het donkere deel van Naruma

Page 20 of 23 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: het donkere deel van Naruma

Post  Dalychnea on Fri 05 Jul 2013, 12:09

'Ah, rotwijf!' gilde ze toen Yume haar tanden in d'r arm zetten, maar voelde wel voldoening toen het mes langs haar arm ging. Ookal deed ze het niet zelf. Ze stond gelijk op toen dat kind naar d'r vriendje toe was gerend en had haar ogen gericht op haar zweep, die achter de twee kinderen lag. Geërgerd gromde ze en haalde het mesje maar van de grond, om daar mee te vechten.

'Yume.' zei hij zacht toen ze naar hem toe kwam rennen en pakte haar bij d'r beide armen vast, waarna die haar met een frons aan keek en vervolgens zag dat ze haar arm open had gehaald. 'Je arm.' zei hij zacht en bezorgd. 'Awh, wat schattig.' zei die demonenvrouw toen en hij keek op naar de roodharige vrouwelijke demoon met een boze blik. Het mesje die hij uit Kuro z'n tas had gehaald hield hij stevig in z'n hand vast.

'Kom je er eindelijk achter.' zei hij geërgerd toen Kuro erachter kwam dat Jayden het niet alleen af kon tegen Nebiros. Hij was hem wel dankbaar dat die hem wilde helpen. 'Toch bedankt.' zei hij zacht en hield z'n twin katana weer gereed voor een aanval.

'Zijn jullie nu klaar, dames?' vroeg hij geërgerd door het getut van de twee. Hij haalde z'n demonenzwaard weer voor zich toen hij zag dat Jayden hetzelfde met z'n eigen zwaarden deed. 'Eindelijk.' zei hij met een valse grijns.

Hij sprong weg toen de duistere engel een hele lading bliksem naar beneden liet komen, maar kon het niet erg ontwijken. Hij schreeuwde van de pijn toen hij geëlectrocuteerd werd en lag kreunend op de grond toen het over was. Z'n lichaam voelde als verlamd aan, maar hij kroop langzaam en kreunend over de grond weg, weg van de duistere engel.

'Hm, kunnen we doen.' zei ze met een zuchtje en stond op. Haar lichaamsdelen voelden wel wat stijf aan, doordat ze niet meer was opgestaan sinds ze in die hoek was gegooid. Rustig liep ze naar Ichigo toe. 'Hoe gaat het met iedereen in de groep?' vroeg ze toen zacht aan haar.
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 05 Jul 2013, 22:11

ik zchte toen ik zag at er bijna niets op het buro lag en ging in de stoel zitten en keek naar nanaho toen ze watvroeg "eigenlijk ging het goed in de groep hisagien yue hebben volgens ij iets en kuro was gewoon chill en uka die wilde deheletijd op zoe naar jou" ik keek nanaho in een heel ondervragend aan "hebben jij en luka wat of zijn julie broer en zus "

ik keek jaydonaan "ik help je alleen
omdat ichgo je zo gewelig vind "en ik eek boos naar nebiros en rende op  hem af

ik keek hisagi recht in zn ogen aan maar maakte meelf los van hem en draaide me om zag z weg lvlitsen en zakte van opluchting op de grond

darkie Razz
ik lachte toen hij probeerde weg te kruipen en liet een bliksesghit naast hem donderen en vlitste naar Rhiaina en zach haar schouder pakte haar vast en vlitste naar een veld vol dode bloemen maar ik vond het mooi
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1690
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Fri 05 Jul 2013, 22:51

Hij voelde zich misselijk worden door de electrische lading die door hem heen was gegaan en kromp een beetje ineen toen de duistere engel nog een bliksemschicht langs hem in op de grond liet slaan. Toen ze weg waren geflitst bleef hij roerloos op de grond liggen. Hij was nog wel bij bewustzijn, maar kon z'n lichaam gewoon niet bewegen.

Ze keek op toen Darkie zich langs haar flitste, haar vast pakte en weg flitste. 'Darkie. M'n zweep ligt daar nog.' zei ze met een frons en zuchtte toen, maar ze liet zich uiteindelijk zakken in het veld van dode bloemen. 'Dat kreng heeft me toch geraakt.' zei ze toen met een grom en deed haar hand over de wond aan d'r schouder.

