You're a Lifesaver!

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Go down

Re: You're a Lifesaver!

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 01:16

"vertel k je dat k je niet wil verliezen en dan ga je praten over 'als je weg zou gaan'," mopperde ze even terwijl ze weg keek. "het is fijn om te horen dat je nu dan wel n reden hebt," zei ze even met n licht bloosje terwijl ze onder de tafel haar handen in elkaar hield, "en k zou er alles aan doen om je dat vast te laten houden." ze keek hem toen met een big smile aan voordat ze van haar plek af ging. "zullen we dan weer gaan? t begint hier wat druk te worden"
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36633
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 01:23

"Ja, laten we gaan," zeg ik en sta dan recht. Ik begeleid Evelyn mee naar buiten, en houd de hele tijd haar hand vast. Eenmaal buiten draai ik me weer naar haar om en houd haar haar op haar voorhoofd opzij terwijl ik een kus op haar voorhoofd druk. "En maak je maar geen zorgen over dat weggaan," fluister ik glimlachend in haar oor, "als ik ooit weg zou gaan ben jij de enige die ik meeneem."
PuddingMonster
moderator

Female Aantal berichten : 14735

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 01:40

vrolijk liep ze naast hem naar buiten en zodra hij haar een kus op haar voorhoofd gaf, voelde ze het bloed door haar wangen stromen en na het laatste dat hij haar vertelde, verborg ze haar gezicht in zijn shirt. "baka," mopperde ze even zacht voordat ze haar armen om zijn nek sloeg, "nu heb ik het helemaal warm. alsof het niet al warm genoeg was."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 01:46

Ik glimlach terug na Evelyn's woorden en sla mijn armen rond haar middel. "Ik zou je onmogelijk koud willen laten lijden," zeg ik grinnikend. Niet veel later laat ik wat meer los, en kijk Evelyn even aan. Dan steek ik zachtjes haar haar achter haar oor weg, leg mijn handen net onder haar slaap en geef een kus.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 01:58

"maar het is zomer," grinnikte ze nog voordat hij haar weer kuste. even sloot ze haar ogen en kuste ze hem terug voordat ze rustig te kus brak en rood weg keek. "probeer je me n zonnesteek ofzo te geven?" vroeg ze hem met nog een kleine grinnik op het einde. langzaam keek ze hem weer aan terwijl ze naar zijn hand zocht, "zullen we gaan?" vroeg ze hem glimlachend
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 02:15

"Tenzij ik de zon ben kan ik je geen zonnesteek geven," zeg ik grinnikend en pak haar hand vast, "ja, laten we gaan." Ondertussen begin ik dan rustig onze weg te vervolgen. De zon staat al veel lager, en de lucht begint stilaan oranje-paars te kleuren. Waarom lijkt het alsof de lucht nog nooit zo'n mooie kleuren gehad heeft? Glimlachend kijk ik ondertussen even naar opzij, naar Evelyn, en stap bijna schouder tegen schouder met haar mee.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 02:29

toen ze de ondergaande zon merkte keek ze even op en toen hij schouder aan schouder met haar ging lopen, ruste ze even met haar hoofd op zijn schouder, "als we snel zijn kunnen we op de heuvel in het park de zon nog onder zien gaan," zei ze zacht waarbij ze zijn hand wat stevinger vast nam
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 02:39

"Ik denk dat het nog wel een tijdje gaat duren voor de zon echt ondergaat," zeg ik grinnikend, en voeg er nog grappend aan toe: "moet assepoester niet op tijd thuis zijn?" Wanneer Evelyn haar hoofd tegen mijn schouder legt knijp ik even zacht en kort in haar hand.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 02:55

"maar het park is veder dan 2 straten vederop," zei ze en na zijn assepoester reactie blaaste ze even haar wangen op. "k wil assepoester niet zijn, k bedoel maar. zou dat niet betekenen dat ik je zomaar zou moeten 'verlaten' en we elkaar dagen niet meer zouden zien?" mopperde ze zachtjes, "daarbij, draag k geen baljurken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 03:01

