het donkere deel van Naruma

Page 23 of 23 Previous  1 ... 13 ... 21, 22, 23

View previous topic View next topic Go down

Re: het donkere deel van Naruma

Post  Dalychnea on Mon 04 Nov 2013, 23:01

Er verscheen een onbegrijpende frons op z'n gezicht door Yume haar vraag. 'Eh. Je slaapt bij ons als een schuilplaats vinden.' zei hij. 'Waarom zouden wij jou ergens anders laten slapen?' Hij begreep totaal niet waarom ze die vraag vroeg. Het begon al meer donker te worden en hij vond dat de wandeling nu wel lang genoeg had geduurd. Als ze echt in het totale donker in dit woud zouden rondlopen zou dat ook nog eens gevaarlijk worden. 'Misschien is het beter als we terug gaan.' stelde hij toen voor. 'Dan zeg ik wel tegen de groep dat we nu echt een schuilplaats moeten zoeken. Ze zullen vast wel instemmen.'
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 05 Nov 2013, 08:38

Ik denk even na over zijn antwoord en wat ik zelf eigelijk gezegd had. ''eh...laat maar'' zeg ik zelf verward, het was eigelijk niet bedoeld om zo uit te komen, het komt zeker omdat ik moe ben. Nu dat het donker is word ik minder moe. Wat goed is. ''waarom konden we geen schuilplaats zoeken wanneer het niet zo donker was?'' Vraag ik dan weer.
TigerEyes

Female Aantal berichten : 16258
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 09 Dec 2013, 17:18

ehhhh ff een vraag aar zijn we ong Very Happy
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1649

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 09 Dec 2013, 18:21

We zijn zo aan het rusten ergens, Yume & Hisagi waren aan het wandelen omdat ze veel pijn had ergens, denk haar arm maar weet niet en het was beter dat ze wakker bleef dus ja daarom...Nicole en jou persoontje zijn nu dus gevangen. De slechten zijn denk ik bij dat huis waarschijnlijk bij Nicole enzo. Luka is trouwens weer bij de groep. En jou die andere persoon van jou is nog bij ons geloof ik.
Ik denk dat dit zoiets is, maar het is wat ingewikkeld.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 09 Dec 2013, 21:02

hahha loll okey heel erg bedankt ik ga me persoontje ff op zoekkennn Razz Very Happy
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 10 Dec 2013, 08:07

oke en yw ^-^ en ook yey ^^
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Tue 10 Dec 2013, 19:58

gevondeee :Den ohhhww yume en hisagi zijnn zooo cute samen :3

ik keek nanaho aan en ging heel zacht en voor zichtig naast haar zitten omdat het eigenlijk een beetje creapy begon te worden

ik zuchte "laten we ff op hisagi en yume wachtn en kijken wat we dan gaan doen"en ik keek luka aan "als je al wat beter voelt tenminste dan kunnen we je naar een veilige plek brengen" ^^

darkie Razz
ik lachte ff lief naar riana en keek toen om me heen omdat ik me begon te vervelen
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 10 Dec 2013, 22:10

hihi I know ;p speel wel alleen nog maar met Yume, sinds jullie de rest van mijn personage's gepikt hebben x3 jullie spelen ze wel beter dan mij want ik heb het soms moeilijker om met 3 tegelijkertijd te spelen, dan krijg ik minder inspiratie voor iedereen D: maar ik vind het goed ^^

Ik denk even na over zijn antwoord en wat ik zelf eigelijk gezegd had. ''eh...laat maar'' zeg ik zelf verward, het was eigelijk niet bedoeld om zo uit te komen, het komt zeker omdat ik moe ben. Nu dat het donker is word ik minder moe. Wat goed is. ''waarom konden we geen schuilplaats zoeken wanneer het niet zo donker was?'' Vraag ik dan weer.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 15 Dec 2013, 12:26

nou, we hebben ze niet echt gepikt x3
anders zou het verhaal de hele tijd stil hebben gelegen Razz

Hij haalde z'n schouders op door Yume d'r vraag, omdat die het zelf ook niet echt wist. 'Ik weet niet.' zei hij en begon al terug te lopen richting de groep. Hij lette ondertussen wel op dat Yume bij hem in de buurt bleef. Het zou echt niet fijn zijn als hij haar kwijt zou raken, hier, in het duister. Het zou ook nog eens gevaarlijk zijn. Die duistere wezens van net waren vast niet de enige die hier rond liepen.

Hij knikte instemmend met wat Kuro zei en keek naar hem door wat die vervolgens zei. 'Hm, ja. Ik voel me wel sterk genoeg om een eindje te lopen naar een schuilplaats.' zei hij. Hij voelde zich nog niet helemaal top, maar naar een schuilplaats lopen zou hij wel kunnen. Ze zouden hem vast wel helpen als het even niet meer ging.

Ze had Darkie z'n lieve glimlach opgemerkt en glimlachte lief terug naar hem. Toen ze zag dat hij zich begon te vervelen, stond ze op en liep naar hem toe. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was, vleidde ze zich neer op z'n schoot en begon toen de rug van z'n hand te strelen met haar duim.

Met een opgetrokken wenkbrauw keek hij naar wat Rhaina bij Darkie deed. Minachtend rolde hij met z'n ogen. Eigenlijk was die wel een beetje jaloers. Rhaina was zeker niet lelijk. Alleen was dat niet waarvoor die jaloers was op Darkie. Het feit dat hij een geliefde had en hij niet. Dat was waar die jaloers op was. Al zou die dat nooit laten merken aan die twee.

Ze keek op naar Ichigo toen ze heel zacht en voorzichtig langs haar kwam zitten. 'Ik vraag me af of de groep weet waar ze ons gevangen houden.' zei ze op gedempte toon tegen het meisje langs haar. Straks moesten ze hier de rest van hun leven blijven zitten. Dat zou ze echt niet uithouden en natuurlijk dacht ze daarbij ook aan Luka. Die zou nu vast bezorgd om haar zijn.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 15 Dec 2013, 13:29

:P ja het was ook mijn eigen schuld voor weg te gaan, en jullie wouden gewoon maar doorspelen. Dus het is niet echt zo idd xd

Ik glimlach kort na zijn antwoord, en blijf naast hem lopen. ''Ik hoop toch dat we wel iets vinden...in het open slapen is ook niet zo ongevaarlijk.'' zeg ik een beetje bezorgd. Alhoewel ik niet denk dat ze ons weer gaan aanvallen vannacht, is er wel ander gevaar hier. Bijvoorbeeld als nu eens een beer op ons zou afkomen..of dat hert van nog eerder, met die gloeiende rode ogen...alleen aan het denken van dat, zou ik al beginnen trillen. Maar gelukkig ben ik hier niet alleen, dus dat maakt me al een heel stuk minder bezorgd
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 06 Apr 2014, 13:21

Iemand? :3
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 10 Jul 2014, 13:18

Okey ik denk dat ik ongeveer wel weet waar we zijn :3 zalvik ook iemand aan maken voor nebiros anders is hij zo alleen Razz

ik keek naar de grond "ze vinden ons wel het gebouw waar we in zitten is toch zeker niet onzicht baar ……denk ik" en ging me eigenlijk af vragen of de demonen ook dingen onzichtbaar kunnen laten worden

Ik stak mn hand uit naar luka om hem te helpen met opstaan "we kunnen beter gaan?" Het begon nu goed donker te worden en we nu echt voor uit gang moesten maken er zaten tenslotte ook nog 2 mensen gevangen
darkie Razz
Er verscheen weer een glimlach op mn gezicht ik legte mn hand op haar rug en liet m langzaam naar beneden glijden pakte met mn andere hand haar kin vast en draaide haar naar me toe en zoende haar
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Fri 11 Jul 2014, 15:37

haha, alleen als je dat zelf wilt hoor x3

oh & watria is weer gestopt ...

'Ik hoop het ook.' mompelde hij en en richtte zijn blik toen op Kuro en Luka. Met Luka zou het wel goed komen. Doordat de rest van de groep er zo lang over deed om verder te gaan raakte hij een beetje ongeduldig, maar hij sprak zijn ergernis niet uit omdat hij heel goed wist waarom het allemaal wat trager ging.

Hij nam Kuro zijn hand aan en liet zich overeind trekken. Een beetje afwezig knikte hij op wat de zwartharige jongen zei. 'We kunnen nu inderdaad beter gaan.' zei hij en verplaatste zijn blik op Hisagi die wat verderop stond en hij kon aan de jongen zien dat hij onrustig begon te worden doordat alles zo traag ging. Iets waar hij heel goed in kon komen en het zat hem niet erg lekker dat hij één van de redenen was dat het trager ging.

Er gingen tintelingen door haar rug toen ze voelde hoe Darkie zijn hand op haar rug legde en het langzaam naar beneden liet glijden. Ze glimlachte toen hij haar kin vastpakte en zo haar gezicht richting de zijne draaide en haar vervolgens op de lippen zoende. Haar armen sloot ze om hem heen en leunde tegen hem aan, terwijl ze hem terug zoende.

'Ik weet het niet.' zei ze zacht op wat Ichigo zei en richtte haar blik op de deur. 'Het zou me niet verbazen als ze zo'n truc op het huis hebben toegepast.' Die slechte wezens waren volgens haar tot alles in staat. Zij was altijd zo'n persoon geweest die het beste in mensen probeerden te zien, maar bij deze personen wist ze zeker dat er geen sprankje goedheid aanwezig was. Vooral bij die mannelijke roodharige demon. Ze vond hem het griezeligste van allemaal.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 14 Jul 2014, 17:12

Pff zalk weer vragen of ik yume mag over nemen?
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 14 Jul 2014, 17:26

zou wel fijn zijn
Dalychnea