Tokyo Mew Mew

Page 10 of 11 Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Tokyo Mew Mew

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 20:32

"Tuurlijk was hij bezorgd," zeg ik, "op zijn eigen Ryoma-manier wel. Dat is de normaalste zaak in de wereld. Ik zou het zelfs onbeschoft vinden mocht hij dat niet geweest zijn. Maar dat maakt jou nog niet het slechtste nichtje van de hele wereld." Geruststellend leg ik mijn hand op haar schouder. "Het was zeker jou schuld niet," voeg ik er nog aan toe, "alleen vind ik het vreemd dat hij in een gevecht geraakt is. Het is Ryoma, ik kan me best voorstellen waarom hij in een gevecht verzeild geraakt is, maar hij zou nooit zomaar terugvechten. Daar is 'ie te snugger voor."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 20:43

"Door die ruzie had ik het juist niet erg van hem verwacht," zei ze wat de reden was dat ze zichzelf zo zag. Toen ze Rachel's hand voelde, keek ze naar haar op, "ik weet dat het raar klinkt, niet waar? Maar hij zou niet zomaar uit een boom of van de trap vallen." Even vouwde ze haar armen over elkaar, "of hij wilt niet dat ik weet dat hij simpel weg van een trap gevallen is." Even grinnikte ze weer, "als ik thuis ben zal ik hem wel vragen wat er precies gebeurd is."
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36632

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 21:10

"Lijkt me een goed plan," zeg ik glimlachend en kijk weer naar voor om zeker te weten dat het de juiste weg is. Niet veel later komt er wat licht vantussen de bladeren op de grond voor ons terecht en staan we weer op straat, waar de verlichting al volop brandt. Eenmaal helemaal uit het bos strek ik me heftig uit. "Wel, dat was nog eens een avontuurtje," zeg ik tijdens het strekken, "nu nog ongemerkt thuis komen. Maar dat is geen probleem, ik heb mijn raam open gelaten."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 05 Aug 2015, 21:16

"Via je raam naar binnen?" Vroeg ze haar verbaast. "Sluit je familie dan de voordeur af als het laat word? Heb je je huissleutel danop school vergeten?" Breef ze haar de vragen stellen, al was het uiteindelijk niet haar zaken. "Zolang Ryoma de nacht gebruikt om te trainen, zal ik altijd naar binnen kunnen." Even keek ze op en dook meteen al in haar tas en haalde haar sleutels tevoorschijn. "Maar voor het geval heb ik de mijne nog wel bij."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 05 Aug 2015, 22:26

"Het was gewoon moeilijk mijn ouders uit te leggen dat ik 's avonds laat het huis uit ga om naar een bos te gaan," antwoord ik, "ze hebben me sowieso niet graag uit op zo'n uur. En als Mew is het heel makkelijk om tot de tweede verdieping te gaan met die boom in de tuin." Om te laten zien dat het wel ok is op die manier grijns ik even. "Het is allemaal zeker geen probleem," voeg ik er nog aan toe, "ik zie je later dan!"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 05 Aug 2015, 23:05

"Dan zeg je toch dat je bij ons blijft eten of iets?" Haalde ze simpeltjes haar shouders op, "ik heb ook gewoon gezegt dat het laat zal worden in het cafe. Sinds mijn oom en tante de openings tijden en werk uren niet weten zullen ze er niet echt veel achter gaan zoeken," zei ze met een trokte smile, "al heb ik geluk dat Ryoma er niet naar gevraagd had. Sinds die de werk uren wel weet.." Even zweeg ze en werden haar ogen groot, als Ryom het tegen haar oom en tante zou vertellen, of ze vragen hem naar de tijden, was ze als nog in de problemen. Even beet ze zachtjes op haar vinger toppen en uiteindelijk berijkte ze de splitsing waar ze beide een andere kand op moesten om thuis te komen. "Ik, ik denk dat ik beter maar snel kan gaan. Ik zie je op het werk!" Zei ze voordat ze het veder op het rennen zette om snel thuis te komen voor iemand door had dat haar hele verhaal dat ze haar familie verteld had, niet klopte
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 06 Aug 2015, 00:27

