mysterieus internaat

Page 26 of 28 Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: mysterieus internaat

Post  K.Lenno.02 on Tue 12 Aug 2014, 17:20

"zou soms wel makkelijker zijn," zei ze met n kleien grinnik op zijn reactie dat hij haar gedachtes niet kon lezen. "en is dat miss niet beter?" keek ze hem toen na ijn laatste reactie over het moeilijk in beelden van gedachtes, "ik bedoel maar, op die manier ontstaan er wel variaties in dingen"
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36600
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 16 Aug 2014, 17:59

"En op die manier is het specialer om een persoon te kennen," zeg ik en kijk Aurea glimlachend aan, "stel je voor als je iedereens gedachten kan lezen. Dat zou het veel te makkelijk maken in the wereld."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14709

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 25 Aug 2014, 11:31

ze knikte toen hij instemde dat het anders veel te makkelijk zou zijn, “maar geef toe dat het soms wel handiger zou zijn, bijvoorbeeld om de waarheid te weten als zeg maar iemand niet durft te vertellen wat er aan de hand is en diegene het op een dag toch moet vertellen.”
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 11 Sep 2014, 20:26

Ik dacht er btw plots aan; waar zijn Yoru en Angelina? xDD

"Misschien wil die persoon de waarheid niet vertellen om die persoon niet te kwetsen," antwoord ik schouderophalend, "is het dan niet beter te wachten tot die persoon voor zichzelf beslist heeft dat het goed is de waarheid te vertellen?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 13 Sep 2014, 14:41

O.O nu zeg je me wat x3
miss dat die thuis gebleven waren om op Yuuya te passen?  ^^'

na zijn schouderophalende reactie keek ze hem in haar ooghoek wat mopperend aan, "nu lijkt net alsof je juist iets voor me verborgen houd," mopperde ze zachtjes voordat ze bij de bushalte aan kwamen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 14 Sep 2014, 20:32

Ik denk dat we een beetje alle chara's vergeten zijn :p

"Hm, nee," antwoord ik meteen, "of toch tenminste, niets dat me te boven schiet. Maar met mijn persoonlijkheid zou het me niet echt verbazen als ik iets aan het verbergen zou zijn." Even kijk ik vanuit een ooghoek naar Aurea, voor ik mijn ogen weer op de weg richt. "Zou je het me kwalijk nemen als dat ooit het geval zou zijn?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 17 Sep 2014, 11:32

eigenlijk wel ^^'

ze keek wat vaagjes naar de weg als ze wachtte op de bus. "dat weet ik niet precies," haalde ze een van haar schouders even op na zijn vraag of ze t erg zou vinden als hij wat voor haar verborg. "ligt er aan wat het is," zei ze en keek hem toen in haar ooghoeken weer aan, "is eerlijkheid en vertrouwen niet de basis van n goede relatie?" zei ze toen weer met n glimlach, "k hoef ook niet alles te weten, sterker nog, k wil ook niet alles weten. zolang we elkaar maar gewoon de dingen vertellen die ons dwars zitten en eerlijk zijn."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 17 Sep 2014, 17:35

Laat die dan maar zo zitten, I guess? xD

Terwijl ik even de uren van de bus bekijk denk ik wat na over Aurea's opmerking. De bus zou ieder moment kunnen aankomen. "Ik denk dat we zelf ook wel aanvoelen wanneer iets klein genoeg is om voor een tijdje verborgen te houden," zeg ik uiteindelijk, en ga weer naast haar staan, "daar kennen we elkaar wel goed genoeg voor, denk ik."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 18 Sep 2014, 10:57

ze knikte toen hij vertelde dat ze zelf wel wisten of iets kleins genoeg was om verborgen te houden. "maar dat noem ik niet iets 'verbergen'," zei ze, "op die manier knikt zoiets kleins groter dan het is, ik vind dat meer vallen onder iets voor jezelf houden, dat knikt veel vriendelijker." nadat de bus aangekomen was keek ze nog even naar hun reflectie in de ramen en zodra de deuren open gingen stapte ze in. na enkele stappen dieper de bus in draaide ze zih nog even naar hem om, "daarom denk ik dat er een groot verschil zit tussen iets verbergen en iets voor jezelf houden," zei ze.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 24 Mar 2015, 01:38

Tijdens Aurea's uitleg kijk ik haar enkel maar aan. Bij de aankomst van de bus stap ik samen met haar op en vanaf daar draait mijn blik weg naar de grond. Zonder de bedoeling dat ze het zou horen of merken, en daarom ook expres stil gemompeld, mompel ik bij mezelf "Dat is nog steeds hetzelfde." . Uiteindelijk zet ik me op mijn gemak naast Aurea. "Het lijkt al een eeuwigheid geleden sinds we nog op het internaat zijn geweest," breng ik er niet veel later uit, om subtiel van onderwerp te veranderen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 25 Mar 2015, 11:13

Ze was op een lege plek gaan zitten en zodra de bus weer vertrok, keek ze even door het raam naar buiten. toen hij uiteindelijk over het internaat begon, keek ze eerst even naar zijn weerspiegeling in het raam voordat ze hem uiteindelijk aan keek. "voor mij kan het niet lang genoeg duren," grinnikte ze zachtjes voordat ze weer uit het raam keek en volgde enkele bomen met haar ogen tot ze uit zicht waren. "Al vraag ik me wel af hoe het met alle andere studenten is, en of er na ons vertrek voor de vakantie, nog enkele monsters gezien waren." even hield ze haar beide handen op haar schoot, "ik hoop niet dat er gewonden zijn."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 25 Mar 2015, 20:50

Bij Aurea's opmerking kijk ik even naar voor en denk er een tijdje over na. "Iedereen is naar huis gegaan, dus ik denk niet dat er iets gebeurd is," antwoord ik uiteindelijk, "we zullen wel zien wanneer we terug zijn. Wie weet hebben we plots veel werk ze allemaal weg te krijgen." Uiteindelijk kijk ik subtiel naar opzij en leg mijn hand op Aurea's hand. "Het komt uiteindelijk wel goed," zeg ik glimlachend, "ik kijk er alleszins wel naar uit om terug te gaan. Ergens mis ik het wel, het internaat."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 31 Mar 2015, 09:18

haar gezicht vertrok zich even toen hij zei dat ze misschien veel werk zouden krijgen, "zolang we maar niet midden in de nacht nog door moeten gaan," zei ze zachtjes. zodra ze zijn hand op die van haar voelde, "Het voelt een eeuwigheid sinds ik met Yuki op de kamer geslapen heb." toen ze pas realiseerde dat ze binnenkort weer met een ander de kamer moesten delen, keek ze hem meteen weer aan, "Ik hoop dat Kida zich maar een beetje normaal gaat gedragen als iedereen terug is."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 03 Apr 2015, 17:43

"Zoveel gaan er volgens mij nu ook weer niet zijn," zeg ik grinnikend, "we zijn trouwens met drie, dus het zou wel snel opgelost moeten zijn." Wanneer Aurea iets zegt over dat Kida zich normaal zou gedragen als iedereen terug is, denk ik even terug naar wat er vandaag allemaal gebeurd is. "Hij zag er nochtans erg normaal uit vandaag," zeg ik, nog steeds denkend aan vandaag, "alleszins al zeker niet meer vijandig. Misschien helpt hij ons zelfs mee als we terug zijn."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 03 Apr 2015, 19:06

"We weten nooit hoeveel het er zijn. We zijn een lange tijd weg geweest, wie weet hoeveel het er zijn. Daarbij verwachtik niet dat Kida zal gaan helpen, hij moch dan nomaal doen vandaag, maar is dát Niet al vreemd genoeg?" Even verscheen er een schuldige blik in haar ogen terwijl ze weer terug omlaag keek maar hun handen, "over Yuki voeld het ook nog steeds niet goed. Wat als álles vanaf vandaag nog erger word?"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 23 Jul 2015, 01:44

"Kan je hem niet gewoon het voordeel van de twijfel geven?" vraag ik haar uiteindelujk, "Misschien dat hij er op dat moment zijn redenen voor had en die nu aan de kant geschoven heeft." In een poging om geruststellend te zijn leg ik mijn arm over haar schouder heen en streel met mijn hand zachtjes de arm die onder die arm ligt. "Er kan nog een heleboel gebeuren, maar het zal niet per se slechter gaan," sus ik Aurea nog toe, "als je er tenslotte zelf wat in geloofd zal alles al meteen een stuk beter gaan."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 00:28

"waarom zou hij er toen die tijd altijd een bepaalde reden voor hebben?" Keek ze hem nog wat verward aan. "Beter gevraagd, waarom zou hij er nu geen reden voor hebben?" Ze zuchtte zachtjes en zodra ze zijn arm om haar schoder voelde, ruste ze zachtjes met haar hoofd op zijn schouder. "Nóg beter gevraagd, wat zou uberhaupt al die tijd zijn reden geweest zijn?" Toen het licht van een lantaren haar aandacht trok toen de bus er langs reed, keek ze door het raam naar buiten. "Misschien moeten we eens beginnen met onszelf te trainen of iets, die monsters zullen ook niet allemaal snel te verslaan zijn."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 00:56