"Dan nog, we gaan er nog steeds voor de zon zijn," zeg ik en grinnik wanneer ik Evelyn's reactie hoor over het assepoester zijn, "voor zover ik weet leefden assepoester en de prins nog lang en gelukkig samen."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 03:07

ze glimlachtte nog even en zuchtte toen waarna haar glimlach weer verdween, "al hoe graag ik het zou willen, je weet dat het leven geen sprookje is," zei ze zacht waarbij ze even stopte met lopen en stilletjes naar de grond keek
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 10:46

Mijn glimlach verdwijnt ook wanneer ze dat zegt en ik stop een meter verder dan haar. Ver genoeg om een kleine afstand tussen ons in te hebben, maar niet zo ver dat we de handen los zouden moeten laten. Mijn blik rust op haar blik wanneer ze die woorden naar buiten brengt. "Het is spijtig dat je er zo over denkt," zeg ik uiteindelijk met een klein grijnsje, "het leven hoeft niet helemaal een sprookje zijn. Maar toch zijn er soms zeker ook delen van een leven die op een sprookje lijken. Zo hebben mensen de sprookjes kunnen uitvinden."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 11:35

ze grinnikte zachtjes toen hij, "nu je het zegt is het wel waar dat ik mijn prins gevonden heb," zei ze nog wat verlegen voordat ze haar blik over de grond lijden en hem langzaam weer aan keek. "maar wat ik bedoelde, is dat niemand eigenlijk 'lang en gelukkig' kan leven, iedereen heeft wel eens n probleem ergenst in hun leven gehad."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 15:13

"Dat is ook waar," zeg ik met een klein grijnsje op mijn gezicht en maak dan mijn toon terug wat serieuzer, "maar, wist je dat sprookjes origineel eigenlijk ook niet zo blij en makkelijk waren? Eigenlijk zijn het ongelooflijk volwassen verhalen met kinderen uit een affaire of bloederige verhalen. Wist je dat in het originele rapunzel, ze eigenlijk een tweeling krijgt van de prins, nog voor ze getrouwd zijn?" Uiteindelijk glimlach ik kort. "Sprookjes zijn niet zo onschuldig als mensen zouden denken,"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 15:21

stilletjes beet ze op haar toen hij haar het ware verhaal van rapunzel vertelde. even verzwakte ze haar greep op zijn hand en deed ze even een halve stap achteruit terwijl ze weer wat weg keek. "J-joshua, wat probeer je daar mee te zeggen?" vroeg ze wat ongemakkelijk en ze met haar vrije hand wat ongemakkelijk met wat puntjes van haar eigen haar ging spelen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 16:34

"Wat ik daarmee wil zeggen?" herhaal ik haar, ietwat verbaasd, "Gewoon, dat het leven wel degelijk sprookjesachtig kan zijn. Samen lang en gelukkig leven is heus niet onmogelijk. Ik bedoel, een sprookjesleven kan ondenkbaar lijken, maar eigenlijk is het even menselijk zoals ons eigen leven. Er is gewoon een beetje een draai aan gegeven door de eeuwen heen." Na mijn uitleg blijf ik Evelyn nog een tijdje verdwaasd aankijken. "Wat dacht je misschien wat ik bedoelde?"
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 16:54

"miss heb je gelijk en wil ik het gewoon niet geloven," zei ze zachtjes voordat ze weer een stap terug deed en zijn hand weer normaal vast nam. "eigenlijk, maakt het me helemaal niet uit hoe het leven is, k laat me als een blaadje die op het water gevallen is, met de golven mee drijven. k zie wel wat k tegen kom." toen hij vroeg wat ze dacht dat hij bedoelde schudde ze haar hoofd, "laat maar zitten, het is niet meer belangrijk," zei ze voordat ze weer langzaam weg begon te lopen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Thu 31 Jul 2014, 17:37

