas.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Sun 22 Jun 2014, 20:59

gtg :/ xx
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Jun 2014, 21:04

nooo~~ T.T

Ryoma, die nog met Ruben in gevecht was, was alweer terug naar vampier verandert. met nog de steek wond in zijn zij, smeet hij Ruben toen 100m veder tegen n boom aan. Het bloed van zijn zij had ondertussen al vele rode plekken op het gras gemaakt. nadat Ruben tegen de boom aan kwam, draaide Ryoma zich even om naar Luka. toen hij haar hoorde snikken, wist hij al wat er gebeurt was. "Luka,"zei hij door zijn zware ademhaling heen terwijl hij een hand weer op zijn wond hield. Hij wilde naar haar toe lopen om haar gerust te stellen, maar zodra hij een stap haar kant op maakte, kreeg hij plots een grote steek, van zijn zij af door zijn been heen. hij verloor even de kracht in zijn been en viel toen met een knie op de grond. hij keek even naar het gras, "het spijt me dit te moeten zeggen.. dat ik je teleurgesteld heb.. dat ik je niet heb kunnen beschermen tot het einde.. maar alsjeblieft,"zei hij voordat hij haar weer aan keek, "ren weg,"zei hij met wat wanhoop in zijn ogen. "ik kan hem niet alleen verslaan, je moet naar me luisteren"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 19:27

Met grote ogen luisterde ze naar wat Ryoma te zeggen had. Was hij gek geworden? Hem zomaar alleen laten? Echt niet. En jij dan? Vroeg Luka met trillende stem. "Ik kan jou toch niet zomaar alleen laten?" ze dacht even na over wat hij net gezegd had. "en je hebt me niet teleurgesteld, Ryoma. Nooit." ze sprong op en rende naar hem toe om hem een kus te geven. "Nooit. Dat beloof ik je."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 19:37

Hij keek haar wat verbaast aan toen ze plots zo terug naar hem liep. Hij beet even op zijn lip, als ze niet weg zou rennen, was er nog maar een manier over, maar dat kon hij niet doen, toch? "Luka, luister naar me, ik zal niet genoeg tijd hebben om mijn wonden te herstellen. Als je niet weg rende dan zal Ruben j te pakken krijgen, je bloed drinken en je tegen je wil gebruiken! Weet je wat er gebeurt als hij jou bloed zou drinken? Dan word hij nog sterker dan hij nu al geworden is. Zijn wonden zouden direct genezen en zijn snelheid zou alleen maar toe nemen" vertelde hij haar
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 19:44

Een beetje irritant, vond ze het inmiddels worden dat iedereen altijd maar dood ging om haar te redden. "Ja en jij dan?" vroeg ze, een boze ondertoon kon ze nog net onderdrukken, de tranen stonden nog in haar ogen "ik wil niet ook jou verliezen. Dat kan ik niet."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 19:55

Nog voordat hij wat kon zeggen, merlte hij Ruben al weer terug komen. Ryoma's ogen werden groot en met het laatste beethe kracht dat hij nog over had, trok hij Luka op haar rug op de grond en hing zelf over haar heeb. "Het spijt me, betaal het me later maar terug," zei hij zacht voordat zijn ogen de bloedrode kleur kregen en langzaam opende hij zijn mond terwijl hij zijn gezicht naar haar nek bewoog. Hij nam een grote hap lucht voordat hij snel zijn hoektanden in haar nek duwde
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 20:08

Vol schrik klampte Luka zich vast aan Ryoma's arm. "wa- wat doe je?" vroeg ze zwakjes, en toen ze zich besefte wat hij deed, liet ze hem maar gaan.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 20:14

Hij deed zijn armen toen stevig om haar heen terwijl hij haar bloed begon op te zuigen. Het enigste waar hij nu nog aan dacht, was hopen dat hij op tijd wiste te stoppen. Terwijl hij haar bloed bleef opzuigen, hoelde hij de steekwond in zijn zij langzaam genezen. Hij voelde zijn krachten vele male sterker terug komen. De warmte die van het bloed uit Luka's nek kwam, ging door zijn hele lichaam heen wat hem eerst nog even wat kippenvel bezorgte. Ruben stond alleen met grote ogen toe te kijken, "idioot!!" Riep hij kwaad voordat hij weer op hun afrende. Toen Ryoma ruben hoorde kwam hij uit zijn gedachtes, terwijl hij zijn tanden uit Luka's nek haalde, liet hij haar los en met een draai trapte hij Ruben hard tegen een boom aan
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 20:31

- en nu verandert ze in een vampier? xd -
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 20:33

Miss niet meteen, je mag t zelf bepalen, Ryoma is ook half wolf dus t ze hoef niet te veranderen
(Al zou dan wel voor leuke momenten zorgen dat ryoma haar alles moet 'leren' en met haru later x3))
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 20:34

yussss
um okay, hoe ga ik dat leuk verwoorden
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Jun 2014, 20:35

Miss is ze ner niet meteen een, miss pas de volgende nacht ofzo x3
Dat t tijdje moet inwerken
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 23 Jun 2014, 20:38

-yusss.-
Terwijl ze alles maar liet gebeuren greep ze zijn shirt vast, en met de seconde verstevigde haar grip. Ze voelde zich... anders. Niet meteen sterker, niet zwakker, maar wel anders. Niet wetend wat er aan de hand was, hoorde ze Ruben schreeuwen op de achtergrond. Ze voelde zichzelf duizelig worden, en op dat moment liet Ryoma haar los. Verward keek ze om zich heen, en naar Ryoma die Ruben tegen een boom schopte. Gelukkig had de wond geheeld, dan had het in ieder geval nog nut gehad.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 6 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics