Eastern High[Manga/Anime]

Page 5 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Eastern High[Manga/Anime]

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 20:07

Ryoma keek op toe ze plots naar het meer rende. "Luka nee!" riep hij maar ze was al weg. Nathan rende toen al naar haar toe maar voordat hij haar van het meer weg kon trekken. kwam Ruben al weer boven water en trok haar mee onder water. Terwijl hij zijn arm rond haar nek deed en haar probeerde te bijten. Trapte Len met zijn achter poten tegen Ruben zijn arm op waardoor hij Luka los liet. Ruben keek hem kwaad aan en hield zijn hand rond zijn nek terwijl hij zijn hand steeds steviger aanspande waardoor hij Len zijn keel dicht kneep. zelfs al was Len als wolf en zijn nek nu breder, Ruben had zoveel kracht opgenomen, dat hij makkelijk in zijn keel kon knijpen, alsof het een kussen was. hij kneep zo hard, dat zijn vingers zo door Len zijn huid heen gingen. zodra Len begon te bloeden, kreeg hij al geen lucht meer.. naja, was ijn zuurstof dat hij nog had op. hij hapte even naar adem, al was het enigste dat hij 'inademde' water. hij trapte Ruben toen weer van hem weg en probeerde hem naar de bodem te duwen. toen zwom hij naar Luka toe, odat ze op zijn rug zou liggen. hij zwom toen terug naar boven en liep wat moeilijk het water uit. eenmaal ze bij het gras aangekomen waren, zakte hij door zijn poten. het bloed ging als in n gieter naar buiten en maakte 5 hele sporen vanuit het water tot aan de kant. zodra hij op de grond lag, werd zijn ademhaling steeds zwaarder. Nathan keek hem aan en transformeerde terug naar mens. hij trok zijn shirt toen uit en hield het stevig tegen Len zijn nek aan. "bel een ambulance ofzo!" riep hij. Ryoma transformeerde toen ook naar mens en ging bij de andere 2 jongens zitten. "die zouden niet op tijd komen, sterker nog, die zouden ons nooit geloven," zei hij en keek Len toen aan. "Len, blijf bij ons!" riep hij toen
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36631
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 20:32

Verward proestte ze wat water uit en wreef ze in haar ogen, tot alles wat er zojuist gebeurd was tot haar doordrong. Een traan rolde langs Luka's wang, om wat ze veroorzaakt was en omdat een van haar oudste vrienden dood lag te gaan omdat zij zo nodig moest zien wat er gebeurde, maar snel veegde ze die van haar wang: ze wilde nu niet huilen, ze wilde sterk blijven. Als Len echt dood zou gaan zou hij bij Kida komen, dat moest gewoon. Ze zouden weer samen zijn. Maar Len zou niet dood gaan, dat mocht niet. Ze slikte even en liep toen naar hem toe, en pakte zijn hand. "Len... het spijt me zo." stamelde ze met een brok in haar keel, en keek hem aan.
Hecate

Female Aantal berichten : 446

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 20:44

Len keek haar wat moeilijk aan terwijl hij hier en daar wat kreunde door het moeilijke ademen. "het is niet jou schuld," zei hij met n moelijk glimlachje, 'ik was de gene die op hem af rende weet je nog?" zei hij en legde rustig zijn, al koud georden, hand op haar wang. "ik denk, dat Kida gewoon niet zonder mij kan,"zei hij met n plaag grinnikje maar die verdween al snel weer. toen keek hij over Luka's schouder naar ryoma. "vraag niet hoe, en probeer het niet uit. maar durf het niet o Lucky ooit nog eens te verlaten, dan vil ik je,"zei hij. Ryoma keek hem aan, al keek hij hem met een zorgeloze blik aan. vanbinnen ging hij helemaal tekeer. Ryoma knikte alleen zachtjes. Len keek toen weer terug naar Luka en glimlachte nog even kort als hij overeind probeerde te komen en gaf haar rustig nog n knuffel. "k ga je missen,"zei hij zacht nog voordat hij spieren zich automatisch ontspande, zijn ademhaling stopte en hij met n levenloze blik naar voren keek
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 20:48

Ze glimlachte flauwtjes en knuffelde hem toen terug. Toen hij uiteindelijk stopte met ademen liet Luka hem los. Tranen stroomden over haar wangen. Van verdriet om Len, en woede omdat Ruben dit allemaal veroorzaakt had. Voorzichtig liet ze Len op de grond zakken, haar ogen vol woede die ze nergens op kwijt kon. Verwoed keek ze om zich heen, op zoek naar Ruben, op zoek naar wraak. Snikkend zakte ze weer neer, radeloos en verward. Ze beet op haar lip en keek tussen de tranen door naar Ryoma.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 20:54