Terwijl Ryuuki wegrent zwaai ik haar met een glimlach uit. "Yup, ik zie je op het werk," zeg ik haar na. Met een zucht draai ik dan het straatje in van mijn eigen huis. Daar blijf ik naast het hek staan, tot ik de boom zie. Snel kijk ik van rechts naar links en ga in het kleine steegje tussen de buren en ons hek in. Daar transformeer ik ongezien, spring op ons hek, dan de boom in. Daar open ik mijn raam terwijl ik terug naar normaal ga en spring naar binnen om dan snel terug het raam te sluiten.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 07 Aug 2015, 00:50

de volgende ochtend werd ze wakker door het geluid van de kat, Karupin, die tegen een van de deuren op de overloop aan krapte. Met haar haar nog door de war en wat gapend liep ze haar kamer uit. Toen ze de deur opende, hoorde ze al de geluiden van wat leven uit de keuken komen. Geluide van panne om precies te zijn, waarschijnlijk was haar tante weer een uitgebreid zaterdag ontbijt aan het maken. Ze keek om naar Karupin die aan het mauwen was omdat hij de kamer ernaast wilde in gaan. Ze grinnikte eventjes, die kat was altijd het meest gehecht aan Ryoma en alsmhet aan hem lag, volgde hij zijn baas overal. Rustig liep ze op hem aan en tilde het harige beest vervolgens op. "Goede morgen Karupin," groette ze hem even door hem tot haar gezicht te tillen en vreef haar wang langs Karupin's hoofd. Toen keek ze weer naar de deur en rustig deed ze het open om Karupin vervolgenst binnen te laten. Toen Karupin met bijde pootjes op de grond stond, liep hij naar het bed en sprong er op om vervolgens naast de persoon weer in slaap te vallen. Ryuuki volgde de kat met haar ogen tot ze Ryoma nog in zijn bed zag liggen. Even keek ze hem wat verbaast aan, hoe kon hij nou zo moe zijn? Hij was niet tot laat aan het trainen toen ze de vorige avond thuis kwam. Eerlijk gezegt, dat ze hem die avond helemaal niet meer gezien.

Dump x3:
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 07 Aug 2015, 16:47

De volgende ochtend maak ik mezelf iets vroeger dan gewoonlijk wakker, ookal ben ik later gaan slapen dan ik gewend ben. Met het hele wolvengedoe was ik bijna vergeten dat Ryoma me vandaag had uitgenodigd om naar het dierenpark te gaan. Met nog een slapperig hoofd word ik stillaan wakker terwijl ik voor de kast sta om mijn outfit voor de dag te kiezen. Op zo'n moment is niets dat erin omhooghangt iets dat juist is voor die dag. Snel neem ik een paar shirts, maar geen van hen is er eentje die me echt aanstaat. Ondertussen ligt mijn bed al onder de kleding die afgekeurd zijn en wanneer mijn kast bijna leeg is, trek ik er uiteindelijk iets uit en steek al wat er niet door was gegaan er terug in. Wanneer ik nog denk te beginnen aan mijn haar, roepen mijn ouders me al voor het ontbijt. Voor ik mijn kamer uitsnel kijk ik nog snel naar de spiegel, en beslis dat los haar ook perfect gaat met die kleding. "Goedemorgen," begroet ik mijn ouders wanneer ik beneden kom. Even kijken ze naar de kleren die ik aanheb. "Je doet bijna nooit een rok aan," merkt mijn moeder op en mijn vader kijkt meteen argwanend, voor hij vraagt: "Ga je ergens naartoe misschien?" Terwijl ik mijn ontbijt bij elkaar pak op mijn bord schud ik al snel mijn hoofd. "Nee, hoor, ik had er vandaag gewoon zin in, het ging mooi weer worden," antwoord ik op mijn vader's vraag, "en iemand had me uitgenodigd naar het dierenpark, dus het was er de gelegenheid voor." Mijn vader wil er nog eens iets op zeggen, maar moeder houdt hem tegen. Beide kijken ze elkaar even aan en glimlachen. Ondertussen begin ik er maar gewoon aan mijn ontbijt te eten.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 07 Aug 2015, 21:52

uiteindelijk liep ze zachtjes op hem af om te kijken of hij echt nog sliep. "Ryoma," riep ze hem eens, maar geen reactie. "Ryoma~" riep ze hem een tweede keer. maar allen de Himalaya kat keek haar kant om. Ryuuki grinnikte zachtjes, niet alleen door de blik die Karupin haar gaf, maar ook omdat Ryoma echt nog leek te slapen. "Ryoma word wakker," lachte ze zachtjes waarbij ze hem lichtjes probeerde wakker te schudden. Eindelijk, ze zag hem gapen en ij draaide zich om zijn zij. "Goedemorgen slaapkop, ben je niet al laat voor je training?" vroeg ze hem. maar geen antwoord, hij was gewoon still en uiteindelijk hoorde ze hoe hij weer in slaap viel. ze zuchtte diep en deed toen de dekens wat beter over hem heen, waarschijnlijk had hij het laat gemaakt bij een vriend of iets. ze draaide zich toen om en liep zijn kamer weer uit om naar de keuken te gaan voor ontbijt.