"Ooit dacht ik dezelfde dingen," beken ik en begin terug met haar mee te stappen naar het park, "tot ik op een dag besloot dat ik liever zelf de dingen laat gebeuren. Dan kan ik beter voor mezelf kiezen wat voor rol ik kan spelen en hoef ik niet naar de handen van andere mensen te spelen." In mijn hoofd spelen herinneringen van hoe ik ooit als jongen passief meeleefde, en hoe het veranderd is naar nu toe. Hoe meer ik terug graaf, hoe meer de herinneringen me beginnen te pijnigen, en na een tijd haal ik mezelf uit de gedachtenstroom opdat ik mezelf niet zou kwetsen.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Thu 31 Jul 2014, 17:59

"ik vind dat je op die manier gewoon niet 100% van het leven kan genieten," haalde ze na zijn woorden haar schouders op. "maar ik denk dat die kijk voor iedereen anders is, niet waar?" toen ze hem weer glimlachend aan keek, merkte ze aan zijn blik dat hij aan iets emotioneels aan het denken was. "als je er niet over wilt praten kunnen we een ander onderwerp zoeken."
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 01 Aug 2014, 19:30

"Oh, nee," zeg ik meteen en probeer weer een normale blik en toon op te zetten, "we hoeven heus niet over iets anders te beginnen praten. Ik dacht gewoon even terug, meer niet. Het is zoals je zegt, iedereen denkt er anders over. Voor de één lukt het zo, voor de andere lukt het anders. Ik heb er gewoon voor gekozen het heft in eigen handen te nemen, omdat ik gemerkt had dat het andere niet zo geweldig goed lukte."
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 01 Aug 2014, 19:46

toen hij vertelde dat er niks aan de hand was, glimlachte ze weer en keek ze weer voor zich. "waarschijnlijk zal k later met dezelfde kijk moeten leven, anders zal er van werk enz. niet van komen, maar tot dan hou k me bij mijn eigen," ei ze voordat ze de ingang van het park al dichterbij zag komen. tussen de tralies van het hek keek ze even het park in, de meeste mensen waren al weg en het park was dus rustig en best leeg.
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Fri 01 Aug 2014, 21:50

"We zullen zien of het voor je zal werken of niet," zeg ik met een grinnik. Mijn grinnik weerkaatst tussen de bomen van het park door de leegte die er is. De gewoonlijke drukte van het park geeft altijd een levendig gevoel, maar het ontbreken van mensen geeft deze keer een heel rustgevend gevoel. Het contrasteert aan elkaar, maar het is zeker niet slecht.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Fri 01 Aug 2014, 22:01

"k bedoel maar, als piloot heb je wel n bestemming nodig waar je naar toen wilt werken, of in dat geval wilt vliegen," zei ze na zijn grinnik voordat ze het park in keek. "kom," zei ze toen zachtjes toen ze zijn hand weer nam en dieper het park in liep totdat ze uiteindelijk bij een klein heuveltje aan kwamen waar ze zijn hand los liet en met haar knieen tegen haar aan in het gras ging zitten. ze keek nog even naar hem voordat ze haar rug in het gras liet zakken en naar de witte wolken n de oranje lucht keek
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  PuddingMonster on Sat 02 Aug 2014, 21:11

"Wordt die bestemming je meestal niet gegeven door je bazen?" merk ik op, "Dus je gewoon laten gaan zal ook wel werken." Ik laat me naast Evelyn zakken op het grasveld en zet me in een zo comfortabel mogelijke manier. Liggen doe ik niet meteen. De zon wordt lichtjes bedekt door de wolken die ervoor zweven, en dat maakt het aangenaam om ernaar te kijken. De wolken zijn verkleurd. Dichter bij de zon worden ze helemaal oranje, en hoe verder je gaat hoe meer het een mengeling van oranje en paars wordt tot het helemaal vanachter helemaal paars is.
PuddingMonster
moderator

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sat 02 Aug 2014, 21:34

"Dat bedoel ik ook niet," zei ze toen hij dat zei en naast haar kwam zitten. "Maar je heb wel n route nodig om bij die bestemming te komen, net als dat je een plan nodig heb om iets te bereiken," legde ze uit toen ze haar arm de lucht in stak en haar hand uitreikte naar een vliegtuin die in de verte in de lucht als een klein streepje te zien was en sloot ze haar hand alsof ze het uit de lucht nam
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 37 of 40 Previous  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Next

View previous topic View next topic Back to top