Tokyo Mew Mew

Page 11 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

View previous topic View next topic Go down

Re: Tokyo Mew Mew

Post  K.Lenno.02 on Mon 24 Jul 2017, 22:38

"Al moesten we een taxi bestellen," zei hij met een licht grinnikje op haar opmerking om nog thuis te kunnen komen en keek hij haar met een vriendelijke glimlach aan toen hij nar haar volgende zin luisterde. Pas toen hij haar plotselinge bloos merkte en realiseerde dat het haar ware gevoelens waren omdat ze er dus niet van te voren over na gedacht had. Hierdoor kleurde zijn wangen misschien ook lichtjes rood, maar hij probeerde dit snel te onderdrukken door weer terug door het raam te kijken. Het andere raam, aan de andere zijde van de bus. Toen ze haar volgende zin vertelde, draaide hij zijn hoofd weer langzaam terug en keek hij nog wat stilletjes naar de stoel voor hem. "Dat betekend niet dat ik hun vertrouwen wil schenden," zij hij toen zachtjes, om toch zijn geluk een beetje in te houden over het feit dat Rachel's familie hem al vertrouwde.
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 25 Jul 2017, 00:08

Mijn blozen gaat weg met Ryoma's laatste woorden over hoe hij hun vertrouwen niet zou willen schenden. Spontaan verschijnt er een grote glimlach op mijn gezicht met de gedachte hoe dat zo'n typisch ding is voor hem om te zeggen. Het is zo moeilijk in te beelden hoe we vroeger constant kibbelenden en nu op zo'n normale manier met elkaar om kunnen gaan. Hoe had ik vroeger zo hard tegen hem kunnen zijn en steeds klagen. "Ik denk dat dat nog redelijk onmogelijk is," zeg ik uiteindelijk, "zelfs als het zo laat is dat er voor mij geen manier meer is om naar huis te gaan ze er niets tegen zouden hebben als ik bij jullie thuis zou blijven."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 25 Jul 2017, 00:35

langzaam keek hij in zijn ooghoeken weer terug naar haar voordat ze hem herinnerde aan de vorige keer toen ze bij hun thuis overnachtte. "J-ja, natuurlijk," stotterde hij lichtjes als hij het beeld van die ochtend niet meer uit zijn gedachte kon krijgen. "Dan zal ik er voor zorgen dat je meteen al genoeg dekens hebt om onder te liggen," zei hij, verwijzend naar de vorige keer
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 25 Jul 2017, 01:43

"Ach we weten nog niet of het echt nodig zal zijn of niet!" zeg ik meteen en pas wat later komt het tot me door wat hij bedoelde met de extra dekens en waar hij naar verwees. Mijn wangen lichten op naar iets roder blos. "Maar die dag was ik ook wat ziek van de regen en de kou door natte kledij," zeg ik uiteindelijk, "niet dat ik erover zou klagen. Als die dag er niet geweest zou zijn zouden we nog steeds twee kibbelende kinders zijn." Op het einde kijk ik terug glimlachend naar hem.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 25 Jul 2017, 02:27

hij knikte lichtjes, "ik kan me niet eens meer herinneren hoe het zo ver gekomen was," zei hij voordat hij zich op de stoel iets omdraaide zodat hij haar beter kon aan kijken. "had ik misschien iets gemeen gezegd?" vroeg hij haar naar de eerste keer dat ze begonnen te kibbelen. voordat hij haar hand onder de zijne voelde. met grote, verwonderde ogen keek hij omlaag voordat hij uiteindelijk zijn hand van de hare weg nam. ".. sorry," verontschuldigde hij zich zachtjes
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 26 Jul 2017, 19:26

