mysterieus internaat

Page 29 of 29 Previous  1 ... 16 ... 27, 28, 29

View previous topic View next topic Go down

Re: mysterieus internaat

Post  K.Lenno.02 on Thu 03 Aug 2017, 04:13

"Zie je? Het is allemaal goed," probeerde hij baar gerust te stellen voordat ze hem plots aan zijn shirt vast hield. Hij zweeg even voordat hij uiteindelijk toch nog een arm om haar heen sloeg om haar compleet gerust te kunnen stellen. "De volgende keer dat je weer alleen tegen een monster staat, zal ik er zijn," fluisterde hij har nog stilletjes toe. Zelfs al stonden ze in het begin aan de verschillende kanten, hij had haar nog nooit zo meegemaakt en misschien, gaf het hem toch ergens wel een schuld gevoel. Zelfs al had hij niks te maken met dit monster.

Was te laat met reageren toen hij plots voor haar ging staan en liep zo recht tegen hem aan. Maar  nog voordat ze een stap naar achteren kon zetten, voelde ze zijn armen om haar heen. Het duurde dan ook een paar secondes voordat ze zijn onverwachte omhelzing zich realiseerde maar  al snel betrapte ze zichzelf op hoe ze haar armen terug om hem heen deed en zichzelf een beetje in zijn shirt nestelde, op zoek naar zijn warmte. Weer grinnikte ze zachtjes van zijn opmerking maar genoot van het moment, "door gewoon bij me te zijn," antwoordde ze hem toen terwijl ze hem weer met een glimlach aan keek
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36631
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 17 Aug 2017, 02:10

Wanneer ik Kida's arm om me heen voel, beweegt mijn lichaam bijna op zichzelf en sla ik mijn beide armen om zijn middel waardoor mijn gezicht tegen zijn borst aangedrukt wordt. Mijn tranen drogen zich aan de stof en wanneer het volledig stopt blijf ik nog een tijdje zo zitten. "Dank je," breng ik er uiteindelijk redelijk stil uit en laat Kida weer stilletjes aan los. Pas weer in de volledige open lucht voel ik hoe mijn ogen en neus lichtjes branden van het gehuil en dat ik uiteindelijk mijn ogen amper open krijg. Wat voor een zicht moet dat nou weer zijn.

Bij het zien van Aurea's glimlach buig ik mezelf naar voor en geef haar een zachte zoen op haar mond, dan eentje op haar voorhoofd. "Je weet toch dat je altijd op me kan rekenen," zeg ik haar glimlachend terug en houd mijn voorhoofd tegen de hare zodat onze gezichten nog steeds dicht bij elkaar blijven en ik haar in de ogen blijf aankijken.
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 18 Aug 2017, 15:03

zwijgend ruste hij zijn kin op haar hoofd terwijl hij haar de gelegenheid gaf om zich volledig te laten gaan zijn zijn shirt. Hij voelde hoe haar tranen, natte vlekken achterliet in zijn kleding, maar deze zouden later wel weer opdrogen. Even verscheen er een glimlachje toen ze uiteindelijk kalmeerde. Hij leidde zijn hand naar haar hoofd en gaf haar enkele klopjes op haar achterhoofd tot ze hem los liet en hij zijn arm weer omlaag deed om haar de kans te geven. Toen hij haar gezicht weer kon zien, moest hij toch wel een beetje lachen. "Je ziet er niet uit," grinnikte hij op een speelse manier, terwijl hij een hand voor zijn mond moest doen om zich in te houden. 

haar glimlach werd alleen maar warmer toen ze hem voorover zag buigen en sloot langzaam haar ogen om zijn lippen in de zachte zoen te ontmoeten. Toen hij de kus brak, opende ze haar ogen weer en keek ze hem nog met de zelfde warme glimlach aan toen ze zijn voorhoofd tegen de hare aanvoelde. "Dat weet ik," antwoordde ze rustig terwijl haar wangen door het moment, toch een licht rood kleurtje kregen. "En jij op mij, zelfs al moet ik door voor door het slijm gaan," voegde ze haar laatste zin zachtjes toe. Zelfs al zou ze zo ver mogelijk uit de buurt willen blijven van het slijm door wat er de eerste keer gebeurd is, het zou haar niet kunnen stoppen als Ikuto of een van haar andere vrienden, in de problemen zou zijn.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 21 Aug 2017, 14:35

Shizuo
eigenlijk wel cute xDD
Trans:
1ste trans
*nog geen idee voor n door trans ><'*

Shizuo Heiwajima is een conciërge van de school en zorgt er voor dat de gangen schoon maar vooral ook rustig blijven. Hij is daar wanneer er ruzies onder de leerlingen uitbreken en probeert ze altijd uit elkaar te halen en over hun fouten te laten na denken. In principe staat hij dan ook altijd klaar voor de leerlingen, om ze advies te geven maar ook ondersteuning als ze dat nodig hebben. Toch kan Shizuo makkelijk zijn kalmte verliezen. Hij kan een erg kort lontje hebben bij bepaalde personen en voelt zich niet bezwaard om met iets te gooien als die persoon niet naar hem luistert, binnen of buiten het school gebouw.

Klik
klik
ergens vond ik dit wel een mooi plaatje door al zn emotie QmQ
omg, k heb t plaatje uiteindelijk als nog gevonden <3
Trans:
1ste trans
Door trans

Kevin is een van de leerlingen en staat altijd klaar voor zijn vrienden. Hij houd van avontuur en is een harde werker. Hij is loyaal naar zijn vrienden toe maar tegelijkertijd verbergt hij zichzelf achter een muur. Kevin is niet een van de makkelijkste om mee om te gaan.. hij is eerlijk gezegd iets onzeker over wat anderen van hem vinden en verbergt hierdoor zijn gevoelens. Hij weet niet altijd precies hoe hij zijn gedachtes het beste in woorden uit kan brengen waardoor hij soms best geïrriteerd en koppig over komt.

Last edited by K.Lenno.02 on Tue 05 Sep 2017, 19:52; edited 1 time in total
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 23 Aug 2017, 00:06

Kate Abbott
Trans (summoner: wekt geesten/dieren op)
Doortrans
Naam: Kate
Geslacht: vrouwelijk
Karakter: Kate probeert steeds een erg volwassen indruk te geven. Ze houdt steeds een glimlach en is in het algemeen een aardige meid die steeds wel een oplossing voor problemen kan vinden. Maar langs de andere kant kan haar glimlach ook het soort glimlach worden die je gewoonweg doodt in één blik. Haar ogen kunnen je op staande voet gewoon neerbliksemen. Dat is natuurlijk enkel in serieuzere gevallen. In het normale alledaagse leven zal je die ogen niet veel zien maar enkel dezelfde aardige en schijnbaar natuurlijke glimlach. Als oudste zus van een familie met vier kinderen heeft ze leren haar eigen interesses aan de kant te leggen zodat anderen veel comfortabeler kunnen leven. Daardoor lijkt zij voor mensen die haar niet goed kennen het perfecte persoon te zijn, die altijd alles klaarspeelt en iedere dag staat te glimlachen. Voor mensen die haar dan weer beter kennen zien ze meteen dat die constante glimlach niet meer dan een soort masker is die ze ophoudt terwijl ze zichzelf steeds aan de kant zet. En zij merken ook dat die onzichtbare muur rond haar heel moeilijk af te breken is en zo haar echte gedachten te weten te komen. Maar uiteindelijk blijft ze een sterke meid die voor elke uitdaging helemaal doorgaat en steeds haar best blijft doen.
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 29 of 29 Previous  1 ... 16 ... 27, 28, 29

View previous topic View next topic Back to top