Tokyo Mew Mew

Page 9 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Tokyo Mew Mew

Post  K.Lenno.02 on Thu 18 Sep 2014, 10:45

"maar het is niet zo dat er helemaal geen wandelaars rond lopen," zei ze na haar reactie over dat als niemand de wolf zou opmerken, "als de wolf zelf nieuwsgierig is naar mensen, zou hij zichzelf verraden," haalde ze haar schouder op. "we kunnen eventueel een gebied rond het dier afzetten, maar k weet niet zeker of dat wel goed gaat helpen."
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 12 Oct 2014, 23:59

"Zolang hij van de paden wegblijft zou hij normaal gezien geen problemen moeten hebben," antwoord ik en duw ondertussen de struiken weg zodat ik een weg voor mezelf kan banen, "mensen gaan normaal gezien niet te veel naast het pad lopen. Volgens mij is het enige belangrijke echt dat de boswachter hem niet opmerkt. Dan zullen er pas echt problemen komen."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 14 Oct 2014, 09:02

"het is waar dat volwassenen niet snel van een pad af zouden gaan, maar dat is niet zeker over spelende kinderen," zei ze toen, "ik hoop maar dat niemand zo is dat ze meteen na school het bos in willen." toen ze begon over de bos wachter keek ze haar wat verbaast aan, "ik wist niet dat er een boswachter was," zei ze en begon toen wat te lachen, "miss is het handig om die eerst te informeren dat als die onze wolf tegen komt, er niet op begin te schieten of iets."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 24 Mar 2015, 01:41

Bij het horen van Ryuuki's idee van een boswachter kijk ik haar eerst verstomd aan en begin dan te lachen. "Daar hoef je je geen zorgen over te maken," zeg ik haar meteen, "een boswachter is er tegenwoordig enkel om zeker te zijn of er geen herrieschoppers 's nachts door het bos trekken. Die heeft tegenwoordig geen wapens meer om op dieren te schieten."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 25 Mar 2015, 11:19

"nouja, we hebben gezien het het niet op een normale wolf leek," zei ze, "Wie weet denk de boswachter alsnog dat het een gevaar kan zijn omdat hij misschien niet weet wat het precies is." nog even dacht ze terug aan haar zin, Rachel had gelijk. haar hele idee sloeg nergens op. "Laten we maar veder gaan zoeken, des te eerder we hem zullen vinden," zei ze toen voordat ze weer veder door het bos begon te lopen.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 25 Mar 2015, 20:52

"Het zal wel niet te lang duren voor we hem vi-" begin ik, maar hoor dan verder in het bos geritsel. Stilletjes beweegt het hier en daar, en door de geluiden lijkt het alsof ik bijna kan zien waar het rondloopt. "Ik denk dat we hem gevonden hebben," fluister ik, en hou me klaar om actie te ondernemen. "hoe gaan we dit aanpakken...?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 31 Mar 2015, 09:24

zodra er wat geritsel van bladeren te horen is, stopte ze meteen met lopen. Toch kon ze aan het geritsel niet precies horen of het een groot iets of een klein iets zou zijn. "dat is een goede vraag. het zou handig geweest zijn als we een net meegenomen hadden," zei ze, "of we moeten een manier vinden om het te omsingelen."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 03 Apr 2015, 17:53

Even kijk ik naar de bomen om ons heen en zoek met mijn blik een weg door de takken die het meest open zijn en het minste geluid zouden veroorzaken maar ook de snelste weg zouden geven. "Ik denk dat ik een manier weet om aan de andere kant te komen," fluister ik toe, "probeer jij hem aan deze kant te omsingelen, dan hou ik hem tegen van de andere kant." Nadat ik Ryuuki mijn plan vertel spring ik meteen behendig van tak naar tak en kom dan voor het geritsel te staan. Het moment dat ik mijn voeten terug op de begane grond heb, lijkt het dier dat het geritself veroorzaakt mij gemerkt te hebben en loopt de andere kant uit.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 03 Apr 2015, 20:09

Toen hij hoorde hoe iemand niet ver achter hem vandaan, op de grond landde, spitste hij even zijn oren en keek hij met zijn geel gekleurde ogen om naar Rachel. Omdat hij wist dat zou over enkele seconden waarschijnlijk geen ruimte meer had om weg te komen, zette hij zich hoog af met zijn achterpoten en sprong hij zo uit een struik voordat hij van de plek begon weg te rennen. 'Dat ik serieus van ze weg ren,' ging er even een mopperende gedachte door zijn hoofd

