You're a Lifesaver!

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Go down

Re: You're a Lifesaver!

Post  PuddingMonster on Wed 04 Nov 2015, 02:24

Ik grinnik wanneer Evelyn op het einde nog een foto van me trekt met het vliegtuig erbij. "Wat wil je nu doen?" vraag ik haar, en stap weer van het vliegtuig weg dichter bij haar, "We kunnen nog wat rondstappen en verder kijken. Of even lunchen, als je honger hebt." Wanneer ik weer dichterbij ben blijf ik staan en glimlach lichtjes naar haar.
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 04 Nov 2015, 17:43

even nm ze rustig de tijd om haar camera even weg te steken. "Er is altijd wel een plekje voor een donut," grinnikte ze tot ze haar hoofd lichtjes schuin hield. "Maar vliegtuigen of donuts.. nu vraag je me eigenlijkwel een moeilijke vraag, " kleurde ze iets wat rood doordat ze zelf niet eens een keuze kon maken. "Waar heb jij het meeste zin in?" vroeg ze hem rustig
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 22 Nov 2015, 17:22

Ik lachte bij Evelyn's reactie op mijn vraag. "Als je niet kan kiezen kunnen we het proberen combineren," zeg ik nog lichtjes lachend, "als we nu op ons gemakje naar het restaurant toestappen via plaatsen die we nog niet gezien hebben, dan zien we nog een stukje en dan eten we erna nog snel." Terwijl ik mijn voorstel doe haal ik de kaart van het museum omhoog om te kijken langs waar we zouden kunnen gaan. Snel speur ik het blad af op zoek naar de mogelijke routes en duid er uiteindelijk eentje aan. "Wat als we nu langs hier gaan?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 05 Jan 2016, 17:16

ze knikte op zijn voorstel, "dat klinkt als een goed plan, dan hoef ik me niet op allebei te concentreren met het risico dat ik iets mis," straalde ze even, net alsof ze al een hap van een donut genomen had. toen hij de suggestie gaf voor een route, keek ze over zijn arm mee naar de route die hij aangaf. "langs de oorlog vliegtuigen? die zien er wel altijd gaaf uit," stemde ze toen mee
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 09 Jan 2016, 18:52

Het horen van de term 'oorlogsvliegtuigen' wekte een beetje de jongen in mezelf op. Ik glimlach terwijl ik die jongen probeer te onderdrukken en knik. "Dan zullen we langs daar gaan," zeg ik terwijl ik mezelf aanzet om te vertrekken in de richting die ik aangewezen had. Bijna meteen nadat ik vertrok, stop ik, kijk om en vraag haar "Kom je?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 10 Jan 2016, 17:20

ze keek hem wat verrast aan toen ze aan zijn glimlach merkte dat hij zich probeerde in te houden. Ze grinnikte zachtjes en knikte toen hij vroeg ze ze kwam. "Ja," zei ze enthousiast en met een wat versnelde passen, liep ze vrolijk op hem af en wikkelde ze haar arm rond de zijnd, "Laten we op schieten, dan kunnen we meer zien."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 14 May 2016, 14:39

Wanneer ik Evelyn zich rond mijn arm voel wikkelen voelde ik de energie bij mezelf ook weer instromen. Net zoals ze zei om op te schieten versnelde mijn passen ook, en stapte ik zo door het museum volgens de weg die we afgesproken hadden. Evelyn's enthousiasme voor de vliegtuigen bleef aanstekelijk werken en ik voelde dat ik daardoor ongelooflijk veel plezier beleefde doorheen de hele dag.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 40 of 40 Previous  1 ... 21 ... 38, 39, 40

View previous topic View next topic Back to top