Toen hij hoorde ho Ryuuki de deur achter zich dicht deed, zat hij nog sneller recht op dan ooit. de 'training'! hoe kon hij nou weer te laat zijn voor zijn 'training.' hij keek nog even om naar zijn kussen terwijl de warmte van zijn deken langzaam van zijn lichaam af gleed. hij zuchtte diep en krapte zichzelf even op zijn hoofd. Hoe kon hij nou vergeten om zijn wekker te zetten. terwijl hij zijn bed uit ging en naar wat kleren zocht, keek hij over zijn schouder naar zijn klok. het was nog niet te laat, dus zo erg hoefde hij zich niet te haasten. gelukkig ook, normaal gesproken zou hij allemaal dingen vergeten als hij moest haasten. hij nam een koude douche en nadat hij dagelijkse kleren had aan getrokken, liep hij de trap af. Toen hij de keuken in ging was iedereen al veder met hun dag bezig. zijn vader lag in de woonkamer de krant te lezen en waar Ryuuki was, zolang ze maar niet weer in de bos nar hem aan het zoeken was. stilletjes wreef hij met zijn hand over zijn voorhoofd. hij kon het nog steeds niet geloven dat hij de vorige avond zo geaaid is door zijn nichtje, alsof hij een konijn was. hij keek even naar zijn moeder die als enigste nog aan de keuken tafel zat. maar eten deed ze niet, ze was zich aan het verdiepen in enkele papieren van haar werk. Ryoma maakte wat te eten en ging tegen over zijn moeder aan de tafel zitten. Al dacht hij dat het beter was om haar nu met rust te laten, zijn moeder nam haar werk als advocaat ook altijd erg serieus.

Last edited by K.Lenno.02 on Thu 03 Aug 2017, 21:26; edited 2 times in total
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 08 Aug 2015, 13:28

Na gegeten te hebben leg ik mijn bord en bestek op het aanrecht en excuseer ik me bij mijn ouders. Met snelle stappen ga ik de trap weer op naar mijn kamer, om mijn tas te maken. Na zeker tien keer zeker gemaakt te hebben of ik echt alles mee heb, besluit ik dat het echt helemaal goed is. Mijn ogen vliegen nog snel over de klok op mijn bureau. Er is nog tijd. Opgelucht zucht ik nog even, dat ik zeker niet te laat zou zijn. De tas gooi ik over mijn schouder en ik check nog een keer of alles goed zit. Rustig ga ik naar beneden en zeg nog doei tegen mijn ouders. "Veel plezier!" roept mijn moeder me na en ik glimlach meteen breed. Aan de deur verwissel ik mijn schoenen voor binnen met de schoenen die ik koos en ga de deur uit.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 08 Aug 2015, 16:08

"Nadat hij klaar was met eten, ruimde hij veder de tafel af en deed zijn bord in de gootsteen. Hij liep de keuken uit en door naar de gang. Daarom trok hij zijn schoenen aan, niet zijn jas, daar was het nog wat te warm voor. Hij nam zijn huis sleutels en keek nog even door de gang. "Ik ben weg!" Riep hij nog zodat iedereen er van op de hoogte was, maar toch ging hij snel de deur uit, zodat ze hem niet konden vragen waar heen. Hij was nooit geweldig in het vertellen van dit soort dingen en hield het dus altijd voor zichzelf. Hij passeerde het hek and op een rustige tempo liep hij naar Rachel's huis. Normaal gezien kwam hij altijd veel te laat voor afspraken, maar toen hij bij het huis aankwam, zag hij Rachel pas net naar buiten komen.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Mon 10 Aug 2015, 02:27

Terwijl ik de deur achter me dicht doe en over het hek kijk, zie ik Ryoma net aankomen. "Goedemorgen," zeg ik glimlachend en stap naar het hek toe. Net voor ik het open doe ga ik nog snel met mijn handen door mijn rok. Dan ga ik het hek door de straat op. Even gaan er door mijn hoofd een heleboel vragen en onzekerheden, maar al snel probeer ik die aan de kant te schuiven. Een gesprek, een gesprek. "We hebben blijkbaar geluk vandaag," zeg ik uiteindelijk, "blijkbaar gaat de zon de hele tijd schijnen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 10 Aug 2015, 13:35