Ze keek stilletjes toe hoe Rachel uiteindelijk achter het geritsel landde en uiteindelijk sprong er iets uit de struik. Toen ze in een flits van een seconde zag dat het de paarse wolf was waar ze naar op zoek wRen, nam ze snel haar boog. De wolf rende van hun beide weg en als e achter hem aan zou rennen, zou hij als nog te snel zijn. Ze richtte een pijl net langs de wolf terwijl ze het touw aanspande. Zodra ze de pijl afvuurde, kwam het voor de wolf in de grond waardoor hij er over heen struikelde
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 23 Jul 2015, 01:51

Alles gebeurt in een flits en door het donker is het moeilijk te volgen wat er gebeurd. Mijn reflex zegt me zo snel mogelijk mijn zwaarden boven te halen om de wolf op zijn plaats te houden, omdat rennen niet snel genoeg zou zijn. Maar ik houd die reflex in me. Daarvoor zijn we immers niet gekomen. Ik buig me snel door mijn knieën om extra kracht door mijn beenspieren te duwen en duw me dan stevig van de grond af om lage maar snelle sprong te nemen. Door me nog tegen een paar boomstammen af te zetten lukt het me uiteindelijk om bij de wolf te raken nog voor hij opstond. Al mijn acties worden stopgezet met de vraag "wat nu?". De eerste reactie is mijn handen naar voor te steken om hem te stoppen, maar uiteindelijk stop ik halfweg en verander snel mijn gebaren om het te sussen in plaats van af te schrikken. 'Blijf alsjeblieft op je plaats,' denk ik bij mijzelf en onbewust sluiten mijn ogen zich, afwachtend op het resultaat.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 00:43

hij zach in zijn ooghoek hoe Ryuuki een pijl op hem richtte maar hij was al te snel om er veder nog meer van te zien. Pas toen de pijl voor hem in de grond eindigde, werd hij afgeremd doordat hij er overheen struikelde. Hij rolde even over de grond waardoor zijn paarse vacht op zijn rug hier en daar was vies was geworden door het bruine aarde. Even wierp hij er nog een blik naar, nu zou hij een schoon shirt moeten aan doen zodra hij thuis kwam. Toen hij weer voor zich keek evn van plan was om weer op te staan om weg te rennen, merkte hij Rachel voor hem. Hij keek haar simpel eventjes aan en bewoog zijn staart een keer. Uiteindelijk spitste hij zijn oren bij het horen van een takje en draaide hij zich om. Nu stond Ryuuki ook nog eens achter hem. hij was dan ook niet bepaald een kleine wolf en zou hij dus moeilijk tussen hun door weg kunnen glippen.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 01:08

Achter de wolf hoor ik een takje kraken, waardoor ik meteen opkijk en oogcontact maak met Ryuuki aan de andere kant. Maar na het contact gemaakt te hebben, laat ik mijn blik weer vallen op de wolf voor ons. Ik neem weer de sussende houding aan tegenover de wolf, alsof het wij zijn die in het nauw gedreven zijn geweest door hém. "Blijf rustig daar," zeg ik de wolf toe, "loop alsjeblieft niet weg. We willen je enkel bedanken voor die keer dat je ons gered hebt." Ik spreek een wolf aan. Van alle dingen die ik doe, van aliens die monsters oproepen tot zelf transformeren tot half dieren, maar nooit had ik gedacht dat ik tot het punt zou komen dat ik probeer te overleggen met een wolf. Mijn ogen kijken weer op naar Ryuuki, zoekend naar hulp in deze situatie.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 01:24

Ze keek Rachel nog even verward aan, "denk je dat hij ons zal verstaan?" Vroeg ze haar terwijl ze naar de wolf keek. De wolf keek hun beide nog even aan en draaide zijn oren naar Rachel toen ze weer tegen hem sprak. Uiteindelijk was hij wat rustiger geworden en ging hij naast zijn staart zitten. Ryuuki glimlachtte zachtjes, "misschien is hij helemaal niet gevaarlijk," zei ze en deed een stapje dichter naar de wolf toe en reikte met haar hand naar hem uit.

Stilletjes was hij gaan zitten om te luisteren naar wat Rachel te zeggen had. Hij vond niet dat hij een bedankje nodig had, maar hij wilde niet dat ze weer achter hem aan zouden gaan als hij weer weg zou rennen. Pas zodra hij Ryuuki's had bij zijn snuit zag, realizeerde hij dat weg rennen misschien beter geweest was. Een mopperende blik verscheen in zijn ogen en hij legde zijn oren plat op zijn nek toen Ryuuki hem over zijn hoofd begon te aaien

K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 01:49

Even lach ik met een nerveus lachje naar Ryuuki, omdat ik de oren van de wolf heb opgemerkt. "R-Ryuuki," zeg ik, "het blijft een wolf, ik denk niet dat je het gewoon kan aaien zoals een konijn huisdier." Ik kijk nog even naar de wolf. Zou mijn boodschap doorgekomen zijn? Bijna had ik me tegen mijn hoofd geslagen met mijn handpalm. Waarom vraag ik dat uberhaupt nog, het is en blijft een wolf. Maar het feit dat hij gebleven is, voelt voor me aan als een soort antwoord erop, dat hij het bedankje heeft ontvangen en geaccepteerd. Op mijn lippen verschijnt meteen een glumlach. "Laten we teruggaan," zeg ik uiteindelijk glimlachend, "ik denk dat onze boodschap is overgekomen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 02:11

"als hij ons wat zou willen aan doen, had hij dat anders niet allang gedaan?" Keek ze over haar schoudernaar Rachel terwijl ze met haar hand tussen de zwarte oren van de wolf streelde. "En hij is zo lekker zacht~ Misschien is hij gewoon meer honds dan we dachten." Weer keek ze over haar schouder naar Rachel terwijl ze de wolf bleef aaien, "zeg me niet dat je het niet even wilt proberen," zei ze, "alsof hij zijn vacht verzorgt met shampoo."

Stilletjes bleef hij zitten en probeerde het geaai van zijn nicht zo veel mogelijk te negeren. Toch bleef hij Rachel met zijn ogen volgen, hopend dat zij iets zou kunnen doen. Maar zodra Ryuuki haar ook wilde overhalen om hem te aaien, werdt het hem uiteindelijk toch iets teveel. Hij duwde zich met zijn achterpoten omhoog en draaide zich uiteindelijk om voor hij met grote sprongen weg rende. Als de effect van zijn shampoo ook in zijn vacht tezien waren, zal zijn shampoo waarschijnlijk ook in zijn vacht te ruiken zijn.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 02:18

Wanneer de wolf wegrent na Ryuuki's geaai zucht ik diep. "Zie je wel, geen huisdier, nou is die weggerend," zeg ik in die zucht. Mijn ogen gaan weer even naar waar de wolf naartoe gesprongen en daarna weggelopen is. Ik maak we al snel weer klaar om weg te gaan. "Nou, nu we dat achter de rug hebben kunnen we wel weer teruggaan," voeg ik er uiteindelijk aan toe, "hoe sneller we dit bos uit zijn, hoe beter. Het wordt met de moment enger." Mijn handen vinden hun weg naar de andere elleboog, waardoor mijn armen zich kruisen en wrijven dan zodat het wat tegenwerkt tegen het kippenvel. "Vechten tegen aliens, en toch is een donker bos net iets angstaanjagender."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 12:04

"wie zegt dat je wilde dieren niet kan aaien? Daarbij, hij zag er redelijk tam uit. Misschien heeft iemand hem als pup verzorgt? Zulke wolven zijn altijd toch meer tam als ze groot zijn?" Vroeg ze met nog een klein grinnikje op het einde maar die verdween al weer snel toen Rachel over de aliens begon. "Ik weet het zo net nog niet hoor," zei ze toen terwijl ze zich alvast omdraaide en met haar weg begon te lopen. "Misschien vind ik het vechten met die aliens toch een tikje enger."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 15:57

"Ik weet het niet," zeg ik, "ergens voelt het alsof het bijna gewoonte geworden is om ertegen te vechten, dat ik erop kan vertrouwen dat alles goedkomt." Even leg ik mijn hand voor mijn hart alsof ik op die manier moed in mijn hart kan pompen. "Maar ik ben natuurlijk niet ontvoerd door hen geweest," mompel ik uiteindelijk zacht, "voor jou moet het waarschijnlijk veel erger zijn." Dan ga ik terug naar mijn normale, niet-getransformeerde vorm.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 16:38

"dat alles goed komt?" Herhaalde ze, "wie weet was er eigenlijk gebeurd zou zijn als die wolf er niet bij was om ons versterking te bieden?" Expres reageerde ze niet op Rachel's opmerking, gewoon omdat ze al dat gewoon probeerde te vergeten. Uiteindelijk veranderde ze weer terug naar haar menselijke vorm. "Denk je dat we die wolf nog eens tegen komen of dart hi ons nog eens wilt helpen?" Even zweeg ze, "was het wel oed om hem te laten gaan? Hij zou ons kunnen leiden naar zijn roedel, misschien zouden er dan nog meer wolven zijn dienons willen helpen." Ze grinnikte, "denk je dat ze het erg zullen vinden als er een roedel wolven zich aansloten bij het team?"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 16:50

"Ryuuki, luister naar jezelf!" roep ik terug, "Je wilt een roedel wolven toch niet forceren om constant op ons te letten?! We hebben krachten gekregen om onszelf te beschermen, niet om een roedel wolven te dwingen onze persoonlijke bodygiards te worden. Goed, we hebben deze keer hulp nodig gehad, maar dat betekent dat we sterker moeten worden zodat we volgende keer geen hulp nodig zullen hebben." Wanneer ik uit mijn bui ben en nog lichtjes hijg van de emoties neem ik diep adem en blaas het dan weer uit. "Doe wat je wil, ik ga naar huis," zeg ik uiteindelijk stil terug en draai me om om huiswaarts te gaan.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 17:29

ze keek Rachel stilletjes aan toen ze haar gedachtes uit riep. Langzaam realizeerde ze zelf ook hoe belachelijk het eigenlijk ook was. Dat had ze zelf ook nog wel kunnen weten. Misschien was ze gewoon bang. blijkbaar had de ontvoering een grotere impact op haar gemaakt dan ze zelf eerst had gedacht. Misschien was ze gewoon bang dat het nog eens zou gebeuren? Maar fysiek was er niet veel gebeurt. Maar als ze daar bang voor was, dan zou ze de vertrouwen in het team kwijt geraakt zijn. Ze stopte eventjes met lopen en bekeek Rachel eventjes van achter. Hoe kon ze haar eigen vrienden nou niet vertrouwen? Even schudde ze haar hoofd om deze gedachte weer weg te stoppen en rende vervolgens naar haar toe om weer naast haar te lopen. "Ik denk dat naar huis gaan nu het beste is voor ons beiden misschien," zei zei, de weg uit het bos was voor hun beide toch het zelfde
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 18:02

"Tuurlijk is het voor beide het beste dat we uit het bos naar huis gaan," zeg ik en wrijf nog eens over mijn bovenarmen alsof er een rilling over gaat, "welke twee meiden willen nu op dit uur in een donker bos zitten en normaal bij hun hoofd blijven?" Wanneer Ryuuki met me mee stapt versnel ik mijn pas lichtjes, om zo snel mogelijk uit het bos te gaan.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 18:37

"Zolang het donker is, wil ik liever zo snel mogelijk thuis zijn, zelfs buiten het bos," zei ze zachtjes, sinds dat meestal de momenten was dat ze Dren tegen kwam. haar maag knorde eventjes en ze grinnikte wat onschuldig, "ik ben blij dat ik thuis nog wat kan eten, ik denk dat ik wel een heel gangen menu op kan." Als Rachel het loop tempo wat verhoogde, begon ze langzaam al de smaak was was vis in haar mond te proeven. "Al vraag ik me wel af of Ryoma nu mee zal eten, gister ging hij gelijk door naar zijn kamer."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 19:12

Even kijk ik met open ogen naar Ryuuki wanneer ze dat over Ryoma zegt. "Gelijk door naar zijn kamer...? Heeft die iets te verbergen ofzo?" zeg ik, het laatste op een grappende manier, "Hij was nogal bezorgd terwijl jij weg was." Bij het zeggen van die woorden denk ik terug naar die tijd en hoe hij toen was.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 20:20

Ze keek op na Rachel's oprmerking, "was hij echt bezorgt?" Vroeg ze haar om zeker te zijn dat ze het goed verstaan had. Even keek ze wat schulding naar haar handen, "terwijl we toen nog zo'n ruzie hadden." Te zuchtte en verborg haar gezicht in haar handen, "ik ben het ergste nichtje die hij kan hebben." Langzaam zakte haar armen weer en keek ze haar nog steeds met een iets wat schuldige blik aan. "Had je die blauwe plekken gisteren niet gezien? Hij zei dat hij een gevecht had op school. ik dacht dat hij gisteren iets tegen die plekken wilde doen en daarom wat later wilde gaan eten."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 9 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top