Wanneer hij vraagt hoe we zo geworden zijn denk ik even na. "Geen idee eigenlijk," zeg ik nadenkend, "volgens mij zijn we zo wat gegroeid, het was alleszins al sinds lang gele-" half mijn woord stop ik wanneer ik Ryoma's hand op de mijne voel en ik wordt helemaal rood. Het lukt me niet meteen om verder te gaan en ik voel de hitte van mijn wangen over mijn hele lichaam tintelen. "H-Het is niet erg," zeg ik uiteindelijk, "het was niet dat het pijn deed ofzo, je hoeft je daar niet voor te verontschuldigen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 26 Jul 2017, 20:12

hij keek haar in zijn ooghoeken weer aan toen ze ze hem zei dat hij zich niet hoefde te verontschuldigen. "Ja, maar toen de tijd zeiden we nog niet een een word tegen elkaar," ging hij veder in op haar reactie terwijl hij zijn hoofd weer langzaam naar haar toe draaide om haar weer te kunnen aankijken. "Toen zagen we elkaar eigenlijk alleen maar de momenten dat ik Ryuuki op het einde van de dag ophaalde van het cafe."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 27 Jul 2017, 01:33

Even hou ik mijn hand rond mijn kin alsof dat het makkelijker zou maken om een antwoord te vinden. "Als ik me goed herinner was het beeld dat ik toen van je had een tennisfreak die niet anders deed dan trainen," zeg ik nadenkend, en kijk Ryoma weer recht in de ogen aan, "en misschien ook humeurig, dat was het soort verhalen dat ik ook meestal van Ryuuki hoorde. We zijn geloof ik gewoon met veel vooroordelen begonnen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 27 Jul 2017, 01:57

hij keek op toen ze hem vertelde wat zijn eerste indruk op haar was. Zijn blik vertrok en hij keek haar wat koppiger aan, "ik was geen ... freak," mompelde hij, "en.. zo vaak.. trainde ik niet.." hoe langer hij sprak, hoe zachter de worden uit zijn mond kwamen doordat hij het zich steeds meer begon te realiseren. Even nam hij een korte pauze voordat zijn blik weer vertrok, "hoe kan Ryúuki zulke verhalen over mij vertellen?" Vroeg hij zich toen af, als dat nog het enigste was waar hij zich over druk maakte
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 27 Jul 2017, 02:12

Ik lach bij het horen van Ryoma's reactie op tennisfreak. "Neem het niet te hard op," steek ik hem een hart onder de riem, "het is nu veel verbeterd sinds die avond waar je bewees dat je gezellig kan zijn." Zijn bezorgdheid om wat Ryuuki over hem zegt verbaast me eerst lichtjes, maar dan probeer ik hem gerust te stellen. "Maak je daarover niet druk," glimlach ik, "dat is iets wat familie doet, ik denk dat het beeld dat Ryuuki van mijn ouders heeft ook al helemaal anders is door alles wat ik over hen klaag. Ik zou het eerder zien als iets waar je blij om hoort te zijn, dat laat namelijk zien dat ze je niet in de steek kan laten en erover blijft denken."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 27 Jul 2017, 14:01

stilletjes dacht hij na over haar laatste woorden, "hmm, soms is het toch gewoon klagen," mompelde hij zachtjes, voordat hij via het raam de dierentuin al in beeld zag komen. Stilletjes slikte hij, nu ze er bijna waren werd hij misschien toch een beetje nerveus. Om daar de hele dag alleen te zijn, met Rachel. Natuurlijk zou alles veel anders en makkelijker zijn geweest als hij gewoon met Ryuuki gegaan was. alhoewel het misschien tijd was dat hij eens uit zijn comfort zone kwam. Hij drukte op de knop en uiteindelijk stopte de bus bij de halte aan de kant van de weg en opende het zijn deuren. Ryoma stond op en keek nog even om, om te zien of Rachel het ook al door had dat ze hier moesten uitstappen. Hij liep toen naar de uitgang van de bus en stapte uit
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 27 Jul 2017, 22:46