Hij keek op toen hij zag dat Darkie en Rhaina weg gingen. Met een grijns keek hij naar Jayden en die andere jongen. 'Oh, tijd om te gaan. Dag, kinderen.' zei hij en flitste zichzelf ook weg. Tijdens het rennen, keek hij rond zich om te zien waar de twee waren beland. Hij merkte ze op in een veld van dode bloemen en ging ernaartoe. Hij verscheen langs hen weer en haalde het masker van z'n gezicht. 'Waarom gingen jullie weg?' vroeg die toen aan hen.

'Gelukkig zijn ze weg.' zei hij zacht en opgelucht toen de duistere engel met de demonenvrouw weg flitste. Z'n blik richtte hij even in de rondte om te zien of iedereen in orde was, maar zag toen Luka liggen. 'Ohnee, Luka.' zei hij en ging gelijk naar de jongen toe. Bezorgd knielde hij langs hem neer en schudde hem aan z'n schouder om te zien of hij reageerde, maar dat deed hij niet.

Hij negeerde de opmerking van Kuro over dat die hem alleen hielp, omdat Ichigo hem zo geweldig vond. Een opgelucht zuchtje ontsnapte hem toen Nebiros vertrok en hij keek even rond zich om te zien of iedereen in orde was. Helaas was dat niet zo. Eén van de kinderen lag op de grond en hij bewoog niet, maar er stond al een jongen bij hem, dus hij liet het maar aan de kinderen zelf over. Na z'n blik nog even op Kuro gericht te hebben, verdween hij weer in de bosjes. Hij slenterde, met een slecht gevoel over dat hij zomaar die demonen Ichigo mee had laten nemen, over de donkere bosgrond en had z'n blik op de grond gericht.

Er ontsnapte haar een zuchtje toen ze begon over dat Luka de hele tijd op zoek naar haar wilde en richtte haar blik met een fronsje op de grond door Ichigo haar vraag over de relatie die ze met Luka had. 'Het ligt een beetje, ingewikkeld.' begon ze zacht. 'We zijn, samen opgegroeid. We zijn allebei onze ouders op jonge leeftijd verloren en hebben elkaar op straat ontmoet. Sindsdien zijn we altijd bij elkaar gebleven, dus ja, je kan het wel zien als dat we broer en zus zijn, ja.' vertelde ze Ichigo zacht en richtte haar blik toen op naar haar.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 06 Jul 2013, 21:43

ik keek haar nog ff aan en ging in de stoel zitten "hmm jha dat snap ik zo iets hebben kuro en ik ook" en ik begon wat laatjes open te doen

ik keek jaydon na "denk maar niet dat ik ichigo en jou iets laat krijgen "bromde ik hem na en keek toen o me heen naar de rest en zzag luka niet meer bewegen en liep naar hem toe"luka sta op" en ik hurte naast hem neer en prikte in zn rug

ik keek even naar mn arm die best we zeer deed maar keek toen naar hisagi en zag luka liggen en liep naar hem toe heel mn ligaam deed zeer maar dat boede me niet en ging naast hem zitten

darkie Razz
ik flitste snel heen en weer om haar zweep te halen en gaf hem terug aan Rhaina en keek naar haar schouder en lechte mn hand er op en liet een warme zachte energie er naar toe lopen om haar te genezen
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 06 Jul 2013, 21:43

ik keek haar nog ff aan en ging in de stoel zitten "hmm jha dat snap ik zo iets hebben kuro en ik ook" en ik begon wat laatjes open te doen

ik keek jaydon na "denk maar niet dat ik ichigo en jou iets laat krijgen "bromde ik hem na en keek toen o me heen naar de rest en zzag luka niet meer bewegen en liep naar hem toe"luka sta op" en ik hurte naast hem neer en prikte in zn rug

ik keek even naar mn arm die best we zeer deed maar keek toen naar hisagi en zag luka liggen en liep naar hem toe heel mn ligaam deed zeer maar dat boede me niet  en ging naast hem zitten

darkie Razz
ik flitste snel heen en weer om haar zweep te halen en gaf hem terug aan Rhaina en keek naar haar schouder en lechte mn hand er op en liet een warme zachte energie er naar toe lopen om haar te genezen
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 07 Jul 2013, 11:47

Hij ergerde zich aan het geprik in z'n rug. 'Houd op met prikken.' zei hij met moeite, maar het was wel te horen dat hij geïrriteerd was. Hij draaide zich moeizaam op z'n rug en keek droog naar iedereen die om hem heen zat. Er ontsnapte hem een diepe zucht en sloot toen z'n ogen maar weer.

Ze keek geërgerd op naar Nebiros toen die bij hen verscheen en vroeg waarom ze weg waren gegaan. 'Het is goed zo. Jij heb al één van hen weten te ontvoeren. Laat ze maar bekomen van dat ze haar waarschijnlijk nooit meer zouden zien.' zei ze en een glimlach verscheen toen Darkie terug verscheen met het haar zweep. 'Dank je, hon.' zei ze zacht en keek met een frons naar hem toen die haar begon te genezen. Zwijgend bleef ze ernaar kijken.

'Pff. We hadden er meer kunnen meenemen.' zei hij geërgerd, maar zag ook dat Rhaina een wond had aan haar schouder. Het was misschien dus ook wel beter om weg te zijn van die kinderen. Met een zuchtje liet hij zich in het gras zakken en legde z'n zwaard langs zich neer.

Er verscheen een glimlach op z'n gezicht toen Luka een teken van leven toonde, maar keek weer met een frons naar hem toen die z'n ogen sloot na zich op z'n rug gedraaid te hebben. 'We moeten hem naar een veilige plaats brengen, voordat die demonen weer terug komen.' zei hij met een frons op z'n gezicht en richtte z'n blik toen opzij naar Yume. Bezorgd keek hij naar haar, door d'r arm. 'Hoe gaat het met je arm, Yume?' vroeg hij zacht.

Er verscheen een glimlach op haar gezicht toen ze zei dat ze het snapte en dat zij ook zoiets had met Kuro. 'Het is fijn als je zo iemand heb. Zelfs al is het zo een zuurpruim en achterbaks persoon als Luka. Van binnen heeft hij een goed hart.' zei ze zacht en betrapte zich erop dat ze hem miste. Met een frons keek ze naar de deur. 'Ik hoop dat hij in orde is.' zei ze zacht en bezorgd.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 18 Aug 2013, 15:27

ik keek naar nanaho "ze zijn heus wel okey "zij ik meteen tegen nanaho en zach wat papieren liggen maar er stond niets op"hmm er moet hier toch iets zijn" zij ik hardop in mezelf en ging in de kast kijken naar wat boeken

ik lachte ff toen hij bij kwam maar dat werd minder toen hij zn ogen dicht deed en keek naar hisagi "je hebt gelijk "en ik keek weer naar luka "kun je staan of wil nog ff blijven " en hoopte dat hij andwoord gaf

ik keek naar hisagi en knikte "het gaat wel "en keek weer naar luka "wil je anders wat driken luka "en ikging wat tegen hisagi aan leunen en ferluisterde in zn oor"bedankt voor je hulp"

darkie Razz
toen ik klaar was met genezen keek ik haaar aan "zo beter?" en keek toen naar nebiros " met jou gaat het zeker nog prima"en ik keek weer naar rhiana
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 25 Aug 2013, 20:34

Geërgerd opende hij z'n ogen weer en keek Kuro aan. 'Ik blijf hier niet liggen. Als je me helpt, zal ik wel opstaan.' zei hij zacht en probeerde zichzelf wat meer rechtop te zetten. Het lukte hem traag. Z'n ledematen brandden door de electrische schok die er door hem heen was gegaan en keek toen met een zucht naar de mensen die bij hem zaten. Ze keken allemaal even bezorgd en Yume vroeg hem of die wat wilde drinken. Wat te drinken leek hem niet slecht. 'Als je heb. Graag.' zei hij.

Met een zachte blik in haar ogen knikte ze toen Darkie haar vroeg of het zo beter was. 'Ja, dank je.' zei ze zacht en richtte haar blik op Nebiros toen ze zag dat hij ging zitten in het gras. Haar blik wendde ze weer terug op Darkie toen die naar haar keek en glimlachte liefjes naar hem. Een verdwaalde lok haar streek ze achter haar oor.

Hij keek op toen Darkie tegen hem zei dat het met hem zeker nog prima ging. 'Ha! Met mij? Tuurlijk!' zei hij hoogmoedig. 'Die kleutertjes kunnen niet eens een schrammetje op me aanbrengen.' zei hij met een grote grijns.

Opgelucht keek hij naar haar toen ze zei dat het wel met haar ging. 'Mooi zo.' zei hij zacht en deed z'n arm rond haar toen ze tegen hem aan ging zitten. 'Ik deed het graag.' fluisterde hij terug in haar oor en keek lief naar haar, waarna hij met een tedere beweging een blonde lok van haar haren achter haar oor streek.

Vastberaden knikte ze op dat Ichigo zei dat ze heus in orde waren. 'Je heb gelijk.' zei ze en liep naar haar toe. Ze hoorde wat het meisje zei en er trok zich een frons op haar gezicht. 'Wat zoek je dan?' vroeg ze aan het blondharige meisje, die zo druk bezig was deze ruimte te onderzoeken.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 26 Aug 2013, 17:52

"ik weet niey gewoon iets van info over ze of wat ze ban plan zijn" ik keek wat verder en zach in een een mapje lichen over nebiros "ohh ik heb wat denk ik" en pakte het mapje en showde het"volgens mij heefd er iemand onderzoek naar hem gedaan"

Ik keek m aan en hielp hem opstaan en liet hem opme leunen "en waar moeten we heen er is hier niets anders dan dos"

Ik draaide me om en haalde me tas van me rug en pakte er een flesje water uit en ging staan "hier water" ik hoopte dat hij genoeg kracht had om het aan te pakken en te drinken

darkie Razz
Ik glimlachte terug en ging toen staan " we kunnnen beter gaan en ik flitste weg voor het geboie en nim rihana met me mee
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Tue 27 Aug 2013, 12:11

Rustig en behoedzaam stond hij op met de hulp van Kuro en liet zich tegen hem aan leunen. Met een trillende hand pakte hij het flesje van Yume aan. Hij probeerde de dop open te krijgen, maar het lukt niet erg door z'n trillende handen. Geërgerd zuchtte hij en gaf het flesje terug aan het blondharige meisje, die hem haar flesje water aan had geboden. 'Zou je de dop eraf willen draaien?' vroeg hij niet vriendelijk, maar ook niet onvriendelijk.

Ze hield zich stevig aan Darkie vast toen hij weer weg flitste en haar met zich mee nam. Nebiros zou wel volgen. Niet dat het haar iets kon schelen wat die demoon deed. Als ze maar bij Darkie kon zijn.

Met een klein grijnsje keek hij op toen Darkie zei dat ze beter konden gaan en vervolgens weg flitste. Rustig stond hij op en bevestigde z'n demonenzwaard weer aan z'n riem, waarna die z'n demonenmasker weer op deed en als een pijl weg schoot. Voor gewone mensen leek het alsof hij verdween, maar dat kwam omdat normale ogen hem niet konden waarnemen door z'n snelheid.

Met een glimlach keek ze naar hoe ze Luka hielp door hem water te geven. Geërgerd zuchtte hij even toen Luka zo bot aan Yume vroeg of ze dop eraf wilde draaien, maar hij hield wijselijk z'n mond dicht. Een discussie beginnen met Luka was het slechtste wat je op een moment als dit kon doen.

'Oh~~' zei ze en liep nieuwsgierig met Ichigo mee. De nieuwsgierigheid werd nog erger toen ze zei dat ze dacht dat ze iets had. 'Oeh, wat dan.' zei ze en kwam dichter. Het leek een mapje over die demoon te zijn. 'Oeh.' begon ze en probeerde met het blondharige meisje, waarmee ze gevangen zat, mee te lezen. 'Wat staat er allemaal in?' vroeg ze haar toen toch, omdat ze de letters niet goed kon zien.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Tue 27 Aug 2013, 16:52

Ik opende het mapje tot ik plots iets hoorde en stopte het mapje vlig onder me shirt en sleurde nanaho rerug naar de olek waar we gezet waren "volgens mij komen ze er aan" en ik ging zitten

Er verscheen een klein glimlachje op mn gezicht omdat hij om hulp vroeg en keek m even aan "wil je liever tegen een boom gaan zitten of wil je zo blijven staan " zijk best aardig

Ik pakte het flesje terug aan en draaide de dop open maar keek toen naar kuro "michien heefd hij daar een punt als je zo blijft staan kun je ook niet zo makelijk drinken" en ik ging staan

darkie Razz
Ik liep het gebouw binnen maar liet rihana haar hand niet los en liep door de langen gangen richting de kamer waar de meisjes opgesloten zatenen keek even naar rihana "wat moeten we eigenlijk doen miet die kinderen die hier op gesloten zitten
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Wed 28 Aug 2013, 19:35

Met een zucht gaf hij uiteindelijk toe op wat Kuro en Yume zeiden over dat hij beter kon gaan zitten om te drinken. Hij knikte. 'Oké.' zei hij. 'Help me dan maar naar een boom.' zei hij wat verveeld. Die toon was een beetje misleidend, want hij was deze twee echt wel dankbaar dat ze hem wilden helpen. Het zat alleen niet in zijn aard om dat te laten merken.

