The tribe

Page 5 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: The tribe

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 20:25

smexy & cute :P kzet ze erbij inplaats van Ryosuke ^^
TigerEyes

Female Aantal berichten : 16258
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Dec 2013, 20:27

thx ^^
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36600

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 20:35

heb zelf ook nog een dier aangemaakt. Was een mega schattige foto dus kon niet weerstaan ^,.,^ is wel een sneeuwluipaard, dus ik doe dat Alice die kitten ergens gevonden had wanneer er tribe's begonnen te vormen. Sheba
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 20:46

Ik haal mijn hand snel terug wanneer hij er over glijd met de zijne. ''ik..euh..ik moet nog de paarden onderzoeken.'' zeg ik snel en
ga snel weg van hem naar het paard van Alice, Calipso.  Ik voel aan zijn benen voor enige schades die het paard kan hebben.

Ik lig in bed en slaap, de zonlicht komt door mijn raam en ik word wakker. Maar ik ben te lui om op te staan dus ik blijf  in bed liggen. De meesten liggen ook nog te slapen...denk ik. Dus ik neem de tijd wat om warm in mijn bed te liggen voordat weer een vermoeiende dag begint. Wat later beslis ik dat ik niet meer kan verder slapen, dus ik zit rechtop en kijk door het raam, met een uitzicht van de paarden. Een van de paarden ziet me en hinnikt zacht. Het is Calipso die hinnikt. Ik sta op en kleed me aan. Nog even ga ik weer op bed zitten. Sheba komt op mijn bed springen en wilt dat ik haar aai.

springt op bed en wilt aandacht van Alice.

''daar had ik net nieuwe van nodig. dankje'' zeg ik blij wanneer Nanaho binnenkwam met kruiden. Ik leg mijn boek even weg en kwam haar helpen met de kruiden weg te zetten. Het is echt vriendelijk van haar om altijd kruiden te halen.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 22 Dec 2013, 21:18

hij werd wakker dor het zonlicht dat door de ramen scheen en rolde even over zijn bed tot hij de ijzeren koude stang van zijn bed voelde wat hem even een koude rilling gaf wat hem klaar wakker maakte. hij ging recht op in zijn bed zitten en gaapte nog even voordat hij zijn bed uit ging en zich omkleedde. Toen liep hij het kam over, naar de anderen (sorry alst n beetje inspi loos is ^^')

Anny liet ergens rond over het kamp tot de geur van de stoofpot die Vince aan het maken was, haar over het hele kamp heen lokte. Toen ze bij hem aankwam, verborg ze zich even achter een bankje waarna ze toekeek hoe Vince het eten aan het klaarmaken was terwijl hij met Kitty stond te praten.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Sun 22 Dec 2013, 21:37

't is goed x3

Ik haal mijn hand snel terug wanneer hij er over glijd met de zijne. ''ik..euh..ik moet nog de paarden onderzoeken.'' zeg ik snel en
ga snel weg van hem naar het paard van Alice, Calipso.  Ik voel aan zijn benen voor enige schades die het paard kan hebben.

Na een korte tijd dat ik spendeer aan Sheba te aaien, sta ik weer op en ga naar buiten. Ik zie dat de anderen al wakker zijn. Nog even sta ik voor mijn caravan te kijken naar de rest, en te denken over wat ik allemaal ga doen vandaag. De zonlicht straalt op mijn gezicht, en ik glimlach kort. Ik voel me zo energitish, dus ik beslis om maar eerst wat energi af te wandelen. Het voelt aan alsof ik honderden kilometers kan lopen vandaag.

Wanneer Alice de caravan uit gaat, spring ik van het bed, en ga naar buiten. Ik loop een struik in en speel met de bladeren.

''daar had ik net nieuwe van nodig. dankje'' zeg ik blij wanneer Nanaho binnenkwam met kruiden. Ik leg mijn boek even weg en kwam haar helpen met de kruiden weg te zetten. Het is echt vriendelijk van haar om altijd kruiden te halen.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 00:47

'Geen probleem.' zei ze met een glimlach en was dankbaar voor de hulp die Lea haar gaf met alles op de juiste plaats te leggen. 'Als je nog middeltjes nodig heb, dan moet je het zeggen. Dan maak ik ze.' zei ze tegen de verpleegster en bleef d'r even voor een paar momenten aankijken, waarna ze terug de tent uit ging. Ze schrok even toen ze Travis zag lopen. Het liefste ontweek ze die jongen, want ze vond hem stiekem wel leuk. Alleen het feit dat hij één van de leiders was, maakte het naar haar idee onmogelijk om tot hem door te kunnen dringen. Ze liep dus zonder op of om te kijken gelijk door naar haar tent en ging er gelijk binnen.

Ze scharrelde wat over het kamp heen en zag Anny, de Fennek Vos, bij het eten zitten loeren. Haar kopje deed ze even schuin, maar zag toen Travis lopen. Ze kon zich herinneren dat hij één van de leiders was. Zacht sloop ze achter hem aan. Haar grote voskleurige pluimstaart met een witte punt zwierde heen en weer.
Dalychnea

Female Aantal berichten : 12754
Leeftijd : 24

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 10:28

Toen hij Nanaho opmerkte en nog vordat hij het kon begroeten, merkte hij dat ze hem probeerde te ontlopen. Even keek hij haar met een verwarde blik aan tot hij Emberle achter zich aan zag lopen. hij glimlachte ven en draaide zich om naar het oranje witte dier. "Goedemorgen Emberle," glimlachte hij terwijl hij door zijn knieën ging en de vos even over haar kop aaide

Anny liet ergens rond over het kamp tot de geur van de stoofpot die Vince aan het maken was, haar over het hele kamp heen lokte. Toen ze bij hem aankwam, verborg ze zich even achter een bankje waarna ze toekeek hoe Vince het eten aan het klaarmaken was terwijl hij met Kitty stond te praten.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 12:15

Eigenlijk had ze geen idee wat ze in haar tent zou moeten doen, aangezien ze al de middeltjes al had gemaakt waar Lea voor gevraagd had. Ooit zou ze Travis eens onder ogen moeten komen. Ze kon hem niet voor eeuwig ontlopen. Voor nu zou ze nog even in haar tent blijven. Het doek opende ze een beetje tot een kier en keek zo naar Travis. Een kleine glimlach verscheen er op d'r gezicht toen die met Emberle, de vos, bezig was.

Ze kwispelde vrolijk toen Travis haar groette en over d'r kop aaide. Ze ging met haar voorpoten op z'n knieën steunen en wilde zijn gezicht likken. Sommige mensen uit het kamp vonden het niet erg fijn als ze dat deed, maar ze wist nog niet hoe Travis erop zou reageren. Doordat ze was opgegroeid bij de Gypsies was ze totaal niet schuw. Integendeel. Ze was gek op mensen.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 12:38

hij glimlachte even toen hij de 2 kleine voorpootjes van Emberle op zijn knie voelde en zodra ze zijn gezicht wilde likken, tilde hij haar op, "heeft Isabella je al eten gegeven?" vroeg hij toen

K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 12:50

Zacht moest ze grinniken toen de vos Travis in z'n gezicht wilde likken. Ze zag dat de jongen haar optilde en tegen haar iets zei. Ze zuchtte even. Rustig stond ze toen op en ging naar buiten. Ze liep recht door naar de tent waar Lea de gewonden verzorgde. In de opening bleef ze daar staan, de doek open houdend. 'Heb je nog iets nodig?' vroeg ze toen aan haar. Dit had ze net zo goed net gelijk aan d'r kunnen vragen, maar goed.

Haar kopje deed ze wat schuin door de vraag die Travis haar stelde. Het enige woord waarvan ze wist wat de betekenis was, was eten. Had hij eten? Gelijk begon haar staart harder te kwispelen. Ze was altijd wel in voor wat eten, maar bedelen deed ze nooit of eten stelen. Ze keek hem verlangend in de ogen aan. Hopend dat hij haar eten zou geven.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  TigerEyes on Mon 23 Dec 2013, 13:02

Isabella heeft de vosjes nog geen eten gegeven :omaar ze is juist bezig met Shirley's persoontje xd
btw, jullie mogen zelf ook kiezen als er een vijand komt ofzo he. ^.^

Denkend over onze tribe (weet nederlands woordje niet x.x) wandel ik door het kamp en begroet iedereen die ik tegenkom. Vandaag voel ik me wat vrolijker dan normaal. Als er nu maar geen vijanden komen, want dan moeten we weer alles verlaten en dat duurt ook zo'n tijd om nieuwe dingen te vinden. We hebben altijd een wachttoren waar iemand instaat. Die kan van veraf zien wanneer er iemand komt. Het is altijd zichtbaar of iemand vriendelijk is of niet. Soms nemen we beurten om in de wachttoren te staan. De hele tribe doet dit. Vandaag is het --- zijn beurt. (random persoon, maar als iemand van jullie wilt is het ook goed.)

''Ja zal ik doen.'' zeg ik dankbaar aan Nanaho. De kruiden zette ik allemaal op de juiste plaats, zodat ik weet welke kruid wat doet. Nanaho gaat dan weer weg, en ik doe verder aan mijn boek, en de patient die een wonde had aan zijn been. De zalf die ik op zijn been smeer was door Nanaho gemaakt. Een hele sterke zalf, maar die geneest de wonde sneller. Daarom gebruik ik deze ook alleen maar voor meer diepere wondes en dat soort gevallen. Nanaho komt opnieuw de tent binnen, vragend of ik nog iets nodig heb. ''voor het moment heb ik alles wat ik nodig heb. Zelfs een beetje overschot denk ik.'' antwoord ik op haar vraag.
TigerEyes

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 13:14

hij liep toen met Emberle in zijn armen richting de voetplaats van de ' kleine' dieren (zeg maar alle dieren behalve de paarden, als Isabella de paarden niet op dezelfde plek voerd ^^') en zette Emberle daar neer. hij vulde toen een kommetje met wat vossen voer, dat een mengeling was van Kip, Schapenvlees, appel en de andere benodigde vitamines en mineralen die daar niet in zaten. "eet smakelijk" zei hij toen hij het kommetje op de grond zette

K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 13:29

Travis nam haar op en liep met haar naar de voederplaats voor de kleinere dieren. Ze werd weer neergezet en ze keek toe hoe de mensenjongen haar kommetje vulde met vossenvoer. Het was een mengeling van allerlei soorten dingen die zij lekker vond. Hij zette het kommetje neer en ze begon er gelijk uit te eten.

Ze moest even zacht lachen door wat Lea tegen haar zei. 'Oké.' zei ze grinnikend en draaide zich om. Ze zag Travis bij de voederplaats voor de kleinere dieren staan en glimlachte. Hij had net Emberle eten gegeven. Rustig liep ze naar hem toe en ging langs hem staan. 'Je bent goed met dieren.' zei ze zacht, terwijl ze haar blik op het vosje gericht had en keek toen op naar Travis.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 13:40

hij keek even toe hoe Emberle het voer op at en keek toen op toen ze een stem hoorde en draaide zich om naar Nanaho.
"Goede morgen Nana," zei hij toen. "ik doe maar wat ik kan,"zei hij waarbij het weer even naar Emberle keek die tussen hun in stond te eten

Anny liet ergens rond over het kamp tot de geur van de stoofpot die Vince aan het maken was, haar over het hele kamp heen lokte. Toen ze bij hem aankwam, verborg ze zich even achter een bankje waarna ze toekeek hoe Vince het eten aan het klaarmaken was terwijl hij met Kitty stond te praten
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 18:53

'Hey, Trav.' groette ze hem terug en knikte toen die zei dat die deed wat die kon. 'Je zou zo Isabella kunnen assisteren.' zei ze toen met een plagende grinnik en stootte hem lichtelijk en een beetje plagerig aan. Ze had nooit echt in rangen van mensen gelooft. Hij was ook maar een mens en hij was ook een goede vriend van haar, dus het was zeker niet ongepast om hem een stootje te geven. Alleen was ze er wel onzeker over tegenover haar gevoelens die ze naar hem had.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 19:22

"als ze dat wilt," haalde hij zijn schouders op toen ze zei dat hij Isabella kon assisteren. "er lopen hier wel veel dieren rond,"zei hij,
"maar ik zou het interessanter vinden om iemand te helpen waar ik ook nog wat van kan leren. niet dat k alles over dieren weet, maar t zou handiger zijn om wat van de helende kruiden te weten, zodat, als jij en/of Lea niet in de buurt zijn, en iemand of ikzelf ben gewond, weet ik tenminste wat ik moet hebben om wat te doen,"zei hij

Anny liet ergens rond over het kamp tot de geur van de stoofpot die Vince aan het maken was, haar over het hele kamp heen lokte. Toen ze bij hem aankwam, verborg ze zich even achter een bankje waarna ze toekeek hoe Vince het eten aan het klaarmaken was terwijl hij met Kitty stond te praten
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 20:26

Ze luisterde naar wat Travis haar vertelde en knikte begrijpend. 'Ik snap het wel hoor.' zei ze met een glimlach en kreeg toen een idee. 'Ik kan je wel leren hoe je middeltjes moet maken en waar je bepaalde plantjes kan vinden en hoe je ze kan herkennen.' stelde ze aan hem voor. Haar ogen lichtte een beetje op. 'Als je dat wilt, tenminste.' Het leek haar echt leuk om iemand te leren wat ze wist. Helemaal Travis.

Last edited by Loki_Laufeyson on Mon 23 Dec 2013, 20:44; edited 1 time in total
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 20:42

"als ik het niet wilde had ik het niet gezegd," zei hij op haar vraag of hij het wel wilde.
"het zou goed van pas kunnen komen,"zei hij met een korte glimlach

K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 20:52

Ze voelde zich best stom door wat hij zei en kreeg lichte blosjes van schaamte op haar wangen. 'Ohja, ghe. Sorry.' verontschuldigde ze zich met een onschuldige blik in haar ogen. Ze knikte op wat hij zei. 'Alleen heb ik nu genoeg middeltjes en kruiden is er ook niet meer nodig. We zouden morgen kunnen beginnen?' zei ze tegen hem en keek hem wat vragend aan.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 20:57

"maakt niet uit," grinnikte hij en gaf haar enkele klopjes op haar hoofd.
"en morgen is goed, zeg maar hoe laat,"zei hij toen hij zijn hand teer terug nam

K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 21:32

Ze moest even grinniken toen hij haar enkele klopjes op haar hoofd gaf. 'Hey, houd op.' zei ze en pakte zijn arm vast, waarna ze die van haar af duwde. Ze dacht even na door zijn vraag hoe laat. 'Hm, eh...' begon ze. 'Meestal ga ik altijd gelijk als ik uit bed ben. Dat is als de zon zijn eerste zonnestralen laat zien.' Met een glimlach keek ze hem aan.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 21:54

"goed, ik zal me best doen om op tijd te zijn," zei hij wat onschuldig sinds hij zelf de laatste tijd wel eens verslapen heeft
"dan kan je me morgen vinden bij de wachttoren,"zei hij

Anny liet ergens rond over het kamp tot de geur van de stoofpot die Vince aan het maken was, haar over het hele kamp heen lokte. Toen ze bij hem aankwam, verborg ze zich even achter een bankje waarna ze toekeek hoe Vince het eten aan het klaarmaken was terwijl hij met Kitty stond te praten[/quote]
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Dalychnea on Mon 23 Dec 2013, 22:53

Zacht moest ze lachen door wat Travis tegen haar zei en knikte. 'Ja, dat is goed.' zei ze met een glimlach. Het was in ieder geval wel fijn dat hij mee ging. Dat was altijd beter dan alleen het woud in te gaan, en veiliger ook nog. Alleen had ze meestal niet echt een keuze. Gelukkig was hij altijd nog goed afgelopen.

Ze was klaar met eten en likte haar bek even af, waarna ze zich omdraaide naar Travis en Nanaho en ze kwispelend aan keek. Ze was de mensenjongen heel erg dankbaar dat hij haar eten had willen geven en ze keek ook omhoog naar hem. Hij had nu wel een vriendinnetje erbij.
Dalychnea

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 23 Dec 2013, 23:01

Op iphone, effe zonder banners

Travis glimlachte Nog even voordat hij merkte dat Emberle klaar was met eten.
"jij heb honger voor zo'n klein dier," zei hij en nam de kom weer van de grond. "ik breng het even naar Vince, die weet denk ik wel waar het andere vaat staad," zei hij waarbij hij Emberle nog een aai over haar kop gaf voordat hij de voeder plaats verliet
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 5 of 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Next

View previous topic View next topic Back to top