Tokyo Mew Mew

Page 7 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Tokyo Mew Mew

Post  K.Lenno.02 on Thu 20 Feb 2014, 22:07

"daarom, als we diewolf als eerste kunnen uitschakelen, hebben we daar geen last meer van,"haalde hij zijn schouders op

"miss dat hij gevlugt is," mopperde ze zacht tot ze hem in een hoek zag staan.
"ik heb de uitgang gevonden,"zei hij als ze dichterbij kwamen ((moet Ruka's banner effe terug zoeken x33))
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 21 Feb 2014, 22:56

Ik zou voor Rachel eigenlijk eens een nieuw prentje moeten vinden >:3

"Oh, daar ben je," zeg ik meteen en ren naar Ruka toe, "ik maakte me al zorgen dat er iets gebeurd was."

"Dan zitten we nog steeds met die andere Mew,"
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 21 Feb 2014, 23:07

"wat nou, als we een manier verzinnen om die wolf tegen hun op te zetten? slaan we 2 vliegen in een klap,"zei hij toen

(omdat k nu niet kan selecteren, doe k Ruka'sreactie even tussen die van Ryuuki))
Ruka keek ze mopperend aan, "je maakte je zorgen, over mij? dat is nieuw," haalde hij zijn schouders op
Ryuuki zuchtte, "kan je ons niet gewoon de weg naar buiten leiden?"vroeg ze toen. "als jullie dat willen,"
reageerde Ruka voordat hij terug de gang in liep
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 22 Feb 2014, 19:19

"Is het zo verrassend dat ik me zorgen maakte?" mompel ik mopperend en volg Ruka mee naar buiten.

"Wat had je in gedachte om die wolf tegen hun op te kunnen zetten?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 22 Feb 2014, 20:15

"ik heb nog niet echt een geweldig idee, maar er zal iets moeten zijn om hem onder een soort van hypnose te krijgen"

"eigenlijk wel,"haalde hij zijn schouders op tot ze bij de uitgang kwamen.
hij opende de deur en liep naar buiten

"wat het belangrijkste is is dat we allemaal nog in orde zijn,"zei ze en volgde ze naar buiten waar ze even de frisse lucht op snoof,
"het voelt alsof ik weken de blauwe lucht niet meer heb gezien,"zei ze
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 08 Mar 2014, 23:55

Bij Ruka's opmerking wil ik wat gevat terug zeggen maar weet dan niet meteen wat. "Sorry dat we er zo lang over deden," zeg ik verontschuldigend tegen Ryuuki.

"We zullen zien wat het brengt," zeg ik en kijk dan even uit over de stad, "eerst uitzoeken waar we ons gaan onderduiken."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 19 Mar 2014, 11:06

Ryuuki keek op toen Rachel zich plots ging verontschuldigen, "het is goed, het maakt niet meer uit. beter laat dan nooit, toch?" glimlachte ze

"waar had je in gedachten? het bos zou te weinig beschutting geven"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 21 Jun 2014, 21:38

"Oh, Ryuuki je bent echt te goed voor deze wereld!" zeg ik vrolijk en neem haar meteen in mijn armen voor een knuffel. Zo houd ik haar een tijdje stevig vast en laat dan weer los. "Kom, snel terug naar het café," stel ik voor, "iedereen wil vast en zeker weten hoe het met je gaat. En als er wondes zijn moeten die ook snel verzorgd worden."

"We zitten in de buurt van een stad, een huis dat op dit moment te koop staat," antwoord ik en denk dan even na voor ik mijn zin verder afmaak, "en als er mensen komen kunnen we snel weggaan."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 21 Jun 2014, 22:11

Op telefoon dus even zonder banners ^^'

Ze keek haar wat verward aan toen ze zei dat ze tegoed was voor deze wereld maar door wat er allemaal gebeurt was, had ze niet zoveel zin in lange gesprekken die ze miss toch niet zo snappen, gewoon omdat ze met haar gedachtes nog niet helemaal bij was. Toen Rachel haar toen een knuffel gaf, gaf ze ook maar een lichte knuffel terug. Toen ze haar weer los liet, liet ze zelf ook weer los en knikte lichtjes op haar vraag om terug te gaan. "Ja, ik hoop alleen niet dat k duizende vragen zal moeten beantwoorden," zei ze, "daarbij hoop k niet dat Ryoma ook maar iets weet. Hij zou niet stoppen met zeggen dat hij me gewaarschuwd had," zei ze zacht
Gran knikte toen hij vertelde over een te koop staand huis. "Dan hoop ik alleen niet dat we steeds van huis moeten veranderen," zei hij. "Des noods halen we t verkoop bord weg," haalde hij zijn schouders op
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 28 Jun 2014, 17:42

