Bandayo -anime/manga-

Page 8 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

View previous topic View next topic Go down

Re: Bandayo -anime/manga-

Post  K.Lenno.02 on Sat 22 Feb 2014, 20:11

"met de winnaars van deze wedstrijd," zei hij met een klein vals lachje op het einde

ze knikte zacht voordat ze omhoog naar het scherm keek. "we moeten niet aan de andere deelnemers denken en er gewoon voor gaan,"zei ze zacht waarbij ze een klein stapje dichter naar hem toe deed en langzaam zijn hand nam om zelf wat kalmer te worden
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36631
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 08 Mar 2014, 23:42

"Daar heb je helemaal gelijk in," grijns ik, en hou mijn hand omhoog als een soort van roep tot een high five.

"Daar heb je gelijk in," zeg ik en probeer zoveel mogelijk de zelfzekerheid in mijn stem te brengen om zo zelf ook zelfzekerder te worden. In mijn hoofd herhaal ik de stappen die ik moet zetten, de bewegingen die ik moet maken en de muziek die erbij hoort.
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 19 Mar 2014, 11:03

"of beter de wereld kampioenen," greens hij als hij met zijn hand de hare aan raakte

toen ze op het scherm zag dat de eerste kandidaten al klaar waren, slikte ze nog even toen ze de deuren weer hoorde opengaan
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 10 Jun 2014, 21:53

Wanneer ik juichende mensen hoor kijk ik even rondom me heen en zoek een tv-scherm op. Het eerste duo doet zijn buigingen. Nu doen ze gewoon hun routines, en op het einde van de wedstrijd worden de duo's met betere scores tegen elkaar gezet in de arena om zo uiteindelijk tot een winnaar te komen. Na een tijdje in mijn gedachten verzonken te zijn word ik plots bijna omvergestoten door een meisje. "Kijk uit waar je loopt," zegt ze grof en stapt gewoon verder. Dus zo'n soort mensen doet ook mee.

Na het horen van het gejuich weet ik meteen dat het aan ons is. Instinctief houd ik Violet's hand vast om door de grote deuren het podium op te kunnen stappen. "Helemaal klaar?" vraag ik haar. Niet alleen om zeker te zijn van haar, maar ook voor mezelf om er diep binnenin antwoord op te geven en te weten dat ik er zelf ook helemaal klaar voor ben. Deze wedstrijd zou een eerste zijn in een reeks van meer.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 10 Jun 2014, 22:19

hij keek even mee op het scherm tot hij iemand tegen Lynn hoorde praten en hij over Lynn's schouder keek, "ze had wel gelijk,"zei hij op n droge toon

even was ze wat weg gezonken in haar gevoelens, gevoelens van spanning, van vreugde en enthousiasme maar ergens ook wat angst en nervositeit. ze voelde Shou zijn hand niet eens meer. pas toen hij aan haar vroeg of ze klaar was om te gaan, ontwaakte ze uit haar gedachtes en gevoelens en knikte zacht. De eige gedachtes die nu nog in haar hoofd rond spookte, waren dat ze haar uiterste best moest doen en niets anders mocht doen dan winnen, ookal was het de eerste ronde nog maar
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 11 Jun 2014, 16:14

Bij het horen van Kida's opmerking kijk ik meteen geërgerd naar hem op en dan weer mopperend weg. "Ik stond gewoon de hele tijd op dezelfde plaats," mopper ik en zucht erna nog een keer.

Violet's antwoord maakt me ook meteen terug wat zelfzekerder. MC, de presentator, staat in het midden van een podium, met een juichend publiek die er rond zit. Zo meteen zouden al die ogen op ons gericht zijn. "En dan nu tijd voor het tweede duo!" weerklinkt het in de zaal, "Met Violet en Shou!" De spots worden van het podium gehaald en het licht schijnt nu op twee kleinere podia, eentje waar M op staat en de andere waar C op staat. Mijn ogen gaan naar de kant van M, die op een podium staat met een vloer die veel lijkt op die van een disco. Meteen stap ik die richting op. Aan de andere kant staat C met het veld voor precisie.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 11 Jun 2014, 16:39

wacht, passen die velden zich dan aan aan de deelnemer?
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 21 Jun 2014, 21:41

Jup, voor ieder onderdeel is er een ander veld; dus één speciaal voor precisie, eentje speciaal voor show en een andere speciaal voor gevechten
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 21 Jun 2014, 22:30

K bedoel of het zich aanpast aan de interesses en smaak van de speler?
Of toch alleen per type speler?
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 28 Jun 2014, 17:48

Enkel per type speler ^^

Voor behendigheid/show is dat dan een discovloer omdat ze moeten dansen, precisie mag je zelf verzinnen, maar het is dan iets met wat hindernissen op en zo verder
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 28 Jun 2014, 18:22

ok ^^

hij haalde zijn schouders op, "miss ben je gewoon klein waardoor niemand je ziet,"zei hij waarbij hij nog extra over haar hoofd rond keek. "als je zou blijven bewegen dan val je niet zo weg,"zei hij voordat hij haar weer droog aan keek. "of wil je dat k je draag?" zei hij met een klein grijns op zijn gezicht

in haar ooghoek keek ze eerst nog even naar waar Shou heen liep, doordat hij naar het podium met de M ging, snapte ze al dat zij naar het podium met de C zou moeten gaan. Op het podium werd met behulp van een beamer die omlaag scheen, een bewegend beeld van gras geprojecteerd. Door een smalle blower die aan de rand van het podium was vast gemaakt, leek het net alsof je op een groot en leeg grasveld zou staan
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 09 Jul 2014, 03:27

"Ik ben niet klein!" roep ik hem koppig terug en kijk dan pruillend weg, "en je hoeft me ook niet te dragen!" Wat voor een vraag was dat nou ook weer. "Ik zou eigenlijk ook niet verwachten dat je zoiets zou doen," zeg ik dan uiteindelijk, wanneer dat in mijn hoofd opkomt, "ik zie jou mij niet echt dragen. Zou je zoiets echt doen misschien?"

(M en C zijn personages btw, net zoals MC xD - zie pagina 1 bij mijn personages)
Vanuit mijn ooghoeken kijk ik nog een laatste keer naar Violet, aan de andere kant van het podium. Net voor de start van de muziek steek ik nog snel mijn duim op als een teken van 'veel geluk'. Daarna begint de muziek te spelen. Op de beat van het lied beweeg ik mijn voeten zoals ik alles geoefend heb en concentreer me zoveel mogelijk op mijn yo-yo. Ik beweeg behendig mijn handen zo opdat de yo-yo in cirkels door de lucht zweeft, uitrekt en terugkomt. De muziek begint dan op gang te komen, en ik draai ook in cirkels terwijl ik met mijn andere hand ook nog trucjes met de yo-yo blijf doen. Kort uitrollen, lang uitrollen, loslaten, als een slinger. Alles wat ik kan wordt in een groot geheel gegoten dat dansbaar is op de muziek. Wanneer het rustig ten einde begint te worden, stop ik met de yo-yo in mijn hand in een laatste pose. De muziek stopt. De spot boven me blijft nog een laatste seconde aan en gaat dan uiteindelijk uit, zodat ik in het donker sta. Al wat ik hoor is het applaus van het publiek. Wanneer het licht terug aangaat maak ik een kleine buiging.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 10 Jan 2016, 17:16

"Eerlijk gezegd, ben je best wel klein voor mij," haalde hij zijn schouders simpeltjes op. "Als je wilt wil ik je best dragen. zeg maar waar. op mijn rug of in mn armen. Over mijn schouder is ook geen probleem hoor," zei hij voordat hij zijn ogen nog even over haar lichaam liet rollen. "Al zou je wel een beetje zwaar zijn voor een schouder."

Even keek ze naar de setting die om haar heen gecreëerd werd. Toen ze in haar ooghoek Shou nog een duim naar haar zag opsteken, keek ze even naar haar yo-yo die ze stevig in haar hand hield. Hoe nerveus ze ook was, ze snapte natuurlijk dat alles en iedereen niet lang op haar gingen wachten en al snel merkte ze de eerste schietschijven die in de setting geprojecteerd werden. Hier schrok ze eerst even van, dat alles toch eerder begon dan dat ze klaar stond. Snel maakte ze met haar hand een korte beweging omlaag terwijl ze haar yo-yo omlaag liet uitrollen. wat gespannen, volgde ze lichtjes met haar hand de yo-yo die omlaag en weer omhoog kwam. Terwijl ze haar gedachte om de borden probeerde te concentreren, bracht ze haar yo-yo nog enkele keren omlaag om nog extra vaart te krijgen om het uiteindelijk op een van de borden te richten. Zodra ze er een geraakt had, keek ze eerst wat verbaast op. Ze had eigenlijk nooit gedacht dat ze ook echt het eerste bordje zou raken. Haar yo-yo kwam al weer snel terug, sneller dan ze verwacht zou hebben. Ze liet haar hand met het koord om haar vinger, over haar hoofd draaien, waardoor de yo-yo langs haar hoofd in beweging bleef en weer richting een ander bord ging. een glimlacht verscheen op Violet's gezicht, ze had nooit gedacht dat het eigenlijk zo soepel zou gaan. Door haar yo-yo in beweging te houden en snelle maar vloeiende bewegingen te maken, lukte het haar om nog enkel borden te raken voordat de tijd voorbij was. ze liet haar yo-yo naast zich lichtjes uitrollen zodra ze het weer rustig omhoog kon laten rollen en het uiteindelijk in haar hang vast kon nemen. Ze nam even een opgeluchte zucht voordat ze zich omdraaide naar het publiek. Maar het het applaus bracht haar weer lichtjes terug in verlegenheid waardoor ze uiteindelijk maar een klein, glimlachend knikje gaf om vervolgens het podium af te lopen.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 30 Apr 2016, 00:30

"T-Te..." begin ik stotterend op een beledigde toon, "Te zwaar?!" Even blijf ik hem verbaasd aangapen, maar stap dan weer door. "Laten we gewoon even de wedstrijd meevolgen," zeg ik uiteindelijk, half emotieloos, "kan ik me al beginnen concentreren."

Na mijn optreden ga ik zo snel mogelijk aan de trap van het behendigheidspodium staan om Violet er op te wachten. In de tussentijd hoor ik M, C en MC weer verder doen met hun korte mening om het volgende duo in te leiden. Maar al dat loopt voor mij op de achtergrond, waardoor ik er niet naar luister en de woorden die ze zeggen niet meer door mijn hoofd komen. Eenmaal bij de trap waar Violet van zou komen wacht ik haar op terwijl ik tegen de muur aanleun.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 8 of 8 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

View previous topic View next topic Back to top