You're a Lifesaver!

Page 38 of 40 Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: You're a Lifesaver!

Post  PuddingMonster on Tue 12 Aug 2014, 17:07

"Routes worden op voorhand uitgestippeld en afgesproken," mompel ik met een zucht, "anders zou er nogal een chaos heersen in de lucht." Terwijl ik nog rechtzit tast ik met mijn hand over de grond naar de hand van Evelyn die ze niet in de lucht steekt. Wanneer ik met mijn vingertoppen de hare vind wurm ik mijn vingers tussen hare om mijn vingers tussen haar vingers te verwikkelen. "Misschien dat die levenstijl voor jou helemaal werkt."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Tue 12 Aug 2014, 17:28

ze had niet door dat hij met zijn hand naar de hare zocht en zodra ze zijn vingers tussen die van haar voelde, legde ze haar andere hand weer naast zich neer en keek ze hem met n glimlach aan, "k zal het maar gewoon als n 'vliegtuin' zien," zei ze met n grinnik
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36632

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 16 Aug 2014, 18:07

"Zo kan je het natuurlijk blijven zien," zeg ik grinikkend, "misschien denk ik ook gewoon te veel over dingen na." Wanneer ik uitgesproken ben laat ik een diepe zucht door mijn lichaam naar buiten komen. Even kijk ik nog eens rond naar het parkje, hoe er bijna niemand rondstapt. Her en der bespeur ik tussen de bomen één persoon of een klein groepje die de kortste weg van de ene plaats naar de andere wil nemen en daarom maar besluit door het park te gaan. Maar niemand blijft er echt nog. Uiteindelijk kijk ik na mijn rondgespeur terug naar Evelyn en beantwoord haar glimlach met eentje van mezelf.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 25 Aug 2014, 11:31

“ik denk dat iedereen dat wel eens doet,” zei ze met een geruststellende glimlach voordat ze even grinnikte, “laten we er nu maar over op houden, straks raak ik zelf nog in de war,” zei ze voordat ze even rond keek, “dat de mensen niet snappen hoe mooi een zonsondergang kan zijn,” mopperde ze even door de kleine hoeveelheid mensen er waren
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 11 Sep 2014, 20:30

"Misschien dat sommige mensen een betere plek weten om van de zonsondergang te genieten," zeg ik grinnikend, "de stad is immers groot genoeg. En ik denk dat het van op een dak ook mooi kan zijn." Even laat ik mijn blik rusten op de lucht. In mijn ooghoeken springt soms een gebouw, maar ze zijn hier niet al te hoog. Beetje bij beetje lijkt de zon te zakken, en hoe dichter hij bij de horizon komt, hoe sneller het lijkt te gaan.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 13 Sep 2014, 14:30

"sorry als k had geweten dat je het vanaf een dak wilde zien," mopperde ze toen wat zachtjes na zijn opmerking over de zonsondergang zien vanaf een dak. "het school gebouw is nu ook al gesloten en k ben niet zo behendig of lenig dat k van het ene naar het andere dak kan springen of klimmen."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 14 Sep 2014, 20:30

"Oh nee, zo bedoelde ik het niet," zeg ik rustig, "ik bedoelde gewoon dat ik kan snappen waarom niet iedereen naar het park komt om te kijken." Even had ik weer naar Evelyn gekeken, maar mijn blik rust al weer op de hemel. "Persoonlijk, als ik zou moeten kiezen tussen een park en een dak zou ik altijd voor het park kiezen," voeg ik er nog aan toe.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 17 Sep 2014, 11:25

ze glimlachte weer toen hij zei dat als hij moest kiezen nog voor t park zou kiezen. "ik vind het niet erg om het ook eens ergens anders te zien, als je t ooit eens vanaf n dak wilt zien dan doen we dat toch gewoon de volgende keer ofzo?" haalde ze haar schouders op, "mij maakt het niet zo erg waar we kijken, de zonsondergang is opzichzelf al mooi."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 17 Sep 2014, 17:30

"Daar heb je gelijk in," voeg ik er nog glimlachend bij. Even denk ik bij Evelyn's idee om de volgende keer naar een dak te gaan en richt me uiteindelijk glimlachend terug tot haar. "Volgende keer gaan we dan de lucht van wat hoger bekijken," zeg ik glimlachend, en denk nog even een moment na, "dan zullen we naar dat museum gaan, die ene waar je altijd naar het dak kan gaan en van hoger naar de stad kunt kijken."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 18 Sep 2014, 10:48

"dat klinkt als een plan," grinnikte ze nadat hij begon over het kijken van de zonsondergang op het dak van het museum, "k ben nog nooit in n museum geweest, laat staan op een dak ervan," zei ze. "het enigste museum waar k ooit geweest bent was n soort vliegtuig museum, maar dat was in een loods dus k noem dat niet echt n museum," zei ze, "al was het wel geweldig gaaf om al die oude modellen te zien."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Tue 24 Mar 2015, 01:32

"Misschien moeten we dan meteen wachten tot er iets groots te zien is," zeg ik grinnikend, "ze organiseren altijd wel wat daar. Tenzij je twee keer wil gaan. Maar dat zie ik niet meteen gebeuren, aangezien een museum met schilderijen en standbeelden net iets minder spectaculair is om naar te kijken." Uiteindelijk zet ik me recht. "Misschien begint het wel ongeveer tijd te worden om naar huis te gaan."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Wed 25 Mar 2015, 11:02

"ik vind het niet erg om het museum nog eens te bezoeken, het is toch een tijd geleden dat ik er geweest ben," haalde ze haar schouders lichtjes op. toen hij recht ging zitten, keek ze even naar hem om. "ja, dat is goed. dan kan ik ze thuis nog helpen met het klaar maken van het eten," zei ze voordat ze recht op ging zitten. toen ze opgestaan was, klopte ze nog even wat gras van haar kleding en uit haar lange haar.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Wed 25 Mar 2015, 20:40

"Bij mij thuis zal het eten waarschijnlijk al koud zijn wanneer ik aankom," mompel ik, en steek mijn hand naar Evelyn uit opdat ze hem weer kan vasthouden, "maar ik kan het natuurlijk gewoon weer opwarmen." De avond begint stilaan kouder te worden. De wind die voorbijwaait lijkt de haren op mijn armen mee op te waaien, wanneer mijn vel overgaat in kippenvel door de temperatuur. "Wanneer denk je tijd te hebben om te gaan..?" vraag ik haar uiteindelijk, "Naar het museum, bedoel ik."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Mon 30 Mar 2015, 15:05

"als je wilt kan je bij mij eten. Maar als je ouders op je gerekend hebben," stelde ze voor voordat ze zijn hand weer nam. toen ze de koude wind over haar huid voelde blazen, wreef ze even met haar vrije hand, over haar andere arm. "misschien word het weer eens tijd om een jas mee te gaan nemen," zei zachtjes voordat hij haar de vraag stelde. "ik denk dat het weekend het beste uit zal komen, dan kunnen we er rustig en op ons gemakje rond kijken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 03 Apr 2015, 01:22

"Het is niet dat ze er echt iets voorzien hebben," zeg ik schouderophalend, "maar het is volgens mij toch beter hen niet bezorgd te maken." Wanneer ik Evelyn over haar arm hoor wrijven stap ik iets dichter bij haar, hopend dat misschien mijn warmte iets zou helpen. Als ik een jas had had ik het haar gegeven, maar mijn trui in het midden van de straat uitdoen zou er een beetje over zijn. "Het weekend is een goed idee," zeg ik glimlachend, "ik heb dan alleszins tijd."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 03 Apr 2015, 10:22

toen hij iets dichter bij haar ging lopen, keek ze nog even naar hem. Er verscheen een grote glimlach op haar gezicht en liet ze zijn hand los om vervolgens haar beide armen rond de zijne te wikkelen. "Dan, hoelaat zou je willen gaan? Miss kunnen we ook in de avond gaan, dan kunnen we misschien nog op het dak komen om naar de sterren te kijken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 03 Apr 2015, 17:58

Wanneer ik Evelyn's armen rond de mijne voel kijk ik even naar haar en dan terug glimlachend naar de weg. "Misschien kunnen we dan best in de namiddag gaan, dan is het nog open," antwoord ik, "dan eten we daarna in het cafetaria en daarna kunnen we naar het dak gaan. Misschien tegen twee uur dan."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 03 Apr 2015, 20:22

ze knikte, "twee uur klinkt perfect, maar ik zal nog wel even mijn moeder op de hoogte moeten stellen dat ik die dag laat terug kom. Als ze het me uitleindelijk toestemd." Even zweeg ze waarbij haar glimlach weer verdween en veranderde het naar een droge blik, "of misschien dat ik het niet zeg. Niet dat het toch zoveel verschil gaat maken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 23 Jul 2015, 01:56

"Dat mag je zelf kiezen," zeg ik, en glimlacht zachtjes, "natuurlijk lijkt het me beter als je het haar voor de zekerheid verteld. En als ze er een avondklok opzet, zo zij het. Dan maak ik zeker dat je op tijd daarvoor thuiskomt." In de tijd dat onze afspraak vastligt, zie ik haar huis al naderen. Iedere stap die we zetten brengt ons dichter bij de deur. Onbewust worden mijn passen een klein beetje kleiner, bijna onmerkbaar, maar met een verschil groot genoeg om stil te staan wanneer we bijna bij de bestemming zijn.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 00:49

"als mijn moeder een avond klok insteld, zal het niet eens de avond halen," zei ze zacht en zodra ze merkte hoe ze langzaam voorop begon te lopen, draaide ze zich naar hem om. Zo liep ze een meter voor hem, achteruit veder. "Ik kan het altijd nog Hiroto vertellen, die zal het wel door geven."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 01:15

"Het bericht vindt zichzelf nog wel een weg naar wie het moet hebben," grinnik ik, kijk even naar mijn voeten maar dan meteen weer naar haar, "dan zie ik je dan. Ik kom je hier wel ophalen, dan stappen we er samen naartoe." Mijn hele lichaam schreeuwde het uit dat het geen afscheid wou nemen. Binnenin welde een innerlijk strijd op tussen mijn hersenen die zeggen dat het tijd is en de rest die er klaarblijkelijk geen zin in had. Uiteindelijk won de rest de strijd en sloot de meter afstand die tussen ons in was gekomen met een knuffel. De hoogtes klopten zo dat mijn kin zich rustte op haar schouder terwijl ik Evelyn even snel tot me toe trok en toen weer los liet.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 01:38

"Dat is goed," klikte ze op zijn besluit om haar dan bij haar huis op te halen en keek even wat stilletjes weg voor hij haar in een knuffel naar zich toe trok. Ze deed haar armen om hem heen om hem terug te knuffelen en sloot langzaam haar ogen. door haar ogen een paar seconden te sluiten kon ze nog meer genieten van de warmte die ze op deze momenten van binnen voelde en van Joshua's lichaamswarmte. Uiteindelijk voelde ze zijn armen haar weer los laten en liet ze hem ook weer los. met een klein verlegen giecheltje erbij, deed ze een pluk van haar blonde haar achter haar rechter oor. "Dan zie ik je morgen weer zeker?" Vroeg ze hem terwijl ze met haar hand in haar tas naar de huis sleutel zocht
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 01:54

Met nog een nagevoel van de warmte die om me heen was, kijk ik glimlachend naar Evelyn. "Yup, ik zie je morgen weer," zeg ik haar zacht toe, "welterusten Evelyn." Mijn ogen wenden zich geen seconde van de deur af waar ze door zou verdwijnen, alsof ze pas nadat ze dicht zijn iedere seconde op zich willen nemen en diep in het geheugen willen griften. Waarom is het deze keer zo anders dan die andere keer dat ik voor deze deur gestaan heb? Ik verwijt mijn gedachren ervan dat ze me laten afdwalen en focus weer op het zicht voor me, wachtend op het antwoord op de welterusten.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 02 Aug 2015, 11:40

Na een goede nacht rust werd ze uiteindelijk wakker door het felle zonlicht dat door de bruine gordijnen begon te schijnen. Evelyn opende haar ogen en zodra haar ogen aan het licht gewend waren, vreef ze er even in met een grote gaafvoordat ze zich uieindelijk omdraaide om bij haar telefoon te komen. Ze keek naar de tijd, het was ook weer niet al te vroeg in de morgen. Rustig ging ze recht op zitten en rekte haar armen nog even uit voordat ze zich omdraaide naar de rand van haar bed. Dat moment sloeg de deur open en liep Hiroto naar binnen, zeggend dat het ontbijd klaar stond. "Ik kom al," zette Evelyn zich af van haar bed en vervolgens duwde ze haar broer de slaapkamer uit
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sun 02 Aug 2015, 11:55

De volgende dag sta ik op mijn gewoonlijke uur op en slenter door mijn kamer op weg naar mijn kast. Na even een tijd naar de opties gekeken te hebben kies ik er de kleding uit gepast voor vandaag en doe ze snel aan. Niet veel later heb ik me bij mijn ouders gevoegd aan tafel. Even nemen ze me op en kijken elkaar dan glimlachend aan. "Ga je ergens naartoe vandaag?" vraagt mijn vader me uiteindelijk en ik gun hem een snelle blik. "Nergens in het bijzonder," antwoord ik koel, "waarom de plotse interesse?" Ze geven elkaar nog een keer een blik en schudden dan glimlachend hun hoofd. "Oh, niets hoor," antwoordt mijn vader uiteindelijk. Ik kijk hun nog even argwanend aan, maar ga dan gewoon verder met het ontbijt, bijna middagmaal. Soms beweegt mijn blik naar de klok, maar het is bijlange nog geen tijd.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 38 of 40 Previous  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Back to top