Bij het zien van de dierentuin lichten mijn ogen op. Ik kijk zoveel uit naar de dag die zal komen. Wanneer Ryoma op de knop duwt en de bus langzaamaan tot stilstand zal komen sta ik al recht en ga net na Ryoma de bus af. Eenmaal van de bus af strek ik met volledig uit om het bloed weer door mijn benen te voelen stromen. Mensen stromen van de parking door naar de ingang en ik word enkel meer en meer enthousiaster van het zicht voor me. Ergens is er iets dat me redelijk nerveus laat voelen, maar de gedachte aan het zien van dieren overspoelt dat nerveuze gevoel en het enige wat er nog bij overblijft is enthousiasme. Als mijn lichaam helemaal gestretch't is neem ik zonder veel na te denken meteen Ryoma's hand en sleur hem mee naar de ingang van de dierentuin.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 27 Jul 2017, 23:58

Hij keek haar in zijn ooghoeken weer aan toen hij haar hand de zijne voelde nemen. Omdat hij niet kon achterhalen of ze weer met een achtergedachte deed of niet, sloot hij langzaam zijn vingers tussen de hare, daarbij was haar enthousiasme ergens eigenlijk wel schattig. Met zijn andere hand reikte hij uit naar zijn broekzak om de twee gratis tickets tevoorschijn te halen. Even las hij nog eens na wat er precies op stond voordat ze zelf vooraan in de rij stonden. hij gaf de tickets aan de persoon achter de balie die ze vervolgens een kaart gaf en ze door het poortje lied. Uiteindelijk kwam hij bij het punt om Rachel's hand toch los te laten, omdat hij haar niet ongemakkelijk door het poortje wilde trekken. Aan de andere kant van het poortje wachtte hij op haar en nam in de tussentijd de kaart. "waar wilde je als eerste gaan kijken?" vroeg hij toen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 30 Jul 2017, 01:36

De hele weg naar de ingang had ik niet door dat ik Ryoma's hand vast had, zelfs al was het niet met vol bewustzijn dat ik zijn hand vastgenomen had. Noch voelde ik de blikken van mensen rondom ons. Het was alsof het een gewoon en natuurlijk ding was om op die manier te stappen, gewoon wij twee. Pas wanneer Ryoma mijn hand loslaat en ik de leegte in de mijne voelde besef ik dat ik zijn hand had vastgenomen. Maar daar kwam voor een keer geen rood als een tomaat blozen bij. Bij zijn vraag denk ik even na. "We zullen wel alle dieren te zien krijgen," zeg ik uiteindelijk "misschien kunnen we gewoon de ronde doen en zien waar we uitkomen!"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 30 Jul 2017, 02:13

"Tuurlijk," knikte hij rustig op haar suggestie om gewoon de ronde mee te lopen. "Ik dacht gewoon dat er een dier was die je meteen wilde zien," trok hij zijn schouders op voordat hij de kaart weer weg deed. Hij frommelde het op voordat hij het weer terug in zijn broekzak deed en haar hans al weer in de zijne nam. Puur omdat het voor hem eigenlijk al een vanzelfsprekend iets geworden was. Rustig sloot hij dan ook weer zijn vingers tussen de hare en met zijn andere hand in zijn broekzak, begon hij toen het eerste bordje te volgen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 03 Aug 2017, 00:45

"Maar als we eerst naar een dier stappen zien we ze misschien niet allemaal," zeg ik, "of moeten we de hele tijd heen en terug stappen om alles te zien!" Wanneer we weer vertrekken voel ik Ryoma mijn hand weer vasthouden en wordt de leegte van ervoor terug gevuld. Dan voel ik zijn vingers tussen de mijne sluipen en kijk ik er even glimlachend naar. Alsof er een vlaag van energie door me heen ruist en ga enthousiast een tempo sneller met hem mee. Ik kijk even naar het plaatje om te zien welke dieren er in deze zone ongeveer zitten. Het plaatje zegt niet meer dan "Afrika" en het duurt niet lang voor we de eerste dieren zien, gazelles.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 03 Aug 2017, 01:14