Ryoma keek even op toen zze plots naar hem keek en keek toen wat zwijgend en sip weg. toen liep hij rustig naar haar toe en omhelsde haar. "je mag best huilen, dat is geen scande wist je dat?"zei hij zacht als hij zelf ook wat waterige oogjes kreeg. Nathan keek hun aan terwijl hij zijn handen tot vuisten balde. toen keek hij vervloekt naar Ruben die toen uiteindelijk weer boven water kwam. "en hij is nog niet.." zei hij toen hij in wolf veranderde. hij ging toen tussen Ryoma, Luka & Ruben staan. Ruben keek hem droog aan en scheude zijn shirt an zijn lichaam. "dank zij jullie vriend, ben k nu helemaal nat,'zei hij toen droog
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 20:58

Luka legde haar hoofd even tegen Ryoma's schouder aan en liet de tranen lopen. "I-ik.." begn ze, maar verder kwam ze niet; ze werd verstikt door alle emoties die op dat moment in haar omgingen. Ze keek dankbaar naar Nathan. "Ryoma... g-" ze slikte even "gaan jullie het wel redden zo? Met zijn tweeën?" ze beet op haar lip, "ik ben vrijwel nutteloos, en ik wil jullie niet ook kwijtraken. Dat kan niet... het mag gewoon niet."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 21:08

ryoma keek haar toen aan en gaf haar n klein kusje op haar voorhoofd, "geen zorgen, zolang jou niks over komt, lukt het ons,"zei hij zacht. Ruben begon even vals te lachen, j =e zou eens n keer moeten luisteren naar je vriendin, soms praat ze wel eens wijsheid. ík, wist al in het beginnen dat het zo zou eindigen. k had jullie nog gewaarschuwd. maar ja, wie luistert er nou naar mij? he, Ryo~ma?"greens hij. Ryoma keek even weg, "waar.. waar heb jet ht over?"voeg hij even wat ongemakkelijk. Ruben greens, "dat weet je best."zei hij en begon weer te lachen, "achgosh, ga me nou niet vertellen dat je onze afspraak vergeten was."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 21:11

Luke zuchtte zachtjes, en spitste vervolgens haar oren. "Afspraak?" zei ze wantrouwig. Haar ogen stonden vol walging toen ze Ruben aankeek. "Welke afspraak?"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 21:22

Ruben greens, "heb je het haar nog niet verteld? en dat noemt zich een lief," greens hij. Ryoma keek hem aan, "hou toch je mond," zei hij. "weet je Ryoma-'lief'?miss is het nu het perfecte moment om het haar te vertellen," bleef Ruben vals grijnzen. Ryoma zuchtten en keek Luka aan, "er is echt niks, geloof me,"zei hij zacht terwijl hij al snel weer weg keek. Nathan keek hem serieus aan, in het begin vond hij al dat íe iets verborgen hield
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 21:34

Ze beet op haar lip, niet goed wetend wat ze moest doen. Ze wilde Ryoma geloven met heel haar hart, maar er was iets aan de manier waarop hij reageerde op Ruben dat Luka deed denken dat er iets was. "Ik geloof je." zei ze na een korte stilte, "Als je het het niet waard vindt om te vertellen geloof ik dat het niets is. Zolang je maar eerlijk tegen me bent." vervolgde ze toen. "Je kan me alles vertellen.."
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 21:40

Ryoma keek toen schuldig weg. "Ryoma en ik hadden een deal,"zei Ruben toen. Ryoma keek hem weer aan, "als je t maar waagt," zei hij. Ruben grens en sprong toen een boom in. "een deal, dat ging als volgt. Ryoma haatte het altijd al om in onze groep vampieren te zitten. ik zei dat hij weg zou mogen en vrij kon zijn, onder een voorwaarde," zei hij en keek haar weer grijnzend aan. "Hij zou close met je worden, zodat je makkelijker te vangen zou zijn. dan zou hij je aan mij overhandigen, waarna hij zo vrij kan zijn als dat hij wilde,"zei hij. Ryoma keek alleen weg als hij zweeg. Nathan keek Ryoma woedend aan, "verrader! ik wist het al die tijd al!"riep hij voordat hij weer naar wolf veranderde en op hem af sprong
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 21:58

Luka slikte terwijl Ruben zijn verhaal deed, maar schudde verwoed haar hoofd. "Nee, dat zou hij nooit doen." tranen stroomden over haar wangen terwijl ze naar Ryoma keek. "Toch...?" ze beet op haar lip en slaakte een gilletje toen Nathan naar Ryoma toe rende "NATHAN STOP!" riep ze, bang dat hij Ryoma wat aan zou doen
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 16 Sep 2013, 22:02

nog voordat Nathan hem kon aanvallen, transformeerde Ryoma tot wolf en sprong weg. hij keek Luka toen even schuldig aan, "t spijt me, wat Ruben zegt.. is waar.. maar toen.." "toen wat?!" riep Nathan, "werd je toen verlieft op haar? of wat dat ook toneel?" ryoma keek hem aan, "nee, mijn gevoelens voor Luka zijn echt!" zei hij toen. "dat zei hij ook over het vrij willen zijn," zei Ruben op de achtergrond. Ryoma keek toen weer naar Luka, "je moet me geloven,"zei hij. "zwijg!" riep Nathan voordat hij weer op Ryoma afrende en hem onderuit trok aan zijn staart
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 16 Sep 2013, 22:15

Luka knikte naar Ryoma "Ik geloof je." deels omdat ze het wilde geloven, deels omdat ze het ook echt geloofde."Nathan! NAthan laat hem los!"
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 17 Sep 2013, 12:13

"snap je het dan niet?! ik had het al die tijd al geweten!" riep Nathan naar haar voordat hij weer richting Ryoma af sprong. Ruben keek Ryoma met n grijns aan, "wat ga je doen, Ryo~ma-lie~f? je weet dat wij vampieren sneller zijn dan hun idiote pups." Ryoma keek weg en nog voordat Nathan op hem afsprong en hem kon bijten ofzo, transformeerde hij naar zijn vampieren vorm en sprong van hem weg. hij teleporteerde zich naar een boom, maar al snel transformeerde hij zich al weer terug naar Nathan en gaf hem een krachtige dreun in zijn maag waarbij hem tegen de vlakte liet gaan. Ruben keek grijnzend toe naar de 2 vechtende jongens. toen keek hij weer terug naar Luka en sprong naast haar uit de boom. jij nam toen haar beide handen en hield die op haar rug, 'en nu is het tijd om de deal af te sluiten," zei hij voordat hij haar een kant op trok
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Thu 19 Sep 2013, 18:39

"Ryoma!" gilde Luka toen Ruben haar armen vastpakte "Snap je het dan niet? Hij probeert je gek te maken! Jullie allebei! Het kan me niet schelen of het waar is wat hij zegt maar kom me HELPEN!" ze probeerde tegen te stribbelen wat natuurlijk weinig zin had, Ruben was veel sterker dan zij. "Ryoma, Nathan, alsjeblieft. Vecht dit later maar uit. Zien jullie niet wat hij doet?" riep ze wanhopig, bang dat Ruben haar wat aan zou doen.
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 19 Sep 2013, 18:47

Ruben hield zij hand op haar mond. "bespaar je de moeite, als je wilt kan k je nu wel bijten en tot mijn koningin maken. waarbij je aan mijn zijde zal vechten om de wereld aan mijn voeten te laten liggen." Ryoma keek toen op toen hij Ruben hoorde, "bijten, koningin, vechten, dat was niet de afspraak!" riep hij voordat hij richting Ruben sprong en in zijn arm beed waardoor hij Luka los liet
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Thu 19 Sep 2013, 19:18

Luka's ogen vlogen open van schrik toen ze het beeld van Maly voor zich zag toen ze gebeten was door Ruben. Zo wilde ze niet worden. Ze beet op haar lip en liep zo snel als ze kon weg van Ruben
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 19 Sep 2013, 20:21

Ruben nam in een snelle greep Ryoma bij izjn keel en gooide hem simpel op de grond.
Nathan keek Ryoma toen even na toen hij Ruben plots ging aanvallen. Hij richte zich toen weer op Ruben voordat hij op hem af sprong.
Ruben maakte een draai waarna hij zijn hand ander de ribben van Nathan drukte en ze zo omhoog duwde waardoor er enkele afbraken
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 07 Oct 2013, 17:27

Luka gilde verschrikt en rende snel door
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 07 Oct 2013, 17:35

Nathan liet even n pijn kreet los voordat hij weer op de grond belande. meteen zakte hij door zijn poten en vanaf e grond, keek hij grommend naar Ruben. Ruben keek hem grijnzend aan en zette zijn voet op zijn zijde voordat hij er langzaam op begon te duwen. doordat er enkele ribben gebroken waren, stak er een met de punt richting zijn hart, waardoor, als Ruben erop ging 'staan', de punt dieper en dieper in Nathan's hart gestoken werd. even kreeg hij geen lucht meer en probeerde onder Ruben zijn voet uit te komen, maar de kracht die ruben erop zetten, maakte dat haast onmogelijk
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 07 Oct 2013, 17:42

Tranen sprongen in haar ogen, "NAthan!" riep ze, haar stem sloeg over maar het kon haar helemaal niets schelen, hij lag daar dood te gaan en ze kon niets doen, wat nu?
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 07 Oct 2013, 17:45

Ryoma sprong toen op Ruben af, "laat hem gaan!" riep hij totdat Ruben een van zijn messen weer tevoorchijn haalde en hem recht in Ryoma zijn zij stak en hem zo weg duwde als hij zijn voet in Nathan's zijde drukte. zodra Nathan eenmaal bloed begon op te hoesten, liep hij van hem weg
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Hecate on Mon 07 Oct 2013, 18:35

-je weet dat ik luka niets anders kan laten doen dan gillen en huilen he..-
Hecate

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 07 Oct 2013, 18:37

kan ze wel, moet je diiiiieep denken :33
k bedoel, ze kan toch n stok pakken ofzo en daarmee Ruben van hun weg te jagen ofzo? ><
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 5 of 10 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

View previous topic View next topic Back to top