mysterieus internaat

Page 27 of 29 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: mysterieus internaat

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 16:37

"Het kan ook iemand zijn die aan onze kant staat," zucht ik, "iemand anders die kan transformeren hoeft niet per se altijd een slecht iemand te zijn." Wanneer Aurea ook recht staat neem ik een van de handen die ze op haar maag legde. "En na Kida met Yuki gezien te hebben vandaag geef ik hem de voordeel van de twijfel. Het lijkt me niet dat Yuki geforceerd was en ze weet zelf denk ik ook wel hoe ze voor zichzelf moet zorgen. Misschien maak je je meer druk dan je je druk zou moeten maken."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 17:15

"maar dat is niet hoe ik het bedoelde," zei ze zachtjes. Uiteindelijk zuchtte ze even en nam ze haar laatste arm van haar maag af. "Ik maak me altijd overal druk om," mopperde ze op zichzelf en keek we langs hem weer naar buiten, wachtend tot de bus bij hun halte zou stoppen.
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 17:39

"Het komt uiteindelijk allemaal wel goed," zeg ik geruststellend met een zachte glimlach, "en anders mag je alles op mij steken." De bus stopt en de deuren gaan voor ons open. Ik stap er eerst af, met Aurea's hand nog in de mijne en wacht dan glimlachend tot ze mee eraf zou gaan.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 18:19

Na die avond geslapen te hebben en de volgende dag terug te gaan naar het internaat. Liep Aurea de de bus reis met haar koffers, haar kamer binnen. Het eerste dat ze deed was haar koffers aan de kant schuiven en zich op haar bed lanceren. Ze snoof even de frisheid van haar kussens op en mengde zichzelf door haar dekens. Eindelijk kon ze weer slapen zonder de ongemakkelijke gedachte van Ikuto's jongere zusje die elk moment kon binnenstappen.

Kida was al een halve dag van te voren weer opmhet internaat aangekomen. Hij had zijn koffers almuitgepakt en zijn souklen lagen terug op de plek waar ze voor de vakantie stonden. Hij lag stilletjes op zijn bed en hoorde door de deur heen hie elke vriendengroepmlangzaam weer bij elkaar kwamen. Schreeuwende meiden rende over de gangen en met zijn kussen, beschermde Kida zijn oren tegen het harde gegil.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 18:36

Bij het binnenkomen van de kamer zie ik Kida met een kussen zijn oren beschermen. "Wat is er met jou aan de hand? Bang dat een bom op het internaat zou storten?" zeg ik droog terwijl ik terug naar mijn plaats toe stap om mijn koffer klaar te zetten voor het uitladen. "Ook altijd prettig je terug te zien, Kida."

Wanneer ik op de campus van het internaat toekom, zit het al vol van de mensen. Doordat mijn familie gisteren laat was thuisgekomen, ben ik wat later dan ik gewild had. Met een snel pasje loop ik over de weg naar de dormen en dan de kamer binnen. Bij het zien van Aurea loop ik meteen naar haar toe en omhels haar. "Aureaaaaa, ik ben zo blij je weer te zien!" zeg ik terwijl ik haar bijna platdruk.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 19:03

wanneer ze benede voetstappen door de gang hoorde, ging ze langzaam recht op zitten. Maar nog voor ze opgestaan was, ging de deur van hun kamer al open en trok Yuki haar in een omhelzing. Eerst moest ze even alles laten bezinken, niet dat ze Yuki niet verwacht had. Maar wel de plotselinge, stevige omhelzing. Uit gebrek aan lucht, kon Aurea alleen maar lichtjes wat lachen terwijl ze haar vriendin terug knuffelde. "Het is toch niet zo lang geleden dat we elkaar voor het laatst zagen in het pretpark?" Grinnikte ze wanneer ze uiteindelijk weer wat meer ruimte had om te kunnen ademen

"dat gegil is zelf al bijna een bom," zei hij terwijl hij het kussen van zijn oren af deed en recht op op de rand van zijn bed ging zitten. "Als het ook nog maar 10decibel hoger reikt, dan moeten ze iedereen nog gaan evacueren voor explosie gevaar." Hij knikte eventjes als een stille groet terug terwijl hij zijn hoofdkussen terug op zijn plek legde. "Goede terug reis gehad?" vroeg hij toen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 20:24

"Gillende meisjes? Ergens had ik dat moeten zien aankomen," zeg ik met een zucht en haal mijn schouders op. Terwijl ik mee weer naar mijn koffer omdraai en ernaartoe stap om het uit te laden. "De terugreis ging wel goed," antwoord ik op zijn vraag, "alleen zat Aurea de hele tijd te praten over hoe graag ze terug wou komen. Tussen gillende meisjes en dat verkies ik toch de gillende meisjes." Ondertussen staat de koffer al terug open en laad ik alles wat erin zit terug uit in de kast die voor mijn spullen bedoeld zijn. "Hoe is het met jou nog gegaan?" vraag ik hem terug en kijk vanuit een ooghoek weer naar achter wanneer ik mijn vraag stel, "Nog veilig thuisgeraakt met Yuki?"

"Oh, Aurea, ik werd gek van die bruiloft," zucht ik en laat haar ondertussen alweer los, "mijn familie kan soms op zich al erg genoeg zijn en de nieuwe familie pastte er net iets te goed bij." Met een zucht plons ik me neer op mijn bed en laat me met mijn rug op het matras vallen. De veringen duwen me iets terug naar boven en het bewegen van het bed voelde goed aan. "Ik was maar al te blij dat ik er weg kon en terug kon komen naar hier," voeg ik er zuchtend aan toe.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 20:37

Even haalde hij droog een wenkbrauw op, "je kiest het zitten tussen gillende meisjes boven een vakantie vieren met je vriendin? Is er iets gebeurt na het pretpark? Ik ben tenminste in staat geweest om Yuki veilig thuis af te zetten zonder al te veel gedoe. Veder ben ik blij geweest om nog een paar dagen op mezelf te zitten, om me klaar te maken voor die gillende meisjes op de gang."

"Ach, zo erg zal het toch niet geweest zijn?" Probeerde ze haar wat op te vrolijken. "Het was feest, ik weet zeker dat ze nu wel wat mer normaal zullen gaan doen. Ik vraag me meer af hoe het met je liefde voor koekjes gegaan is." Een glimlach verscheen weer op haar gezicht, "vertel op, welke soorten hadden ze?" Vroeg ze, misschien veranderde dit onderwerp Yuki's gedachte en ervaring van de bruiloft
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 21:06

"Na het pretpark is er niet zoveel meer gebeurt," antwoord ik Kida op zijn vraag terwijl ik mijn koffers nog verder uitpak, "alleen doet een beetje afwisseling weer wat deugd. Goed om te horen dat je haar nog goed hebt kunnen afzetten." Het deel kleding van mijn koffers is ondertussen al helemaal uitgepakt, en vervolgens zet ik ook weer mijn schoenen op de juiste plaats om uiteindelijk mijn koffer onder het bed te schuiven opdat het daar zou blijven tot de volgende vakantie, wanneer ik het weer nodig zou hebben. "Luieren is op zich ook geen slecht leventje."

"Laten we gewoon zeggen dat ik blij ben dat ik weer terug op het internaat ben," zeg ik uiteindelijk en ga weer rechtzitten. Ik haal mijn koffer weer bij me, doe het open en het eerste wat er uit komt is een hele lading koekjes die ik op het bed leg, zodat ik mijn kleren eruit kan halen en in de kast kan steken. Met de kleren neem ik een pak of twee van koekjes mee zodat ik die mee in de kast kan verbergen. Aurea's vraag naar de koekjes doet een paar herinneringen terugkomen en ik steek mijn hoofd dieper in de kast. "Z-Ze waren best wel ok," antwoord ik om er niet aan herinnert te hoeven worden en er hopelijk zo mee weg te komen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 05 Aug 2015, 21:11

"Niks meer geheurd? Geen ruzie? Geen gekibbel?" vroeg hij terwijl hij keek hoe Ikuto zijn koffer rustig leeg maakte. "En tuurlijk heb ik haar goed kunnen afzetten, ik laat toch zeker geen enkel meisje zomaar alleen achter op straat, in het donker, midden in de nacht?" Even keek hij naar de deur, "daarbij wilde ik Aurea ook nog meer overstuur maken als ze er achter zou komen dat ik Yuki niet meer geholpen had," zei hij. 'Precies, het wat gewoon Aurea's schuld met haar overdreven gedoe. Daar zal hij waarschijnlijk veder niks achter vragen,' dacht hij tegen zichzelf met een emotieloze blik op zijn gezicht. Het geluid van Ikuto's koffer die onder het bed verdween maakte hem wakker van zijn gedachtes. "Precies, soms zou ik zelfs no eens een week willen uittrekken om bij te komen van de vakantie zelf," zei hij

Ze knikte, "dat is"-" begon ze, tot ze de lading koekjes zag die Yuki simpel op haar bed legde. Alsof het niks was! 'Kwamen die nou serieus uit haar koffer?' Dacht ze bi haarzelf en wierp even een snelle blik in Yuki's koffer. toch had ze het ook wel kunnen verwachten en keek haar vriendin toen met een glimlach aan. Maar nog voor ze iets kon zeggen zag ze hoe Yuki haar hoofd verborgmin de kast doordat Aurea haar er weer aan laat herinneren. "S-sorry~" zei ze wat schuldig. Maar wat dan, als Yuki's liefde voor koekjes haar alleen aan negatieve dingen deed denken..
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 05 Aug 2015, 22:09

Even kijk ik achterom naar Kida door verbazing, maar laat dat niet van mijn gezicht aflezen. Uiteindelijk ga ik weer verder met klaarmaken, door te checken of mijn bed in orde is, of er geen andere lakens op moeten. "Dat je je daar zorgen over maakt," zeg ik uiteindelijk, "dat is pas een nieuwtje. Wat is het volgende? Een leiband en dan baasje en hond spelen, zo ver heeft ze mij zelfs niet gekregen."

De koekjes en kleren zijn veilig in de kast opgeborgen en ik stap terug naar mijn bed om nog een lading koekjes te pakken om die nog op andere plaatsen te leggen. "Het is niet erg," zeg ik, en zucht even, "jij had niet kunnen weten wat er gebeurd is. Het was niet dat het een trauma is, ik wil er gewoon niet meer aan denken." Ondertussen steek ik ook nog pakken in mijn rugzak, laat er nog een paar op de vensterbank achter het gordijn en laat de overblijvende nog verdwijnen bij de eersten in de kast. "Nu over iets anders," zeg ik glmilachend, "ik heb geruchten gehoord over nieuwe leraren."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 05 Aug 2015, 22:58

toen ikuto hem aankeek, keek hij hem nog simpeltjes aan alsof hij niks gezegt had. Uiteindelijk verscheen er een kleine frons op zijn gezicht, "wie zegt dat ik me daar zòrgen over maakte? Ik heb er gewoon geen zin in om haar gezeur de hele dag te horen," haalde hij simpel zijn schouders op

"Ik zal je ook niet vragen om het mij te vertellen," zei ze terwijl ze de gedachte probeerde te vermijden dat ze steeds een nìeuwe lading koekjes uit haar koffer nam. Daarom keek ze steeds met dezelfde glimlach alsof Yuki steeds de 'eerste' lading eruit nam. Toen ze over de nieuwe leraren begon, keek ze haar verbaast aan. "Ik had nog niks gehoord," zei ze, "stond er bij de ingang toevallig iets op het bord?"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 06 Aug 2015, 00:20

Met Kida's gevatte antwoord lach ik even. "Maar waarom zou jij je daarover zorgen maken," zeg ik uiteindelijk, en ben ondertussen gestopt met lachen, "bij jou wil ze niet zozeer in de buurt komen." Al mijn uitpakken is gedaan, en verder is er voor me niets in de kamer te doen. Rustig stap ik naar de deur. "Wel, ik ga even kijken hoe het daar zit," zeg ik terwijl ik naar de deur stap en draai me in de deuropening nog even om, "nog veel plezier met je bomoefening."

De koekjes zijn overal verspreid, en ik kijk nog even door de kamer om zeker te weten dat ik later de plaatsen nog ga herinneren. Dan richt ik me weer tot Aurea en laat me op mijn bed vallen. "Nee, ik ben gewoon aangekomen op een nogal druk moment," antwoord ik, "er waren een heleboel mensen die erover onderweg aan het roddelen waren. Volgens mij zijn het nog geruchten, maar ik ben eigenlijk niet gaan checken."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 06 Aug 2015, 01:39

Even verlaagde hi zijn hoofd toen Ikuto weer dezelfde reactie gaf, "gewoon.. Voorzorgmaatregelen," zei hij toen. Het gene dat hij nog erger vond dan gillende meiden, waren meiden die hem een jaar lang iets blijven na roepen. "Ik denk dat ik zo nog even een rondje over het campus ga lopen, dus dan zie ik je later wel weer," zei hij toen Ikuto van plan was om de kamer uit te lopen.

"Zolang het geruchten zijn, denk ik niet wat we os er druk over moeten maken," zei ze, "ik bedoel, beter rekenen we er niet op, dan is de teleurstelling minder." Toen keek ze haar wat serieuzer aan, "eigenlijk, wie waren dat die de geruchten verspreidde? Leerlingen? Ik bedoel, hoe kunnen hun zo vroeg achter zoiets komen? Dan moet het hun toch verteld zijn?"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 06 Aug 2015, 02:19

maak ik alvast even aan

Izaya Orihara
Transformatie
Naam; Izaya
Geslacht; Mannelijk
Karakter; Izaya's karakter is helemaal te binden aan de manier waarop hij altijd zoekt naar een manier om zich niet te hoeven vervelen. Hij behandelt mensen als waren ze stukjes op een schaakbord. Hoe ze zich voelen kan hem niets schelen en wat ze van hem vinden al helemaal niet. Daarom wordt hij ook door de mensen gehaat maar tegelijk ook gevreesd. Dat net omdat hij ook alles strak en netjes onder zijn controle en calculaties houdt. Alles is rustig zolang hij zich niet verveelt. Wanneer hij zich uiteindelijk begint te vervelen zoekt hij manieren op om drama te ontwikkelen tussen anderen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 06 Aug 2015, 15:52

"Yup, ik zie je nog," zeg ik nog voor ik door de deur verdwijn. Op weg naar de kamer van Yuki en Aurea lijken de gangen al veel voller dan ervoor. Alsof iedereen afgesproken heeft op hetzelfde moment aan te komen. Voor ik er binnenkom klop ik even op de deur en doe ze dan pas open.

"Het zal wel ergens op gebaseerd zijn," zeg ik schouderophalend, "we zullen nog zien hoe het uiteindelijk zit." Dan hoor ik een geklop op de deur en opent Ikuto de deur en komt binnen. "Oh, hoi daar," zeg ik op mijn gewoonlijke vrolijke manier, en draai me naar Aurea, "volgens mij komt 'ie voor jou."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 07 Aug 2015, 01:03

"àls het waar is, hoop ik niet dat het een een of andere griezel is. Je weet wel, zo iemand met een lange baard of van die lange krullende nagels," zei ze, waarbij ze al dacht hoe zo'n iemand met lange nagels over het schoolbord zou gaan. Even kreeg ze een nare rilling over haar lichaam. Al snel verdwenen deze gedachtes toen Ikuto binnen kwam. "Oh, zat er toevallig iets van mij in je koffer?" Vroeg ze hem toen sinds het de enigste reden was die ze zich kon bedenken waarom hij nu hun kamer zou binnen komen. Meteen stond ze al op van haar bed om dat gene te gaan halen. "Al heb ik alles in mijn eigen koffer gedaan."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 07 Aug 2015, 17:00

"Nee hoor, er is niets aan de hand," antwoord ik op Aurea, "ik kwam gewoon langs om hoi te zeggen. Op mijn kamer was er ook niet echt veel te doen." Ondertussen kom ik rustig naar binnen zodat de deur dicht zou kunnen. Ik neem een stoel die ergens in de kamer staat en zet me ook rustig neer. Niet iedereen zou zo familiair doen als ze in een meisjeskamer zitten, maar zo'n dingen houden me niet tegen. "En, hoe voelt het om terug te zijn?"

Ik weet even niets voor Yuki dus die laat ik voor een reactie even zo :'D
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 07 Aug 2015, 22:10

"Niet? Was Kida nog niet terug gekomen dan?" vroeg ze hem nog terwijl ze zich weer langzaam liet zakken op de rand van haar bed. toen hij haar vroeg hoe het was om terug te zijn, haalde ze haar schouders lichtjes op, "het is niet dat ik iets bijzonders heb gezien als dat is wat je bedoelt. Behalve dan dat Yuki me net een gerucht verteld heeft over een plotselinge nieuwe leraar. Maar ik denk niet dat daar veel achter te zoeken valt. al vind ik het nog steeds raar dat enkele studenten er blijkbaar achter gekomen zijn. .. Maar ik denk niet dat we daar een link kunnen leggen met de aanvallen van die monsters."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 08 Aug 2015, 13:38

Met Aurea's vraag of Kida er niet is, schud ik mijn hoofd. "Nee, hij was er," antwoord ik, "we hebben even een praatje gehad, maar verder niet veel anders." Bij het horen van de geruchten van een nieuwe leraar kijk ik meteen op. "Zo iets gebeurt ook niet elke dag," zeg ik geïnteresseerd, "ik denk dat zo'n gerucht wel eens waarheid kan zijn."

Bij Aurea's opmerking over een link met de monsters stel ik me vragen. "Maar waarom zou dat een link moeten hebben met die monsters?" vraag ik en mijn hoofd helt lichtjes af, en denk na over de vraag die ik gesteld heb, "ik bedoel maar, een nieuwe leraar kan altijd gebeuren. Misschien is het een oud-leerling van het internaat dat net van de universiteit afgestudeerd is en beslist dat hij terug wil komen om hier te werken. Dat is het geval bij de meeste van onze leerkrachten."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 08 Aug 2015, 16:09

even keek ze nog wat verrast naar Yuki door haar vraag, maar het was ook begrijpelijk. "Laatst hadden we het over hoe het campus zou zijn, of er nog monsters geweest waren of dat er gewonden opgelopen zijn etc." even deed ze haar hoofd was omlaag en keek ze naar het kleed, "en sinds dit onderwerp eigenlijk het enigste veranderde en verrassende is. en ik zei niet dat er een link mòest zijn."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Mon 10 Aug 2015, 02:40

Over de monsters had ik tijdens de vakantie niet veel meer over nagedacht en ik had niet geweten dat Aurea er zoveel aandacht aan geschonken had. "We zullen nog zien wat er van die geruchten wel en niet waar van zijn wanneer de lessen terug beginnen," zeg ik uiteindelijk en mijn blik glijdt even via het raam naar buiten, "maar het is goed dat je me aan de monsters herinnert. We zouden even moeten checken wat er allemaal gebeurd is terwijl we weg zijn geweest."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 10 Aug 2015, 13:35

"Dat zal wel het makkelijkste zijn," stemde ze in Yuki's plan mee om te wachten tot de lessen weer startte. daarna knikte ze, als teken dat ze het ook een goed plan vond om alles even na de checken. "Niet dat ik zelf iets verdachts of anders heb gezien onderweg terug naar de dorm, maar dat betekend niet dat er veder niks gebeurt kan zijn. Misschien moeten we beginnen bij het pad dat te vinden is bij de nooduitgang van de school, sinds daar alles de eerste keer gezien is," zei ze, waarbij ze Ikuto eventjes aan keek sinds hij wel zou snappen welk pad ze bedoelde.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Mon 14 Sep 2015, 18:18

Na het horen van Aurea's idee geef ik een goedkeurend knikje. "Klinkt als een goed plan," zeg ik uiteindelijk, "naar de eerste plek gaan kan een goed idee zijn. Misschien is er ook nog een aanwijzing naar van waar de monsters vandaan komen en of we het misschien kunnen stoppen." Even leg ik mijn hand tegen mijn kin terwijl ik in mijn hoofd nog verder denk. "Nu ik het me meer herinner, we zijn eigenlijk nooit echt terug gegaan om er te gaan kijken."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 15 Sep 2015, 19:24

"Het liefste zou ik er ook niet aan terug wilen denken," mopperde zachtjes voordat ze haar boven armen vast nam om een akelige rilling te vermijden. "Soms heb ik het gevoel dat er nog steeds wat van dat slijm in mijn haar zit." Even ging ze met een van haar handen over haar haar heen. "Het liefste zou ik dan ook niet zelf terug gaan," zei ze terwijl ze haar hand weer van haar hoofd nam. "Maar ik zou ook geen van jullie dat slijm aan willen doen," zei ze als laatste, zonder te weten of al dat slijm wel echt een tweede keer zal komen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 27 of 29 Previous  1 ... 15 ... 26, 27, 28, 29  Next

View previous topic View next topic Back to top