"Dat is zeker waar. Op die manier zouden we ook sneller last kunnen krijgen van onze voeten," zei hij, iets waar hij zeker geen zin in had. Misschien zouden we dan niet eens alles kunnen zien." Hij voelde haar energie en enthousiasme door hoe warm haar hand werd of misschien was het puur omdat zijn hand al warm genoeg was om de hare op te warmen. "Laten we zoiezo niet alles te snel gaan doen," zei hij toen met een licht grinnikje op  haar enthousiasme. Als ze zich onnodig zouden haasten, zou hij niet compleet van de dieren en haar aanwezigheid kunnen genieten. Hij eventjes rond toen ze de eerste zone instapte voordat hij de grote vlakte achter de bomen zag verschijnen en de gazelles probeerde te vinden.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 17 Aug 2017, 01:03

Ik grijns enkel op Ryoma's opmerking om niet alles te snel te doen en focus dan mijn aandacht weer op de dieren. Met glinsterende oogjes zet ik me aan het hek en doorzoek de vlakte van het dierenverblijf naar de dieren. Uiteindeljk zie ik ze allemaal rond de eetplek in het midden staan eten, zoals dieren gewoonlijk doen. "Geen zorgen," zeg ik uiteindelijk om op hem te antwoorden en kijk Ryoma weer glimlachend aan, "ik zou geen moment van deze dag te overhaast willen doen, maar liever volledig willen genieten!"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 17 Aug 2017, 01:21

stilletjes verscheen er een glimlach op zijn gezicht toen hij haar reactie hoorde en hield haar hand alleen maar steviger vast. niet té stevig, zodat hij haar geen pijn kon doen of iets maar puur zodat zijn lichaam weer meer bewust zou zijn van het feit dat ze elkaars hand vast hielden. Uiteindelijk keek hij weer terug over het hek, naar het reservaat van de gazelles en keek hij toen hoe ze aan het hooi begonnen te knabbelen. "fijn dat de dieren nu gevoederd worden, misschien zien we sommige dan ook nog in actie," bedacht hij zich, niet dat de meeste dieren binnen in hun hok zaten en geen zin hadden om naar buiten te komen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 17 Aug 2017, 01:52

Via mijn hand voel ik weer een vlaag warmte door mijn lichaam stromen wanneer Ryoma harder door mijn hand knijpt. Mijn hele aandacht vloeit van de Gazelles naar het gevoel in mijn hand en zo ook volledig naar Ryoma. Op dat moment word ik pas heel laat bewust van het feit dat ik degene ben die het initiatief nam en zijn hand vast had genomen. En dan komt ook pas door dat ik eerder redelijk genante en cliche dingen gezegd had. Mijn wangen worden weer tot aan mijn oren rood en mijn blik valt naar de grond. "E-Eh," begin ik en zoek naar de woorden, "sorry dat ik zomaar je hand vastgreep. Ik bedoel maar, h-het is meer het soort ding voor stelletjes."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 18 Aug 2017, 14:11

Rustig keek hij terug naar Rachel wanneer ze leek iets te willen vertellen en zag hoe ze haar blik afzonderde naar de grond. Toen ze zich begon te verontschuldigen voor het vast pakken van zijn hand de eerste keer, schrok hij van binnen toch wel een beetje. Dat het voor hem al snel meer een gewoonte geworden was, betekend het niet dat dat automatisch het zelfde was voor Rachel. Nu hij er zo over na dacht, bedacht hij zich dat hij totaal geen rekening gehouden had met haar gevoelens en liet hij langzaam haar hand los. "..dat is waar," antwoordde hij toen wat stilletjes op haar laatste zin, "geen probleem, ik dacht er misschien ook niet zo veel meer bij na."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 11 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

View previous topic View next topic Back to top