The tribe

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The tribe

Post  TigerEyes on Wed 30 Oct 2013, 18:16

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn 'raam' en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint.

Ik ben bezig met mijn geneeskundige dingen. Ik lees een boek over hoe een gebroken been te genezen in oorlog. Sinds we geen electriciteit hebben, en geen speciale dingen, moeten we wel leren om het zonder die dingen te doen, Ik lees trouwens in mijn 'verpleegstertent'. Ik slaap hier niet, hier verzorg ik gewoon de zieken en gewonden.

Ik was al vroeg opgestaan voor de paarden hun eten te geven, de honden had ik al gevoerd. Ik vul hun waterbak ook bij. Ondertussen dat ze eten borstel ik hun grondig. Ze waren nogal nat en modderig sinds het geregend had. Daarom borstel ik ze snel wat af. Je weet maar nooit als we snel wegmoeten met onze paarden. We kunnen niet zomaar op modderige paarden wegrijden.
TigerEyes

Female Aantal berichten : 16258
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 04 Nov 2013, 23:43

Ze lag nog in haar bed en zuchtte even, terwijl ze naar het plafond keek. Ze ging rechtop zitten en stapte haar bed uit, waarna ze even met haar hand over d'r gezicht wreef. De telling van de dagen was ze al een tijd geleden kwijt geraakt. Al sinds dat vreselijke virus al de volwassen mensen had uitgeroeid. Sinds toen zwierven ze rond. Zij was de shamaan van de groep. Zij ging over de kruiden en de middeltjes. Dat moest zij maken voor de verpleegster, Lea. Ze stond op van haar bed en nam haar mandje op van de grond. Het was nog best vroeg en ze ging planten zoeken die gebruikt konden worden voor genezingsmiddelen.

Er was gisteren nog voor vlees gezorgd en dat was hij nu aan het klaarmaken voor het ontbijt. Hij keek op toen hij Isabella en Nanaho hun slaapruimte uit zag komen. 'Goedemorgen, dames.' zei hij met een glimlach en legde het mes waar hij het vlees mee aan het snijden was neer. Isabella zou naar de paarden gaan en Nanaho zou planten gaan zoeken die Lea kon gebruiken voor haar heelkunsten. Ieder had z'n eigen taak hier en iedereen was nu ook gewend geraakt aan die taak. De leider, Alice, lag nog in haar slaapruimte. Zij had ook niet erg reden om vroeg op te staan ook.
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 05 Nov 2013, 08:41

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn 'raam' en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint.

Ik lees verder in mijn geneeskundige boek over benen. Ondertussen wikkel ik wat verband samen. En kuis de tent zodat het proper is.

Toen ik uit mijn tent kwam zag ik Vince ''goeiemorgen'' zeg ik terug met een glimlach, en ga door naar de honden voor ook hun te verzorgen.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Mon 09 Dec 2013, 17:14

can i join the groep Very Happy
shirley
Forum moderator

Female Aantal berichten : 1686
Leeftijd : 20

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 09 Dec 2013, 17:47

natuurlijk mag je dat. Iedereen altijd welkom :3
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Tue 10 Dec 2013, 21:33

okeeyyy alleen ik weet niet echt wat voor rol mijn persoontjes kunnen hebben iemand een hint of iedee? mag ik ook een klein jongetje toevoegen van 8 ofzo?

Kitty
dit is Kitty ze is een echte kick ass girl en waag het ook maar niey om aan haar vrienden te komen want dan word ze echt woedent ze heefd veel vechtsport beoefend en houd heel veel van dieren en muziek

Matty
dit is Matty beste vriend van Kitty hum ouders waren heel goed bevriend samen en dat is hoe ze elkaar kennen matty is een gevoelige jongen en maar weet wat ie moet doe als hij in de problemen zit hij weet veel van wetenschap af en heefd een fotograies geheugen :Dmaar ondanks dat doet hij graag aan sport Smile hij heefd een hond hunter

Hunter
hunter is een echte jachthond hij zou zn baas nooooiitt alleen laten en zou nog voor m sterven als het moest Very Happy hijs wel lief en behulpzaam naar de mensen die hij mag (sweet dogy Very Happy )
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 10 Dec 2013, 22:20

natuurlijk mag je dat. En bijde Kitty en Matty lijken wel geschikt als 'security'. Als je snapt wat ik bedoel. Mischien vind je dat niet leuk met alle 2 dus kan een van hun mischien een 'helper' zijn, zo'n iemand die iedereen helpt met klusjes. Ook hebben we iemand nodig die voedsel verzamelt. Hier hebben we eigelijk minstens 2 van nodig. Dan hebben we nog degene die voor de kinderen zorgen. Maar dat doen de moeders. Maar miku-mimi is gestopt met het forum dus moet haar persoontjes weghalen, wat betekent dat we geen moeder meer hebben :/. Dus zoals je ziet, veel te doen ^-^.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Tue 10 Dec 2013, 22:59

Ik heb de hoofdpagina dinges verandert. Ook heb ik gedaan dat iedereen zijn eigen paard mag hebben, dit is dan zo makkelijker zodat je niet hele tijd hoeft te gaan zoeken hoe het paard heet waar je op rijd, en hoe het eruit ziet. En ook zodat niet iedereen hetzelfde paard kiest. Als dat nu echt van belang is.
Ik denk dat iedereen snapt dat de trekpaarden niet als iemands paard word. Je moet niet een eigen paard hebben. Ik ga later in de topic doen dat ze wat paarden bijkopen als dat nodig is, en als iemand nog een eigen paard wou hebben ^^.
Als iemand zelf veranderingen wilt brengen aan dit topic moet je het gewoon maar vragen. Ideeën zijn altijd leuk :)
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Wed 11 Dec 2013, 19:27

ik reageer alvast even anders ben ik straks mn banners kwijt :3 ze zijn niet echt super maar heel photobuket is verandert en je kan er nu bijna niets meer mee :/ btw Matty = een helper en Kitty = een bewaker Razz en hunter = tja die doet maar wat Razz

ik lag nog in bed wat te dommelen met geen idee wie ik vandaag ging of moest of kon helpen en had toch wel zin om uit mn bed te komen maar moest er eerst even de kracht voor vinden

ik stond al naast mn bed aan gekleed en wel en ik liep naar de kamer/ keuken of tent (heb geen iedee hoe het er uitziet daar srry als ik iets miss doe):goodmornig"zij ik meteen heel vrolijk tegen de rest die daar was

ik lag naast het bed van matty
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Wed 11 Dec 2013, 21:41

je woont in een tent of een caravan, je mag zelf kiezen waar/met wie/hoe je woont ^^

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt.

Ik was al een tijdje wakker, toen de eerste zonnestralen opkwamen werd ik eigelijk al wakker. Zo een uur voordat de meesten wakker werden. Echt een ochtendpersoon ben ik. Ik lees nu in mijn geneeskundige boek over het verzorgen van gebroken benen. Ondertussen wikkel ik wat verband samen. Hopelijk komt er nooit een zwaar geval binnen...

Ik word wakker en ga direct mijn bed uit, vandaag word het een heerlijke dag. Ik kan het voelen. De zon schijnt de tent in en het voelt lekker warm aan, maar niet te warm. Iets van lauw. Ik kleed me aan en trek als laatst mijn schoenen aan. Toen ik uit mijn tent kwam zag ik Vince en Kitty. ''goeiemorgen'' zeg ik met een glimlach, en ga door naar de honden voor ook hun te verzorgen.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 12 Dec 2013, 16:33

hhaha okey goed dat ik dat weet :3
btw wat is het gevaar dat ze kunnen hebben aangezien er eigenlijk niemand van een ander tribe is XD of zijn er nog dingen zoals beren

ik ging ook maar eens recht op in mn bed zitten en keek naar Hunter en gaf hem een aai over zn kop en stond uit eindelijk naast mn bed

ik glimlachte naar Issabela "hunter die  licht nog bij matty die komt straks denk ik wel" en ik ging naast vince staan "wat ben je aan het maken"zij ik nogal nieuwshierig omdat eigenlijk stiekem wel honger had

ik keek omhoog naar mijn baas toen die me een aai gaf en ging staan om op zn bed te gaan liggen en te wachten tot hij klaar was zodat ik kon gaan eten
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Thu 12 Dec 2013, 18:40

je mag zelf verzinnen wat het gevaar is. Zolang het iets is dat kan he, niet iets als Aliens die iemand komt ontvoeren xD
je hoeft het niet te vragen als je iets wilt doen, maar wel als je wilt dat een van mijn persoontjes iets doen, bv. ontvoerd worden, of iemand komen helpen ofzo.
Ik doe dat Isabelle dierenverzorgster & dierenarts speelt hier, want dat was ik vergeten dat we dat nodig zouden hebben x3

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt.

Ik was al een tijdje wakker, toen de eerste zonnestralen opkwamen werd ik eigelijk al wakker. Zo een uur voordat de meesten wakker werden. Echt een ochtendpersoon ben ik. Ik lees nu in mijn geneeskundige boek over het verzorgen van gebroken benen. Ondertussen wikkel ik wat verband samen. Hopelijk komt er nooit een zwaar geval binnen...

''Is goed om te weten.'' zeg ik met een glimlach en wandel naar de honden. We hebben zo'n speciale voorraad tent waar al de dingen in staan die we gebruiken voor de dieren. Hondenvoedsel, genezingmiddels,...dus ik ga de tent in, en haal alles wat ik nodig heb voor de honden. Ze krijgen voedsel terwijl ik mijn dagelijkse check-up doe om te zien of ze ergens verwond zijn. Zo'n check-up duurt normaal zo'n 2-3 minuten per hond. een keer per week krijgen ze een grondelijkse onderzoeking dat zo'n 10 minuten duurt. Alle dieren worden dagelijks onderzocht en wekelijks grondig. We willen ook niet dat een dier geinfecteerd word in een been bijvoorbeeld....Maar anyway, ondertussen dat ik aan het denken was heb ik net de honden eten gegeven.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Thu 12 Dec 2013, 22:00

hahaha okey ik zal er rekening mee houden geen aliens Razz maar ik snap m nu en idd wel handig dat issabella nu dieren arts is en dieren verzorgster Razz

ik had me helemaal aan gekleed en wel liep ik naar de ent voor de dieren waar issabella nu was "gedemorgen ik heb hunter mee gebracht die heefd vast wel honger"zij ik vrolijk en probeerde het kleine beetje slaaperigheid uit me stem te houden

" en ik ging naast vince staan "wat ben je aan het maken"zij ik nogal nieuwshierig omdat eigenlijk stiekem wel honger had

toen matty de deur uit liep en zachtjes naar me floot sprong ik op en rende achter hem aan met de gedachte *voedsel voedsel voedsel* Razz
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Thu 12 Dec 2013, 23:09

haha ja he ^^
PS: het is Isabella ;D

De honden waren goed aan het eten toen Matty erbij kwam met zijn hond Hunter. ''Ja vast wel.'' zeg ik vrolijk toen Hunter rennend kwam naar zijn schaal met voedsel. Ik neem een schep en vul het met voedsel, en leg het in zijn bak. Ik merk dat Matty zich een beetje slaperig voelt. ''heb je goed geslapen?'' vraag ik vriendelijk.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Fri 13 Dec 2013, 19:56

o.o. oh oeps ik zal het ondhouden isabella

ik keek haar aan zo van hoe weet jij at maar ik keek snel weer normaal "ehh tuurlijk viel alleen wat laat in slaap" zij ik vlug

" en ik ging naast vince staan "wat ben je aan het maken"zij ik nogal nieuwshierig omdat eigenlijk stiekem wel honger had

ik ging meteen mn broken op eten
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Fri 13 Dec 2013, 23:00

''Dat heb ik zelf ook vaak. Vooral de laatste tijd. Ik heb zeker in een lange tijd niet meer goed geslapen.'' zeg ik met een zucht en doe de zak met hondenvoer dicht.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 14 Dec 2013, 23:00

Very Happy

ik naar haar "hm ik wet hoe je je voeld "en ik keek weg "ehh zullen we anders samen naar de paarden gaan kijken?"

ik ging lekker zitten
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sat 14 Dec 2013, 23:09

^^

Ik glimlach lief naar hem. ''Eerst dit voedsel opbergen.'' zeg ik en sleur de zak mee naar de tent hiernaast, waar al de dierenspullen nu staan.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 14 Dec 2013, 23:15

yay je bent onlineee ^^

ik liep achter haar aan "hulp nodig"zij ik met een glimlachje

ik liep matty e isabella achter na
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sat 14 Dec 2013, 23:21

''Graag. Die zakken zijn altijd zwaar wanneer ze vol zijn.'' Zeg ik verlegen en kijk naar Hunter die ons achterna loopt.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 14 Dec 2013, 23:23

die persoon die vince enzo speelt komt die nog online denk je ?

ik pakte de zak op en ging naast haar staan "zeg maar welke kant ik op moet"

ik liep matty en isabella achter na
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sat 14 Dec 2013, 23:29

''Die kant op'' zeg ik en wijs snel eens naar de tent links. De zak houd ik nu stevig met bijde handen vast en begin die richting in te lopen. Eens bij de tent ga ik erin, en zet de zak bij de rest van het hondenvoedsel. ''zo zijn de honden al gevoederd.'' zeg ik tevreden. ''En nu de paarden dan.''
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sat 14 Dec 2013, 23:39

die persoon die vince enzo speelt komt die nog online denk je ?

ik volgde haar rustig en toen ik aan kwam zetten ik de zak neer "zijn die ook weer blij "en ik keek naar hunter en gaf m een aai over zn bol

toen matty me aaide besprong ik m van blijdschap
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sat 14 Dec 2013, 23:50

Ik steek een paar appels en wortels in een zak. En ga ermee na de paarden. ''Dit krijgen ze een paar keer per week voor de extra vitaminen enzo.'' zeg ik met een korte glimlach. Deze zak weegt een stuk minder dus het is totaal niet moeilijk om het mee te nemen naar de paarden. Bij de paarden doe ik de zak weer open, en gooi ik ze de wijde in. De paarden komen al aangestormt en zoeken vol op naar de appels en wortels.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  shirley on Sun 15 Dec 2013, 00:01

[quote="shirley"]die persoon die vince enzo speelt komt die nog online denk je ?

ik volgde al stoeiend met hunter alice naar de paarde en keek mee naar de paarde toe toen ik hunter een beetje had afgeschud van me en ging nast haar staan

ik ging wat rondjes rennen en een stukje verder van isabella en matty in het gras liggen
shirley
Forum moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 3 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top