"Dat lijkt me wel een strak plan," merk ik op, "alleen wekt dat de vraag op hoe we ons kunnen trainen in een transformatie. We kunnen wel wat oefeningetjes doen, maar ik zou niet weten wat we allemaal wel en niet kunnen in transformatie." Met Aurea's hoofd tegen mijn schouder leg ik bijna automatisch mijn hoofd tegen het hare en laat het zo rusten. "Of misschien zouden er nog anderen zoals ons rondlopen zonder dat we het weten." Het aantal onbeantwoorde vragen stapelt zich in mijn hoofd nog verder op, maar zelf wil ik er niet te veel aandacht aan kwijt. Alles blijft nog zo mysterieus in al het gebeuren.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 01:16

even grinnikte ze, "al mag ik zelf wel wat aan mijn armen doen," zei ze waarbij ze haar rechter hand, op haar linkere biceps plaatste en spande haar linker arm aan. "Gelukkig is de sportschool op het campus tot laat open." Ze voelde zijn hoofd tegen de haren en zag hier en zodra ze wat van zijn haar in haar ooghoeken zag verscheinen, ontspande ze haar armen weer. "Misschien moeten we er eens onderzoek naar gaan doen? Misschien zijn er zelfs nog meer klasgenoten die deze transformaties hebben."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 01:41

Wanneer Aurea iets zegt over haar armen en naar de sportzaal gaan, zucht ik. "Alsof ik jou iets zou laten overkomen waar je spieren voor nodig hebt," zeg ik met een zucht, "leer jij maar over hoe we beter met onze transformatie om kunnen gaan, ik zal me wel bezighouden met het krachtpatser werk." Even kijk ik door de bus heen, neem de leegte in me op, en kijk nog eens naar buiten om te zien wanneer we de juiste halte naderen. Nog eentje. "We zullen zien wanneer we terug zijn op het internaat. Er zijn al zoveel vreemde dingen aan de hand, er kan nog vanalles gebeuren."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 02:01

"ik zie je 's ochtend anders nog niet mijn boeken dragen, daar begin ik langzaam al Spieren voor nodig te hebben," mopperde ze even stilletjes. "En het zou sneller en makkelijker gaan als er een boek bestond over deze transformaties." Misschien moest ze eens in de bieb gaan zoeken naar iets dat hun misschien een hint kon geven. "Je denkt toch niet dat het de eerste keer is dat dit alles gebeurt? Misschien hebben oude leraren het ook mee gemaakt? Of oude studenten?"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 02:12

"Als je wil dat ik je boeken draag, dan zeg je het maar, til ik ze gelijk mee op met de mijne," kaats ik terug op haar mopper. Terwijl ik op het stopknop duw van de bus denk ik na over haar idee. "Misschien, maar hoe wil je mensen vragen of ze ooit transformeerden om monsters te verslaan als je niet zeker weet of ze ook echt iets ermee te maken hadden of niet?" merk ik uiteindelijk op, "Als je hen daar iets over vraagt dan gaan ze je enkel vreemd in de ogen kijken, ben je daar bereidt voor?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 11:58

"oh, dus nu is het eens min schuld," mopperde ze er nog zachtjes na voor ze even na dacht over zijn opmerking. Hier had hij wel een punt. Ze wilde ook niet dat iedereen haar zag als een gek of iets. "Misschien stuur ik mensen een anonieme brief," bedacht ze, "dat zou kunnen werken toch? Misschien zet ik er iets bij om ergenst te verzamelen, dan leren we ze meteen kennen en hebben we geen problemen met het opzoeken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 15:48

Even kijk ik naar Aurea nadat ze haar anonieme brief idee geeft. "En wat als er mensen komen die er alleen op uit gaan om de persoon die de brief stuurde uit te lachen?" vraag ik haar zuchtend, "Het gaat op hetzelfde uitdraaien als het ze gewoon te vragen. De volgende zal wel weer gewoon opdagen, zoals dat bij Kida het geval was." Uiteindelijk merk ik dat de bus ongeveer aan de halte aankomt en sta al recht om af te stappen. "Het komt uiteindelijk allemaal wel goed," zeg ik glimlachend.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 16:31

"ik wil niet weer dat iemand ons zomaar begint aan te vallen," zei ze zachtjes en zodra ze merkte dat hij van pan was om op te staan, nam ze haar hoofd van zijn schouder af. Wanneer hij op stond keek ze hem nog even aan tot ze uiteindelijk zelf ook op stond. "Uiteindelijk, weten we nog steeds niet wat zijn reden was. Misschien is alles weer hetzelfde als we terug komen. Sterker nog, misschien is hij dan nog erger. wat als hij deze vakantie alleen uit was op het vinen van onze zwake punten zodat hij die later tegen ons kan gebruiken? Als hij dat doet, kan een van ons nog iets ernstigs over komen." Even zweeg ze en dacht na wie Kida deze vakantie het meeste gezien had. Terwijl ze de gedachte probeerde te verwerken begon haar lichaam lichtjes wat te rillen en deed ze haar armen rond haar maag. "Yuuki," zei ze zachtjes, ze werd al misselijk bij de gedacht dat yuuki iets over kwam zonder dat ze het door zou hebben
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 26 of 28 Previous  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Next

View previous topic View next topic Back to top