Tokyo Mew Mew

Page 8 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Tokyo Mew Mew

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 03:02

"Ik weet het niet," zucht ik uiteindelijk, "ik heb diep binnenin helemaal het gevoel dat er iets met die wolf niet klopt." Uiteindelijk geef ik het op mijn standpunt te blijven verdedigen. "Maar als dat jullie allemaal geruststelt zal ik wel helpen zoeken," zeg ik ik glimlachend, "we kunnen misschien morgen na school gaan kijken."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14714
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 03:18

"dat lijkt me een goed plan," zei ze op het voorstel om na school even te gaan kijken. "wat is een goed plan?" hoorde ze toen een stem bij de ingang van het cafe en draaide ze zich om naar Ryoma die met een droge blik naar binnen gelopen kwam. even beet Ryuuki op haar lip en hoopte ze dat hij maar niks wist over wat er allemaal gebeurd was. "het is een tijd geleden dat je tot zo laat moest over werken, was het druk geworden vandaag?" vroeg hij waarbij hij deed alsof hij van niks wist, gewoon zodat ze zich niet druk zou maken om het feit dat hij het wist. Ryuuki glimlachte en knikte lichtjes, "het spijt me dat ik niks heb laten horen, k had niet echt tijd kunnen vinden om je via een sms'je op de hoogte te stellen," loog ze voordat ze wijn blauwe plekken op zijn armen merkte. "wat heb je gedaan?" riep ze meteen voordat ze zijn arm nam en zijn mouw wat veder omhoog deed. Ryoma haalde zijn schouders op, "er was een kleine ruzie op school, niks bijzonders," loog hij. "maar je doet nooit mee aan gevechten op school," zei Ryuuki toen weer. Ryoma zuchtte even, "sorry," zei hij voordat hij zijn arm terug nam, "laten we gaan, iedereen wacht voor je op het eten." Ryuuki knikte en keek rachel toen weer aan, "zie je morgen dan," zei ze voordat ze het cafe uit liep. Ryoma glimlachte nog even naar Rachel voordat hij zelf ook weer naar buiten liep
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36606

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 10:53

"Tot morgen," zwaai ik haar glimlachend uit en wissel nog snel een blik uit met Ryoma. Het duurt niet lang voor ze de deur uit zijn, en wanneer ik alleen ben met Ruka en Elliot, draai ik me weer naar de twee om. "Dan ga ik ook maar weer eens naar huis," zeg ik uiteindelijk glimlachend, als een vorm van afscheid, "ik zie jullie morgen weer."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 11:36

tijd skip?:33
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 15:13

Jup~ :D
Tot waar? xD
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 15:21

volgende dag?
op school, halverwege de dag, na school?
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 16:35

Misschien tot na school, wanneer ze de wolf gaan zoeken :>
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 17:04

ok :33

na de volgende schooldag stond Ryuuki buiten het lokaal waar e de laatste les hebben gehad. ze wachtte tot Rachel klaar zou zijn en het lokaal uit zo lopen. ondertussen stuurde ze Ryoma nog even n sms'je met dat ze niet met hem mee terug zou lopen. Toen Ryoma een sms'je terug deed en vroeg waar ze heen ging, stuurde ze er nog een terug met erin dat ze met Rachel nog iets moest opzoeken en hij zich geen zorgen hoefde te maken. zonder nog op n vervolg reactie van Ryoma te wachten deed ze haar mobiel weer weg en draaide ze zich weer om en keek het leeg stromende lokaal in
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 17:39

Wanneer de bel gaat om het einde van de laatste les aan te kondigen sta ik met een zucht op. Op een rustig tempo pak ik mijn spullen in, zoals gewoonlijk. Op het moment dat ik de klas uit stap kijk ik vanuit de deurpost even van links naar rechts en zie dan Ryuuki staan. Met een grijnsje stap ik naar haar toe. "En, klaar om op wolvenjacht te gaan?" vraag ik haar met een grijnsje.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 18:02

toen ze uiteindelijk buiten het lokaal verscheen zette ze zich wat af van de muur. "wolvenjacht?" herhaalde ze haar, "we waren toch niet van plan om het te doden? zolang we niet weten of het beest goed aardig was of kwaadaardig, weten we nog niet echt wat het beste is om er mee te doen, we moeten het tot die tijd maar uit de buur van de mensen houden"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 01 Aug 2014, 19:33

"Wie had iets gezegd van doden?" zeg ik, een beetje betwijfeld, "Met jacht bedoelde ik zoeken. Aangezien we nog niet meteen weten waar het dier is." Mijn twijfels over het al dan niet kunnen vinden van het dier zijn er nog steeds. De vreemdheid van dit geval blijft me nog steeds pakken. En diep binnenin blijft er steeds die twijfel bestaan dat we het nooit terug zullen vinden. Wie weet was het een grap van iemand en had die persoon gewoon een perfecte robot gemaakt van een wolf. In deze wereld kan alles tegenwoordig.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 01 Aug 2014, 19:52

"soms valt het doden ook onder het woord jagen," zei ze wat onschuldig toen e uitlegde wat ze eigenlijk bedoelde. "we zullen maar gewoon moeten rond kijken, als het niet in het bos zit, kunnen we rond kijken in het park en anders rond het gebouw waar we het tegen kwamen." toen ze zich bedacht dat wolven eigenlijk nacht dieren waren keek ze toen op, "we zouden eigenlijk wel meer kant hebben op slagen na zonsondergang," zei ze toen, "dat kan betekenen dat het nog n lange avond kan worden."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 01 Aug 2014, 21:53

"Maar niet altijd," zeg ik met een grinnikje. Bij het horen van Aurea's opmerking over hoe het laat kan worden denk ik even na. "Ik denk dat we na zonsondergang zelfs minder kans hebben om hem te vinden," zeg ik, op een nog denkende toon, "hij wordt 's nachts actief, dus dan loopt hij meer rond. Als hij overdag op dezelfde plek blijft zullen we meer kans hebben om hem overdag te vinden."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 01 Aug 2014, 22:05

"als je het zo bekijkt," zei ze met een kleine grinnik voordat ze al langzaam de hal uit begon te lopen, "maar als hij ergens overdag in een grot slaapt. niet dat er veel grotten in het bos zijn, de enigste die ik eigenlijk ken is die waar ik.." voordat ze klaar was stopte ze met haar zin en legde ze wat ongemakkelijk haar linkerhand om haar rechter bovenarm. "laten we maar gewoon gaan kijken, miss komt hij plots gewoon uit nieuwsgierigheid naar ons toe gelopen."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 02 Aug 2014, 21:14

"Als hij naar ons toe stapt vraag ik me eerder af of we dan net veiliger zijn of niet," zeg ik en voel een korte rilling opkomen, "stel je voor als hij ons als voedsel aanziet." Ondertussen stap ik met Ryuuki mee doorheen de hal. "Ik vraag me dan alleen nog af wat het beste is," zucht ik, "als we apart zoeken hebben we meer kans hem te vinden, maar samen zijn we veiliger voor als er iets zou moeten gebeuren."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 02 Aug 2014, 21:44

"We zullen dan maar niet naar vlees of bloed ruiken," zei ze met een kleine grinnik op haar reactie dat het hun miss als een maal zou kunnen zien. "Daarbij als hij ons als voedsel zien, kunnen onze transen tenminste helpen om ons zelf te verdedigen," haalde ze eem van haar schouders op
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 12 Aug 2014, 17:08

"Daar heb je gelijk in," knik ik glimlachend, "hoewel ik er een voorkeur naar heb onze transen zo weinig mogelijk te gebruiken. Misschien kan het het dier afschrikken. Hij leek niet bang te zijn op dat moment zelf, maar toch...."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 12 Aug 2014, 17:31

