mysterieus internaat

Page 28 of 29 Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: mysterieus internaat

Post  PuddingMonster on Wed 04 Nov 2015, 01:59

Even laat ik Aurea's opmerkingen bezinken terwijl ik nadenk over een plan. "Wat dacht je hiervan," zeg ik, denk nog even snel na over hoe ik het plan zou uitleggen en leg dan uiteindelijk alles voor, "als jij en Ikuto die plaats nog eens gaan onderzoeken, vraag ik ondertussen aan iedereen rond of ze nog van enige geruchten gehoord hebben. Als er iets in de tussentijd gebeurd is, zullen de meesten er ondertussen al wel over gehoord hebben." Na het voorleggen van mijn plan kijk ik even snel van Ikuto naar Aurea om hun reacties op het idee misschien van hun gezicht af te lezen.
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 04 Nov 2015, 17:35

even keek ze toch nog een rilling door haar lichaam bij de gedachte dat ze met dit plan alsnog terug naar het 'begin' van het slijm moest. de knikte hevig om haar gemengde gevoelens te verbergen. "J-ja! goed plan!" riep ze voordat ze haar volume wat omlaag deed en Yuki serieus aan keek. "ben je wel voorbereid voor de reacties? ik denk niet dat iedereen je in eerste instantie zal geloven," zei ze zachtjes
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36632

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 22 Nov 2015, 17:18

Aurea's opmerking lijkt me terecht en ik begin meteen aan andere opties na te denken. "Daar heb je gelijk in," zeg ik terwijl ik nog aan het nadenken ben, "misschien is het beter niets over de monsters te zeggen. Gewoon vragen of ze iets gemerkt hebben. Zelfs als er iets gebeurd is, maar dat ze niet geloven dat het monsters zijn, kunnen we er achteraf over denken of het monsters zijn of niet." Dan kijk ik even neer naar de grond en kijk dan met een grote glimlach weer op. "En uiteindelijk heb ik me nooit veel aangetrokken van wat de anderen denken. Mijn echte vrienden zijn jullie."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 30 Dec 2015, 18:30

een glimlach verscheen weer op haar gezicht toen Yuki over haar gevoelens. "we komen hier wel door heen, op een een of andere manier. wat de studenten ook mogen vinden," zei ze voordat ze even zweeg. "Maar Yuki~!" riep ze haar terwijl ze haar vriendin dramatisch omhelsde voor wat ze enkele seconden geleden gezegd had
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 09 Jan 2016, 18:50

Bij haar omhelzing, beantwoord ik met een omhelzing terug en glimlach breed. "Ik zie jullie straks dan terug," zeg ik vrolijk en verbreek de omhelzing terug. "geniet van jullie tijd alleen!" Wanneer ik dat laatste eraan toevoeg grijns ik even naar Ikuto en ga dan de deur uit, naar buiten, om de studenten de vragen te stellen over enige geruchten.

Na Yuki's grijns zucht ik even en sta weer recht van op het bed. "Zullen wij dan ook maar gaan?" vraag ik Aurea en ga naast haar staan, "Het kan volgens mij geen kwaad om dit zo snel mogelijk gedaan te hebben. Stel je voor als die slijm monsters weer naar boven komen, dan hebben we nog tijd om ons klaar te maken."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 10 Jan 2016, 17:16

"Hoe kan je nou genieten van de herinneringen die terug op komen spelen?" mopperde ze nog eventjes terwijl ze toe keek hoe Yuki de kamer verliet. Hierdoor had ze haar grijns niet eens gemerkt. ze keek om naar Ikuto toen hij voorstelde om ook maar te gaan. "Voor die slijmmonsters zal ik nooit klaar zijn," zei ze voordat ze naar heer kledingkast liet. "maar ik wil wel enkele dingen voorkomen," zei ze voordat ze een dikke jas met capuchon uit haar kast nam en die aantrok.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 29 Apr 2016, 18:40

Eenmaal beneden vraag ik groepje per groepje naar nieuwtjes.

"Wat een geluk dat het nog winter is," zeg ik, "dan lijkt het niet vreemd als we daar met dikke jassen rondlopen." Wanneer Aurea haar jas aanheeft doe ik de deur weer open. "Ik ga even snel zelf ook een jas halen," zeg ik wanneer ik in de deuropening ben en ga dan snel in de jongenskamer mijn jas halen. Even denk ik na of ik ook een regen-bestendige broek zou aandoen, maar besluit dat dat misschien net te ver zou zijn. Dan maak ik zeker dat de kamer weer gesloten is en ga terug naar waar Aurea is om naar buiten te gaan.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 08 May 2016, 20:43

ze trok de dikke jas aan, nadat ze besloot om nog een extra vest aan te trekken. ze deed een pompom muts op en trok daar over de capuchon van haar jas en zette de kraag vast met de knoopjes aan het einde van de rits. Het was maar net dat ze geen 2 paar schoenen aan zou trekken omdat het niet zou kunnen. Met dikke wanten aan haar handen, liep ze de kamer uit. Zekere, voor het onzekere
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 23 Jul 2017, 23:32

Uiteindelijk kom ik niet veel meer te weten dan het feit dat er waarschijnlijk een nieuwe leerkracht zal komen. Sommige meisjes beweren dat hij redelijk knap is, en sommige meisjes die hem al gezien hebben praten uitgebreid over alle delen die oh zo geweldig zijn. De enigen die er niet veel over vinden zijn de jongens. Maar over monsters wordt er niet veel gesproken. Ik word er ongelooflijk moe van en laat me met een grote zucht op een bankje vallen. Na een paar minuten gerust te hebben hoor ik achter me een heleboel geritsel. Wanneer ik omkijk staat er plots een enorm harig monster achter me. Ik zie niemand in de buurt en transformeer zo snel als de wind in mijn heksenvorm. Met een lange vinger-koekje duw ik meteen het monster het bos in en kijk er afwachtend naar. Het lijkt een redelijk sterk monster qua brute kracht en in mijn hoofd probeer ik na te denken of ik wel degelijk kans maak.

Bij het zien van Aurea in haar dikke kleding kan ik niet anders dan wat binnensmonds te lachen. Even doe ik mijn mond open om een reactie te geven maar beslis uiteindelijk om het zo te laten en neem haar hand vast zodat we naar beneden kunnen gaan. Bij het herinneren van wat we gaan onderzoeken zet ik mijn gedachtes weer serieus en hou het lachen in.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 25 Jul 2017, 00:06

rustig liep hij over het terrein, zonder echt een bepaald doel te hebben. Sinds er geen lessen waren en hij veder nog geen plannen had. Misschien zou hij enkele klasgenoten tegen komen met wie hij wat kon afspreken. of, misschien dat hij de kans vond om gewoon weer wat streken uit te halen. Hij liep over een leeg pad de hoek om, waar hij nog net Yuki van achter kon zien transformeren voordat ze een monster het bos in duwde. Stilletjes bleef hij staan, hij had de grootte van het monster niet precies kunnen zien in de korte tijd maar probeerde toch een snel beeld te krijgen in zijn hoofd voordat hij uiteindelijk naar de rand van het bos liep

Ze keek meteen om toen ze hem voor een klein momentje dacht te horen lachen. terwijl ze hem aan keek, zei ze niks en bleef ze stil staan. haar blik, was een beetje emotieloos, maar van binnen voelde ze haar frustratie weer terug komen. Toch probeerde ze dit te onderdrukken omdat ze niet precies wist wat hij uiteindelijk wilde gaan zeggen. Toen hij haar hand in de zijne nam, brak eindelijk het moment aan dat ze weer wat tot rust kon komen. Met haar hand in een van de handschoenen, hield ze zijn hand wat steviger vast wanneer ze uiteindelijk vertrokken. "je weet toch wel, dat ik je als schild ga gebruiken he, als ik ook maar iets zie van dat slijm spul?" waarschuwde ze hem, met een iets monotone maar serieuze toon wanneer ze naar beneden aan het lopen waren
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 25 Jul 2017, 01:14

