The tribe

Page 4 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The tribe

Post  TigerEyes on Sun 15 Dec 2013, 00:11

Ik had nog een appel over in mijn hand. Ik leg de zak neer en doe het hek open, met mijn appel nog in mijn hand ga ik de weide binnen en doe het hek dicht. Mira hinnikt en loopt naar me toe. ''Dit is mijn paard...en haar veulen daar.'' zeg ik wanneer het veulen ook komt aanlopen. ''Het paard noemt Mira en het veulen is Calimero, het is een hengst. Ze zijn bijde appaloosa's.'' zeg ik terwijl Mira de appel van mijn hand opeet. Het veulen komt naar me toe en likt mijn hand omdat hij dat zo lekker vind, de smaak van appels.
TigerEyes

Female Aantal berichten : 16258
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 15 Dec 2013, 00:36

ik keek naar haar van af de plek waar ik stond "je paarden zijn echt mooi"en keek toen vaan haar paarden naar haar "je bent ok echt geliefd bij de dieren dat ziet r zoo schatig uit "zij k zondr het echt door te hebben

[url=http://illiweb.com/fa/pbucket.gif]ik ging op de bank zitten

[url=http://illiweb.com/fa/pbucket.gif]
ik was in slaap gevallen
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1686
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 15 Dec 2013, 00:42

Ik bloos even wanneer ik dat zeg. Calimero ziet dat en begint mijn gezicht te likken. Ik lach en duw Calimero's hoofd van mijn gezicht weg, en aai hem even. ''Ik hou van dieren evenveel als hun van mij'' zeg ik vrolijk en kijk even naar Matty. ''De dieren zijn mijn vrienden. Ik hou meer van hun dan van sommige mensen.'' zeg ik zacht en kijk weer naar Mira.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 15 Dec 2013, 01:16

Cool  Cool 

ik keek achter e naar hunter en toen weer naar isabella "ik snap wat je bedoeld het is als of ze je echt begrijpen en ze oordelen ook niet over je" zij ik geliefd en pakte daarna met 2 handen het hek vast en sprong er simpel over heen en liep richting isabella

" en ik ging naast vince staan "wat ben je aan het maken"zij ik nogal nieuwshierig omdat eigenlijk stiekem wel honger had

ik keek op naar matty toen hij het over me had maar lechte daarna mn kop weer neer
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 15 Dec 2013, 01:20

auch, in de vorige bericht, eerste zin zei ik 'ik' en dat moest eigelijk 'hij' zijn x.x

ik knik weer. ''Al mijn beste vrienden zijn eigelijk altijd dieren geweest.'' zeg ik terug naar hem, ik zie hem dan zo behendig over het hek springen en mijn richting in lopen. Ik voel een zacht warm briesje in mijn oor. Dat zacht warm briesje komt van Mira, zij legt vaak haar hoofd op mijn schouder.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 15 Dec 2013, 11:32

oeps
volgens mij heb ik wel veel gemist nu
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 15 Dec 2013, 13:20

:P niet zoveel. Shirley doet nu mee. Isabella en Matty zijn met elkaar bezig, en Kitty heeft Vince iets gevraagd denk ik. En wb :)
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 15 Dec 2013, 13:31

& wie is er beschikbaar voor mij om te reageren  Laughing 

of moet ik me gwn ergens tussen prakken x3

& thank you c:
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 15 Dec 2013, 14:13

you're welcome ^^
dus Vince kan bezig zijn met Kitty. Voor de rest zijn Ryosuke, Alice en Lea vrij, xd
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 16 Dec 2013, 17:24

[quote="shirley"] Cool  Cool 

ik liep recht op isabella af en ging vlak voor haar staan en strekte me had uit naar mira om te kijken of ze me accepteerden

ik ging naast vince staan "wat ben je aan het maken"zij ik nogal nieuwshierig omdat eigenlijk stiekem wel honger had

*snurk* Razz
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 16 Dec 2013, 17:42

ik bloos zachtjes wanneer hij zowat voor me komt staan, maar dan merk ik dat hij voor Mira kwam x3 ik kijk toe en wacht af wat Mira gaat doen. Sinds dat ze een veulen heeft kan ze soms wat agressief zijn tegen anderen.

Er komt iemand over het hek gesprongen, en loopt onze richting uit. Hij strekt zijn hand voor mij. Even sta ik stil en kijk naar de hand die voor mij uitgestrekt is. Na nog even aarzelen leg ik voorzichtig mijn muil op zijn hand en ruik even. Hij ruikt jammer genoeg niet naar appels. Maar ik 'accepteer' hem wel. Mijn baasje vind hem leuk, en ik vertrouw haar.

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt.

Ik was al een tijdje wakker, toen de eerste zonnestralen opkwamen werd ik eigelijk al wakker. Zo een uur voordat de meesten wakker werden. Echt een ochtendpersoon ben ik. Ik lees nu in mijn geneeskundige boek over het verzorgen van gebroken benen. Ondertussen wikkel ik wat verband samen. Hopelijk komt er nooit een zwaar geval binnen...
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 16 Dec 2013, 17:47

Very Happy  Very Happy 

toen mira haar muil tegen mn hand legde kon ik bijna schreeuwen van blijdschap zo blij was ik dat het paard me accepteerde maar ik hield me goed in zodat het paard niet zou schrikken en ik aaide haar nu over haar kop(zech maar waar bij somige paarde een bles zit alleen hefd mira geen bles(ehh streep op de kop van heet paard dat was een bles toch? ik ben niet zo bekend bij paarden))en ik keek isabella aan en zag nu pas hoe dicht bij ik bij haar stond en er verscheen een licht blosje op mn gezicht dus ik keek snel weer naar het paard "ze mag me denk ik"

ik ging naast vince staan "wat ben je aan het maken"zij ik nogal nieuwshierig omdat eigenlijk stiekem wel honger had

*snurk* Razz
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 16 Dec 2013, 18:12

ja dat heet inderdaad een bles ;)

ik knik 'normaal heeft ze het moeilijk om nieuwe mensen leuk te vinden, maar met jou had ze blijkbaar geen enkel probleem..'' zeg ik een beetje verwonderend.

Ik kijk naar mijn veulen wanneer hij weer begint melk te drinken van me. Dan kijk ik naar voor en druk mijn muil tegen Isabella's arm.

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt.

Ik was al een tijdje wakker, toen de eerste zonnestralen opkwamen werd ik eigelijk al wakker. Zo een uur voordat de meesten wakker werden. Echt een ochtendpersoon ben ik. Ik lees nu in mijn geneeskundige boek over het verzorgen van gebroken benen. Ondertussen wikkel ik wat verband samen. Hopelijk komt er nooit een zwaar geval binnen...[/quote]
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 16 Dec 2013, 18:43

yaay ik had het goed dat voeld echt goed loll

"wow  eeh is dat een goed teken "zeg ik meteen ook als verwodering omdat ik niet zou verwacten dat het paard me leuk/ lief of whatever zou vinden ik keek hoe mira haar muil tegen isabella's arm ging drukken

*snurk* Razz[/quote]
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 16 Dec 2013, 18:58

haha xD

''ja'' zeg ik en aai Mira over haar hoofd. Wanneer Calimero gedaan is met drinken, lopen ze bijde weg en gaan ergens gaan eten verderop in de wijde.

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt. Ik sta op en kleed me aan. Nog even ga ik weer op bed zitten.

Ik was al een tijdje wakker, toen de eerste zonnestralen opkwamen werd ik eigelijk al wakker. Zo een uur voordat de meesten wakker werden. Echt een ochtendpersoon ben ik. Ik lees nu in mijn geneeskundige boek over het verzorgen van gebroken benen. Ondertussen wikkel ik wat verband samen. Hopelijk komt er nooit een zwaar geval binnen...
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 22 Dec 2013, 11:30

Razz

"wow"zij ik en lechte zonder te kijken mn hand op de kop van mira maar natuurlijk legchte ik m op de hand van isabella en liet mn hand over haar hand glijden naar de neus van het paard en hoopte dat ze dacht dat ik niet door had wat ik deed en gwn het paard aaide :$ *lichte blos*

*snurk* Razz
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 22 Dec 2013, 11:46

Ze kwam weer terug in het kamp en liep gelijk door naar de ziekentent. Daar vond ze Lea, die iemand aan het verzorgen was. 'Lea.' zei ze. 'Ik ben net weer even het woud in gegaan om wat nieuwe kruiden te halen.' Ze liep toen verder de tent binnen en haalde de kruiden eruit, waarna ze ze op de plaatsen legde waar ze het gebruikelijk neerlegden.

Hij keek op toen die een meisjesstem hoorde en glimlachte toen hij zag dat het Kitty was. 'Hey, Kitty.' groette hij haar en keek even naar het vlees dat hij aan het snijden was. 'Ik ga een stoofpot maken.' zei hij met een glimlach. Dat was het gebruikelijke maal voor in de morgen. Het was stevig en vulde goed, dus dan zou de tribe er weer even tegenaan kunnen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 22 Dec 2013, 12:28

ik heb er even over na zitten denken, maar mag ik nog een dier erbij?
ik weet nog niet precies wat voor 1, maar geen paard x3

mag het ook een wild dier zijn die met de gypsies meereist ofzo x3
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 16:31

yep. Maak maar aan wat je wilt :3 behalve iets gelijk een olifant..lol
moet naar winkel voedsel kopen voor kerstmis :3

Ik haal mijn hand snel terug wanneer hij er over glijd met de zijne. ''ik..euh..ik moet nog de paarden onderzoeken.'' zeg ik snel en
ga snel weg van hem naar het paard van Alice, Calipso. Ik voel aan zijn benen voor enige schades die het paard kan hebben.

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt. Ik sta op en kleed me aan. Nog even ga ik weer op bed zitten.

''daar had ik net nieuwe van nodig. dankje'' zeg ik blij wanneer Nanaho binnenkwam met kruiden. Ik leg mijn boek even weg en kwam haar helpen met de kruiden weg te zetten. Het is echt vriendelijk van haar om altijd kruiden te halen.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 22 Dec 2013, 19:05

ohja
dier

Emberle :3
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 19:22

zo schattig :D zet hem/haar erbij ^^ ~hij is goedgekeurd dus~
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Sun 22 Dec 2013, 19:43

jaw he :3
vosjes zijn cute
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Dec 2013, 19:48

ik was vergeten dat ik hier aan heb mee gedaan x3

k wil wel nog meedoen, maar wil k Ryosuke eigenlijk veranderen naar een andere chara ^^
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36606

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 20:07

o.o oke, doe maar x3 je mag gerust meer aanmaken hoor, je hebt er anders maar 1. Het lijkt hier bijna een dierentuin in onze 'tribe' lol.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Dec 2013, 20:18

ok x3
dan wil k Ryosuke veranderen naar:

klik
Travis Rollblade, een moedige jongeman en een van de leiders van de groep.
Travis is altijd een jongen geweest die veel kattenkwaad heeft uitgehaald. Niet
de overdreven manier met stelen, vechten op straat, brandstichten etc. maar gewoon
het eerste niveau, zoals iemands veters aan elkaar vast binden en wat meet van die flauwe grapjes maken.
maar nadat zijn ouders gestorven zijn aan het virus en hij een van de leiders van de groep werd,
is hij veel serieuzer geworden. Hij vind dat hij de groep zo veel mogelijk mot beschermen tegen wat dan ook,
en daardoor vergeet hij soms wel even om nog gewoon 'te leven' en plezier met zijn vrienden te maken.

en mijn diertje :33

klikje
Anny, een vrouwelijk woestijnvos, ookwel een Fennec vos, van enkele maanden oud. Anny is best wel schuw maar als ze je eenmaal kent, is ze speelser dan een pas geboren kitten :33
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36606

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 4 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top