"Ik denk dat Elliot ook heel goed verstaat dat de vragen voor later zullen moeten zijn. Je bent vast uitgeput," glimlach ik, "Ryoma heb ik niets gezegd, die zou zich toch alleen onnodig zorgen maken." Het was ook onze eerste keer proberen, als vandaag mislukt was zouden we wel genoodzaakt zijn geweest hem erover te vertellen.

"Ik denk niet dat huizen zo snel verkocht worden," zeg ik, maar haal dan mijn schouders op, "maar als je het zo graag op veilig wil spelen is dat voor mij ook best." Even bedenk ik me nog dat het kan zijn dat de makelaarsmaatschappij toch zou weten dat het verkocht wordt. Het weghalen van het bord zou het dan verdacht kunnen maken. Maar uiteindelijk besluit ik mijn mond erover te houden en geen discussie aan te gaan, dat heeft toch niet veel zin.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 28 Jun 2014, 18:02

(Op telefoon, banner loos~))

Ze zuchtte even van opluchting toen Rachel vertelde dat ze Ryoma niks gezegt had. "dank je," zei ze toen met een klein glimlachje op het einde. Ruka keek ze toen aan en haalde sinpel zijn schouders op, "dat hij het nog niet weet, betekend niet dat hij er nooit achter zal komen," zei hij toen. "Zolang je hem niks verteld zal dat niet gebeuren," vertelde Ryuuki hem.
"Naja, this maar wat je onder snel verstaad," haalde Gran zijn schouders op, "een jaar een snel of langzaam gaan." Hij keek toen weer over de daken van enekele huizen, "laten we maar snel opzoek gaan"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 09 Jul 2014, 02:29

"Er lijkt ook niets aan de hand te zijn met je," zeg ik en bekijk Ryuuki snel van top tot teen, "of hebben ze toch iets met je gedaan?" In mijn gedachten komen er vele beelden op van mogelijke dingen die ze met Ryuuki gedaan zouden kunnen hebben en zo snel ik kan haal ik die beelden weer weg. Ik zou er niet aan willen denken.

"Daar heb je gelijk in," zeg ik en draai me dan naar de straat. Alle huizen staan mooi op een lijn opgelijnd, maar geen enkel huis met een "te koop"-bord springt me in het oog. In de verte, aan het einde van de straat merk ik dan iets kleurrijk op dat hoogstwaarschijnlijk een 'te koop'-bord is. "Daar, dat huis op het einde, wat dacht je daarvan," zeg ik, en wijs ondertussen naar het huis waar ik het bordje bij opmerkte.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 12 Jul 2014, 17:16

Op mobiel x3

-----

Ryuukia haalde haar schouders even op toen Rachel haar vroeg of ze haar iets hadden aangedaan. "Behalve een gebroken hart," zei ze toen wat later, "maar dat is het enigste." Ze keek toen wat omlaag, "al weet ik biks wat ze nog meer van plan waren als jullie nooit waren gekomen." "De relening stuur ik later wel op," zei ruka toen. Ryuuki keek hem aan en kreeg een een klein glimlachje, "ik trakteer jullie later wel op een dineetje of een filmp ofzo iets," zei ze toen.

Stilletjes keek Gran langs de rij huizen naar het huis met het verkoop-bord in de tuin. Nadat Dren heb gevraagt had of dat miss geschikt was, haalde hij droogjes zijn schouders op, "daar kunnen we maar op een manier achter komen," zei hij voordat hij hun beide van her dag af teleporteerde en op de 2e verdieping van het huis weer tevoorschijn kwamen. "Het lijkt me groot genoeg," zei hij toen voordat hij wat rond ging kijken in het huis
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 30 Jul 2014, 22:16

Ik weet niet meteen wat Ryuuki bedoelt met een gebroken hart, maar besluit uiteindelijk ervoor te kiezen haar er maar niets over te vragen. "Die belofte moet je vooral niet vergeten," grinnik ik uiteindelijk, "zeg nooit nee tegen een traktatie!" Mijn besluit ligt vast dat ik zeker gewoon vrolijk ga doen. Volgende keer bescherm ik haar zeker, er is geen andere keuze.

