Ik ben het, Echt

Page 1 of 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

View previous topic View next topic Go down

Ik ben het, Echt

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 16:41

I want to tell you, even though the sad times have already past.
Close your eyes and feel, how you affect my mind, how you attract my gaze.
Don’t wait for a miracle, there’s a rough road in front of us.
With obstacles, and future that can’t be known, yet I won’t change, I can’t give up.
Keep your love unchanged for my wounded heart.
Looking into your eyes, no words are needed, time has stopped.

I love you just like this. The longed end of wandering.
I leave behind this world’s unending sadness.
Walking the many and unknowable paths, I follow a dim light.
It’s something we’ll do together in the end, into the new world <3
- Into the new world, SNSD (vertaald door wonderfulgeneration~)[/center]

Ze zag nog net dat hij het geweer op haar beste vriendin richtte. Het was nu alles of niets. Ze moest en zou het meisje redden. Ze had al eens beloofd dat ze haar leven voor … zou geven, en aan die belofte ging ze zich houden.
Zonder na te denken sprong ze tussen de twee mensen in, en niet veel later hoorde ze een klik, een schreeuw (die ze zelf produceerde) en haar vriendin die haar naam riep, waarna alles donker werd.

Haar ogen gingen open doordat ze iemand zacht naar naam hoorde zeggen. Alles om haar heen was wit, net zoals haar kleren. “Oh je bent wakker.” De stem van een volwassen man sprak tegen haar, wat haar een vreemd gevoel gaf. “Wat? Huh? Hoe kom..?” Langzaam kwamen de herinneringen terug, van hoe ze haar beste vriendin gered had. “Oh ja, ik ben dood, toch?” Het kwam er redelijk rustig uit, waarna ze langzaam paranoia werd. “Ik kan niet dood zijn, ik moet nog zoveel afmaken.. Ik moet nog… Ik kan… En mijn ouders dan..?”
Smak.
Haar ogen keken de oude man met een vage blik – die er redelijk pissig uitzag – aan terwijl ze met haar hand over haar wang bewoog. “Wát?” “Laat me de volgende keer eerst mijn verhaal doen voordat je gek wordt..” zei de man met een rustige toon. Zij ging zitten en keek de man aan, terwijl ze aan de rand van haar witte shirt frunnikte.
“God heeft samen met de hoge raad besloten om je een tweede kans te geven…” zei hij grinnikend, omdat hij bij de woorden ‘tweede kans’ doorhad dat hij haar aandacht weer had. “Je krijgt het lichaam van een ander, en zal als nieuwkomer terug gaan naar je oude school, oude vrienden en oude leven, maar onthoudt goed, volgens iedereen ben je dood.”
Ze knikte, ook al wist ze niet echt hoe ze zich dan zou moeten gedragen, of wat ze zou moeten doen, want ze kon al een of andere voorwaarde aan zien komen.
“In je nieuwe leven zal je Luka Campbell heten, een meisje wat eerst in New York woonde, en daar zelfmoord had gepleegd nadat haar familie haar niet meer wilde zien, omdat ze geadopteerd was. Niemand kent je, en dus ken jij ook niemand, wat je ook wil.”
Het hele verhaal verwarde haar, maar ze snapte het nog wel, net. “Okay, ik ga dus terug naar mijn oude leven, alleen dan als iemand anders?” De man knikte. “Maar, je moet binnen een nog onbepaalde tijd ervoor zorgen dat je oude vrienden je accepteren als jou, alleen dan in een ander lichaam. Als dit niet lukt kom je weer hier naartoe, en dan voor goed.”
Ze grijnsde breed. “Okay!” zei ze blij, al direct denkend aan hoe ze revanche kon nemen op de jongen die ervoor had gezorgd dat zij er niet meer was.
De oude man leek haar gedachten te kunnen lezen. “Je gaat vandaag nog terug, maar als je weer omgebracht wordt krijg je geen nieuwe kans meer…” zuchtte hij.
Ze knikte en sloot vaagjes haar ogen, als teken dat ze er klaar voor was.