Ik probeer mijn best te doen door sprinkles te gebruiken om zijn aandacht af te nemen en ondertussen aan te vallen. Eerst lukt dat perfect, maar al snel heeft het monster er een soort resistentie tegen. Hij komt behendig voorbij mijn pogingen van aanvallen met elke soort vorm koek die er is en gaat zelf tot de aanval. De eerste slag die echt raakt lukt het nog mezelf een zachte landing te geven door pudding als een soort kussen te gebruiken, maar na die klap kan het enkel nog ontwijken zijn dat me kan redden in deze situatie. Eerst voelen zijn slagen erg traag aan door zijn grootte, hoewel ze de grond raken met kleine aardschokken. Uiteindelijk lukt het me nog een sterke stoot te geven waar het monster blijkbaar toch nog wat pijn van gehad heeft, maar dat wakkerde enkel zijn woede aan. Wanneer ik een stoot direct op me zie aankomen haal ik zo snel mogelijk een chocolate chip koekje als een schild tussen de stoot aan, maar het heeft heel wat beensterkte nodig om me nog recht te houden. Uiteindelijk bezwijk ik onder de kracht en het gewicht en word op de grond geduwd met zijn poot op me. Ik voel de kracht uit mijn lichaam vloeien, en mijn transformatie ontdoet zichzelf. Ik voel hem mijn haar vastnemen en word zo in de lucht opgetrokken. Ik schreeuw het eerst uit van de pijn, maar mijn stem komt er al snel niet meer uit en mijn ogen tranen.

"Ik had wel zoiets verwacht," zeg ik lichtjes grinnikend en kijk nog eens even naar haar outift, "maar is het dan nog steeds nodig zo'n dik schild van kledij te hebben? Uiteindelijk ga ik het meeste moeten opvangen wanneer het gebeurd." Met haar hand nog in de mijne, maar bijna moeilijk om vast te houden door haar lagen handschoenen, leid ik ons beide naar buiten toe en in de richting waar het slijmincident zich voor had gedaan. "Eigenlijk zijn we ook nog steeds niet echt zeker dat we iets zullen vinden," bedenk ik me, "het is ondertussen toch al een hele tijd geleden sinds we het slijmmonster gezien hebben. Misschien was het zelfs iets dat maar één keer zal voordoen. Een beetje zoals ieder beginmonster in een spel altijd een slijmmonster is!"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 25 Jul 2017, 02:17

hij was het bos in gelopen maar was ze eigenlijk al snel kwijt geraakt. Misschien had Yuki het monster al snel verslagen? maar nog voordat hij zich kon omdraaien om het bos al weer uit te lopen, hoorde hij het luide geschreeuw van Yuki. Meteen draaide hij een van zijn voeten voordat hij meteen in de richting van Yuki's stem sprintte. Zodra hij het monster tussen de bomen zag verschijnen en de bevestiging kreeg van hoe krachtig het monster zou moeten zijn, transformeerde hij meteen nog tijdens het rennen. Sterker nog, nadat hij veranderd was naar zijn piraten trans, kreeg hij de kracht om nog harder te rennen. Hij trok zijn zwaard uit de schede en gooide het, via Yuki's haar, richting het monster. Waardoor het Yuki's lange haar afsneed en uiteindelijk in het lichaam van het monster kwam vast te zitten. Kida had nog door gerend en openende zijn beide armen om Yuki op te vangen als ze door haar korte haar omlaag zou vallen

"ik kan niet genoeg voorbereid zijn," zei ze op zijn vraag voordat ze zijn hand los liet en haar capuchon afdeed om vervolgens de mus van haar hoofd te nemen. "Het doel van deze patrouille was alleen om te ontdekken of er nog iets gebeurd is in de vakantie," zei ze, terwijl ze rustig de muts over zijn hoofd deed zodat hij in haar ogen dan nog iets van bescherming had. "áls we een monster tegen komen, is dat alleen maar mooi meegenomen."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 26 Jul 2017, 18:48

Op het moment dat Kida mijn haar doorsnijdt voel ik enkel de pijn verdwijnen. De wortels tintelen nog, zachter, me herinnerend van de pijn die er net was. De tranen beginnen te stoppen en de wereld voelt minder wazig aan. Uiteindelijk lukt het me zijn silhouet te onderscheiden van de rest van de wereld. "Dank je wel," kan ik er zacht uitbrengen en glimlach even. Dan komt het terug dat er nog een monster was die mijn haar vast had en mijn gezicht vertrekt naar een meer bezorgd gezicht dan de glimlach. "Wat met het monster?" vraag ik hem meteen. Ik zou niet willen dat ik een afleiding ben die het monster kan gebruiken om te recuperen en een tegenaanval in te zetten.

"Weet ik, maar als er meer zijn betekent het niet meteen dat het slijmmonsters zullen zijn," zeg ik en spreek op een iets lagere toon wanneer er meer mensen in de buurt komen, voor ze zich iets moeten afvragen over het feit dat we over monsters spreken, "eigenlijk zou ik ook het liefst willen weten waar ze vandaan komen. De plaats waar we het slijmmonster tegen waar gekomen leek achteraf ook helemaal veranderd te zijn en ik hoop werkelijk dat dat een illusie was." Wanneer Aurea's hand weer vrij is neem ik haar weer vast en probeer terug te gaan naar de plaats waar we het gezien hadden."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 26 Jul 2017, 19:31

"geen dank, zolang je het me niet al te lang kwalijk ga nemen van je haar," keek hij haar met een schuldig grijnsje aan terwijl hij haar nog in zijn armen hield. Toen ze hem herinnerde over het monster keek hij om en zag hij hoe het monster weer een van zijn poten de lucht in deed, om ze vervolgen weer een klap te geven. Zonder en veel bij na te denken, gooide hij Yuki over zijn schouder. terwijl hij een arm om haar middel deed, om te zorgen dat ze niet van zijn schouder af gleed, sprong hij de lucht in. terwijl hij de kop van het monster gebruikte als een extra opstapje, strekte hij zijn andere arm uit en nam hij zijn zwaard weer terug uit het lichaam. Uiteindelijk lande hij rustig in een brede boom, wat ze een moment gaf of een tactiek te bedenken sinds het monster zich nog moest omdraaien. "Misschien als we hem van twee kanten aanvallen? sinds hij me niet snel genoeg lijkt om zich snel te kunnen omdraaien of iets," keek hij uit over de rug van het monster terwijl hij Yuki rustig neer zette op de dikke tak. 

"Misschien is het iets als dat bepaalde monsters alleen maar in een bepaalde regio voorkomen?" Zei ze voordat ze er zelf over na dacht, "ik weet eigenlijk zoiezo niet meer of we na die ene keer nog slijmmonsters zijn tegen gekomen. Maar ik hoop toch echt noet dat het een illisie was. .. ik bedoel.. als dat spul geen slijm was.. wat was het dan?"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 27 Jul 2017, 00:49

Eenmaal terug mijn kracht gevonden als we op de tak in de boom staan, voel ik even aan mijn kort haar. "Het voelt redelijk licht aan," zeg ik, met mijn hand over de punten gaande, "misschien had ik ook een nieuw kapsel nodig." Wanneer Kida het plan vernoemd probeer ik terug naar mijn transformatie te gaan, wat vreemd genoeg meteen gaat hoewel ik me nog niet helemaal terug op punt voel. "Lijkt me een goed plan," zeg ik wanneer ik eenmaal getransformeerd ben en ik strek me ook even uit, "ik kan wel een beetje dekking geven, maar meer dan dat kan er niet uitkomen. Langs waar gaan we eerst? Dan kunnen we op elkaar afstemmen."

"Hmmm daar heb je gelijk in," zeg ik, "misschien hadden we een bokaal ofzo moeten meenemen zodat we een staaltje zouden kunnen nemen. Ach ja, we zullen wel zien hoe het zal zijn." Niet veel later komen we al dichter bij de plaats, wat redelijk opvalt door het feit dat het slijm nog steeds in the bomen hangt. "Daar gaan we dan," zeg ik terwijl ik dichterbij ga staan en het slijm goed in me op neem. (in een manier van er erg naar kijken, niet dat die het slikt ofzo xD)
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 27 Jul 2017, 01:21

Hij keek haar stilletjes in zijn ooghoeken aan om te zien of ze zoch nog wel goed voelde, vooral nadat ze zei dat ze niet meer kan doen dan hem wat dekking geven. Hij keek haar nog even stilletjes aan om te besluiten wat hij ging doen. Het was namelijk nog dat hij niet in haar geloofde. Nadat hij een brul van het monster hoorde, draaide hij zich weer terug en verscheen er een serieuze blik op zijn gezicht. "Hij is nu weer omgedraaid, dus dan spring ik weer naar achter him om hem daar aan te vallen," vertelde hij zijn plan en nam zijn zwaard steviger in zijn hand

"Eerlijk gezegt ben ik blij dat we niks mee terug kunnen nemen.." mopperde ze nog zachtjes als de herinneringen nog steeds in haar hoofd geplakt was. Zodra ze aangekomen waren, vertrok haar gezicht als ze het slijm zag. "Dit zou toch niet precies het zelfde slijm zijn als toen?" Bedacht ze zich toen ineens, "ik bedoel, ik weet niet of dit slijm kan gaan rotten of verharden, maar het ziet er nog erg vers uit."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 27 Jul 2017, 02:05

Het monster brulde, dus is er niet veel extra tijd om na te denken wat ik kan doen. "Ik probeer de voorkant te nemen en hem af te leiden zodat jij zonder problemen kan aanvallen," besluit ik uiteindelijk, en verzamel ondertussen moed om het monster weer frontaal te ontwijken, "dus ik vertrouw op jouw om hem neer te halen voor hij dat bij mij doet. Denk je dat dat je zou lukken, Kida?" Bij het vragen of het hem zou lukken kijk ik hem recht aan en probeer in zijn gezicht het vertrouwen te vinden. Tegelijk stralen mijn ogen een soort geloof en determinatie uit opdat ook hij in mij zou geloven. We hadden nog niet veel tijd gespendeerd die niet vol wantrouwen zit, maar ik wil geloven in dat begin.

Bij Aurea's reactie kijk ik nog duidelijker naar het slijm en breng mijn vingers dichter om het aan te raken. De koude smurrie omringt het en wanneer ik een stuk mijn vinger erdoor haal om een stukje erop te laten opdat ik het nog beter te bekijken komt de helft er elastisch mee mee. "Meer dan vers lijkt het meer alsof de tijd heeft stilgestaan," zeg ik en bekijk het stuk op mijn vingers langs alle kanten. De rest van het slijm lijkt niet op enige manier te bewegen, bevroren in de tijd. Mqaaqr plots lijkt het alsof er een golf vanuit waar ik het stuk gehaald heb doorheen het bos te gaan en het slijm beweegt weer alsof het terug met de tijd meedraait. Wanneer ik dit merk draai ik me meteen om naar Aurea met een "Let op!" maar het is al te laat en ik zie een heel stuk slijm over haar hoofd hangen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 27 Jul 2017, 02:33

Na het horen van zijn naam, keek hij haar weer terug aan. Alhoewel haar gestaar hem ergens toch een beetje ongemakkelijk liet voelen. Even grinnikte hij zachtjes van hoe serieus ze was. "Dit is niet de eerste keer he, vergeet  iet wie je daarnet gered heeft," zei hij met een iets wat plagende grijns op zijn gezicht waarmee hij eigenlijk gewoon bedoelde dat ze zich niet zo zorgen hoefde te maken en hem hiermee gewoon kon vertrouwen.

"Alsof de tijd heeft still gestaan?" Herhaalde ze hem, als dat zou was, dan was alles van de afgelopen tijd een illusie wat alles misschien alleen maar ingewikkelder maakte. "Z-zeg nou niet van die rare dingen, de gedachte al geeft me kippenvel," zei ze waarbij ze even over haar armen wreef en nog eens rond kijk naar de taken die bedenkt waren met slijm. Hierdoor was ze ook niet op tijd om haar capuchon over haar hoofd te trekken wanneer Ikuto haar waarschuwde. Ze reikte uit, maar nog voordat ze haar capuchon überhaupt vast kon nemen, voelde ze de dikke, vloeibare substantie over haar hoofd glijden. Met een droge blik en zonder een woord te zeggen, deed ze haar armen alweer omlaag. ".." zweeg ze voor een paar extra secondes voordat ze haar mond weer open deed, "waarom overkomt dit mij alleen.."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 27 Jul 2017, 22:37

"Als dat er niet was zou het nog iets te moeilijk zijn mijn leven in jou handen te laten," reageer ik op zijn opmerking en zet me klaar om snel naar beneden te springen en het monster bezig te houden, "maar dat doet er nu niet toe. Hou je klaar, ik ga naar de voorkant." Na mijn laatste woorden kijk ik nog eens naar wat het monster is en zet mijn benen klaar in de juiste richting een snelle sprong naar beneden te kunnen maken. Het monster begint weer te bewegen en zich klaar te maken op een tegenaanval. Op het moment dat hij zich traag begint om te draaien maak ik mijn sprong net naast zijn gezicht. Zijn aandacht wordt meteen terug naar mij getrokken en ik hou meteen een groot koekje als schild klaar.

Wanneer ik zie dat het te laat is voor Aurea voor het slijm zou vallen, hou ik mijn handen voor mijn ogen. Langzaamaan open ik ze en zie de roze smurrie over haar hoofd glijden en in haar haar verstrengeld raken. "Zullen we teruggaan en het er zo snel mogelijk uit wassen?" vraag ik haar en hou mezelf klaar voor een grote schreeuw omdat ik weer iets stoms gezegd zou hebben.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 27 Jul 2017, 23:24

hij wachtte stilletjes af toen ze naar de voorkant van het monster sprong en pas nadat ze zijn aandacht getrokken had, sprong hij over naar de achterkant. Hij landde met een voet op de grond en draaide zich al meteen om. hij reikte zijn zwaard hoog de lucht in en langzaam verschenen er wolken in de lucht die als een soort draaikolk boven het bos bleef hangen. Zijn zwaard begon op te lichten en uiteindelijk schopt er een felle bliksem flits uit de lucht. Kleine fonken schoten vam het zwaard af, zelf wanneer hij zijn zwaard weer omlaag deed. Terwijl hij zijn zwaard naar boven gericht hield, opende hij zijn andere hand en verscheen er een soort felle pijl, gemaakt van  bliksem. Hij spande het aan op een onzichtbare touw en schoot het uiteindelijk op het monster af wat hem zwaar geëlektrocuteerde en  hem vervolgens op de grond lied vallsn

Ze keek hem met een droge blik aan toen hij zei om terug te gaan. Ze zweeg even en slikte haar woorden in. "Ik kan alleen maar hopen dat ik het er uit krijg," zuchtte ze toen zachtjes terwijl ze haar eerste reactie inhield. Toen ze de lucht donker zag worden, "ga me niet zeggen dat het nu ook nog eens gaat regenen," zuchtte ze voordat ze hem weer aan keek, "misschien kunnen we beter morgen veder gaan of later vandaag als het weer droog is."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 30 Jul 2017, 01:28

Wanneer het monster een tijd op de grond ligt blijf ik in dezelfde positie wachten tot ik zeker ben dat het monster dood is. Plots begint het dan te verdwijnen tot er niets anders dan een berg haar overblijft, alsof er iemand een reuzachtige hond gekamt is geweest en de pels achtergelaten werd. Van vermoeidheid laat ik me op de grond vallen met mijn armen en benen gespreid en mijn transformatie gaat bijna uit zichzelf weg. Nu is het de eerst keer dat ik pas echt het korte haar voel en het feit dat het inderdaad veel lichter aanvoelt. Pas als il me heeeeelemaal uitgestrekt heb zet ik me weer recht. "Bedankt Kida!" zeg ik blij terwijl ik ga zitten en kijk om me heen om hem te vinden.

"Laten we er allereerst gewoon voor zorgen dat je het weer uit je haar gewassen krijgt," zeg ik meteen, "we weten nog niet of Yuki misschien nog iets ontdekt heeft. De rest van het onderzoek kan wel even wachten." Rustig neem ik haar hand vast en stap terug naar de kamer, en onderweg kies ik de wegen uit die uiteindelijk zo weinig mogelijk mensen hebben.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 30 Jul 2017, 01:54

Nadat het beest uiteindelijk vergaan was, behalve zijn vacht, nam hij zijn zwaard eindelijk weer omlaag. Hij bewoog zijn zwaard langs de schede voordat hij het er uiteindelijk terug in deed en tegelijkertijd zijn trans liet verdwijnen. "Geen dank, ik denk dat je het zelfde voor mij gedaan had," trok hij waarbij hij misschien iets te simpel zijn schouders optrok. Hij stak zijn handen in zijn handen in zijn broekzakken en liep op haar af. "Denk je dat je kan lopen?" Vroeg hij haar voordat hij door beide knieën ging om op de zelde hoogte te komen

Ze knikte stilletjes, met nog steeds een gepikeerde blik op haar gezicht. Zelfs wanneer ze een route terug namen, die de minste mensen zou hebben, hield ze toch de capuchon over haar hoofd. Misschien omdat ze zich dan veiliger voelde voor elk ander beetje slijm dat misschien van een boom kon vallen, of puur omdat ze er alles aan wilde doen dat niemand het zou zien. "Ik hoop niet dat het zo gaat stinken of iets," zuchtte ze voordat ze haar nieuwe gedachte creëerde, "ik neem zo gewoon een extra lang, warm bad waar ik mijn haar en lichaam in kan laten weken," verscheen er weer een glimlach op haar gezicht
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 03 Aug 2017, 00:28

Ik kijk even naar Kida wanneer hij op dezelfde hoogte zit en grijns. "Ik denk dat mijn kracht nog niet helemaal terug is," zeg ik, "maar dat komt zeker nog in orde! Het is al een wonder op zich dat ik ok ben." De herinneringen komen stilaan terug, het gevoel dat dat het einde is, de pijn in mijn hoofd alsof het er ieder moment af zou vallen en de opgeluchtheid dat er uiteindelijk hulp aankomt. En hoewel ik een sterk front probeer op te houden voor Kida, breekt dat zich stilaan af en barst ik uiteindelijk in tranen uit. In mijn hoofd loopt meteen een discussie uit. Idioot, waarom moet je nu plots zo zwak doen waar hij bij zit, nu lijk je helemaal een huilebalk, zegt een stem ergens in mijn achterhoofd, maar het helpt helemaal niet en de tranen blijven lopen.

Ik kijk haar even glimlachend aan wanneer Aurea zich begint te verheugen op een warm bad. "Zijn er misschien nog enig andere dingen die je zal willen bij dat erg lange bad?" vraag ik haar op een butler toon, "Misschien een bubbelbad erbij? Een glaasje champagne?" Bij ieder woord kijk ik haar speelser en speelser aan om te zien wat voor reactie ervan zou komen en hopend op een niet-zo slecht gezinde reactie om haar humeur ook wat beter te maken.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 03 Aug 2017, 00:52

"Dat betekend dus gewoon rustig aan do-," zei hij terwijl jij zijn armen al.naar haar uitreikte om haar op te tillen, voordat hij haar tranen zag verschijnen. Meteen bevroor hij. Had hij iets verkeerds gezecht? "Y..yuki.." noemde hij haar naam zachtjes, iets ongemakkelijk omdat hij niet meteen wist hoe hij haar eventueel kon opvrolijken. Het was niet dat hij de kracht van koekjes en zoetigheid had. Uiteindelijk zuchtte hij zachtjes waarbij hik zijn zucht eindigde met een rustige glimlach. Blijkbaar vertrouwde ze hem wel genoeg om recht voor hem haar ware emoties los te laten. Terwijl zijn glimlach bleef, reikte hij uiteindelijk weer naar haar uit en gaf haar een paar geruststellende klopjes op haar hoofd terwijl hij haar de tijd gaf om weer rustig te worden

Ze keek hem in haar ooghoeken aan toen hij speels met extra suggesties kwam voor het bad. Na naar hem geluisterd te hebben, kwam er uiteindelijk een grinnikje uit haar mond en hield ze een vuistje tegen haar kin. "Geen champagne, maar wat wijn zou misschien geen kwaad kunnen,"    zei ze terwijl ze haar hoofd op haar eigen scbouder legde en speels haar tong naar hem uitstak
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 03 Aug 2017, 02:50

Terwijl ik zacht huil blijf ik naar de grond kijken tot ik Kida's hand op mijn hoofd voel en kijk rustig op. Door de wazigheid van de tranen door zie ik zijn rustige glimlach en wordt rustig aan weer wat rustiger vanzelf. De tranen stoppen niet, maar ze rollen wat rustiger aan van mijn wangen dan ervoor. Mijn handen vinden op een bepaalde manier een weg naar zijn shirt en mijn vingers klampen zich aan hem vast. Ik schrik bijna zelf van hoezeer ik mezelf aan hem aan het blootstellen ben, maar het is alsof ik het op dat moment even nodig heb. Stuk bij stuk vermindert de angst die mijn benen blokkeert en mijn tranen opwekt, en lukt het me weer mezelf te worden.

"En wijn zal het zijn," zeg ik lachend. Ik werp een blik op Aurea met haar tong uit en met een impuls zet ik een stap naar voor en omhels haar. Eerst zacht, maar dan voor een moment wat strakker tot ik weer naar het zachte ga. "Dus eerst je bad, maar hoe kan mijn prinses daarna van dienst zijn?" vraag ik haar, terwijl ik haar nog steeds in mijn armen hou.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 28 of 29 Previous  1 ... 15 ... 27, 28, 29  Next

View previous topic View next topic Back to top