"Ik denk dat we zo'n groot huis ook wel eens mogen hebben, voor de verandering," zeg ik en bekijk het huis grondig. De kamer waar we nu in staan is niet zo vol bekleed, en wanneer ik even naar de eerste verdieping teleporteer en terug, geef ik een goedkeurend knikje. "Er zijn geen echte meubels in het huis en het water en de elektriciteit werken op dit moment niet echt," zeg ik zuchtend, "maar het gaat er zeker en vast mee door. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht dan een huis dat verkocht wordt. Ze sluiten water en elektriciteit pas aan wanneer de mensen komen inwonen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 30 Jul 2014, 22:43

ze grinnikte even na Rachel haar reactie toen ze vertelde dat ze hun zou bedanken met een traktatie. "al weet ik niet of het zo'n goed idee is om naar de film te gaan, Ruka word waarschijnlijk nog niet in elke film toegelaten," grinnikte ze wat, Ruka keek haar toen wat geirriterd aan, "hou oud denk je dat ik ben?" mopperde hij. Ryuuki glimlachte even voordat ze de blonde jongen over hij hoofd aaide, "oud genoeg om met een traktatie bedankt te worden voor het feit dat je Rachel hield met het redden?" Ruka zweeg even

hij haalde zijn schouders op toen Dren vertelde dat ze het ook wel eens verdiend hebben om in een groot huis te leven, "doordat het leeg staat maakt het voor mij niet echt uit of het groot is of niet. k bedoel maar, of t n groot leeg staand huis is of n klein leeg staand huis, het is inprencipte t zelfde," zei hij toen ze weer in dezelde kamer stonden
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 30 Jul 2014, 23:23

Bij Ryuuki's woorden kijk ik even glimlachend naar Ruka. Daar heeft Ryuuki zeker en vast gelijk in. "Hij heeft zichzelf echt bewezen," zeg ik glimlachend, "hoewel ik hem eerst nog gezegd had gewoon buiten het gebouw te blijven en te wachten."

"Het verschil zit hem in het feit dat ik in een groot leegstaand huis meer kans heb een paar dagen alleen te zijn dan een klein leegstaand huis," zeg ik zuchtend en stop even naast Gran om mijn hand op zijn schouder te leggen wanneer ik langs hem stap, "hoe langer ik een tijdje ver van je kan leven, hoe beter." Dan haal ik mijn hand weg en stap weer gewoon verder. Ik probeer dan mijn plaats in het huis ergens te vinden. Hier en daar staat er nog een oud kastje of een ander oud stuk meubel dat de vorige inwoners achtergelaten hebben. Volgende keer moet ik mezelf eraan herinneren een gemeubileerd huis te pakken dat te huur staat, in plaats van een huis dat te koop staat.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 30 Jul 2014, 23:54

ze haalde haar schouders op na Rachel's reactie, "je weet hoe hij is, als je zegt dat hij iets moet doen, doet hij het niet. en als je zegt dat hij iets juist niet moet doen, doet hij het wel.3 na nog even door gelopen te hebben, kwam het Mew mew cqfe uiteindelijk meer in t zicht. even rekte ze zicht uit, "t voelt alsof k maanden niet meer in t cafe ben geweest;"

Even keek hij hem wat achterdochtig aan toen hij langs hem liep en vertelde dat het beter was dat ze veder van elkaar af leefde. he haalde zijn schouders op, "als dat is wat je wilt," zei hij, "dan claim ik wel de onderste verdieping." met nog dezelfde blik keek hij hem nog even na voordat hij zichzelf naar de laagte verdieping teleporteerde
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 01:28

"Het lijkt voor mij ook al maanden dat we je gered hebben," zeg ik glimlachend terug. Ondertussen stap ik het café binnen en roep Elliot erbij. "Elliot! Kijk eens wie we terug onder ons midden hebben!" roep ik heb vrolijk.

Op de tweede verdieping zoek ik ergens een kamer op die, als je kijkt naar de versleten muren en de vormen die in de verf gemaakt zijn, een slaapkamer bleek te zijn. De vensterbanken onder de ramen zijn breed en laag en lijken perfect gemaakt op te zitten. Zo zet ik me op één van de vensterbanken, met mijn rug tegen de muur en mijn hoofd tegen het raam. Emotieloos staar ik uit het raam naar buiten. Mijn hoofd dwaalt af naar Ryuuki, en haar gezicht toen ze zag wie ik werkelijk was. Uiteindelijk was het nooit echt mijn bedoeling haar te kwetsen, maar het was wel wat ik gedaan had. De hele tijd blijft er één vraag in mijn hoofd zitten. "Was wat ik gedaan had wel het juiste...?" zucht ik er na een tijd luidop uit.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 01:45

ze grinnikte even, "k ben ook blij dat k daar weg ben," zei ze voordat Rachel Elliot erbij geroepen had. rustig kwam hij om de hoek gelopen en keek hij ze aan, "k zie dat alles goed gekomen is," zei hij, "geen gewonden?" Ryuuki schudde haar hoofd voordat ze op keek, "nu ik het me bedenkt, k vraag me af waarom die wolf daar plots was," zei ze voordat ze Rachel weer aan keek, "nu moet k het bos gaan rond zoeken om het te vinden."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 01:49

"Ik heb niets gehoord van een wolf in het bos," zeg ik, "anders zouden mensen er wel waarschuwingen over gegeven hebben." Even houd ik één van mijn handen tegen mijn kin en denk een tijdje na. "Nu je over die wolf begint..." mompel ik terwijl ik nog verder nadenk. Die wolf was er vreemd genoeg echt net op het juiste moment aangekomen en op een mysterieuze manier daarna weer weggelopen. En voor zover ik weet zijn er in de buurt geen wolven gezien geweest. Van waar zou die wolf dan komen...? "Echt een vreemde zaak," zucht ik uiteindelijk wanneer ik maar steeds meer vragen over me heen krijg, "hij zag er ook niet echt heel normaal uit, met die kleuren."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 02:02

even grinnikte ze nadat ze terug dacht over de kleuren die de vacht van de wolf had. "nu vraag k me af of het eigenlijk wel precies n wolf was." Elliot keek de 2 aan, "miss is het handig als jullie meer op jullie hoeden zouden zijn en overdag opletten of jullie het weer zien; k neem aan dat jullie er niet genoeg over zullen weten en het goed of slecht kunnen noemen."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 02:18

"Maar de wolf hielp me!" werp ik tegen Elliot, "Het was alsof het zij aan zij met me vocht! Hoe kan het dan in hemelsnaam slecht zijn? Als die wolf er niet was had ik nu net zo goed dood kunnen zijn! Of tenminste ernstig gewond! En daarbij Ryuuki ook." Mijn uitbarsting zorgt ervoor dat ik al bijna aan het hijgen ben. Om de één of andere reden zeggen mijn instincten me dat ik het dier moet verdedigen, dat ik ervoor moet opkomen. Natuurlijk was de wolf mysterieus, het was even mysterieus voor de anderen als het voor mij was, maar omdat ik er zo dichtbij stond en zo dicht mee gestreden had wist ik des te meer dat het dier geen kwade bedoelingen had. Maar uiteindelijk dacht Ryuuki dat ook over Dren. En wanneer dat bij me doordringt houd ik al snel mijn mond.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 02:33

"uiteindelijk weet je er toch te weinig van om een goed oordeel te geven," zei Elliot nog, "zolang je niet weet waar het vandaan komt en wat zn doel was, wil ik dat je meer op je hoeven ervan bent, dat was alles." stilletjes liep Elliot toen weer weg en keek Ryuuki hem nog na voordat ze Rachel aan keek, "we kunnen er morgen voor gaan zoeken, miss dat we er dan meerover teweten komen."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 02:41

"We kunnen ernaar gaan zoeken," zeg ik zuchtend, "maar als er echt een wolf in de buurt was denk ik uiteindelijk toch dat de buurtbewoners al iets van gezegd zouden hebben. Uiteindelijk staat hun veiligheid een beetje in de weg als er een wolf leeft. Bovendien leven wolven normaal gezien in roedels, maar deze was helemaal alleen." Ik denk luidop voor een tijdje en zucht uiteindelijk. Hoe meer ik erover blijf denken hoe moeilijk het wordt.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 02:57

"daarom, als we er naar zoeken en we vinden het, kunnen we het helpen zoeken naar zn roedel en eventueel het bos uit helpen, terug de wildernis is," zei ze met een trotse glimlach. "zo moeilijk zou dat toch niet zijn, dan is elliot ook weer blij."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 7 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top