Het verhaal begint op het moment dat Luka haar oude schoolterrein weer begint. Het is niet alleen moeilijk voor onze geliefde Luka, maar ook voor de mensen met wie de persoon die in Luka zit veel omging. Iedereen heeft zijn eigen manier van dealen met het verdriet, dus kunnen sommige mensen het niet aan om iemand in hun buurt te hebben die ze aan Luka mind doet denken.
Zal Luka in haar missie slagen? Zal alles weer goedkomen?
It's up to us.

Regels' heb ik ook. Het zijn er misschien wel veel, maar het zijn wel de regels die ik belangrijk vind, want ik wil geen wat na 3 reacties van een random persoon doodvalt.
Listen to me 'cos I own this idea.
Je maakt je eigen personages, en je maakt ze uitgebreid, omdat ik een duidelijk beeld van je personage wil zien.
Blijf trouw aan je personages, want het is niet aardig om ineens je lieve personage in bitch no#1 te veranderen.
Reacties van minstens een volledige, Nederlandse zin. Want ik haat reacties like "Ja, inderdaad." ^-^
Geen te perfecte personages. Meaning geen mooie, slimme meisjes die wereldvrede willen, model zijn, maar stiekem ook onzeker zijn, en daarom niet snel zichzelf zijn of zo.. In het echte leven is het ook niet zo~
Stay close to real life. Ik weet dat dit idee niet echt voor kan komen, maar er komen geen vliegende olifanten en oranje varkens met paarse konijnenoren in voor.
Geen 18+gezeik. Seems clear?
Have fun, seems clear as well.
Ik ga er vanuit dat iedereen deze hele post las, maar dat zal wel niet zo zijn.
Luka post ik zo~
Pindakaas

Female Aantal berichten : 1260

View user profile

Back to top Go down

Re: Ik ben het, Echt

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 16:46

anime of real?

zo:

anime: mag 'k ryoma maken als iemand die Luka leuk vond (nouwja.. voor ze dood ging xd)
real: zelfde idee als met ryoma.. maar dan met dori of (new) Ryosuke
K.Lenno.02
WebMaster

Female Aantal berichten : 36606
Leeftijd : 21

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 16:48

real ^^
RYOSUKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe
hmm, wie zou ik nou kiezen>? >.>
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 16:53

kyaaaa.. Ryosuke's nieuwe haar style Razz
cutie smile
klik
klik
kiekeboe xd
sexy nerd :p
Yamada Ryosuke. Ryosuke is ene van Luka's oude vrienden. was juist vervelend is voor hem, is dat hij haar leuk vond, voor ze stierf. hij kan het dus echt totaal niet vergeten, die lieve glimlach die ze altijd opzetten als hij haar de eerste keer op een dag tegen kwam. Ryosuke zelf is een lieve, maar wat koppige jongen. hij is zingt, nouwja.. solo. hij is niet echt beroemt, okal zijn sommige van z'n liedjes op de radio te horen.
Ryosuke's favo lessen zijn muziek en tekenen, en is bagger (maar echt bagger) in Engels.
more? just find out..
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 17:04

ik mág hem wel ^^

the story of a girl...
I can see the flowers
Smile (-:
mermaid
Naam: Luka
Betekenis: Persoon afkomstig uit lucani (ik heb het niet zelfbedacht 0,0)
Leeftijd: 16
KarakterEigenschappen: Vrolijk, Soms irritant, Spontaan, Niet snel boos, Makkelijk in de omgang, Bijdehand, soms een klein beetje bot
Karakter Voluit: Luka is een Vrolijk meisje dat bijna niet Chaggo te krijgen is. Soms kan ze verschrikkelijk irritant doen, wat ze op zich best grappig vind. Luka zal nooit echt verlegen in een hoekje staan wachten tot iemand met haar praat: ze loopt zelf wel naar iemand toe en begint een gesprek. Als je Luka boos wil hebben, moet je daar nogal veel moeite voor doen. Ze kan af en toe best wel bot of arrogant doen, maar verder is ze echt een schat. Ze kan dan ook gewoon heel aardig reageren op mensen die haar afkatten ^^ voordeel? Soms wel, soms niet. Ze kan echt VRESELIJK bijdehand zijn, maar dat is vaak best wel grappig.
Houdt van: Sporten, Rennen, dieren, muziek, leraren overspannen maken vindt ze ook wel grappig, maar dat doet ze nu niet vaak meer. Vroeger sportte ze ook veel meer dan nu, maar dat gaat niet door haar huiswerk. Haar favoriete/beste vak is dan ook gym.
Haat: Ze heeft een hekel aan echte grote ruzies, en aan wiskunde. Waarom wiskunde? Dat kan ze niet. Geef Luka maar geschiedenis ofzo, dat is tenminste 'makkelijk' vind ze. Verder heeft luka niet echt ergens een hekel aan.
Beroepswens: --
Favo Quote: "Wat er ook gebeurd, doe alsof het de bedoeling was!"

luka [aa]
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 17:14

Pindakaas wrote:
ik mág hem wel ^^

hoezo dat? (nouwja.. omdat je dat voor het eerst zo zegt xd)
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 17:16

gewoon xd weet ik niet ^^ hij is cute <3
meh, beginnen? -heeft geen zin in wachten-
WACHT
ooh ik ga nog iemand aanmaken als vriendin van vroeger van luka ~anders heeft ryosuke nog niets te doen xd
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 17:23

xd
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 17:28

ain't about you
Rain~
blue eyed devil
Krisj
Naam: Kristy
Leeftijd: 16
KarakterEigenschappen: Hyper, verslaafd aan energy, durfal, spijbelaar, skatemeisje, heeft humor, brutaal.
Karakter: Kristy is een vre-se-lijk hyper kind. Haar ouders willen dan ook NIET dat ze iets van energy ofzo drinkt, maar die kunnen dat niet controleren. Jet drinkt heel vaak energy, ze is stiekem een klein beetje verslaafd (:. Anders dan haar zus, durft Jet bijna alles. Ze spijbelt vaak en komt ook geregeld te laat. Toch staat Kristy geen enkele onvoldoende en kunnen haar ouders niets merken van het spijbelen en te laat komen. Ze maakt een hoop grappige opmerkingen als ze in de les zit, áls ze al komt, en ze is vaak ook nogal brutaal tegen leraren, ouders, en eigenlijk iedereen. Ze is dol op skaten, en ze zal ook vaak bij de skatebaan zijn. Ze is niet zozeer een skater in de vorm van kleding, want ze draagt meestal jurkjes enzo, meer dat ze van skaten houdt.
Houdt van: Ze is dol op skaten, en dat doet ze dan ook heel vaak. Verder vindt Kris het heel leuk om leraren overspannen te maken. Ze houdt van feestjes, en gaat daar dan ook vaak heen. Ze organiseert ze ook veel, want haar ouders zijn toch bijna nooit thuis. Ze is bijna altijd bij haar vrienden, of zus.
Haat: Als Kristy ergens níét tegen kan, dan is het wel players, of jongens die stoer doen. Verder kan jet niet tegen diep water, zeker niet als ze alleen is. Dat komt doordat ze vroeger een keer verdronken is. Ze zwemt wel gewoon in het zwembad: dan zal er altijd een badmeester ofzo in de buurt zijn. Maar in de zee gaat ze niet dieper dan haar middel. Dat is al ver voor haar, als ze tot haar middel gaat, trouwens.
Familie: Ouders&oudere zus
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 17:54

Nu beginnen dan maar? ^^
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 18:02

jaaa :p
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 18:05

beginnen op de dag dat Luka weer terug komt, goed? vastwel ^^
Luka
Ze stond zuchtend voor het schoolgebouw, en vroeg zich ineens af of ze er wel goed aan had gedaan. Ze had nu geen enkele weg terug meer, en kon alles behalve direct gaan rondbazuinen dat ze weer terug was. Ze keek even om zich heen en liep daarna maar het terrein op, terwijl ze een poging deed om er een beetje lost uit te zien

Kristy
Ze hijst haar rugzak op haar rug; ze is te laat. Alweer. Afgelopen maand is ze nog maar 8 keer op tijd op school geweest, sinds... Ze wil er niet meer aan denken. Sinds de dag dat haar beste vriendin stierf, heeft ze zichzelf elke avond in slaap gehuild, en slaapt ze later dan de bedoeling was. Haar zus is allang vertrokken, maar Kris heeft zich weer eens verslapen. Ze loopt door de deuropening en trekt de deur achter zich dicht. Terwijl ze naar school loopt probeert ze zich te concentreren op de weg naar school, zodat ze niet weer half op de weg gaat lopen omdat ze te veel nadenkt.
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 18:15

ik liep met hangend hoofd het terrein op..
ik had m'n oortjes in en muziek aan, om me toch een beetje op te peppen
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 18:18

Luka
Ze keek naar het gebouw voor zich, en draaide zich toen om. Toen ze dat deed zag ze ryosuke lopen, en hetzelfde glimlachje als normaal verscheen op haar gezicht, alleen dit keer wat anders... droeviger. Ze twijfelde of ze op hem af zou moeten lopen of niet, en deed het toch maar niet

Kristy
Ze kwam het schoolplein op lopen
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 18:21

ik liep het gebouw binnen, naar m'n kluisje
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 18:23

~eten
Luka
Ze besloot toen toch maar achter ryosuke aan te lopen, en toen hij stil bleef staan bij zijn kluisje "uhm... haai..." zei ze, wat onzeker, zoals een nieuw meisje zou doen
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 18:27

pas op.. Ryosuke is wel chaie (maar op dit topic alleen van 'verdriet)

ik deed m'n boeken die ik voor de pauze niet nodig had erin en die ik wel nodig had eruit
toen hoorde ik iemand en keek Luka aan
"yo" zei ik een zware toon en met een botte chagrijnige en arrogante blik waarbij ik m'n kluisje met een (harde) klap dicht deed
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 18:55

Luka
"uhm... ik ben luka, en jij?"
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 19:11

"yamada Ryosuke"
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 19:14

Luka
Ze glimlacht even, dezelfde glimlach als vroeger. "o, ja, ik heb een keer wat gehoord op de radio, kan dat?"
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 19:32

"kan wel.. voor ik depri werd" zei ik deed m'n tas dicht en weer op 'n rug
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 19:35

Luka
Ze bijt op haar lip "depri...?"
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 19:37

"laat 'k het zo zeggen.," zei ik en zuchtte diep
"ik vond iemand leuk.. oke.. en die gene.. is.. is.. is weg.." zei ik en keek ondertussen weg
"naja.. als je het niet erg vind.. dan vergeet je wat ik gezet heb.. en dan ga ik naar de les" zei ik en liep de gang veder op
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Pindakaas on Sun 24 Jul 2011, 19:45

Luka
Ze sloeg haar ogen neer, en mompelde zachtjes; "en ik vond jou ook leuk" of hij het hoorde mag jij kiezen x)
Pindakaas

View user profile

Back to top Go down

Post  K.Lenno.02 on Sun 24 Jul 2011, 19:47

hij was al leuk :p
(word leuk.. zij weet dat hij haar leuk vind/vind maar hij weet het niet van haar Razz)

ik hoorde het niet en liep door naar 't lokaal
K.Lenno.02
WebMaster

View user profile

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next