Ze liep rustig met Darkie mee, toen ze weer in hun schuilplaats waren. Darkie bleef d'r hand vast houden en een klein glimlachje verscheen op haar gezicht. Met een zuchtje keek ze naar hem toen die hen vroeg over wat ze moesten doen met die twee meiden die hier opgesloten waren. 'Wacht maar af. Die jonkies zullen hun vrienden proberen te bevrijden. Geloof me.' zei ze en er stond een klein grijnsje op haar gezicht.

Zonder erg na te denken kon hij al weten waar Darkie met Rhaina naartoe was gegaan. Hij hield stil bij hun schuilplaats en haalde het masker van z'n gezicht af, zodat z'n krachten afnamen. Rustig opende hij de deur en sloot het weer terug achter zich. Hij hoorde Rhaina en Darkie hun stemmen verderop in het huis en volgde die stemmen, waardoor hij in de ruimte kwam waar die meiden in opgesloten zaten. Met een klein grijnsje keek hij naar de kinderen en zette zich toen neer op één van de stoelen die daar stond. Z'n voeten liet hij rustten op de tafel die erbij stond en keek achterover leunend naar z'n twee metgezellen in dit klusje.

Met een glimlach en een frons keek hij naar Luka toen die toestemde om bij een boom te gaan zitten om het water te drinken, waarna hij vragend naar Kuro keek. 'Moet ik helpen met hem ondersteunen naar de boom toe?' vroeg hij. Gelijk was Luka z'n blik op hem gericht. 'Nee, hoeft niet.' beantwoordde hij de vraag die voor Kuro bedoeld was. 'Ik kan heus nog wel een beetje zelf lopen.' mopperde hij nog even na.

Ze schrok toen ze iets hoorde en Ichigo haar meetrok terug naar de plaats. Snel ging ze zitten en zag dat de schaduw wezens weer terug kwamen. Er liepen rillingen over de rug toen de demoon naar hen grijnsde en keek hem na, waarna ze haar blik richtte op de demonenvrouw en de duistere engel. Zo te zien waren ze een stelletje, te zien hoe ze daar zo stonden. Ze kon net niet horen waar ze het over hadden, maar ze kreeg het gevoel dat het over haar en Ichigo ging.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Wed 28 Aug 2013, 19:50

Ik keek nanaho met een gerust stellende blik aan en keek toen naar de demonen en zach dat nebiros naar ons keek

ik glimlachte ff naar hisagi en knikte dankbaar "is niet nodig" zij ik zodat hij zich niet afgekraakt voelde en liep met luka naar de boom en zetten hem daar neer" en ging ook op de grond zitten en zuchte

ik pakte hisagi's hand vast en glimlachte lief naar hem en nam hem mee naar luka en gaf luka het flessje water en glimlachte weer en ging toen ook op de grond zitten maar wilde hisagi's hand niet los laten de me arm bleef in de lucht zweven omdat ik zn hand nog vast had en keek toen naar kuro"wat is er"

darkie Razz
ik glimlachte nog een keer naar rihana en liep naar een kast en haalde er een stoel uit en zetten hem neer en keek nebiros aan "das mijn stoel ga jij maar hier zitten" zij ik neutraal
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Wed 28 Aug 2013, 23:30

Hij zette zich voorzichtig langs de boom neer toen Kuro hem ernaartoe had gebracht. Z'n blik richtte hij op toen Yume het flesje aan hem gaf en nam het aan. Er kwam geen ''dank je'' uit, omdat hij dat echt niet uit z'n mond kon krijgen. Ze nam een slok van het water en het was een heerlijk gevoel hoe het water door z'n keel heen gleed, z'n lichaam door. Na de slok haalde hij de fles van z'n mond en ademde even diep en genietend uit.

Met een ingehouden lach keek ze naar wat Darkie bij Nebiros deed en liep rustig en met een beetje zwaaiende heupen achter Darkie aan. Met een grijnsje keek ze naar Nebiros. 'Opstaan, Nebiros. Je hoorde Darkie.' zei ze wat pesterig.

Droog keek hij naar Darkie toen die een stoel had gehaald voor hem en tegen hem zei dat die op die stoel moest gaan zitten, omdat die nu op Darkie z'n stoel zat. 'Meen je dat serieus, Dark?' vroeg hij met een wat duistere stem, maar toen Rhaina er ook nog bij kwam stond hij met een zucht op. 'Je kan die verrotte stoel van je hebben.' zei hij geërgerd en liep rond de tafel, waarna hij zich liet vallen in de stoel die Darkie voor hem had gepakt. Weer schopte hij z'n voeten uit op de tafel en leunde weer achterover. Zij mochten misschien bepalen waar hij ging zitten, maar niet hoe. Dat deed hij zelf wel.

Met samen geknepen ogen keek hij naar Luka toen die zo afgezaagd naar hem deed, maar haalde z'n schouders op toen Kuro zei dat z'n hulp niet nodig was. 'Oké.' zei hij en keek opzij naar Yume toen ze z'n hand vast pakte. Er verscheen weer een lieve blik in z'n ogen toen hij haar glimlach zag. Rustig liep hij met haar mee naar de boom en ging langs haar zitten. Met een frons keek hij naar Luka en glimlachte even toen hij zo genoot van het water.

Een grinnik kon ze niet inhouden toen Nebiros uit de stoel moest, doordat die op die van de duistere engel zat. Snel was ze weer stil en hoopte dat de demoon haar gelach niet gehoord had. Hij zou haar iets aan kunnen doen als die heel geërgerd zou zijn om wat die duistere engel bij hem geflikt had.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 29 Aug 2013, 13:15

ik grinekte ook ff maar stopte ook meteen als ze zouden op pakken of verplaatsen zou het mapje kunnen vallen en keek toen naar de deur en zach dat ie open stond maar de moed zakte in me schoenen toen ik er aan dacht dat ze konden flitsen

ik keek even naar yume "nou de enige die hier het bos blijkt te kennen is die gast die allen komt en gaat maar schijbaar vind hij het niet belangrijk genoeg om te blijven naa een anval of dat er 2 mensen ontvoerd zijn" en ik keek naar luka "voel je al wat beter

ik keek ven op naar hisagi en lachte en keek toen naar kuro"ik snap die dude ook niet echt "en keek toen naar luka "je mag hem best leeg drinken ^^"

darkie Razz
ik ging zitten en gooide ook mn voeten op tafel en keek nebiros aan "en wat gaan we nu doen'
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Fri 30 Aug 2013, 23:58

Hij luisterde niet echt naar het geklaag van Kuro over die ene vage jongen en keek met knipperende ogen op toen die een vraag op ving of het al beter met hem ging. 'Eh, ja. Gaat wel.' zei hij zacht en een beetje schor, waarna die even naar het flesje keek die hij in z'n handen had. Toen Yume hem zei dat die het flesje best leeg mocht drinken, keek hij naar d'r met een onbegrijpende frons. 'Waarom doen jullie zo vriendelijk naar me? Ik heb me alleen maar als een zak gedragen tegen jullie?' vroeg hij. Hij was niet helemaal gehard en chagrijnig. Er zat ook nog een goed persoon in hem en dat stukje goede persoon was geraakt door de vriendelijkheid van deze mensen die hij altijd als vuil behandeld had.

Ze keek van Darkie naar Nebiros door haar lief z'n vraag aan de demoon. Haar handen zette ze op de tafel en lifte zich er soepeltjes op. Zo zat ze met haar ene been in dameszit over de andere geslagen. Haar staart bewoog lichtjes heen en weer en haar vleugels zaten een beetje opgevouwen tegen haar rug aan.

Met een droog blikje keek hij naar Darkie toen die hem vroeg wat ze nu gingen doen. 'Jij bent de baas. Dit is jouw feestje.' zei hij nonchalant en keek even naar Rhaina toen ze op de tafel ging zitten. Hij zei er niets over, omdat die zelf met z'n voeten op de tafel zat.