"tja, als je het zo bekijkt, daarbij is het waar dat het opdook toen we al in onze transen waren," zei ze na Rachel's opmerking over het zo miss mogelijk gebruiken van hun transen. "of we moeten al in onze transjes zijn voordat we het bos in gaan," zei ze toen.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 16 Aug 2014, 18:10

"Wat is het nut daarvan?" zeg ik droog en zucht, "Maar het kan wel een goed idee zijn. Je weet maar nooit of de wolf ons zou..." en voor ik het laatste woord zeg slik ik even, "...aanvallen." In mijn hoofd sluipen de herinneringen die ik aan de wolf heb terug naar de voorgrond. Ze helpen niet bij het vinden van een antwoord op hoe we het zouden moeten vinden of hoe de wolf zelf is. Uiteindelijk spreek ik mezelf in mijn hoofd toe dat alles wel in orde zal komen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 25 Aug 2014, 11:32

“je zei toch dat het t dier miss zou afschrikken, als we de wolf vinden als we al getransformeerd zijn, kan de transformatie het niet laten schrikken,” legde ze haar reactie uit, “daarbij kunnen onze krachten miss van pas komen bij het zoeken en als het ons eventueel aanvalt, kunnen we ons meteen verdedigen,” zei ze voordat ze de deur naar buiten door liep en nu buiten op het plein stond
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 11 Sep 2014, 20:32

"Lijkt me een goed plan dan," zeg ik glimlachend, "misschien herkent de wolf ons zelfs, aangezien we er dan precies hetzelfde uitzien als toen het ons hielp." Op het plein zoek ik mijn weg tussen alle jongeren die op weg naar huis gaan. Aan de poort bedenk ik me even welke weg het beste zou zijn en stap uiteindelijk de kant op van het bos.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 13 Sep 2014, 14:23

"zo had ik er nog niet over na gedacht," zei ze nadat Rachel opmerkte dat de wolf hun dan miss door hun transjes kon herkennen, "het zou wel makkelijk en handig zijn," zei ze toen ze richting het bos liepen. toen ze uiteindelijk bij het bos arriveerde stopte ze ong 10m voor de eerste rij bomen. Even keek ze nog het bos in voordat ze zichzelf naar haar Mew Mew transformatie transformeerde en keek toen naar Rachel tot dat zij zover was om het bos in te gaan.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 14 Sep 2014, 20:26

"Het is altijd een mooie extra," antwoord ik grinnikend en stap met haar mee tot het bos. Samen met Ryuuki transformeer ik tot Mew Panda. Het vertrouwde costuum geeft me een licht gevoel binnenin me, alsof ik tot alles in staat zou zijn. "Laten we gaan," zeg ik vol zelfvertrouwen en grijns naar Ryuuki. Dan kijk ik zelfzeker naar het bos en begin de zoektocht naar de mysterieuze wolf.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 17 Sep 2014, 11:21

"en of we gaan," zei ze met een kleine grinnik na het zien van haar grijns, "lijkt erop dat iemand er zijn in heeft." toen ze begonnen te lopen keek ze goed rond, haar ogen waren al snel gewent aan het iets mindere licht van het bos en met haar oren luisterde ze aandachtig naar alle geluiden. "nu k er aan denk, wat gaan we er eigenlijk mee doen als we t gevonden hebben? k denk niet dat t dier het fijn vind om in t Mew Mew cafe te zitten, Elliot waarschijnlijk ook niet."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 17 Sep 2014, 17:23

"Als hij echt ongevaarlijk blijkt te zijn, zullen we hem denk ik hier moeten laten leven," antwoord ik op Ryuuki's vraag, "zolang niemand over de wolf te weten komt zal er ook nooit echt iemand achter hem aan zitten. En in het bos kan hij voor zichzelf zorgen." De vraag die Ryuuki gesteld had was zeker weten terecht. Ik had er tot dan toe ook nog niet aan gedacht.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 8 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top