"Morguh," groette hij haar terug op zijn gewoonlijke emotieloze toon. Gewoon omdat hij bang was om haar door een bepaalde emotie af te schrikken, meestal verwachten de mensen die hij kende ook geen enkele emotie van hem, behalve zijn familie dan. Niet dat hij ze niet had, hij hield ze altijd alleen in. Natuurlijk wist hij ook dondergoed hoe hij die 'ene' avond tegen haar gedaan had en het was hij die haar vroeg om mee te gaan. Hij knikte lichtjes op haar opmerking over het weer, "Jah, er zullen vast veel mensen zijn in de dierentuin," zei hij, iets wat ongemakkelijk bij de gedachte ervan. Niet dat hij niet met Rachel gezien wilde worden, maar hij zocht de menigte ook niet graag op."Klaar om te gaan?" vroeg hij, "waarschijnlijk zal er voor de ingang nog een rij staan."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 15 Sep 2015, 14:19

Bij het horen van Ryoma's emotieloze begroeting kijk ik op naar zijn gezicht om te proberen er een emotie van te lezen. Zijn stem had er misschien niet veel emotie inzitten, maar misschien is het moeilijker om het van zijn gezicht weg te houden. Maar nergens speur ik er iets van op. Op zijn vraag of ik klaar ben om te gaan glimlach ik en geef een knikje. "Yup, zeker," zeg ik met een vrolijke toon, kijk nog even vlug terug of the poort echt op slot zit en kijk dan terug op naar hem om in de juiste richting te beginnen stappen, "hopelijk zal de rij nog wat meevallen, of gaan de rijen snel vooruit. Het zou zonde zijn om er veel tijd voor te verliezen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 20 Sep 2015, 15:17

Even keek hij haar wat verdacht aan toen ze hem langere tijd in zijn gezicht aan keek. omdat het hij zich er na enkele seconden wat ongemakkelijk liet voelen, haalde hij even zijn schouders op en keek hij wat ongemakkelijk weg. toen ze uiteindelijk nog even naar de poort keek, ontspande hij zijn nek en keek hij weer voor zich. Toen ze klaar leek te zijn om te gaan, deed hij zijn handen in zijn zakken en begon hij richting de bushalte te lopen. ((ik denk niet dat de dierentuin op loop afstand is xD)) hij knikte op haar reactie, "waarschijnlijk zal er ook wel een rij zijn voor de mensen die al kaartjes hebben."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 04 Nov 2015, 02:37

Wanneer Ryoma naar de bushalte begint te stappen, volg ik hem zo snel mogelijk op. Zijn stappen zijn iets groter, waardoor ik mijn stappen iets sneller moet zetten om even snel als hem te gaan. Ondertussen probeer ik terug wat aan die schoenen te wennen. Op zich zitten ze wel comfortable, alleen loopt het soms net iets moeilijker als ik even niet oplet. Terwijl ik mijn ritme nog aan het vinden ben, glimlach ik even. "Ik hoop dat ze zoiets hebben," zeg ik, "alleszins hebben we volgens mij zeker genoeg tijd om alles gezien te hebben."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 04 Nov 2015, 17:52

toen hij in de gaten kreeg dat ze wat meer moeite moest doen om hem bij te houden, zweeg hij en zonder er later nog iets op te zeggen, paste hij zijn stappen aan door ze wat kleiner te maken. hierdoor keek hij lichtjes omlaag, om zijn voetstappen in de gaten te houden. daardoor merkte hij ook haar nieuwe schoenen op. in eerste opzicht zou hij dit nooit zo snel gezien hebben. niet dat hij de persoon was om er een compliment of iets over te geven. tenminste, misschien niet een directe. "Je heb nieuwe schoenen," zei hij toen zonder enige emotie, ".. de kleur is leuk." hierna keek hij toen ook weer voor zich uit en gedroeg zich alsof hij eigenlijk niks gezegd had. "Ik weet het niet meer," ging hij toen ook weer veder met het gesprek, "Ik ben er heel lang niet meer geweest."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 22 Nov 2015, 17:34

Tijdens het vinden van het ritme merk ik dat Ryoma het zijne aanpast. Ik had niet gedacht dat hij het zou merken en kijk dan even verlegen naar de grond. Bij zijn opmerking over de schoenen kijk ik verbaasd op. Maakte Ryoma nu een opmerking over nieuwe schoenen? Ryoma?! "D-Dank je," komt er alleen maar uit, met een kleine stottering door de verbazing over zijn opmerking. Wanneer hij weer voor zich uit kijkt, kijk ik snel weer de andere kant uit. "H-Haha, ik ben er ook al een eeuwigheid niet meer geweest," zeg ik, "alleszins, ookal moeten we lang wachten, het zal zeker geen probleem zijn. We kunnen ons wel bezig houden."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 05 Jan 2016, 17:32

".. over dat bezig houden weet ik nog niet," mopperde hij nog even binnensmonds, sommige dingen vond hij al snel, te lang duren. Toen ze uiteindelijk bij debus halte aan kwamen, wierp hij even en blik op het tijd schema van de bus die ze moesten hebben voordat hij even naar de tijd op zijn telefoon keek. "De bus kan elk moment komen," zei hij voordat hij haar weer aan keek. "Nog n tijd afgesproken dat je thuis moest zijn?" Vroeg hij haar toen om de tijd nog wat te doden, niet dat hij zich zelf zo veel aan zulke regels hield,
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 10 Jan 2016, 00:16

Eenmaal bij de bushalte blijf ik naast hem staan terwijl ik op de bus wacht. Niet goed wetende wat te zeggen, speel ik wat met mijn haar. Bij het horen van zijn vraag kijk ik even naar Ryoma en dan weer voor me uit. "Ze hebben me niet echt een uur gegeven," antwoord ik, "maar mijn ouders hadden me wel gevraagd te bellen als ik niet thuis zou eten. Dan voelen ze zich altijd wat meer gerust." Na mijn antwoord gegeven te hebben geef ik hem een korte blik langs zij. "En jij? Heb jij een uur gekregen?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 10 Jan 2016, 17:25

hij haalde even zijn schouders op, "ik maak me nooit zo veel zorgen om mijn tijden," zei hij, "mijn familie is dat onderhand ook wel gewent." terwijl hij sprak, haalde hij een van zijn armen uit zijn zakken en hield hij zijn hand even op naar de bus die de hoek om gereden kwam. hij deed een paar stappen achteruit wanneer de bus voor de halte tot stilstand kwam en zijn deuren opende. hij keek om naar Rachel en wenkte met zijn hand naar de opengevouwen deuren. "..dames eerst," probeerde hij om zijn normale toon te zeggen.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 23 Jul 2017, 23:08

Nadat Ryoma zegt dat hij geen uur heeft om thuis te zijn komt er meteen een beeld in mijn hoofd van ons beide in de late avond met lichtjes en dan een k-. Voor dat laatste beeld opkomt probeer ik het zo snel mogelijk van mijn hoofd weg te halen voor ik zo rood als een watermeloen zou worden. Als de bus aankomt en Ryoma me eerst op laat stappen knik ik als een soort bedankje en stap op, laat mijn kaartje knippen en zoek dan voor een plaatsje voor twee personen. Wanneer we beiden neerzitten haal ik al mijn moed bij elkaar en kijk hem vol overtuiging aan. "A-aangezien we beide geen uur hebben, wil je dan misschien blijven voor de avondparade van het park?" vraag ik hem met glinsterende ogen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 24 Jul 2017, 01:29

Even trok hij een wenkbrauw op toen ze plotseling zo van hem weg keek. Of misschien was er iemand of iets op de weg dat haar aandacht trok? Al verdween deze gevoelens al weer toen ze hem bedankte en de bus in stapte. Hij wachte rustig tot ze een plekje had uitgekozem terwijl hij zijn kaartje liet controleren. Hij propte het toen terug in zijn broekzak en liep vervolgens naar het bankje om naast haar te gaan zitten. Hij keek langs haar uit het raam tot hij haar in zijn ooghoek opmerkte. "De avondparade?" Herhaalde hij haar terwijl hij haar rustig aan keek. "Als je zeker weet dat dat niet te laat gaat zijn," zei hij, natuurlijk maakte de tijd voor hemzelf niks uit, maar dat betekemde niet dat hij haar pas midden in de nacht wilde thuis afzetten
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Mon 24 Jul 2017, 02:27

Eerst voel ik me lichtjes teleurgesteld op Ryoma's antwoord, omdat het lijkt alsof hij er niet veel zin in heeft. Maar dan komt het tot me door dat hij dat bedoelde in een manier opdat het niet gevaarlijk voor me zou zijn. "Zolang er nog een manier om terug te geraken is, is het helemaal geen probleem!" breng ik er meteen uit wanneer dat besef tot me doordringt en een brede glimlach komt tevoorschijn, "Hoe meer tijd we hebben vandaag, hoe blijer me dat zou maken eerlijk gezegd." Pas een second later merkte ik wat ik net gezegd had en voel mijn hoofd rood worden. "I-Ik bedoel, toen ik mijn ouders zei dat je familie van Aurea was voelden ze zich meteen gerust," zeg ik nog half blozend, "ik denk niet dat ze er een probleem mee hebben aangezien ze jullie familie heel erg vertrouwen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 10 of 11 Previous  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top