Hij haalde z'n schouders onverschillig op toen ze het over die ene vage jongen hadden. 'Ik ook niet echt.' zei hij en keek met een glimlach naar Luka toen Yume zei dat die het flesje leeg mocht drinken. De vraag die de arrogante jongen hen vervolgens stelde, overviel hem wel een beetje. Hij had niet echt zo een dergelijke vraag van hem verwacht. 'We zijn je vrienden, Luka. Natuurlijk zijn we vriendelijk naar je. Maakt niet uit hoe je je tegen ons gedraagd.' zei die toen met een vertrouwde glimlach.

Ze leunde een beetje naar voren in de hoop dat ze beter kon opvangen waar ze over aan het praten waren. Ze kon hun wel horen praten, maar niet precies waarover. Dat ze had gehoord van dat de duistere engel de demoon van z'n stoel wilde hebben, was doordat de duistere engel best luid sprak en het was ook te begrijpen aan de gebaren die ze maakten en de bewegingen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 21 Oct 2013, 17:12

i'm baaaaaaack ;D thx voor mijn personage verder te spelen shirley :) denk wel dat ik verder speel als jullie het goed vinden ^^
eerst eens terug lezen :d
TigerEyes

Female Aantal berichten : 16258
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 21 Oct 2013, 17:31

wat heb ik gemist? lijkt me heel veel om te lezen, heb alleen maar het belangrijkste gelezen tussen Yume en de gene die bij haar waren xd maar lijkt me toch handig als ik een samenvatting krijg van wat de anderen deden?

Nog 1 klein ding;
Ik woon nu op mijn school. en daar hebben we niet altijd zo'n goed internet. Dus ik kan niet zoveel online komen als vroeger. Of tenminste toch niet zo rap reageren, wat ook goed is want dan heb ik meer tijd om te denken over hoe ik zou reageren, hehe. xd
En shirley je hebt echt heel goed Yume gespeeld, precies zoals ik het zou doen :D Ps: ik vind die jongen op je profiel foto smexy ^^

nog 1 vraag; welke personage's speel ik nu? of zou ik beter nieuwe aanmaken? (zou toch Yume verder spelen, maar weet niet van die andere 2 sinds jullie er al zoveel mee gemaakt hebben ofzo)
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Tue 22 Oct 2013, 09:43

eh... ik houd zelf liever Rhaina eigenlijk :/
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 22 Oct 2013, 10:45

ja ik dacht al dat je dat zou willen :P ik vind het goed, houd haar maar :) ~zolang ik Yume terugkrijg x.x~
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Tue 22 Oct 2013, 13:00

ik denk wel dat je Yume terug mag x3
& mag ik Jayden ook houden of wil je die zelf weer spelen?

van Jayden maakt het me niet zo heel erg uit Razz
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 22 Oct 2013, 16:37

ik denk dat Shirley het leuker zou vinden als je hem zelf speelt ;) kan wel zien of ik een nieuwe personage kan maken. Anders mischien een dier zelfs? x3 Is er een soort van mens ofzo die jullie graag zouden hebben? Heb geen idee wie ik nog kan aanmaken xd
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Tue 22 Oct 2013, 18:45

nanaho heeft volgens mij nog niet echt iemand *shrugs*
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 22 Oct 2013, 19:31

hmh oke :) ik vind wel iemand voor haar. Maar moet eerst nog iemand vinden enzo dus ondertussen maar verder doen? we kunnen wel wachten op Shirley hoor x3 wil gewoon al een reactie zetten met Yume zodat ze zeker weet dat ik haar weer speel :)
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 22 Oct 2013, 19:51

Wist niet goed te reageren sinds ik niet zeker was hoe Yume aant zitten was en of ze nu nog Hisagi's hand vast had enzo en al die vragen hier nu, maar mag voort moment deugen xd
maar euh waar is Ichigo nu? aan haar laatste reactie te lezen is de duidelijk niet bij de groep o.o
(en weten die andere wat er met haar gebeurd is? anders kan ik evengoed Yume laten denken aan haar want ze zou niet zomaar vergete zijn he)
en had gelezen dat Yume verwond was aan haar arm ofzo, waren jullie van plan om dat giftig te maken? gewoon een vraag want het leek net zo, hoe ze erop reageerde. hehe :d
Oooohhhhh al die vragen x.x hopelijk vind je het niet vervelend.

Ik glimlach vriendelijk naar Luka achter wat Hisagi zei. (ik doe maar dat ze zijn hand niet vast had xd) Dan pak ik Hisagi's hand vast en speel er zowat mee. Wist niet echt iets te zeggen voor het moment.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 20 of 23 Previous  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22, 23  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics