Tokyo Mew Mew

Page 6 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: Tokyo Mew Mew

Post  PuddingMonster on Mon 26 Aug 2013, 00:23

"Ik heb geen sleutel om het op slot te doen," zeg ik, met een bijna onopmerkbare schouderophaling.

~Mew Panda
"Hoe en waarom het openstaat is niet echt belangrijk," zeg ik, nog steeds zelfzeker, "Maar ik ben er nu, dus geef Ryuuki terug."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14709
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 26 Aug 2013, 00:29

Gran zuchtte na Dren's opmerking voordat hij n soort speer liet verschijnen en daarmee op Rachel af vloog.
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36600

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Mon 26 Aug 2013, 17:42

Wanneer Gran zijn speer gooit raak ik ook meteen meer geconcentreerd, waardoor ik snel een dolk gooi.

~Mew Panda
Ik ontwijk snel de speer en weer met mijn zwaard de dolk af. "Zijn dat jullie enigste trukjes?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 26 Aug 2013, 17:54

hij draaide zich om toen ze hem met de speer ontweek en zodra ze met haar zwaard, Dren zijn dolken aan het afweren was.
zette hij zich van de muur af om iets sneller naar haar toe te vliegen. maar in plaats van haar te steken ofzo, ging de punt van zijn speer net langs haar arm en maakte alleen n diepe snee
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 27 Aug 2013, 21:33

~Mew Panda
Wanneer ik een steek door mijn arm voel van de steek weer ik snel af met mijn zwaard, waardoor ik nog een wonde achterlaat in Grans zij/achterrug. Gelukkig was het mijn linkerarm, als het mijn rechter was dan had ik nu helemaal geen kans meer. Snel werp ik een blik op de snede, om zeker te zijn of er echt heel veel bloed uit komt of niet. Geen slagader, dus veel bloed verlies ik niet.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 27 Aug 2013, 21:39

even beet hij op zijn lip toen hij voelde dat ze hem terug aanviel in zijn zij/achterug en lande op de grond waarna hij na even n koprol, op zijn knie op de grond zat.
even keek hij naar de wond in zijn zij/achterrug (voor zover hij kan kijken xd) en keek Rachel dan weer kwaad aan. 'daar ga je spijt van krijgen, dit was mijn lievelings shirt"riep hij voordat hij op stond en zijn speer in de lucht liet draaien en prikte toen de punt in de grond wat n grote scheur in de vloer maakte

hij keek nog even toe naar t gevecht voordat hij even slikte. hij beet wmet wat afschuw op zijn lip voordat hij veranderde in zijn trans, n klein wollig konijntje (:33)
even keek hij toen weer naar t gevecht tot hij zo stil en klein mogelijk langs het gevecht huppelde, naar Ryuuki
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 27 Aug 2013, 22:01

~Mew Panda
"Hetzelfde geldt voor jou," zeg ik met een pijnlijke grijns. Wanneer ik de vloer voel schudden spring ik meteen zo hoog mogelijk de lucht in om de scheur te vermijden. In de lucht neem ik dan mijn zwaard stevig vast. "Sakura dance!" roep ik dan en rondom mij verschijnen allemaal kersenbloesems, die zich dan naar Gran gaan, ieder als een vlijmscherp mesje.

Zoals hier, maar dan met Sakura
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 27 Aug 2013, 22:05

hij trok toen zijn speer uit de grond en hied die voorzich draaien waardoor het alle kersenbloesems afweerde

-konijn-
toen hij bij Ryuuki, die nog n beetje levenloos voor zich uit staarde, aankwam. keek hij haar even droog aan voordat hij haar los begon te maken
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 13 Sep 2013, 22:18

~Mew Panda
Ik gebruik dan de tijd dat Gran bezig is met het afweren van de blaadjes om dichterbij te komen. Vanachter de blaadjes haal ik dan mijn zwaard weer boven om onder de speer door Gran aan te vallen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 13 Sep 2013, 22:24

hij nam zijn speer toen aan beide uitende en duwde hem omlaag om haar zwaard te blokkeren

toen Ruka haar uiteindelijk had los gemaakt. keek ze nog wat levenloos voor zich uit tot ze uiteindelijk opstond
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 14 Sep 2013, 22:31

~Mew Panda
Wanneer mijn zwaard naar beneden wordt geduwd wordt ik even uit mijn balans gehaald. Ik probeer het zo snel mogelijk terug te krijgen, maar het laat even een gat open. Op het moment dat ik mijn balans terug gevonden heb spring ik zo snel mogelijk weer uit het bereik van Gran.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 14 Sep 2013, 22:55

toen ze haar balans kwijt raakte, sprong hij weer op haar af, met de punt van zijn speer naar haar toe.
maa nog voordat hij de speer in haar zij of ergens kon steken, werd hij door iets tegen de muur geduwd

hij was er al achter gekomen wat er eigenlijk aan de hand was.
daardat het spoor van Rachel en Ruka nog vers was, had hij het gebouw kunnen vinden.
toen hij aan kwam, merkte hij meteen het gevecht tussen Rachel en Gran op, hij was nog net op tijd om Gran van Rachel uit de buurt te duwen
hij deed dat toen dus ook, en stond nu noor Rachel, maar met zijn gezicht naar Gran gericht
hij gromde, waarbij zijn tanden liet zien

ze keek nog even met dezelfde wazige ogen naar het gevecht van Rachel en Gran waar uiteindelijk n onbekende wolf zich tussen voege.
ze keek toen met dezelfde blik naar Dren. Ze wilde hem aanvallen, maar iets hield haar tegen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 11 Feb 2014, 21:42

~Mew Panda
Wanneer ik mijn balans verlies heb ik even het idee dat het echt gedaan is met me. Even knijp ik mijn ogen dicht tot ik merk dat er geen genadeslag komt en mijn ogen terug open. De wolf die me beschermde had ik nog nooit gezien, en het verbaasde me dat het me beschermde.

Bij het merken van Ryuuki's twijfeling komt er een klein grijnsje op mijn gezicht, ookal doet het me pijn haar zo te zien. Waarom moest ze nu twijfelen, als ze me gewoon aanviel had dit veel gemakkelijker voor me geweest. "Is er iets? Bevende knietjes misschien?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 15 Feb 2014, 15:45

hij keek nog veven over zijn schouder naar Rachel maar zodra hij zag dat ze niks mankeerde, gaf hij zijn aandacht weer terug naar Gran

"ik wist niet dat jullie een huisdier hadden,"zei hij, "ik heb wel zin in een hondenpoot," greens hij en zodra de wolf op hem af zou springen, sloeg hij met met zijn speer tegen de muur. de wolf duwde zich van de muur af en kwam zo ongedeerd weer op de grond terecht

ze keek hem nog met zelfde vage blik aan waarna en uiteindelijk transformeerde naar haar Mew Mew vorm. Ze bracht haar hand toen naar haar boog.
ze hield her alleen voor zich en spande het touw niet aan, ze had dan ook geen pijlen bij de hand.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 15 Feb 2014, 17:57

~Mew Panda
Wanneer ik Gran de wolf zie aanvallen met zijn speer, wacht ik tot het dier weer rechtstaat, zodat ik eerst weet dat hij zeker nog kan bewegen en ga dan weer op Gran. Ik haal uit met mijn zwaarden. "Hier is het te doen," zeg ik met een zo moedig mogelijke stem.

Met een paar behendige bewegingen draai ik mijn dolken rond mijn handen en hou het uiteindelijk al klaar vast. "Nog steeds getwijfel?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 15 Feb 2014, 18:29

hij keek toen om naar Rachel en als ze uithaalde met haar zwaarden, blokkeerde hij ze met zijn speer

toen hij recht op stond keek hij even toen hoe Rachel naar Gran uithaalde tot Gran ze blokkeerde.
Sinds Gran toen niet meer op hem lette, nam hij een kleine aanloop en haalde hem toen onderuit

(moet nog n nieuwe banner van haar trans maken ><)
Ze keek toen omlaag als ze naar haar lege boog keek. Haar haar verborg haar ogen als er langzaam een traan over haar wang rolde. "Hou je mond!" riep ze toen en keek hem toen kwaad aan en nam haar boog in beide handen. Terwijl ze het touw aanspande, richtte ze op Dren. "het is allemaal mijn schuld dat het zo gelopen is, ik had het moeten weten," zei ze toen voordat ze het touw los liet. In plaats van een pijl die op Dren af ging, was het een golf van trillingen door de lucht die steeds groter en sterker werden
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 15 Feb 2014, 20:46

/had blijkbaar al een banner van Mew Panda/

Op het moment dat Gran onderuit gehaald wordt maak ik gebruik van de situatie en blokkeer hem helemaal met mijn zwaarden.

Wanneer Ryuuki iets afvuurt dat ik niet kan zien wou ik zo snel mogelijk weg teleporteren, maar het was al te laat. De geluidsgolven raken me, en ik word erdoor tegen de muur achter me gevuurd.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 15 Feb 2014, 23:33

toen de wolf hem onderuit haalde, verloor hij de grip van zijn speer. toen Rachel zijn arm via zijn mouw aan de grond vast maakte,
probeerde hij met zijn andere hand bij zijn speer te komen tot de wolf op zijn arm ging staan

(trans)
ze nam toen haar boog in beide handen waarmee het het touw tegen de boog aan hielt.
ze sprong toen naar hem toe en hield een van de hoeken van de boog naar hem gericht als ze wachtte op wat hij ging doen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 16 Feb 2014, 01:00

"Nu kan je nergens meer naartoe," grijns ik hem toe. Toch blijf ik op mijn hoede, je weet maar nooit wat voor trukken hij nog uit zijn mouw kan halen.

Bij het zien van de boog die op mij gericht is kijk ik Ryuuki met een lach aan, die bedoelt zou moeten zijn als een kwaadaardige grijns maar die er niet zo uitkomt. "Toe dan, je kan het,"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 16 Feb 2014, 09:59

Hij keek haar even wat gromment aan tot hij naar Dren keek,
"Dren, doe dan iets!" riep hij wat kwaat, kwaat door de gedachte dat hij zich
Nu echt niks meer kon doen

(trans)
ze hield haar ogen even stevig dicht tot ze naar hem toe spring en me
t haar boog wilde uithalen alsof het een stok of iets was
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 16 Feb 2014, 17:55

Wanneer de stok steeds dichterbij komt wordt het me iets te veel. Als een soort reflex gebruik ik het korte moment voordat Ryuuki met haar boog aanvalt om zowel mij als Gran weg te teleporteren. Waar we uitkomen is op een flatgebouw, niet ver van daar in de stad.

Gran is dan vanonder me verdwenen. En wanneer ik dat eenmaal gemerkt heb trek ik mijn zwaard uit de grond, waar het het stuk stof van zijn mouw vasthield. Het moment rust brengt meteen een vlaag moeheid over me heen, die me laat hijgen. Het eerste wat terug tot mij komt is Ryuuki. Meteen transformeer ik terug naar mijn gewone gedaante en ren naar Ryuuki toe. "Ryuuki!"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 16 Feb 2014, 18:37

zodra Dren hun beide op een flat gebouw geteleporteerd had, stond hij op en liep hij naar de rand van het gebouw.
"wat doen we nu?"vroeg hij toen terwijl hij naar de kleine mensjes beneden langs de flat zag lopen

ze keek op toen Dren opeens weg teleporteerde en zodra ze zich omdraaide merkte ze dat Gran ook weg was.
toen Rachel haar naam riep, keek ze om naar Rachel terwijl ze terug transformeerde. "ik ben in orde,"zei ze alleen,
"laten we gaan, ik wil hier liever geen moment langer blijven"

hij keek de 2 meiden nog even aan voordat hij zich omdraaide en door normaal het gebouw verliet alsof er helemaal niks gebeurt was
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 16 Feb 2014, 22:57

"Oké, ik kom mete-" Begin ik mijn zin, maar terwijl ik me aan het omdraaien ben merk ik dat de wolf die me geholpen had al weg was. "Ik heb het nog niet eens kunnen bedanken," mompel ik stil en op een trieste toon.

"Geen idee, voor nu even terug op krachten komen," zeg ik terwijl ik me even neerzet.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 16 Feb 2014, 23:12

"miss moeten we volgende keer iets tegen die wolf doen," zei hij waarbij hij nog even met zijn hand over zijn rug ging waar Rachel eerder met haar zwaarden langs gegaan is

"beter gezegt, waarom hielpt het ons en hoe kon het ons vinden," vroeg ze zich af terwijl ze een kand op liep op zoek naar de uitgang
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 20 Feb 2014, 20:58

"Ik heb geen idee waarom," haal ik mijn schouders op en volg Ryuuki de ruimte mee uit, tot ik me weer iets bedenk. Dan stop ik en kijk nog eens goed door de kamer. "Waar is Ruka eigenlijk?"

"Die wolf was nogal een verrassing," zucht ik, "als die er niet geweest was...."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 6 of 11 Previous  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Next

View previous topic View next topic Back to top