het donkere deel van Naruma

Page 22 of 23 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: het donkere deel van Naruma

Post  TigerEyes on Thu 24 Oct 2013, 21:25

Kan het begrijpen, tekenen kan laaang duren x3

mijn oren voelen zo al hele tijd aan alsof ik een koptelefoon op heb ofzo, heel raar o.o

Rustig ontspan ik me. Ik zou zo in slaap kunnen vallen moest ik mezelf niet wakker houden. Het is nu ook niet de tijd om te slapen, het is nog niet donker. Te zien aan de hemel is de zon al langzaam aan het ondergaan. De hemel kleurt mooi paars en oranje. ''Zo'n mooie zonsondergang.'' Zeg ik zacht.
TigerEyes

Female Aantal berichten : 16258
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Fri 25 Oct 2013, 10:20

Z'n blik richtte hij op naar de lucht toen Yume zei dat het een mooie zonsondergang was. Het was inderdaad mooi, met z'n paarse en oranje kleuren in de lucht. 'Ja, dat is het inderdaad.' zei hij zacht en bleef naar de lucht kijken. Langzaam kwam het weer tot hem terug hoe het er nu eigenlijk voor stond. Nanaho en Ichigo waren gevangen genomen door dat groepje duistere wezens en Luka was geëlectrocuteerd. Hij slaakte even een zuchtje en richtte z'n blik toen op Luka, die nog steeds nogal suffig tegen de boom zat.
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Fri 25 Oct 2013, 10:56

weet niet welke arm nu bezeerd was dus doe gewoon dat het haar rechterarm was xd

als Ichigo gevangen is..waar is Jayden dan? dacht dat die bij haar was.
straks naar huis..yeeey x3 gaat wel vervelend zijn als ik opeens een energetische blije hamster verwacht die me wilt verwelkomen.. :d

De pijn van mijn arm heb ik al een tijdje negeert. Ik heb eigelijk nog niet gezien hoe het eruit ziet. Dus ik haal mijn arm voor me en kijk zo naar wonde. 'Het ziet er wel slecht uit maar het kan nog veel erger...' denk ik bij mezelf. Dan richt ik mijn blik op Hisagi en zie dat hij kijkt naar Luka. Dan denk ik aan Ichigo. Mijn beste vriendin die gevangen zit.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Fri 25 Oct 2013, 15:39

Jayden was indd bij Ichigo, maar Nebiros kwam tussenbeide
Jayden zei tegen Ichigo dat ze terug moest gaan en toen ze dat deed, ging Nebiros in z'n demonenvorm achter haar aan en flitste voor haar weer. Hij pakte haar vast & flitste toen weer terug naar het huis van Darkie, Rhaina en Nebiros. Jayden kon niet echt iets doen om het tegen te houden.

Met een bezorgde blik keek hij naar Yume toen ze bekeek hoe ernstig haar arm eraan toe was. 'Gaat het nog?' vroeg hij zacht. Als die demonen terug kwamen, dan zaten ze diep in de problemen. Luka en Yume konden niet meer vechten en die zouden dan een zwak doelwit kunnen vormen en die mysterieuze jongen was ook in geen velden of wegen te bekennen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Fri 25 Oct 2013, 17:38

ahaaa. Is Jayden dan terug bij de groep gegaan?

''Gaat wel. Maar ben zo moe..'' antwoord ik op zijn vraag. Niet langer daarna val ik in slaap, Ik was hem nog steeds aan het knuffelen, maar sinds dat ik in slaap viel liet ik een beetje los. Die wonde van mij maakte me gewoon opeens zo moe. En ik snurk niet in mijn slaap xd
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Fri 25 Oct 2013, 19:43

nee, die is ergens aan het rondzwerven in het woud x3

De bezorgde blik bleef in z'n ogen staan toen Yume in slaap viel. Hij wist dat het niet goed was dat ze ging slapen door haar arm, dus hij maakte haar weer wakker. 'Yume. Wakker worden. Niet in slaap vallen nu.' zei hij op een ernstige toon. Ze kon zo bewusteloos raken, doordat haar lichaam haar mentaal dan zou afscheiden van d'r lichamelijke pijn. 'Je kan niet in slaap vallen nu.' zei die met een ernstige blik in z'n ogen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Fri 25 Oct 2013, 23:34

wow dat wist ik niet eens over wat Hisagi net zei O.O
goed om te weten haha.

Ik word opeens wakker doordat iemand me wekt, en kijk Hisagi recht in de ogen aan ''Hoezo niet?'' zeg ik verward. Ik heb nu echt geen idee waarom ik niet mag slapen. Het word toch donker...en dan is het slaaptijd? *is totaaal verward* x3
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sat 26 Oct 2013, 16:35

haha x3 weet het van één of andere film Razz
weet niet meer welke x3

Er verscheen een kleine glimlach op z'n gezicht door haar verwardheid. 'Het spijt me, hun, maar als ik je laat slapen bestaat er de kans dat je buiten bewustzijn raakt door je wond.' zei hij en streelde zacht door haar haren heen. 'We kunnen ook beter een schuilplaats gaan zoeken voor als we willen slapen.' Hij keek op naar Kuro als teken dat die ook tegen hem sprak.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sat 26 Oct 2013, 23:35

oh oke xd zou wel willen weten welke maar je kan het niet meer herinneren :/

Ik zucht wanneer hij de reden ervoor zegt. Daar had ik nu niet aan gedacht dat dat kon. Dan moet ik denken dat hij zich bezorgd om me maakt. Met een zachte glimlach zeg ik ''oke.'' zeg ik en sta met moeite op. Ik ben helemaal uitgeput en zou elk moment in slaap kunnen vallen. Maar ik vecht er tegen en houd me wakker.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 12:43

sorry x3

Rustig stond hij op en hield Yume in de gaten of ze op zichzelf kon blijven staan. Hij begon wel een beetje nerveus te worden, doordat ze al zo lang op deze plaats waren. Het was volgens hem echt beter om een schuilplaats te gaan zoeken, want dan konden ze gaan uitrustten en de volgende dag weer uitgerust verder gaan. Alleen hij zou echt niet weg gaan zonder de anderen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 18:11

Ik heb ook soms van die herinneringsproblemen :Pis wel lastig in sommige gevallen.

Wanneer ik met moeite opgestaan heb zeg ik tegen Hisagi ''ik moet iets doen..maar weet niet wat... Anders ga ik in slaap vallen.''

Last edited by watria on Sun 27 Oct 2013, 20:22; edited 1 time in total
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 18:48

hahaha x3
ik heb het meer dan eens Razz
soms vraag ik me wel eens af of m'n hoofd nog op m'n lichaam zit, haha x3

Hij keek op toen Yume met moeite op stond en knikte begrijpend op dat ze zei dat ze iets moest doen, omdat ze anders in slaap zou vallen. Rustig stond hij ook op. 'We kunnen een stukje gaan lopen?' stelde hij voor. Ze zouden wel in de buurt blijven, aangezien ze de groep niet kwijt wilden raken.

Last edited by RojurotheHunter on Sun 27 Oct 2013, 20:32; edited 1 time in total
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 19:21

amai ben moe xd

Ik knik glimlachend. ''klinkt goed'' zeg ik en kijk even naar Luka om te zien of het nog gaat met hem. Dan draai ik me zo al om en kijk in welke richting we kunnen gaan. Ik wacht even op Hisagi.

Last edited by watria on Sun 27 Oct 2013, 20:50; edited 1 time in total
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 20:01

Met een glimlach knikte hij toen Yume zei dat een goed idee was om even te gaan wandelen. Zelf richtte hij ook even z'n blik op Luka om te zien hoe het ging. Hij zat nog steeds te suffen tegen die boom aan. Het was beter om hem maar even zo te laten, als je niet een snauw naar je hoofd wilde. 'Laten we maar gaan dan.' zei hij en liep al een richting uit.

Last edited by RojurotheHunter on Sun 27 Oct 2013, 21:08; edited 1 time in total
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 20:06

nee wacht ffkes ik deed de vorige reactie verkeerd >.< ik dacht dat ze een schuilplaats gingen zoeken :d
is het goed als we dat ffkes omdoen?
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 20:15

is goed hoor x3
ik wijzig wel Razz
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 20:23

zo ik heb die reactie van precies achter dat ze opgestaan had verandert xd
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 20:32

reactie daarna gewijzigd Very Happy
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 20:51

zo weer eentje gewijzigd x3
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 21:08

ikke ook Very Happy
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 21:22

''Oke'' zeg ik wanneer we gaan. ''Het is nogal donker hier.'' Het is een beetje moeilijk te zien waar je loopt sinds het zo donker is, het is al bijna nacht maar ik mag niet slapen dus moet ik iets doen om me wakker te houden.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 27 Oct 2013, 21:48

Hij keek even rond zich toen Yume zei dat het nogal donker was, waarop hij knikte. 'Ja, inderdaad.' zei hij. 'We moeten wel niet zo ver van de groep afdwalen. Het lijkt me dat je heel makkelijk kan verdwalen hier. Helemaal als het donker is.' Z'n blik had hij weer op Yume gericht. 'En als het echt niet meer gaat, moet je het zeggen.' zei die toen bezorgd.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 27 Oct 2013, 21:56

''jaja'' zeg ik verzekerend -ofzo- met een zachte glimlach en pak zijn hand vast. ''Wanneer mag ik dan weer slapen?''
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Wed 30 Oct 2013, 11:50

Hij sloot z'n hand rond de hare toen ze die van hem vast pakte en kreeg een zachte glimlach op z'n gezicht door haar vraag wanneer ze mocht gaan slapen. 'Als we een plaats hebben gevonden waar het mogelijk is. Een verlaten grot, ofzo.' beantwoordde hij haar vraag. Hij zou heel graag voor haar willen dat ze kon slapen, maar op het moment was het gewoon niet mogelijk.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Wed 30 Oct 2013, 12:18

''Waarom kan ik gewoon niet slapen bij de rest? waarom moet het ergens anders zijn?'' vraag ik nieuwschierig. Mijn ogen beginnen al gewend te raken aan het donkerte. Mijn visie verbeterd altijd in het donkerte, dat is omdat mijn ogen dan minder licht moeten 'innemen' waar mijn ogen altijd vermoeid van worden na een lange dag. Mijn ogen worden altijd 'lichter' in het donkerte, want op een of andere manier doen mijn ogen minder moeite dan. Ofzoiets...~heb ik ook in het echt xd~
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 22 of 23 Previous  1 ... 12 ... 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics